Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda na autosalonu v Ženevě: Vision X není sám!

Letošní škodovácký stánek je možná trochu menší a hlavní hvězdu jsme už představili, ještě jednu premiéru jsem však objevil.
Zpět na článek
7. 3. 2018 15:13
7. 3. 2018 18:06
7. 3. 2018 11:19
Jsem hrozně otravná a rozčiluji čtenáře auto.cz
Jsem hrozně otravná a rozčiluji čtenáře auto.cz
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
7. 3. 2018 12:06
Re: Jsem hrozně otravná a rozčiluji čtenáře auto.cz
:yes:
7. 3. 2018 12:09
Re: Jsem hrozně otravná a rozčiluji čtenáře auto.cz
Jsem hrozně otravný a rozčiluji čtenáře auto.cz.

Musel jsem to genderově vyvážit.
Je ale rozdíl, zda je otravný muž nebo otravná žena.
Ono to moc vyvážit nejde.
Žena má za otravování plus, muž mínus.
Avatar - Bubáq
7. 3. 2018 11:30
Genderová vyrovnanosti v této podobě je hloupá!
a) Kolik dam a dívek se rekrutuje z novinářské veřejnosti, jimž je nyní autosalon přístupný?
b) Kolik dam a dívek navštíví v příštích dnech Ženevský autosalon?
c) Kolik dam a dívek pracuje ve vedoucích pozicích ve Škoda Auto a kolik jich pracuje ve vedoucích pozicích ve VAG?
Tím, že automobilky zahajují "genderovou vyrovnanost" prostřednictvím nižšího počtu modelek ve prospěch modelů jen demonstrují naprosté nepochopení tohoto uměle vytvořeného "problému".
Nikoliv modelové na autosalonu, nýbrž ženy ve středních, vysokých a nejvyšších manažerských pozicích by měly demonstrovat genderovou vyváženost a rovnost příležitostí.
Stojí ale dámy a dívky o tyto pozice? Není GM pouhou výjimkou jež dokresluje, že genderová vyrovnanost nemůže být VYŽADOVÁNA, nýbrž se k ní dámy a dívky musí propracovat? Propracovat, nikoliv pro-žádat a pro-prosazovat...
Lidstvo ztrácí rozum mnohem rychleji, než jsem si kdy dovedl představit: dotykové displeje, řiďoučké oleje, dál čadící náklaďáky převážejí všechno možné skrz naskrz celou planetou, turistické šílenství realizované stotisíci letadel křižujícími oblohu každý den ... a teď trapní modelové na autosalonu. Kdy některá automobilka dostane odvahu a řekne: nepůjdeme proti rozumu, uděláme jen kroky podepřené inteligencí lidského druhu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - holden2
7. 3. 2018 18:46
Re: Genderová vyrovnanosti v této podobě je hloupá!
VAGinalne pracuje drtiva vetsina dam a divek
Avatar - Bubáq
8. 3. 2018 18:06
Re: Genderová vyrovnanosti v této podobě je hloupá!
Update: dnešní zpráva ze Škoda Auto
Silke Rosskothen (50) k 31. březnu 2018 odchází z české automobilky. Expertka na komunikaci řídila oddělení Komunikace produktu společnosti ŠKODA AUTO od 1. května 2016.
Snad to není v rozporu s mým tvrzením nahoře: PR an Tisková oddělení skutečně bývají v rukou nadaných dam (a někdy i dívek), tradičně a tak trochu jednostranně. Ale kdo by plakal pro (téměř) absenci mužů v těchto pozicích?
Jen cynici by mohli nyní zahájit "antikampaň" za více mužů v PR a TO automobilek. Nebo ne?!
7. 3. 2018 12:07
Novinařina na úrovni
"poprvé jsem si ve Škodovce prohlédl digitální přístrojový štít. Nechtěl bych ho."

No to je teda novinařina. A jako proč ho nechcete, co se Vám nelíbilo? To že ho nechcete je takto informace totálně k ničemu.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - iudex
7. 3. 2018 12:30
Re: Novinařina na úrovni
Machalov odpor k displejom je tu už všeobecne známy. A ja s ním súhlasím. Napr. na vedľa predstavovanom GT 4-door Coupé to pôsobí ako päť na oko, do športového auta sa vyslovene žiadajú klasické malé budíky a nie megatablet: [odkaz]
Avatar - fostek
7. 3. 2018 12:38
Re: Novinařina na úrovni
:yes: :yes: :yes:
Taky bych to nejradši z auta vyrval a dal tam klasiku.
7. 3. 2018 13:36
Re: Novinařina na úrovni
U Stylu je za příplatek.U L&K ještě není ceník,protože se bude vyrábět od 27KT/18.
Avatar - Jaros71
7. 3. 2018 21:05
Re: Novinařina na úrovni
Digi štíty jsou děs... 8-s
Pěkná klasika v tubusech se tím nahradit dá jen těžko..
Pokud bude na výběr , digištít taky nechci !
Avatar - white label
7. 3. 2018 15:53
Re: Novinařina na úrovni
Jako všechno, se to dá udělat dobře, ale i špatně, když jsem to poprvé viděl v Audi TT, tak se mi to líbilo, u VW už zdaleka ne tolik. BMW to umí lépe, než MB atd.
Nejhorší je, když se vypne zapalování, to pak vypadá jak vykuchaná přístrojovka. :no:
Avatar - woody-alien
7. 3. 2018 16:57
Re: Novinařina na úrovni
Aspoň ti tam nepoleze žádnej zloděj. "Ty voe, tady už někdo byl." >:D
7. 3. 2018 19:47
Re: Novinařina na úrovni
Nebuď konzerva... >:D ;-)

Namiesto budíkov LCD, namiesto motorov motorčeky, namiesto volantov - nič. Skvelá automobilová budúcnosť, ktorá je IN. Teraz niečo v tom zmysle trepali v správach pri reportáži zo Ženevy, a mám pokazený celý deň... :-!
Avatar - bystron
8. 3. 2018 02:35
Re: Novinařina na úrovni
se to hackne a za jízdy budeš koukat na filmy :yes: :-!
Avatar - white label
7. 3. 2018 15:57
Re: Novinařina na úrovni
Mě víc vadí ta "líná" kamera, která nic (žádné detaily) pořádně neukáže (Machalu známe).
Třeba na té bílé faceliftovné Fabii jsou pěkná nová 17" kola, o které kamera ani nezavadila.
[odkaz]
čas 1:05
7. 3. 2018 23:30
Re: Novinařina na úrovni
Taky by mě zajímalo, co je na těch budících tak hrozného. Nelíbí se mi vůbec ty měrky na palivo a teplotu. To bude fakt nepřesené a vůbec mi to tam jaksi nesedí (VW to má mnohem serióznější). Líbí se mi však možnost mít podrobnou navigaci před sebou a nemuset za jízdy neustále otáčet hlavu na stranu. Mini-navigace v Maxidotu se mi zdá už hodně zastaralá, jakožto celý maxidot...to už je tak 20 let starý nezměněný design.

Uvítal bych, kdyby časem bylo možné digitální cockpit upgradovat co do vzhledu a možností zobrazení - klidně i na vzhled tradičních škodováckých budíků.
7. 3. 2018 15:13
jedine
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
7. 3. 2018 18:03
Už ty auta z koncernu VW /Škoda nemůžu ani vidět,stejný křáp
:-!Už ty auta z koncernu VW /Škoda nemůžu ani vidět,stejný křápy.Stačí se podívat na krásné a dostupné auta Mazdy a Subaru.A kvalita?Ta bude úplně jinde
Rozbalit vlákno
5
Avatar - twistedTSD
7. 3. 2018 18:09
Re: Už ty auta z koncernu VW /Škoda nemůžu ani vidět,stejný
To asi máme o dostupnosti odlišné představy. Aspoň v nižších třídách.
7. 3. 2018 18:17
Re: Už ty auta z koncernu VW /Škoda nemůžu ani vidět,stejný
Kolik stojí v současnosti Mazda 3 v plný palbě oproti Fabii,kolik stojí Mazda 6 oproti Superbu..?
Avatar - holden2
7. 3. 2018 18:50
Re: Už ty auta z koncernu VW /Škoda nemůžu ani vidět,stejný
mazda 3 proti fabii? to je asi vtip
Avatar - twistedTSD
7. 3. 2018 20:18
Re: Už ty auta z koncernu VW /Škoda nemůžu ani vidět,stejný
Že jsi svým srovnáním Mazdy 3 a Fabie vytočil i kolegu Holdena, znamená, že fakt přeháníš.
Avatar - woody-alien
7. 3. 2018 20:31
Re: Už ty auta z koncernu VW /Škoda nemůžu ani vidět,stejný
>:-[]
7. 3. 2018 18:18
Škoda-škoda slov
U této koncernové značky nikdy nevím,zda jde o nový model,nebo 10 let starý typ >:D
Rozbalit vlákno
2
7. 3. 2018 19:49
Re: Škoda-škoda slov
A to sa chváliš? Potom je jasné, že o Škodách vieš prd a varíš z vody.
Avatar - woody-alien
7. 3. 2018 20:31
Re: Škoda-škoda slov
Jasně, jasně....14 příspěvků a víme všechno. Mazdy máš už 25 let, nedáš na ně dopustit, jiný auto bys ani nechtěl, momentálně jezdíš šestku a vůbec nic - akorát po 11 letech si měnil baterku a po 120t destičky, když vidíš Mazdy i 10 let staré, designově strčej celej koncern do kapsy atd. atd. ;-)

Mám ti sem znovu dávat odkaz na ty 10 let staré Mazdy ? :-)
7. 3. 2018 23:56
Starý nebo nový Kodiaq L&K?
Když se tak dívám na fotky limetkového Kodiaqa na autosalonu ve Frankfurtu v roce 2016, tak si říkám, co oproti němu L&K nového přináší.....přícházím na to, že asi téměř nic....akorát snad možná naději, že někdy koncem roku 2018, spíše však až tak začátkem 2019 ho lidé možná budou moci mít doma v garáži. Solidní časová prodleva!

V roce 2016 nás Škoda nalákala na nového Kodiaqa, pak dala do prodeje oplastovanou verzi ve 3 výbavových stupních, poté ji vylepšila dřevěným Scoutem ala Ford Escort z 90. let a následně Sportlinem který si člověk může pořídit výhradně se sportovníma sedadlama, které svou mohutností celkem zásadně odřezávají a zastiňují pasažéry na zadních sedadlech - proč ne, pokud nesnášíte svoje děti. Na otázku proč tomu tak je mi bylo dealerem sděleno, že Sporline je sportovní a tudíž jsou sportovní sedačky adekvátní....možnost osadit Sportline 110kw 1.4 s předním pohonem kol je adekvátní jistě také!

Po Kodiaqu v barvě (tak jak byl předveden v roce 2016) už dlouho vyhlížím, ale vypadá to, že se asi kýženého výsledku nedočkám. L&K už bude nabízet onen vzhled i tvar sedaček, kompatibilní s rodinnou osádkou. Bohužel je zde zase jeden háček....kdo neholduje koženým sedačkám má zase útrum. Je škoda, že Škodovka pořád jede trendem luxusu ala "kožené sedačky do žigula". Snad bude možnost časem zvolit i nějaké klimaticky příjemnější materiály, které některé luxusní automobilky už začínají používat, což je pecka.

Takže počítám v nějakém horizontu 3-4 let se možná dočkám Kodiaqa v mých očích akceptovatelného. Doufejme že i s takvým motorem, který s autem bude moci i trochu zahýbat a udělat ho trochu zábavným. I menší, lehčí a aerodnamičtější oktávka a superb nabízejí daleko dynamičtější motory a zážitky. Nepochopím, že taková neaerodynamická a těžká "chalupa" dostala do vínku sadu slabochů na něž se obecně člověk nedoslechne moc chvály....snad možná když v Kodiaqovi jede člověk sám na lehko.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
8. 3. 2018 16:43
Proč ukazují Fabii Kombi
...když do ní zakázali montovat jediný smysluplný motor pro tento vůz? (1,6TDI) ;-\
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku