Za letošní únor má Dacia na českém trhu 1.424 registrovaných aut, což ji vyneslo na třetí místo mezi značkami. Nissan si zase meziročně polepšil o 48 %.
Tak on měl VW loni za únor +23%, teď má -26% a pořád poměrně jisté druhé místo... to jsou jen takové turbulence v měsíčních číslech na malém trhu. Ještě víc to platí pro Renault, loni měl +71%, letos -31%...
co se týká únorových registrací v ČR. Na první dobrou:
- Fosteka moc mrzí registrace Alfy. Pouze 16 aut? To je smutné.
- Fostek se diví a upozorňuje:...Polovina všech registrovaných EV je VW. Což nejde dost dohromady s tím, že většina horlivých zastánců EV zde na diskusi je pořádně protikoncernově nabroušena. Realita je asi jinde, než BYkecy. Což dokresluje i celkový počet 34 registrobaných EV. (Z toho 17 VW)
Nejprodá vanější EV světa je myslím Leaf a ten se v ČR prodává. :-!
Ten rencek opravdu ale teprv teď přijde. To je fakt.
A Teslu myslím prodává ten zelenej sráč. Ale nevím.
Jaká další jsi měl na mysli? >:D
Třeba zrovna Fiat 500e. (Sorry, že se vám do toho montuju). A ten se musí dovláčet až USA. (Neofiko se tady samozřejmě prodává.) A mě zrovna padl do oka docela dost. Vypadá normálně, přijatelné všechny výkony i cena a působí na město použitelně.
Berme čísla asi tak s 25% rezervou. Jeden měsíc reexportuje úspěšně Nissan, další měsíc VW atd.
Byl jsem u dealera jedné německé značky a reexporty mi potvrdil.
Nic není jak vypadá. Už to jsou jen hrátky s čísly.
Nezapomeňme že ceny pro dealery v ČR jsou nižší. Například ve zmiňované značce má dealer infotainment zadarmo, v Německu se za něj připlácí 100 000. Tak asi tak.
tak to je gol ... ked to takto pojde dalej tak o rok bude fiat v cz na urovni maserati ... ;-) .. pride mi ze to mozu uz v cz zabalit... stejne na nove punto aj bravu uz kaslu takze k comu tie ich zastarale pidivozy....