...tak se nemeame zas tak na moc tesit.......Pockat,co to bylo za ty hlavni nevyhody prave 1,3multijetu....-jo-dlouho nic,pote radny kopanec a snad i nevyrovnany beh........snad se mylim
No od turbodieselu ktery je prakticky podmotorizaci se nedaji cekat zazraky (srov. 1,4 TDI - myslim ze Fiat ma docela naskok). Ale parametry tohoto motoru vypadaji nadejne.
Z tých "mini" dieslov má zmysel 1,4 HDi od PSA, Multijet ani TDI sa nechytajú... Prípadne 1,5 DCi od Renaultu no otázka či 1,5 je ešte kategória "mini" :-! lebo potom je tu 1,6 zasa od PSA a... >:D
1.4 D4D od Toyoty je jedním y top dieselů. 1.4 HDi, hmm... dobrej motor, ale přiřadil bych ho až za D4D.
1.3 od Fiatu je dobrej motor, ale dávaj ho do Linei a ta je na něj už moc těžká.
Kategorii mini bych ukončil 1.4
Zase takový bláboly o 1.3MJTD, to snad ne. Asi jste v tom nikdy nejeli (v GP).Verze 90HP je raketa v tomto objemovém segmentu, žádný TDI se nechytá ani v nejmenším, kdo nevěří, ať tam běží.. a vyzkouší. Naproti tomu 1.4TDI pod dvěma tisíci z tebe a z celýho auta vytřese duši a to dunění cítíš v hlavě ještě druhej den. Ovšem i papírové hodnoty napovídají dostatečně,totiž o 200ccm nižší objem, ale o 40Nm. vyšší toč.moment u MJTD. :yes: