Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - twistedTSD
Kaďák
| 13. 3. 2018 22:07
Mně se na něm líbí tradičně pojatý interiér, tedy kromě drobnosti v podobě digitálního tachometru. Jsem zvědav, jestli ho nezprasí.
Kaďák
| 13. 3. 2018 22:52
V čem ti vadí digitální tachometr? Zobrazení si můžeš navolit jaké chceš a naopak to umožňuje zobrazit více údajů a lépe.

Ty Renaultí sice nejsou tak sofistikované jako má aktuálně VW, ale zase jsou v podstatě ve všech rozumných výbavách od Meganu výš a fungují dobře. Slunce tomu nevadí, má skvělou čitelnost i rozlišení, odezva minimální. Přecházím zrovna z Kadjara na Kodiaq (dosud nešel displej objednat) a tohle mi bude chybět. Jezdím i autem s klasickým tachometrem a displejem mezi budíky, takže srovnání mám :-)

Osobně bych za ten tachometr dal Kadjaru plus. Mínusy v interiéru bych hledal jinde, primárně v detailech, které se tam dostali od Nissanu :-)
Avatar - twistedTSD
Kaďák
| 13. 3. 2018 23:09
Nevadí, jen říkám, že je netradiční. :-) Já znám Renaulty pouze staticky. Plnohodnotný digi štít jsem zkoušel, nevadil mi, ale líbilo se mi stejně spíše klasické zobrazení. Nemohu se zbavit dojmu, že přináší více výhod výrobci než zákazníkovi.
Kaďák
| 13. 3. 2018 23:25
Zvyk je zvyk, to chápu. Já se těchto tachometrů taky bál, ale doba pokročila a funguje to a vypadá líp než v Twingu před 20 lety >:D Hlavně díky displeji si tam člověk opravdu může vybrat podle své preference.

Připlácet za něj je na pováženou. Řešení Renaultu, kdy je to standard kromě základní výbavy je win win bych řekl. Kvůli těm displejům musí mít výkonnější multimediální jednotku + vývoj software, takže těžko říct s těma nákladama.
Kaďák
| 14. 3. 2018 09:50
Hele, trochu mimo, ale- jaký motor jste sedlal v Kajdaru, je ta 1,2 Turbo benzín k čemu? O tom autu přemýšlím, ale motoru se trochu bojím...
Kaďák
| 14. 3. 2018 11:29
Ano, 1.2 TCE - zhruba rok a půl a necelých 30 tisíc km. Záleží co požadujete, za mě spokojenost. Turbo je znát a není to lenoch jako současné atmo 1.6. Na poměry turbomotorů nemá tak silné střední pásmo a postupně graduje. Kadjar s tímhle motorem bez čtyřkolky neváží moc (myslím +-1350kg), takže problém je spíš odpor vzduchu ve vyšších rychlostech, nad 90 km/h už to na předjíždění moc není. Jezdil jsem s ním hodně dálnice běžně 150+km/h tempomat úplně v pohodě. Tuším, že max co udržel v těch nejprudších možných stoupáních bylo asi 168km/h, což není špatné. Před Kadjarem jsem měl nejvíce najeto s Golfem7 se silnějším 1.2 TSI a to bylo asi tak srovnatelné. Do 100km/h bych řekl, že Kadjar lepší, nad 100km/h naopak postupně ztrácí.

Jezdím ještě autem co má 200+ kw a upřímně při běžné jízdě (do 90km/h), pokud člověk nepotřebuje vystřelit vpřed, prakticky nevnímám v Kadjaru nějaký výkonový deficit. A to jezdím i s Kadjarem velmi dynamicky bych řekl :-)

Když chcete jezdit rychleji, tak docela žere, já se pohyboval dlouhodobě 8-10l, ale podotýkám že s hodně těžkou nohou. Za to ticho, kultivovanost a rozsah otáček to ale podle mě stojí :-)

Ideální motorizací v Kadjaru je podle mě 1.6 TCE, ale chtělo by to automat, který se bohužel nenabízí :-(
Kaďák
| 14. 3. 2018 19:06
Jazdím Kadjar 1.2 TCe dva roky a so všetkým vyššie napísaným musím len súhlasiť. Dlhodobú spotrebu mám na úrovni 8l a cez 9,5l som sa dostal počas minulej zimy, kedy som mal na streche celý čas nosič lyží. Mám manuál, ale teraz by som určite volil automat. Škoda, že aktuálna 1.6 TCe je bez automatu. Pokiaľ je ale pravda, čo je napísané v článku, že nové 1.3 TCe, ktoré má aktuálne nový Scénic, bude mať faceliftovaný Kadjar, je to skvelá správa. Automat sa tam ponúka v oboch výkonnostných verziách 140 a 160. Ak by som teraz uvažoval nad Kadjarom, počkal by som na nové 1.3 TCe a volil automat. A či brať 140 alebo 160, to by som sa rozhodol až po skúšobnej jazde.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku