tak když na to koukám, je tu něco špatně. Když chtěli u Peugeotu udělat auto pro dva, mělo to mít jenom troje dveře a ne pět. Protože dozadu nejen že se nejde vejít, ale dokonce tam ani prolézt. A tvar zadních opěradel - to je z nějakého starého vagonu???
Benzin až 230k a nafta zatím 180k, hybrid určitě dorazí. Peugeot neměl s podvozky nikdy problémy a na rozdíl od Talismanu měla 508 vzadu víceprvek a tak tomu bude i u nové generace.
Tak s tim mistem vzadu to je dost velka daň za vzhled a tvar kastle jestli je problem už při 180cm. Malo mista pro nohy pod přednimy sedaky ma i megane a je to tedy dost nepřijemne, už na prvni posaz a nedovedu si představit jet nějakou delši štreku.
Ja tedy chapu ze pro narod ktery vynika v prevazeni vzduchu je to handicap, ale popravde, ani nevzpominam kdy jsem videl auto obsazene dospelymi.. kdyz uz vzadu vzacne nekdo sedel tak to byla decka, pripadne sem tam zenska..
Me je zase sympaticke ze 508 se vzeprela trendu boptnani stredni tridy a kdo vyzaduje velke auto pro toho ma PSA insignii.
Je to proste dan za praloporce kupe, ja zas nemuzu prijit na chut proporcim zadku superbu(ktery je jinam podareny),ktery je pro me od zacatku o 10 % prerostlejsi nez by mel byt. Nakonec proc ne, nekdo je treba na ***aty zensky - podle vkusu kazdeho soudruha..
S tímhle naprosto souhlasím. :yes: Všichni by chtěli elegantní profil kupé ale pak pyskujou, že je vzadu málo místa na hlavu. Je to tak jak to je a komu to nestačí, ať si koupí něco jiného.
Já bych chtěl elegantní profil kupé u auta typu kupé. U sedanu či LB mám jiné představy a vůbec - kombi je kombi a to už neumí pořádně vytvarovat ani volvo ;-\
Presne moje rec, chcete elegantni nizke tvary a potom remcate na malo mista vzadu. Tak co vlastne chcete,kdybyste sami vedeli co? Ja mam 190 cm, kdyz jsem vezl stejne vysokeho cloveka, posadil jsem ho bud vedle sebe, nebo za spolujezdce. Nikdy za sebe. Je to vzdycky o dohode mezi spolucestujicimi. Vseobecne je znamo, ze vysoci lide maji problem ve vetsine autech se pohodlne usadit. A uprimne receno, kolikrat se vam stalo, ze jste vezli dva 190 cm lidi, mne ani jednou :-). Vzdy max. jednoho. Je to absolutni kravina testovat posed sam za sebou. Jako trapne dokola se opakujici pri testech aut 2 litrova flaska do dveri. Skuste se napit z 2l flasky v aute v sede >:D. .
Peugeotu i ostatním výrobcům je jasné, že kategorie sedan ve střední třídě vytrvale klesá v prodejích. Pokud chtějí takové auto vůbec udržet ve výrobě, pak ho musí udělat zajímavější, i když je to na úkor pohodlí a prostornosti vzadu. Nebo snad Arteon trhá vzadu prostorové rekordy? A co A5 sportback či BMW 4 GC?
Kdo chce praktičtější auto, tak si u Peugeotu vybere, 508 kombi zcela určitě přijde.
Jinak je vidět, že se v předu sedí opravdu nízko a s nastavením volantu vůči budíkům nebude problém.
Na tom videu s Martinem za volantem nové 508 je krásně vidět ten nesmysl o "masírovaní testicles" volantem i-cockpitu kvůli tomu aby bylo vidět na budíky >:-[];-)
Ano, zvláště některé vnější partie nové 508 vypadají úžasně (hlavně předek a zadek), mé nadšení ovšem rychle zchladit interiér, který je prostě šílený. Nepovedený i-Cocpiat jsem už tak nějak čekal, ale dvojnásobně šišatý volant už je na mě příliš, nemluvě o podivných benzinových motorizaích "vrcholících" brutálně nafoukanou šestnáctistovkou a zcela chybějící manuální převodovce pro benzinové jednotky...
P.S. Už při zveřejněný prvních fotek jsem prorokoval, že vzhledem k celkové výšce a sklonu zadní části střechy to vzadu bude použitelné jen pro děti. Tehdy jsem zde ovšem byl okřikován "odborníky" jak že to můžu vědět, když jsem v tom autu ještě neseděl >:-[] >:-[] >:-[]
P.S. Poslední Peugeot střední třídy, který se mi opravdu hodně zamlouval po designové i funkční stránce, je 406...Takové auto už ale asi Peugeot nikdy nepostaví, bohužel... :-O:'-(8-s:no:
Nová 508 má z videí a obrázkov na nete veľmi príťažlivú líniu zadných partií, aj predné časť z boku je výborná, aj ked tie kly to tam dosť opticky rozbíjajú. Funkčné riešenie interiéru naopak trochu pokrivkáva. Vzadu je už od pohľadu dosť stiesneno a tmavo. Stredová opierka asi nie je nastaviteľná, takže nemusí pasovať každému a kufor má obrovskú nákladovú hranu a pôsobí plytko. Treba si uvedomiť že pôjde o rodinné auto (kde naložím rodinu a idem na dovolenku) a nie kupé pre mladého chalana so slušným príjmom (ktorý tam naloží max dve kožené tašky a svoju kočku). Ďalším problémom, ktorý sa však týka všetkých francúzskych áut strednej triedy je chýbajúca benzínová motorizácia o objeme aspoň 2 litre (aj keď zrovna u peugeotu poslednú dekádu zamerali vyslovene na diezlové motory). Škoda tej ne-praktickosti, lebo inak by som nad ním dosť uvažoval v kombinácii práve s tým najvýkonnejším benzínom. Každopádne auto je to pekné, ale vzhľadom na vyššie uvedené nejaký zásadný prienik (ani menej zásadný :-) ) do pozícií koncernu v strednej triede nepredpokladám.˙
Tak predevsim pujde o sluzebni auto..
To ze manager dostane povoleni i soukromym ucelum je uz jen plus. O tom kolik rodina potrebuje prostoru by byla debata na tydny. Dej zenske jakkoli velke auto a ona ho zaplni beze zbytku. Na rodinou dovolenou staci i jeden kufr na osobu kdyz je potreba..