Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva 2018: Na Peugeotu mají obřího lva. A taky hezké auto

Možná je to vzhledem k některým posledním modelům francouzské značky trochu překvapení, ale jedno z nejhezčích aut letošní Ženevy najdeme u Peugeotu.
Zpět na článek
6. 3. 2018 10:47
6. 3. 2018 12:34
6. 3. 2018 17:09
6. 3. 2018 12:19
6. 3. 2018 14:22
6. 3. 2018 11:04
6. 3. 2018 13:13
6. 3. 2018 16:41
8. 3. 2018 14:33
6. 3. 2018 15:56
6. 3. 2018 16:19
7. 3. 2018 00:00
7. 3. 2018 11:17
7. 3. 2018 12:10
Avatar - Stejsn
6. 3. 2018 10:47
508
tak když na to koukám, je tu něco špatně. Když chtěli u Peugeotu udělat auto pro dva, mělo to mít jenom troje dveře a ne pět. Protože dozadu nejen že se nejde vejít, ale dokonce tam ani prolézt. A tvar zadních opěradel - to je z nějakého starého vagonu???
Rozbalit vlákno
5
6. 3. 2018 12:14
Re: 508
jj ta zadní lavice je hrůza! 8-s
tak když to vezmeme ikokpit hrůza, vzhled nic moc, prostoru málo, celkově propadák.

Novinář se soustředí na fakta a o napíše kritiku, protože jeho oči nerozptylují krásné slečny. :-)
6. 3. 2018 12:34
Re: 508
K tomu si přidej motory a podvozek a dopadne jako Talisman. Prodej jen ve Francii.
6. 3. 2018 17:09
Re: 508
Benzin až 230k a nafta zatím 180k, hybrid určitě dorazí. Peugeot neměl s podvozky nikdy problémy a na rozdíl od Talismanu měla 508 vzadu víceprvek a tak tomu bude i u nové generace.
Avatar - 3_diamanty
6. 3. 2018 12:19
Re: 508
levik svoj tien neprekrocil ;-\
Avatar - miromen
6. 3. 2018 14:22
Re: 508
Tak s tim mistem vzadu to je dost velka daň za vzhled a tvar kastle jestli je problem už při 180cm. Malo mista pro nohy pod přednimy sedaky ma i megane a je to tedy dost nepřijemne, už na prvni posaz a nedovedu si představit jet nějakou delši štreku.
Avatar - iudex
6. 3. 2018 11:04
Reklamy
Hmm, jeden komentár, dve reklamy. To je ešte horšie než pomer reklamy a článkov na hlavnej. :no:
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2018 13:13
cena za styl
Ja tedy chapu ze pro narod ktery vynika v prevazeni vzduchu je to handicap, ale popravde, ani nevzpominam kdy jsem videl auto obsazene dospelymi.. kdyz uz vzadu vzacne nekdo sedel tak to byla decka, pripadne sem tam zenska..
Me je zase sympaticke ze 508 se vzeprela trendu boptnani stredni tridy a kdo vyzaduje velke auto pro toho ma PSA insignii.
Je to proste dan za praloporce kupe, ja zas nemuzu prijit na chut proporcim zadku superbu(ktery je jinam podareny),ktery je pro me od zacatku o 10 % prerostlejsi nez by mel byt. Nakonec proc ne, nekdo je treba na ***aty zensky - podle vkusu kazdeho soudruha..
Rozbalit vlákno
9
Avatar - woody-alien
6. 3. 2018 13:32
Re: cena za styl
S tímhle naprosto souhlasím. :yes: Všichni by chtěli elegantní profil kupé ale pak pyskujou, že je vzadu málo místa na hlavu. Je to tak jak to je a komu to nestačí, ať si koupí něco jiného.
Avatar - Stejsn
6. 3. 2018 14:35
Re: cena za styl
Já bych chtěl elegantní profil kupé u auta typu kupé. U sedanu či LB mám jiné představy a vůbec - kombi je kombi a to už neumí pořádně vytvarovat ani volvo ;-\
6. 3. 2018 18:12
Re: cena za styl
Presne moje rec, chcete elegantni nizke tvary a potom remcate na malo mista vzadu. Tak co vlastne chcete,kdybyste sami vedeli co? Ja mam 190 cm, kdyz jsem vezl stejne vysokeho cloveka, posadil jsem ho bud vedle sebe, nebo za spolujezdce. Nikdy za sebe. Je to vzdycky o dohode mezi spolucestujicimi. Vseobecne je znamo, ze vysoci lide maji problem ve vetsine autech se pohodlne usadit. A uprimne receno, kolikrat se vam stalo, ze jste vezli dva 190 cm lidi, mne ani jednou :-). Vzdy max. jednoho. Je to absolutni kravina testovat posed sam za sebou. Jako trapne dokola se opakujici pri testech aut 2 litrova flaska do dveri. Skuste se napit z 2l flasky v aute v sede >:D. .
Avatar - praděda7
6. 3. 2018 16:17
Re: cena za styl
....jako bych to psal já..... ;-)
6. 3. 2018 16:41
Re: cena za styl
Vzadu nikdo nejezdí a přesto abys kupé pohledal. ;-)
6. 3. 2018 17:05
Re: cena za styl
Peugeotu i ostatním výrobcům je jasné, že kategorie sedan ve střední třídě vytrvale klesá v prodejích. Pokud chtějí takové auto vůbec udržet ve výrobě, pak ho musí udělat zajímavější, i když je to na úkor pohodlí a prostornosti vzadu. Nebo snad Arteon trhá vzadu prostorové rekordy? A co A5 sportback či BMW 4 GC?

Kdo chce praktičtější auto, tak si u Peugeotu vybere, 508 kombi zcela určitě přijde.

Jinak je vidět, že se v předu sedí opravdu nízko a s nastavením volantu vůči budíkům nebude problém.
8. 3. 2018 14:33
Re: cena za styl
Arteon však nenahrazuje Passat sedan. Má to být líbivější verze za příplatek. CC vypadal dobře a také si s Passatem neporadil. Podobně u Audi a BMW.

Jinak těžko udrží sedany ve výrobě tím, že z nich udělají liftbacky. Protože liftback sedan není, že.
Avatar - woody-alien
8. 3. 2018 15:09
Re: cena za styl
No počkej, to neznáš Vošického. Ten s liftbackem umí nějak kouzlit. ;-)
Avatar - white label
8. 3. 2018 15:40
Re: cena za styl
U Hyundaie je pro daný typ karoserie podstatné hlavně to, co o ní prohlásí Voša Veliký.
Avatar - del42sa
6. 3. 2018 15:56
volant
Na tom videu s Martinem za volantem nové 508 je krásně vidět ten nesmysl o "masírovaní testicles" volantem i-cockpitu kvůli tomu aby bylo vidět na budíky >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - praděda7
6. 3. 2018 16:19
Re: volant
Na tom videu si dali záležet, aby nebylo moc vidět, jak krásné je to auto..... ;-)
7. 3. 2018 00:00
Lev s rozpaky
Ano, zvláště některé vnější partie nové 508 vypadají úžasně (hlavně předek a zadek), mé nadšení ovšem rychle zchladit interiér, který je prostě šílený. Nepovedený i-Cocpiat jsem už tak nějak čekal, ale dvojnásobně šišatý volant už je na mě příliš, nemluvě o podivných benzinových motorizaích "vrcholících" brutálně nafoukanou šestnáctistovkou a zcela chybějící manuální převodovce pro benzinové jednotky...
P.S. Už při zveřejněný prvních fotek jsem prorokoval, že vzhledem k celkové výšce a sklonu zadní části střechy to vzadu bude použitelné jen pro děti. Tehdy jsem zde ovšem byl okřikován "odborníky" jak že to můžu vědět, když jsem v tom autu ještě neseděl >:-[] >:-[] >:-[]
P.S. Poslední Peugeot střední třídy, který se mi opravdu hodně zamlouval po designové i funkční stránce, je 406...Takové auto už ale asi Peugeot nikdy nepostaví, bohužel... :-O :'-( 8-s :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - stevosk
7. 3. 2018 11:17
Ach jaj
Nová 508 má z videí a obrázkov na nete veľmi príťažlivú líniu zadných partií, aj predné časť z boku je výborná, aj ked tie kly to tam dosť opticky rozbíjajú. Funkčné riešenie interiéru naopak trochu pokrivkáva. Vzadu je už od pohľadu dosť stiesneno a tmavo. Stredová opierka asi nie je nastaviteľná, takže nemusí pasovať každému a kufor má obrovskú nákladovú hranu a pôsobí plytko. Treba si uvedomiť že pôjde o rodinné auto (kde naložím rodinu a idem na dovolenku) a nie kupé pre mladého chalana so slušným príjmom (ktorý tam naloží max dve kožené tašky a svoju kočku). Ďalším problémom, ktorý sa však týka všetkých francúzskych áut strednej triedy je chýbajúca benzínová motorizácia o objeme aspoň 2 litre (aj keď zrovna u peugeotu poslednú dekádu zamerali vyslovene na diezlové motory). Škoda tej ne-praktickosti, lebo inak by som nad ním dosť uvažoval v kombinácii práve s tým najvýkonnejším benzínom. Každopádne auto je to pekné, ale vzhľadom na vyššie uvedené nejaký zásadný prienik (ani menej zásadný :-) ) do pozícií koncernu v strednej triede nepredpokladám.˙
Rozbalit vlákno
2
7. 3. 2018 12:10
Re: Ach jaj
Tak predevsim pujde o sluzebni auto..
To ze manager dostane povoleni i soukromym ucelum je uz jen plus. O tom kolik rodina potrebuje prostoru by byla debata na tydny. Dej zenske jakkoli velke auto a ona ho zaplni beze zbytku. Na rodinou dovolenou staci i jeden kufr na osobu kdyz je potreba..
Avatar - woody-alien
7. 3. 2018 14:07
Re: Ach jaj
Přesně. Rodina je jako vysokoexpanzní PUR pěna. ;-)