Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - 3_diamanty
pecka
| 7. 3. 2018 12:03
taky nemecky skoro-stinger >:D .. ale nie vazne ... pekne :yes: a hned to lepsie vyzera ako tie C,E,S .... aj tento interier kde je moznost mat este aj budiky je pecka [odkaz] ... je podla mna krajsi ako ten kde je uz len displej [odkaz] ...
pecka
| 7. 3. 2018 12:14
Stingera v tom nevidím já tedy ani trochu a v ničem, to víc prvků Stingera má BMW Concept M8 Gran Coupé. ;-) (Ovšem pouze z hlediska designu.)
Avatar - 3_diamanty
pecka
| 7. 3. 2018 22:51
nenarazal som dizajnom ale triedou a zameranim auta ;-) .... A7, stinger, AMG GT, panamera .... vsetko su si hodne blizke vozy
Avatar - white label
pecka
| 8. 3. 2018 00:02
Takže Stinger je (podle tebe) třídou a zaměřením jako A7, AMG GT, nebo Panamera.... >:-[]
Avatar - Korendir
pecka
| 7. 3. 2018 12:17
Trochu mi ta maska a světla připomínají tvarem Maserati, vč. Těch kolmých mřížek. Ale jinak se mi líbí. Až bude M8, těším se na vzájemný souboj :-)
Avatar - fostek
pecka
| 7. 3. 2018 12:21
Tak dneska ti dávám :no: :no: :no:
Dejte už s tím BYautem pokoj.
Stinger is dead.
Avatar - 3_diamanty
pecka
| 7. 3. 2018 22:52
tesim sa na porovnanie stingera vs tento medved .... ale pamataj.. stinger je len jeden >:D :yes:
pecka
| 7. 3. 2018 23:55
Sranduješ ? Jak asi může dopadnout porovnání Stingera s 370 koníky s tímhle MB co jich má 639 ? >:D >:D >:D
0 - 100 za 4,9 proti 3,2 ? >:D >:D >:D
V max. 270 proti 315 ? >:D >:D >:D

Co jako chceš porovnávat ? Na co se, proboha, těšíš ? >:D >:D >:D
Avatar - Bubáq
Král
| 7. 3. 2018 12:15
Atraktivní technika v krásném kabátě; design se mi líbí více, než u dvoudveřového kupé. Technika vč. obou motorů nabízí to, co si opravdový řidič může jen přát. Dream-car...
Avatar - iudex
Král
| 7. 3. 2018 12:24
Tak toto okritizuješ: [odkaz] a toto je u Teba dizajnový kráľ? [odkaz]
Neviem, ale mne zrovna ten predok Mercedesu nereže, tie otvory po stranách sú príliš veľké a opticky predok auta jednak ťahajú k zemi, jednak vďaka nim pôsobí príliš mohutný, hodiaci sa skôr na SUV než na (4-dverové) kupé.
K zvyšku ale tiež nemám výhrady, najmä z profilu a zozadu je to krása.
Avatar - fostek
Král
| 7. 3. 2018 12:32
No jak píšu níže, nepadám z toho medběda na záda, ale proti tomu BMW je to král. Voni to bávo taky zabili tou barvou a kolama. Souhlasím s Bubaqem.
Král
| 7. 3. 2018 12:49
Já taky souhlasím. Zlej brutál bez zbytečnejch kudrdlin, když někdo chce mít 4 dveře.
Král
| 7. 3. 2018 13:35
Tak nejak hodnoti vzhled aut, nebo auta celkove, moje zena. :-)
Král
| 7. 3. 2018 12:44
A jen takovej malej detail - tady jsou ty otvory ale plně funkční na rozdíl od BMW. To zásadně mění situaci. [odkaz] [odkaz] ;-)

Není to žádná hra na něco, jsou tam potřeba !
Král
| 7. 3. 2018 13:41
Myslis ze ty otvory bude mit BMW zaslepene a jen na paradu? :-) To "narozdil od BMW" je koncept, to bmw je koncept (napsal jsem to 2x schvalne, opakovani podtrhuje pointu).
Takhle vypada vyuziti tech otvoru u produkcnich BMW: [odkaz]
A zadne "narozdil od BMW" se najednou nekona :-!
Král
| 7. 3. 2018 14:00
Ale no tak, všichni víme že to je koncept.

Ale i u konceptu je pod úroveň dát na prestižní výstavu, prestižní automobilky, u prestižního modelu na pódium fejk se zaslepenejma dírama. Tolik práce dát tam mřížku a jakochladiče to zase není.
To by pak mohlo mít i neprůhledná černá okna, protože nestihli interiér.

Psalo se to tu už 10x - uvidíme v produkční verzi. Toť vše.
Král
| 7. 3. 2018 14:24
No od zacatku tomu vycitas neco, co lze vytknout jen finalnimu modelu.
Shrnme si to: u BMW neco kritizujes, u MB to nevadi protoze ty otvory jsou u produkcniho auta funkcni, u BMW to sice je jen koncept, ale i to je pod uroven dat na prestizni vystavu u prestizniho modelu na podium "fejk se zaslepenejma dirama".
Tak a ted se vratme o rok zpet, znovu do prestizni Zenevy, kdyz prestizni MB predstavoval koncept toho co dnes predstavuje BMW, tedy koncept sveho prestizniho modelu:
[odkaz]
[odkaz]
A co cert nechtel, po chladicich ani stopy, zvlastni. :-)

PS: Zvlastni to samozrejme vubec neni. Koncept je z principu fejk vzdy, a nechat tam neco nedokoncene je spis bezny stav, ergo absentujici funkcnost u konceptu vubec neni podminkou niceho. ;-)
Král
| 7. 3. 2018 14:42
Dobře, uznávám. (I když na té první fotce z odkazu to až tak blbě nevypadá, skoro jakoby tam chladič byl.)

A ne, nekritizuji jen fejkový díry. Nelíbí se mi, že tam vůbec u auta tohoto charakteru jsou. Takové. Něco jiného je ryzí M3-4, jako prvoplánový sport a něco jiného je u mega sedanu, kde M má být jen jakási nadstavba, evokující rodinu aut s odkazem na sport. Tohle auto závodit nikdy nebude, jako trojka, stejně jako nebudou závodit 6er nebo 7er, které mají také M v názvu.

M, prvotně značící motorsport.

PS. I u konceptu by vypadalo blbě, kdyby na kotoučích nebyly brzdiče. Nemusí brzdit, ale musí tam být i s hadičkama a musí vypadat opravdově.
Král
| 7. 3. 2018 16:37
To uz je trosicku uskok, do ted o sportovnosti nebo motorsportu nepadlo ani slovo, do ted to bylo BMW = fake diry => spatne, MB = funkcni diry => dobre.
Ale kdyz pristoupim na tuhle hru, tak podle tebe ten 4 dverovy mercedes pod kterym diskutujeme ma jiny, "okruhovejsi" charakter, ze jsou podobne velke pruduchy u nej OK? Protoze "mega sedanem" se da nazvat i on...
Nehlede na to ze docela nerozumim co s potrebou chlazeni ma charakter auta (jestli to je auto na okresky a okruhy treba, anebo ne). To BMW je koncept M8, tedy toho nejsilnejsiho co bude, vykonove to poleze urcite za 600k. Kdyz pominu ze to v tomhle provedeni tak nejak i ma vypadat agresivne a zamerim se jen na ten vykon, tak vykonove to nebude od MB AMG GT daleko a ten vykon proste nejak uchladit potrebujes. Stejne jako potrebujes chladit brzdy opakovane na autobahnu zastavujici nejakych 2,5t "zive vahy". Na to nepotrebujes vymetac okresek, naopak, tezke auto bude mit naroky na chlazeni spis vetsi. Takze ty pruduchy tam MB ani BMW nema u tech nejvykonejsich verzi jen tak. Ze by sli udelat mensi? No urcite jo, ale chci-li byt nestranny, tak mi to musi vadit jak na tom konceptu BMW, tak na tom realnem modelu MB, tak treba i na Audi RS7 a dalsich. Je to jen X-ta variace v markantach te ktere znacky na to same.
Tim ti nechci vnucovat, ze se ti vsechna ta auta musi libit stejne, ani me se nelibi stejne. Jen bych to nelibeni se nekterych neschovaval za to, ze ma velke pruduchu a MB, jo MB, to je jiny kafe! :-)

