Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda na autosalonu v Ženevě: Vision X není sám!

Martin Machala Martin Machala 7. 3. 2018
30
Letošní škodovácký stánek je možná trochu menší a hlavní hvězdu jsme už představili, ještě jednu premiéru jsem však objevil.

360p720p1080p

Vision X jsme prolezli před Ženevou už dvakrát, připravovaný mladoboleslavský crossover tak už znáte velmi dobře. Věnovali jsme se už také faceliftované fabii, i tu jsme vám představili v ženevské předpremiéře. Do Švýcarska však Škodovka přivezla ještě jeden zajímavý kousek – nejluxusnější verzi kodiaqu, jako obvykle pojmenovanou Laurin & Klement.

Přiznám se, že nebýt znáčku v pravém rohu přístrojovky, asi bych nevsadil poslední kačku na to, že právě sedím v nejluxusnějším kodiaqu. Což o to, luxusní L&K je, velmi podobně jsem se však cítil už v dosavadním vrcholu Style. Kůže mi však v L&K přišla asi fakt jemnější a poprvé jsem si ve Škodovce prohlédl digitální přístrojový štít. Nechtěl bych ho.

Ceny nejluxusnějšího kodiaqu zatím neznáme, do prodeje by se měl dostat na konci léta.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Bubáq
Genderová vyrovnanosti v této podobě je hloupá!
| 8. 3. 2018
Update: dnešní zpráva ze Škoda Auto
Silke Rosskothen (50) k 31. březnu 2018 odchází z české automobilky. Expertka na komunikaci řídila oddělení Komunikace produktu společnosti ŠKODA AUTO od 1. května 2016.
Snad to není v rozporu s mým tvrzením nahoře: PR an Tisková oddělení skutečně bývají v rukou nadaných dam (a někdy i dívek), tradičně a tak trochu jednostranně. Ale kdo by plakal pro (téměř) absenci mužů v těchto pozicích?
Jen cynici by mohli nyní zahájit "antikampaň" za více mužů v PR a TO automobilek. Nebo ne?!
Avatar - Ada je zase tady
Proč ukazují Fabii Kombi
| 8. 3. 2018
...když do ní zakázali montovat jediný smysluplný motor pro tento vůz? (1,6TDI) ;-\
Avatar - bystron
Novinařina na úrovni
| 8. 3. 2018
se to hackne a za jízdy budeš koukat na filmy :yes: :-!
Starý nebo nový Kodiaq L&K?
| 7. 3. 2018
Když se tak dívám na fotky limetkového Kodiaqa na autosalonu ve Frankfurtu v roce 2016, tak si říkám, co oproti němu L&K nového přináší.....přícházím na to, že asi téměř nic....akorát snad možná naději, že někdy koncem roku 2018, spíše však až tak začátkem 2019 ho lidé možná budou moci mít doma v garáži. Solidní časová prodleva!

V roce 2016 nás Škoda nalákala na nového Kodiaqa, pak dala do prodeje oplastovanou verzi ve 3 výbavových stupních, poté ji vylepšila dřevěným Scoutem ala Ford Escort z 90. let a následně Sportlinem který si člověk může pořídit výhradně se sportovníma sedadlama, které svou mohutností celkem zásadně odřezávají a zastiňují pasažéry na zadních sedadlech - proč ne, pokud nesnášíte svoje děti. Na otázku proč tomu tak je mi bylo dealerem sděleno, že Sporline je sportovní a tudíž jsou sportovní sedačky adekvátní....možnost osadit Sportline 110kw 1.4 s předním pohonem kol je adekvátní jistě také!

Po Kodiaqu v barvě (tak jak byl předveden v roce 2016) už dlouho vyhlížím, ale vypadá to, že se asi kýženého výsledku nedočkám. L&K už bude nabízet onen vzhled i tvar sedaček, kompatibilní s rodinnou osádkou. Bohužel je zde zase jeden háček....kdo neholduje koženým sedačkám má zase útrum. Je škoda, že Škodovka pořád jede trendem luxusu ala "kožené sedačky do žigula". Snad bude možnost časem zvolit i nějaké klimaticky příjemnější materiály, které některé luxusní automobilky už začínají používat, což je pecka.

Takže počítám v nějakém horizontu 3-4 let se možná dočkám Kodiaqa v mých očích akceptovatelného. Doufejme že i s takvým motorem, který s autem bude moci i trochu zahýbat a udělat ho trochu zábavným. I menší, lehčí a aerodnamičtější oktávka a superb nabízejí daleko dynamičtější motory a zážitky. Nepochopím, že taková neaerodynamická a těžká "chalupa" dostala do vínku sadu slabochů na něž se obecně člověk nedoslechne moc chvály....snad možná když v Kodiaqovi jede člověk sám na lehko.
Novinařina na úrovni
| 7. 3. 2018
Taky by mě zajímalo, co je na těch budících tak hrozného. Nelíbí se mi vůbec ty měrky na palivo a teplotu. To bude fakt nepřesené a vůbec mi to tam jaksi nesedí (VW to má mnohem serióznější). Líbí se mi však možnost mít podrobnou navigaci před sebou a nemuset za jízdy neustále otáčet hlavu na stranu. Mini-navigace v Maxidotu se mi zdá už hodně zastaralá, jakožto celý maxidot...to už je tak 20 let starý nezměněný design.

Uvítal bych, kdyby časem bylo možné digitální cockpit upgradovat co do vzhledu a možností zobrazení - klidně i na vzhled tradičních škodováckých budíků.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku