Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŽeneva 2018: Prolezli jsme Teslu Model 3. Je to šampion v hledání alternativ. Jaké má mouchy?
56 komentářů
starý_kluk
Pane redaktore, prosím, logické je sednout si nejprve dopředu, nařídit si pohodlnou polohu k řízení a pak teprve dozadu. Takto jdou porovnávat automobily mezi sebou, jinak to nejde.
Zdravím,
samozřejmě máte pravdu a tak jsem to i udělal, jen jsem to v článku špatně formuloval. Na zadní řadu jsem si skutečně sedl "sám za sebe". 😄 Už jsem to přepsal, díky za upozornění!
Standa
samozřejmě máte pravdu a tak jsem to i udělal, jen jsem to v článku špatně formuloval. Na zadní řadu jsem si skutečně sedl "sám za sebe". 😄 Už jsem to přepsal, díky za upozornění!
Standa
Taky díky a taky zdravím.
PS:
Malé místo nad hlavou je menší kvůli "akumulátorové podlaze".
PS:
Malé místo nad hlavou je menší kvůli "akumulátorové podlaze".
Hittman
to pro něj super byznys vyrábět laciné šroty a prodávat za takovou sumu peněz. Kdyby mu ta výroba jela a stihl plnit objednávky na rozumný čas, tak neví, co s penězi.
S tou druhou vetou souhlas 😄 Ale to je jen otazka casu.
S tou prvni: Ukaz mi konkurenci toho "lacineho srotu".
S tou prvni: Ukaz mi konkurenci toho "lacineho srotu".
marianek
Tak a ted ve stejnem duchu bezte hledat mouchy v autech od VAG.
VAG narval ovládání i zobrazení úplně všeho do centrálního displeje?
Takto to asi mysleno nebylo.
Spis tak, ze Karoq, i kdyby mu chybelo jedno kolo, tak by takovou kritiku neschytal.
Zkus si precist clanek pozorne. Nejdriv kritika (treba za omatlany displej), potom potom rozporuplna chvala a na zaver opet kritika.
Tzn. naprosto nesourody text, z nehoz je potreba si vzit nanejvys par faktu.
A nad dojmy se povznest 😄
Spis tak, ze Karoq, i kdyby mu chybelo jedno kolo, tak by takovou kritiku neschytal.
Zkus si precist clanek pozorne. Nejdriv kritika (treba za omatlany displej), potom potom rozporuplna chvala a na zaver opet kritika.
Tzn. naprosto nesourody text, z nehoz je potreba si vzit nanejvys par faktu.
A nad dojmy se povznest 😄
Anonym
je to nejsprostší a nejlacinější ubohej křáp, co kdo v Ženevě vystavuje.
A to objektiv je ke zpracování a materiálům tradičně milostivý.
Úplně to tou lácí smrdí i z monitoru.
Ale to je jedno. I kdyby to bylo vyvedeno z čistých h0v€n, stejně bude sekta zfanatizovaných teslafans kvičet blahem jako pivovarská prasata páně Pandrholy, když se jim nasypalo vrchovatě mláta.
>😒] :-!
A to objektiv je ke zpracování a materiálům tradičně milostivý.
Úplně to tou lácí smrdí i z monitoru.
Ale to je jedno. I kdyby to bylo vyvedeno z čistých h0v€n, stejně bude sekta zfanatizovaných teslafans kvičet blahem jako pivovarská prasata páně Pandrholy, když se jim nasypalo vrchovatě mláta.
>😒] :-!
Nechci radšej vedieť, čím smrdí väčšina tvojich príspevkov. 😉
To mě přivedlo na jednu myšlenku o které jsem dnes uvažoval. Měl jsem pár dieselů a většinu benzínů. Vždycky se tu píše že disel hrozně smrdí, pod to se mohu podepsat. Ale zároveň jsem si nikdy nevšiml že by benzíňák voněl, smrdí taky, ale jinak.
Vieš, ako dávno to už píšem? Zväčša si vyslúžim tak ako ty len kopu palcov dolu. Pritom vždy napíšem len to, že podaktorí tu preferujú benzín pred naftou takým spôsobom, ako keby dieslový motor bol najväčšie svetové zlo a autu z benzínovým motorom voňali z výfuku fialky...
Co su to za keci, stalo sa ti uz niekedy, ze by pred tebou siel benzin a musel si prepnut ventilaciu na vnutorny okruh? Ak nema prasknutu hlavu alebo zatekajuci olej tak to nehrozi, zato pri starsich naftakoch je to nutnost.
RekIama
Jsem hrozně otravná a jsem všude.
spaleny6
Zvenku to je hezký, zevnitř ale rozhodně ne. Vypadá to hrozně lacině a neutulně. Ona ani velká Tesla není vevnitř nějaký skvost, ale tohle mě překvapilo.
RS
Už vím, kde se Tesla inspirovala 😉 8-s
[odkaz]
[odkaz]
Inspirovala se, ale trochu ještě seškrtala rozpočet na ten vnitřek. Budík byl moc drahej 😄
Třeba to živě bude vypadat lépe, ale u auta za milion vážně nic moc. Dojmu nepřispívá ani ta špína na displeji a kobercích, ale to už se řešilo. Vždycky jsem poslouchal že velká Tesla má interiér nesrovnatelně kvalitnější než aktuální německá trojka BMW, AUDI, MERCEDES a po usednutí do vozu jsem byl dost zklamán. Ta strohost je jedna věc, to je o zvyku, ale dojem útulnosti ani luxusu jsem neměl.
Ono je to celé tak nějak ošklivé, resp. nevypadá to jako interiér auta, ale ten volant je přímo ostudný. I ta Tata za desetinovou cenu ho má už hezčí. [odkaz]
Další tři palce dolů, ale proč? Pokud máte jiný názor tak ho napište, mě by zajímal, od toho jsme přece v diskuzi. Nějaké bodování není k ničemu.
Korendir
Snad žádná jiná automobilka tady nevzbudi takové svárlivé emoce jako tahle >😁 >😁
3_diamanty
volant jak z plasteliny..... k tomu celkovo uroven level basic.... nic otrasnejsie dnes nejde fakt najst ... este ze tu mame I-pace a elektricku konu a pridu aj dalsi... lebo toto je otrasne nieco... a ten zacapany megatablet ... grcam .... a ked zvazime aj legendarnu kvalitu tohto amorfneho spotrebica tak kto ma byt cielovka netusim ... asi nejaky fanatik ktoremu to stejne nemysli
_Teddy_
Takhle by to dal neslo! Ja rozumim ze je to elektromobil, ze ma slusne parametry a zadne emise. To ja vsechno beru, Halik. Ale vec ma z marxistickyho hlediska jeste druhou stranku, a to je ERGONOMIE!
Uvedomte si chlape, ze kdyz bude ridic porad silhat bokem a patlat po displeji, pak bude ta velka vec uprostred vypadat jako prkno na kterym prave drevorubec pokrajel a sezral pul kila slaniny! A celkovej dojem z interieru pak pude kam? No pude do prde|e! Politicky, myslete politicky, Halik!
Uvedomte si chlape, ze kdyz bude ridic porad silhat bokem a patlat po displeji, pak bude ta velka vec uprostred vypadat jako prkno na kterym prave drevorubec pokrajel a sezral pul kila slaniny! A celkovej dojem z interieru pak pude kam? No pude do prde|e! Politicky, myslete politicky, Halik!
Podivej se do Audi A8, Land Roveru atd.
O Peugeotu radsi nemluvim.
A nez zacnes kritizovat, tak si zjisti vic o ovladani, treba hlasem..
Zdejsi argumentace je vysmech.
Jedine co chybi mne, je head-up.
Na druhou stranu, nevim jak casto bude nutne se divat jako ridic na ten displej.
Kvuli rychlosti? Bude to skutecne potreba??
Mozne na nemecke dalnici.
Ale bavit se tu o omatlavani :no: - viz vlakno o smartphone 😉
O Peugeotu radsi nemluvim.
A nez zacnes kritizovat, tak si zjisti vic o ovladani, treba hlasem..
Zdejsi argumentace je vysmech.
Jedine co chybi mne, je head-up.
Na druhou stranu, nevim jak casto bude nutne se divat jako ridic na ten displej.
Kvuli rychlosti? Bude to skutecne potreba??
Mozne na nemecke dalnici.
Ale bavit se tu o omatlavani :no: - viz vlakno o smartphone 😉
DonVito
Podle kvikotu (pouzivam vyraz Tesla haters) zdejsich diskutujicich je ukol splnen.
Model 3 je tu vydavan za nefunkcni lacine auto..
Pane redaktore, z te fotky displeje mne neni dobre (takze vlastne ukol splnen i u me..).
Ja bych se takovouto fotku stydel zverejnit. To bych to po tech sto lidech radsi utrel papirovym kapesnikem, nebo si alespon vypnul blesk.. 😉
Model 3 je tu vydavan za nefunkcni lacine auto..
Pane redaktore, z te fotky displeje mne neni dobre (takze vlastne ukol splnen i u me..).
Ja bych se takovouto fotku stydel zverejnit. To bych to po tech sto lidech radsi utrel papirovym kapesnikem, nebo si alespon vypnul blesk.. 😉
Tesal je proste jina a jeji zakaznici jsou takovy ze zrejme chtej jine veci nez co maji ostatni
mimochodem, spousta lidi pred tema 11 lety kdy zacal prodej dotykovych telefonu taky proklamovala kratky zivot, ze lidi chtej tlacitka a jak to bude furt upatlany, no a jen o 6 let pozdeji dotykove telefony predstihli v prodejich ty tlacitkove, a podobne by se dalo psat i o dalsich technologiich kde spousta lidi predpovidala brzkej zanik, a dnes patri k tomu nejprodavanejsimu, nebo dokonce z prodeji presahujicima 99% trhu
ja osobne kvuli interieru Teslu 3 taky urcite nechci, ale v budoucnu se tomuhle "trendu" asi nevyhne vetsina znacek, asi nejlip se mi to dnes libi v Mercedesu, kde se to da ovladat 3 ruznyma zpusobama
I když.
Poslední dobou auto.cz už otáčí a najednou už elektromobily nejsou tak špatné jako před 5 lety, kdy ty samé elektromobily div nezabíjeli každého na potkání...
Ohledně autopilota, mám vlastní zkušenost v Tesle S na našich silnicích. Jel jsem s ní jako spolujezdec na okresce bez krajnic a autopilot byl zapnutý. Řeknu vám, byl jsem hoooodně napnutý, jestli Tesla vybere ty zatáčky, nebo ne. No kupodivu vybrala i když já bych jel asi trochu jinak. Ale co jsem tím chtěl říct je, že to auto mělo technologii starou několik let a na to ten autopilot to zvládnul bravůrně. Tenhle model 3 bude mít zase o kousek lepší technologii, takže tam bych se už skoro nebál ani na silnicích bez krajnic.
Jinak displeje obecně by měly být začleněny do palubkky!