Novinky
...je přesně jedno z mála aut, kde bych manual zachoval a nechtěl bych to auto v jiným něž manualním řazení. Dalším je třeba i 370Z...Jinak rychlé a kvalitní automaty jsou určitě lepší řešení i pro ostrou,sportovní jízdu i pro denní ježdění. :yes: 😉
Co je lepší...když mluvíme o zížitku z jízdy, pak manuál. Když jde o cestu z A do B pak automat.
Ono se někde v článku píše, co bude? Já tam jen čtu, že stále jdou koupit některé (4) modely s manuálem, a jakési názory a "možná" šéfa britského zastoupení. WRX STI s CVT je kravina, ke které (věřím) v Subaru neklesnou.
Podobná kravina jako "když můžou mít automat emková BMW...". Emková BMW nemají CVT.
Informační hodnota článku je 0.
Podobná kravina jako "když můžou mít automat emková BMW...". Emková BMW nemají CVT.
Informační hodnota článku je 0.
No vidis a zase to vacsina pochopila tak, ze MT nebude, aby sa bolo o com hadat.
Inak "V obou případech je možné ho objednat pro dvoulitrový turbodiesel se 110 kW, u Foresteru je nabízen také pro benzinový dvoulitr se 108 kW." je uplne naopak - benziny su 110kW a sadzomet 108kW.
Inak "V obou případech je možné ho objednat pro dvoulitrový turbodiesel se 110 kW, u Foresteru je nabízen také pro benzinový dvoulitr se 108 kW." je uplne naopak - benziny su 110kW a sadzomet 108kW.
BRZ by mi bez manuální převodovky vůbec nedávalo smysl. Nemají tam CVT, ale ten automat je na dvě věci. BRZ a WRX (STI). U toho zbytku je to pro mne spíš otázka ceny.
Jinak v USA myslím prodávají více modelů s manuální převodovkou. I novou Imprezu, pokud mě paměť nešálí. EyeSight, neEyeSight.
Ale mají "automat". 😄 V eMkách byly za ty roky různé samočinné převodovky. Nepřijde mi však moc relevantní, co má M5. V menších autech (zatím) manuální převodovky jsou.
Jinak v USA myslím prodávají více modelů s manuální převodovkou. I novou Imprezu, pokud mě paměť nešálí. EyeSight, neEyeSight.
Ale mají "automat". 😄 V eMkách byly za ty roky různé samočinné převodovky. Nepřijde mi však moc relevantní, co má M5. V menších autech (zatím) manuální převodovky jsou.
Když dají do STI sekvenční převodovku tak mi manuál chybět nebude.
co se nenaučili řídit :no: 8-s
Často máš celkem kontroverzní názory, ale musím s tebou souhlasit. Stručně, jasně a pravdivě řečené.
Dnešní nová auta pomalu dělají půl "práce" za řidiče. Drží se to v pruhu, samo to brzdí, samo to řadí... Jsem přesvědčen že lidi řidičsky degenerují. Stačí se podívat jak obecně lidstvo svou leností degeneruje, děti si neumí hrát venku, když jednou vyjdou ven, hned se zraní. O dospělých, hlavně městských lidech ani nemluvím.
To je takový problém užívat si čistého řízení a věnovat se za jízdy řízení. Hlídat si kam jedu, jak jedu, koukat kolem sebe, řadit si? To opravdu někoho baví sedět tam jak paša na pastvě a koukat před sebe?
Můžu být rád, že jsem zažil dobu, kdy řízení je řízení a ne sedění v plechovce co mi sama diktuje co a jak.
Dnešní nová auta pomalu dělají půl "práce" za řidiče. Drží se to v pruhu, samo to brzdí, samo to řadí... Jsem přesvědčen že lidi řidičsky degenerují. Stačí se podívat jak obecně lidstvo svou leností degeneruje, děti si neumí hrát venku, když jednou vyjdou ven, hned se zraní. O dospělých, hlavně městských lidech ani nemluvím.
To je takový problém užívat si čistého řízení a věnovat se za jízdy řízení. Hlídat si kam jedu, jak jedu, koukat kolem sebe, řadit si? To opravdu někoho baví sedět tam jak paša na pastvě a koukat před sebe?
Můžu být rád, že jsem zažil dobu, kdy řízení je řízení a ne sedění v plechovce co mi sama diktuje co a jak.
Proč nedávat automaty. Drtivá většina lidí v řazení nevidí zábavu. Zahrádkáři, důchodci, maminy... Navíc automat umožńuje držet volant oběma rukama po celou dobu jízdy. Optimalizuje chod motoru, snižuje hluk atd.
Kdo manuál vysloveně chce, určitě bude mít ještě mnoho let možnost si nějakej (alespoň v bazaru) pořídit. Odhaduju, že by to bylo jen třeba 5% zákazníků, gurmánů, kteří chtějí Porsche 911, Toyotu Celicu atd. Ideálně se vzduchem chlazenou atmosférou. To by mi dávalo smysl.
Ale za mě by automat měl bejt standardem u všech nových aut a manuál jen jako volba u modelů, kde to má smysl. Třeba ve Fabiích a podobnejch autech je manuál zbytečnej. Bez zážitku. Lidi ho kupují jen proto, že je k tomu automobilka cenově motivuje slevou i 50tis.
Kdo manuál vysloveně chce, určitě bude mít ještě mnoho let možnost si nějakej (alespoň v bazaru) pořídit. Odhaduju, že by to bylo jen třeba 5% zákazníků, gurmánů, kteří chtějí Porsche 911, Toyotu Celicu atd. Ideálně se vzduchem chlazenou atmosférou. To by mi dávalo smysl.
Ale za mě by automat měl bejt standardem u všech nových aut a manuál jen jako volba u modelů, kde to má smysl. Třeba ve Fabiích a podobnejch autech je manuál zbytečnej. Bez zážitku. Lidi ho kupují jen proto, že je k tomu automobilka cenově motivuje slevou i 50tis.
Je fakt, že zrovna Fabie není úplně řidičské auto, ale právě díky tomu manuálu v kombinaci s benzínovou atmosférou to mimo obce taky není úplně špatné. Kdybych mohl tu Fabii vyměnit třeba za 2.0 TSI Oktávku s automatem, tak nemám zájem, to se tady u nás líp projedu takhle. Za šestiválcového Superba v automatu bych si výměnu představit uměl, V6 automat už je i pro mě víc, než R4 manuál, ten zvuk ničím nenahradíš 😄
Tak ja jsem posledne napsal email do Subaru of America, jelikoz je to nejvetsi trh Subaru. V US se proda 4% aut s manualem celkove, SoA prodava 9%, takze nadprumer. Manualy podle nich zustanou u sportovnich aut, STi a BRZ... Navic, WRX, ktere se ve statech prodava i s automatem, je v 86% s manualem.... Naproti tomu Forester se, v roce kdy jeste byl dostupny s manualem, prodaval temer vyhradne s automatem (97😖.... takze teoretici si pobreci a bychari to nekoupi, ale lidi co rozhoduji svymi penezmi voli celkem jasne 😉
Len pozor, v US rozlisuju medzi WRX a WRX STI .
Vo Foresteri/XV a aj Outbacku automat vyznam ma.
Vo Foresteri/XV a aj Outbacku automat vyznam ma.
Tak jedna věc jsou kupující nového auta. A druhá věc je komunita lidí, co si opečovávají jeté kousky a youngtimery a jezdí s nimi na Subaru srazy. Ti první si přechod na variátory a haldex spojky asi budou pochvalovat. Ale pro ty druhé to asi znamená postupný konec. A tím i konec "kultu" Subaru. Trochu mi to připomíná Hondu, když ze "sportovního" Civica udělala MPVéčko a pak Ufo.
tak ja mam noveho Otika a Rezinku z roku 2000 😉 a promin, ale oni prece musi vyrabet, aby prodavali, z nostalgie toho asi moc nezaplati 😄
a s tim haldexem krajickem jo >😁
a s tim haldexem krajickem jo >😁
Ale i dneska a i zejtra = jde a pude objednat spousta zajímavejch aut = a přes tuhle realitu = tu bude nejprodávanější nějaká Okta a to i v ojetinách 😄
A těch pár co neteoretizuje = si furt něco zajímavýho najde
Pro starší je asi blbý = že nejlepší roky autoprůmyslu byli za železnou oponou a z rozhodnutí soudruha nesměli = se jet ani podívat >😁
A když soudruh přived stát k bankrotu = zase byli chudý = no chudší sou furt eště a bohužel eště chvíli budem 😐
Dnešní dluh neni 1,3 [odkaz] 😉
A přesto je daleko daleko menší = než tehdy jak řikáš socialismu 😄
Další sranda sou dluhy spřátelených socialistických států v čele s rusem [odkaz]
[odkaz]
Komanč šetřil kde se dalo = od neudrožování infrastruktury po třeba zanedbání tisíců historickejch staveb. Nerealizovaný bilionový investice třeba do zdravotnictví = z rozkazu soudruha každej občas socbloku od Aše až po Kamčatku umřel o roky dřív = ale ušetřilo to fakt hodně. Ono to radši nerozebírat
A ty dálnice a okruhy holt stavět s 50-70 letym zpožděnim. Přes oblíbený plky těhle znalců = průměrnej věk dožití potom co tu nevládne komanč skočil najednou nahoru = už ty léky přístroje sou počet operací se zvýšil o stovky procent atd atp.
Je neuvěřitelný že i 30 let po ekonomickym zhroucení obřího kusu planety kterej komunisti ovládli = a přivedli k bankrotu = sou lidi co si myslej..
Asi moc nemyslej 😄
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A ze si niekto potrebuje robit * za kazdu cenu, je mi ukradnute.
...pak existují jiní lidé, kteří místo 'vození se' raději řídí a ti dobře ví, že dnešní řidičská a zážitková auta jsou úchvatná.
Osobně si myslím, že na desetiletku 2010-2020 se za dvacet let bude vzpomínat jako na zlaté období, během kterého vznikla celá řada legendárních aut. Nabídka a kvalita opravdu zajímavých aut je s ohledem na zpřísňující se podmínky enormní.
MX-5 jezdí pořád jako MX-5, máme Toyobaru, máme z pohledu Evropana zřejmě nejlepšího Mustanga všech dob. Máme Alfu 4C nebo Alpine, které v devadesátkách vůbec nebyly. BMW našlo cestu k oldskůlu, což dokazuje třeba M2 nebo naprosto skvělé M-performance doplňky pro standardní modely. O novém Megane RS se říká, že to je zřejmě nepřetáčivější hot hatch za posledních dvacet let, Hyundai zbořil segment s i30 N, Porsche, Lotus nebo Ferrari mají stále stejně přitažlivá portfolia, F-Type je zvíře, Současné AMG Mercedesy jsou podle všeho jedny z nejlepších v celé historii... Dnešní auta jsou za mě obecně lepší než ta, která vznikala mezi roky 2000 - 2010
Samozřejmě, je mi líto že už nikdy nikdo nevyrobí věci jako třeba S2000 nebo Integra, ale tak to holt bylo vždycky. Já bych si z nových aut vybrat dokázal a vypozoroval jsem, že obecně si na nezáživnost nových aut nejvíce stěžují ti, kteří s nimi mají nejméně zkušeností... 😉
A teraz si aspon precitaj, na com je ES zalozeny.