Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jsem hrozně otravná a rozčiluji čtenáře auto.cz
| 7. 3. 2018 11:19
Jsem hrozně otravná a rozčiluji čtenáře auto.cz
Avatar - iudex
Jsem hrozně otravná a rozčiluji čtenáře auto.cz
| 7. 3. 2018 12:06
:yes:
Jsem hrozně otravná a rozčiluji čtenáře auto.cz
| 7. 3. 2018 12:09
Jsem hrozně otravný a rozčiluji čtenáře auto.cz.

Musel jsem to genderově vyvážit.
Je ale rozdíl, zda je otravný muž nebo otravná žena.
Ono to moc vyvážit nejde.
Žena má za otravování plus, muž mínus.
Avatar - Bubáq
Genderová vyrovnanosti v této podobě je hloupá!
| 7. 3. 2018 11:30
a) Kolik dam a dívek se rekrutuje z novinářské veřejnosti, jimž je nyní autosalon přístupný?
b) Kolik dam a dívek navštíví v příštích dnech Ženevský autosalon?
c) Kolik dam a dívek pracuje ve vedoucích pozicích ve Škoda Auto a kolik jich pracuje ve vedoucích pozicích ve VAG?
Tím, že automobilky zahajují "genderovou vyrovnanost" prostřednictvím nižšího počtu modelek ve prospěch modelů jen demonstrují naprosté nepochopení tohoto uměle vytvořeného "problému".
Nikoliv modelové na autosalonu, nýbrž ženy ve středních, vysokých a nejvyšších manažerských pozicích by měly demonstrovat genderovou vyváženost a rovnost příležitostí.
Stojí ale dámy a dívky o tyto pozice? Není GM pouhou výjimkou jež dokresluje, že genderová vyrovnanost nemůže být VYŽADOVÁNA, nýbrž se k ní dámy a dívky musí propracovat? Propracovat, nikoliv pro-žádat a pro-prosazovat...
Lidstvo ztrácí rozum mnohem rychleji, než jsem si kdy dovedl představit: dotykové displeje, řiďoučké oleje, dál čadící náklaďáky převážejí všechno možné skrz naskrz celou planetou, turistické šílenství realizované stotisíci letadel křižujícími oblohu každý den ... a teď trapní modelové na autosalonu. Kdy některá automobilka dostane odvahu a řekne: nepůjdeme proti rozumu, uděláme jen kroky podepřené inteligencí lidského druhu.
Avatar - holden2
Genderová vyrovnanosti v této podobě je hloupá!
| 7. 3. 2018 18:46
VAGinalne pracuje drtiva vetsina dam a divek
Avatar - Bubáq
Genderová vyrovnanosti v této podobě je hloupá!
| 8. 3. 2018 18:06
Update: dnešní zpráva ze Škoda Auto
Silke Rosskothen (50) k 31. březnu 2018 odchází z české automobilky. Expertka na komunikaci řídila oddělení Komunikace produktu společnosti ŠKODA AUTO od 1. května 2016.
Snad to není v rozporu s mým tvrzením nahoře: PR an Tisková oddělení skutečně bývají v rukou nadaných dam (a někdy i dívek), tradičně a tak trochu jednostranně. Ale kdo by plakal pro (téměř) absenci mužů v těchto pozicích?
Jen cynici by mohli nyní zahájit "antikampaň" za více mužů v PR a TO automobilek. Nebo ne?!
Novinařina na úrovni
| 7. 3. 2018 12:07
"poprvé jsem si ve Škodovce prohlédl digitální přístrojový štít. Nechtěl bych ho."