PS: Ted mi dochazi, ze jsem zatim k MB nenapsal svuj nazor. Me se libi hodne, stejne jako to BMW. Uprimne doufam, ze i ta M8 dosahne presne takovyto level uhlazeni / zcivilneni kudrlinek, ktere clovek nachazi na tom konceptu. Precijen tohle k autu tohoto druhu sedne vic.
Král
| 7. 3. 2018 19:09
Pitváš to pěkně a do hloubky až možná trošku zbytečné. A zřejmě máš i v lecčemž pravdu. Zjednoduším to, fejk - nefejk, úskok - neúskok, motorsport - nemotorsport, AMG - neAMG. Stejně jsi mě nepřesvědčil, na mě MB, vtomto konkrétním případě, působí opravdovjejc (takový brutál bez zbytečných kudrdlinek) a nesnaží se hrát si na něco, co není a zmiňovaná M8, ač zatím sice jen jako koncept (uznávám), mi přijde jak od kolotočů s cílem za každou cenu efekt - můj pocit a soukromý názor. Beru-li je jako +/- konkurenty, 4 dveře, výkon, image, pro běžné užívání.

(Podotýkám stále - jsem fanda a majitel BMW s motorem a MB, ač uznávám, tak s mnoha výhradami a pod kůží ho nemám od dob konce žraloka w115 až dejme tomu w124 a nástupu masařky w210 ve střední a konce číny w126 a nástupu mamuta w140 v řadě S.)
Král
| 8. 3. 2018 07:50
Ale tady prece vubec neslo o to tebe nebo kohokoli o necem presvedcit. Jen jsem ti dokazal, ze to tve zduvodneni neni objektivni, ale subjektivni. Proti subjektivnimu vnimani designu pak samozrejme nic nemam, proti snaze vydavat svuj subjektivni nazor za neco objektivniho, nebo pri porovnavani jablek a hrusek, uz trochu ano. ;-)
Avatar - iudex
Král
| 7. 3. 2018 14:50
Game, set, match: fOE. :yes:
Král
| 7. 3. 2018 14:56
Nemyslím. ;-)
Avatar - fostek
Král
| 7. 3. 2018 15:03
Já taky ne.
Gil je v obraze, fOE blábolí.
A fostekův názor je, jak víš, rozhodující a směrpdatný.
Je ajatoláhem automobilismu.
Naopak nechápu, co opravňuje k vyslovování jakýchkoliv soudů tebe.
A to na začátku vlákna s tebou Gil souhlasil a foe ne, jestli se nepletu.
Dej si studenou sprchu a začni znova.
Král
| 7. 3. 2018 16:37
My zaslepenci musime drzet spolu. >:D
Avatar - Pekelná Micinka
Král
| 7. 3. 2018 17:28
Já bych i souhlasil, ale kde to vidíš, že je něco zaslepené?
[odkaz]

Jestli vzadu, nebo za kolem, ale to má 90 procent aut dnes, nebo to mají otevřené jen ve vrcholných verzích.
Král
| 7. 3. 2018 18:39
Třeba tady ? [odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
Král
| 7. 3. 2018 20:39
Máš pravdu, že při přiblížení to je zřejmě plné hned za tou mřížkou. To se mi taky nelíbí, ačkoli chápu, proč to dělají, pokud chtějí ten předek "udělat" v současném/náseldujícím designu.
Avatar - Bubáq
Král
| 7. 3. 2018 14:57
Ano, máte pravdu iudex. Ale i přes popisovaná designová faux-pas je u mě vítězem MB, BMW je "až" na druhém místě. Rozdíl je tento: zatímco AMG vypadá jako AMG, a navíc potěší inteligentním zhmotněním prostoru okolo posádky (z tohoto designu lze přímo vycítit návaznost na nejdravější formulové vozy Mercedes ze čtyřicátých a padesátých let), BMW prostě už příliš dlouho hledá svou novou identitu. A stále neúspěšně. Ne náhodou je nejvíce oceňován design "pětky", který je stále opravdovým bavorákem. To dlouhodobé tápání v tom, jak by měl vypadat baworák současnosti, je mimochodem nevysloveným a nepřiznaným důsledkem působení páně Banglea v této tradiční automobilce. To, co on totálně rozbil a zničil, nedokáže napravit ani třetí generace designerů po něm. A to je tedy co říci!
Avatar - fostek
Král
| 7. 3. 2018 15:09
Musím smeknout.
Retro odkazů a narážek v designu MB si všimne málokdo.
Myslím, že jsme se kdysi nepohodli - vidím ale, že jsem tě měl za vola neprávem a omlouvám se.
btw k těm designovým odkazům...skoro nikdo, kdo má předfaceliftovou 212ku nepochopil, že ten zadní blaťák je z "Pontonu". A když jim to povídáš, vidíš v očích tupé prázdno...protože..."Co je to ponton?"
Avatar - iudex
Král
| 7. 3. 2018 17:04
V zásade som len poukázal na to, že z môjho pohľadu sú obe autá dosť podobné, nesmierne vydarené a pekné a ak sú tam nejaké detaily, ktoré môžu niekomu kaziť celkový dojem, tak sú ako na BMW 8, tak i na AMG GT4C. Preto mi prišlo to ostré vymedzovanie sa v štýle BMW fuj, Mercedes paráda ako neprimerané.
Inak tiež sa nestotožňujem s každým novým bavorákom, ale ak by mala štúdia 8er naznačovať smer, tak som za všetkými desiatimi.
Avatar - fostek
JenomLED?
| 7. 3. 2018 12:24
Lasery nejsou za příplatek? Nebo už čekají asi rovnou na Digital LIght? Mělo by přijít ještě letos do nej nej MB. A to bude petelice.
Třeba nám o tom jednou tady napíšou.
Jinak...mě nevodstřelilao ani coupé (proto jsem si ho nekoupil, i když MB ÜBER ALLES atd) a tohle se mi líbí ještě míň. Nemá to tu pravou "silverarrowsovou" dlouhou haubnu. Nesedíš za půlkou auta, jako Rudolf blahé paměti.
Ale ve své třídě je cool. Nevíme ještě cenu...ale TOP Panamery a RS7 mají problém.
Avatar - Blue Sun
JenomLED?
| 7. 3. 2018 14:34
Ty bys snad nejradši pro své vlastní využití repliku klasického W125... >:D
Avatar - fostek
JenomLED?
| 7. 3. 2018 15:06
Proč repliku? >:D
Rekordwagen!
Avatar - Blue Sun
JenomLED?
| 7. 3. 2018 18:57
Ee... divná placka. :-( Ale W125 se mi líbí. Víc, než zadomotorky Auto Unionu.
Avatar - fostek
JenomLED?
| 7. 3. 2018 20:21
Středomotorky!!!!!
:-! >:D
Avatar - Blue Sun
JenomLED?
| 7. 3. 2018 21:05
Byl za pilotem? Byl. Tak je to zadomotorka. >:D >:-[]
Avatar - speedfred
JenomLED?
| 7. 3. 2018 16:19
no já myslím že GT R má dosť dlhú haubnu aj na nejaký pikník. >:-[]
Avatar - fostek
JenomLED?
| 7. 3. 2018 16:40
No však právě...a ten čtyřdveřák tak dlouhou nemá, ne?
To jsem právě myslel.
Avatar - Pekelná Micinka
Mercedes OMG
| 7. 3. 2018 16:37
No... z toho zadku jsem takovej rozpačitej, a doufám, že naživo to funguje líp. Vadí mi taková batohoidnost jako u Panamery první generace. Varianta Interiéru vystaveného modelu je k zblití, hodně světlá kůže, nevýrazné dřevo studeného odstínu dále "ochlazené" hliníkovými prvky. Kdo to mohl vymyslet?!?
Avatar - _Karel_
Mercedes OMG
| 7. 3. 2018 17:14
Tak to s tím vnitřkem máme opačně. Sice mi vadí ten extrémní tablet, ale jinak je ten interiér za mě top. Právě v té vystavené variantě.
Avatar - Pekelná Micinka
Mercedes OMG
| 7. 3. 2018 17:39
Zvláštní, já koukal na nějaké video včera v noci a působilo to na mě děsně chladně. Ten obrovský kus hliníku na středu, volant ve světlé barvě... Abych byl upřímný, jsem z toho interiéru zklamaný, čekal jsem něco víc bližšího k modelu GT, i přesto že zde bude větší důraz na tu cestovní část. Ale ani ta tmavá varianta se mi nelíbí, tam zas moc vystupuje ta struktura karbonu. Nevím proč nenabízí celočernou variantu buď s nějakým tlumeným, matným karbonem, tím dřevem ze světlé varianty nebo hliníkem. Vpodstatě, kdyby mi dali na CLS čumák z tohoto auta, bylo by mi to sympatičtější. Vpodstatě, když na to tak koukám, tak hledám vlastně to co nabízí právě CLS. [odkaz]
Avatar - white label
MB Panemera
| 8. 3. 2018 00:10
Tohle má k Panameře poměrně blízko, nemyslím detaily, ale jako celek:
[odkaz]
[odkaz]
MB Panemera
| 8. 3. 2018 10:57
Přesně! Můj první dojem........hned s úvodního obrázku......

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku