Novinky
Korendir
2
takže všechny palce nahoru :yes: 😄
Přejít do diskuze
Protože v 99% času v něm stejně řidič/ka bude jezdit pouze sólo.
A navíc je to návrat ke klasice prvních RR.
A navíc je to návrat ke klasice prvních RR.
Na tuto otázku si správně odpovíš jen v okamžiku, kdy se zpocenej a nas*anej to toho zadního křesla nasoukáš - pak si s blaženým úsměvem řekneš: PROTOŽE NA TO MÁM!
Marně hledám v tom třídveřovém provedení něco pozitivního. Interiér krásný, ale proč třídvířko?
Určitě. Musel bych to vidět naživo, ale myslím si, že bude příliš dlouhý (i když zrovna první RR nebyl na tři dveře zrovna nejkratší). Jinak mám třídveřová terénní auta rád. Patří k tomu však i ty kompaktnější rozměry.
To jo = ale to by bylo drahý = myslim že to zjednodušení který zvolili jim projde = je to limitka 999 ks
Přesto se může najít dost lidí, kteří tuhle připomínku "starých časů" ocení... RR je leštěnka už hodně let.
Původní RR byl z velké části pracovním autem. Luxusní v porovnání s Defenderem, ale pořád pracovní. Dnes je pořád schopný, ale je to leštěnka.
To je právě trochu problém. Když děláš třídveřové terénní auto (z velkého pětidveřového), tak ho v první řadě co? Zkrátíš.
No, u italů prý nějakých 227.000 EUR za základ a klidně 299.000 EUR za plnou palbu, vč DPH. Takže to asi tak nějak bude.
[odkaz]
[odkaz]
Ale tenhle je o 8mm širší, o 12mm delší než normální verze RR a můžeš to mít i na 23” kolech 😄