No to je teda novinařina. A jako proč ho nechcete, co se Vám nelíbilo? To že ho nechcete je takto informace totálně k ničemu.
Avatar - iudex
Novinařina na úrovni
| 7. 3. 2018 12:30
Machalov odpor k displejom je tu už všeobecne známy. A ja s ním súhlasím. Napr. na vedľa predstavovanom GT 4-door Coupé to pôsobí ako päť na oko, do športového auta sa vyslovene žiadajú klasické malé budíky a nie megatablet: [odkaz]
Avatar - fostek
Novinařina na úrovni
| 7. 3. 2018 12:38
:yes: :yes: :yes:
Taky bych to nejradši z auta vyrval a dal tam klasiku.
Novinařina na úrovni
| 7. 3. 2018 13:36
U Stylu je za příplatek.U L&K ještě není ceník,protože se bude vyrábět od 27KT/18.
Avatar - Jaros71
Novinařina na úrovni
| 7. 3. 2018 21:05
Digi štíty jsou děs... 8-s
Pěkná klasika v tubusech se tím nahradit dá jen těžko..
Pokud bude na výběr , digištít taky nechci !
Avatar - white label
Novinařina na úrovni
| 7. 3. 2018 15:53
Jako všechno, se to dá udělat dobře, ale i špatně, když jsem to poprvé viděl v Audi TT, tak se mi to líbilo, u VW už zdaleka ne tolik. BMW to umí lépe, než MB atd.
Nejhorší je, když se vypne zapalování, to pak vypadá jak vykuchaná přístrojovka. :no:
Avatar - woody-alien
Novinařina na úrovni
| 7. 3. 2018 16:57
Aspoň ti tam nepoleze žádnej zloděj. "Ty voe, tady už někdo byl." >:D
Avatar - traveldrive
Novinařina na úrovni
| 7. 3. 2018 19:47
Nebuď konzerva... >:D ;-)

Namiesto budíkov LCD, namiesto motorov motorčeky, namiesto volantov - nič. Skvelá automobilová budúcnosť, ktorá je IN. Teraz niečo v tom zmysle trepali v správach pri reportáži zo Ženevy, a mám pokazený celý deň... :-!
Avatar - bystron
Novinařina na úrovni
| 8. 3. 2018 02:35
se to hackne a za jízdy budeš koukat na filmy :yes: :-!
Avatar - white label
Novinařina na úrovni
| 7. 3. 2018 15:57
Mě víc vadí ta "líná" kamera, která nic (žádné detaily) pořádně neukáže (Machalu známe).
Třeba na té bílé faceliftovné Fabii jsou pěkná nová 17" kola, o které kamera ani nezavadila.
[odkaz]
čas 1:05
Novinařina na úrovni
| 7. 3. 2018 23:30
Taky by mě zajímalo, co je na těch budících tak hrozného. Nelíbí se mi vůbec ty měrky na palivo a teplotu. To bude fakt nepřesené a vůbec mi to tam jaksi nesedí (VW to má mnohem serióznější). Líbí se mi však možnost mít podrobnou navigaci před sebou a nemuset za jízdy neustále otáčet hlavu na stranu. Mini-navigace v Maxidotu se mi zdá už hodně zastaralá, jakožto celý maxidot...to už je tak 20 let starý nezměněný design.

Uvítal bych, kdyby časem bylo možné digitální cockpit upgradovat co do vzhledu a možností zobrazení - klidně i na vzhled tradičních škodováckých budíků.
jedine
| 7. 3. 2018 15:13
[odkaz]
jedine
| 7. 3. 2018 18:06
K.I.T.T. ;-) ;-)
Už ty auta z koncernu VW /Škoda nemůžu ani vidět,stejný křáp
| 7. 3. 2018 18:03
:-!Už ty auta z koncernu VW /Škoda nemůžu ani vidět,stejný křápy.Stačí se podívat na krásné a dostupné auta Mazdy a Subaru.A kvalita?Ta bude úplně jinde
Avatar - twistedTSD
Už ty auta z koncernu VW /Škoda nemůžu ani vidět,stejný křáp
| 7. 3. 2018 18:09
To asi máme o dostupnosti odlišné představy. Aspoň v nižších třídách.
Už ty auta z koncernu VW /Škoda nemůžu ani vidět,stejný křáp
| 7. 3. 2018 18:17
Kolik stojí v současnosti Mazda 3 v plný palbě oproti Fabii,kolik stojí Mazda 6 oproti Superbu..?
Avatar - holden2
Už ty auta z koncernu VW /Škoda nemůžu ani vidět,stejný křáp
| 7. 3. 2018 18:50
mazda 3 proti fabii? to je asi vtip
Avatar - twistedTSD
Už ty auta z koncernu VW /Škoda nemůžu ani vidět,stejný křáp
| 7. 3. 2018 20:18
Že jsi svým srovnáním Mazdy 3 a Fabie vytočil i kolegu Holdena, znamená, že fakt přeháníš.
Avatar - woody-alien
Už ty auta z koncernu VW /Škoda nemůžu ani vidět,stejný křáp
| 7. 3. 2018 20:31
>:-[]
Škoda-škoda slov
| 7. 3. 2018 18:18
U této koncernové značky nikdy nevím,zda jde o nový model,nebo 10 let starý typ >:D
Avatar - traveldrive
Škoda-škoda slov
| 7. 3. 2018 19:49
A to sa chváliš? Potom je jasné, že o Škodách vieš prd a varíš z vody.
Avatar - woody-alien
Škoda-škoda slov
| 7. 3. 2018 20:31
Jasně, jasně....14 příspěvků a víme všechno. Mazdy máš už 25 let, nedáš na ně dopustit, jiný auto bys ani nechtěl, momentálně jezdíš šestku a vůbec nic - akorát po 11 letech si měnil baterku a po 120t destičky, když vidíš Mazdy i 10 let staré, designově strčej celej koncern do kapsy atd. atd. ;-)

Mám ti sem znovu dávat odkaz na ty 10 let staré Mazdy ? :-)
Starý nebo nový Kodiaq L&K?
| 7. 3. 2018 23:56
Když se tak dívám na fotky limetkového Kodiaqa na autosalonu ve Frankfurtu v roce 2016, tak si říkám, co oproti němu L&K nového přináší.....přícházím na to, že asi téměř nic....akorát snad možná naději, že někdy koncem roku 2018, spíše však až tak začátkem 2019 ho lidé možná budou moci mít doma v garáži. Solidní časová prodleva!

V roce 2016 nás Škoda nalákala na nového Kodiaqa, pak dala do prodeje oplastovanou verzi ve 3 výbavových stupních, poté ji vylepšila dřevěným Scoutem ala Ford Escort z 90. let a následně Sportlinem který si člověk může pořídit výhradně se sportovníma sedadlama, které svou mohutností celkem zásadně odřezávají a zastiňují pasažéry na zadních sedadlech - proč ne, pokud nesnášíte svoje děti. Na otázku proč tomu tak je mi bylo dealerem sděleno, že Sporline je sportovní a tudíž jsou sportovní sedačky adekvátní....možnost osadit Sportline 110kw 1.4 s předním pohonem kol je adekvátní jistě také!

Po Kodiaqu v barvě (tak jak byl předveden v roce 2016) už dlouho vyhlížím, ale vypadá to, že se asi kýženého výsledku nedočkám. L&K už bude nabízet onen vzhled i tvar sedaček, kompatibilní s rodinnou osádkou. Bohužel je zde zase jeden háček....kdo neholduje koženým sedačkám má zase útrum. Je škoda, že Škodovka pořád jede trendem luxusu ala "kožené sedačky do žigula". Snad bude možnost časem zvolit i nějaké klimaticky příjemnější materiály, které některé luxusní automobilky už začínají používat, což je pecka.

Takže počítám v nějakém horizontu 3-4 let se možná dočkám Kodiaqa v mých očích akceptovatelného. Doufejme že i s takvým motorem, který s autem bude moci i trochu zahýbat a udělat ho trochu zábavným. I menší, lehčí a aerodnamičtější oktávka a superb nabízejí daleko dynamičtější motory a zážitky. Nepochopím, že taková neaerodynamická a těžká "chalupa" dostala do vínku sadu slabochů na něž se obecně člověk nedoslechne moc chvály....snad možná když v Kodiaqovi jede člověk sám na lehko.
Avatar - Ada je zase tady
Proč ukazují Fabii Kombi
| 8. 3. 2018 16:43
...když do ní zakázali montovat jediný smysluplný motor pro tento vůz? (1,6TDI) ;-\

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku