Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Lexus RX 450h – Luxus, který si zamilujete

Nepřehlédnutelný design, působivý interiér a hybridní pohon, u kterého hraje prim 3,5litrový šestiválec. Že to zní jako auto, které nemá chybu? Ona je to skoro pravda!
Zpět na článek
14. 3. 2018 13:40
14. 3. 2018 13:55
14. 3. 2018 14:51
14. 3. 2018 15:33
17. 3. 2018 16:36
14. 3. 2018 14:43
14. 3. 2018 15:49
14. 3. 2018 15:59
15. 3. 2018 08:38
14. 3. 2018 17:51
15. 3. 2018 11:51
15. 3. 2018 12:02
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2018 12:59
Jak tu padlo
"Ta pipina infotainment předělá" = takže pak to bude dokonalý auto :-)

Teda jen SUV = ale ty baterky a elektromotory docela zajímavě snižujou těžiště = takže..

Nevěřil bych že to řeknu ale: "Buďme jako rusové" [odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
93
Avatar - Ozzman
14. 3. 2018 13:14
Re: Jak tu padlo
K dokonalosti mu chybí jedna podstatná věc...... jestli uhádneš jaká ?
14. 3. 2018 13:16
Re: Jak tu padlo
Mozno to aby nevyzeral ako plechova skatula ktora sa niekolkokrat prevratila?
Avatar - Ozzman
14. 3. 2018 13:19
Re: Jak tu padlo
Já na ty pohádky o nestabilní SUV v každé zatáčce prevracejici na střechu moc nevěřím, protože jsem narodil od lidí, co to tvrdí v pár SUV jel, ale ze je to ošklivé, to mi na něm vadí nejvíc. Abych byl přesný, ošklivé z exteriéru, interiér se mi líbí.
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2018 13:22
Re: Jak tu padlo
To je taky v pořádku = nikdo myslim nemluvil o pohádkách >:-[]

Něco jinýho je popírání vlivu těžiště = obecně i navzdory tomu že i ty víš jak všechny automobilky bojujou o každej centimetr a rády se chlubí jak uspěly

Pro tebe je drahý sportovní auto s odlehčenou střechou dílama kapoty atd. = prostě škoda = přiznáváš? :-)
Avatar - Ozzman
14. 3. 2018 14:39
Re: Jak tu padlo
Na denní používání je pro mne drahé sportovní auto s odlelhčenou střechou atd. jak píšeš opravdu škoda a zbytečnost, přiznávám ;). Na trase domov-práce, domov-dovolená, domov-výlet, či domov-nákup a za provozu ten rozdíl v těžišti nevyužiji a nikdy jsem se nedostal ani s SUV do situace, kdy bych vylétl ze zatáčky, nebo šel přes střechu a to se někdy rád svezu.

Když už, tak v dlouhém táhlém využiji spíš ten silnější naftový motor, než těžiště v zatáčkách po Praze >:-[] . Až přestaneš hrát jenom hry, kdy každý centimetr těžiště níže, znamená rozhodující milisekundy náskoku na okruhu, tak mi možná porozumíš. Nikdo nepopírá vliv těžiště (btw to jsem ani nikdy nikde nenapsal), ale vliv těžiště při běžné jízdě je minimální :).
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2018 20:15
Re: Jak tu padlo
Nemusíš furt dokola psát = že doteď nerozumíš o čem je řeč :-)

Což ti nebrání v tom řikat: NE NE NE >:-[]
Avatar - fOE
14. 3. 2018 13:40
Re: Jak tu padlo
No to nejsou pohadky, ale statistiky (pravda, pomerne starsiho data, myslim 80-90 leta) z USA kde SUV / trucky / offroady meli vetsi mortalitu prave protoze sli casteji cez strechu. To neni o tom, ze co zatacka, to SUV v prikopu, ale kdyz uz k nehode dojde tak holt vyssi teziste nepusti, coz v nejake mire bude platit do dnes, takze... ? ;-)
Avatar - wakantanka
14. 3. 2018 13:51
Re: Jak tu padlo
Mno ale SUV z USA z 80-90 rokov boli aj podvozkovo trošku niekde inde ako majú podobné autá dnes. Vtedy mali SUV spravidla rám a značnú svetlú výšku, kvôli schopnostiam v teréne či mimo spevnených ciest. Dnešné mnohé SUV však majú pod podlahou menej miesta, ako bežné autá vyrábané trebárs v prvej polovici 90 rokov. Takže hlavne záleží čo s čím budeš v nejakej štatistike porovnávať a hlavne ako ju budeš interpretovať. :-)
Avatar - Ham.
14. 3. 2018 13:55
Re: Jak tu padlo
Současné americké statistiky sledují kolik lidí zařve v tom kterém modelu auta a mezi modely, které mají na svém kontě nula mrtvých za poslední 4 roky jsou SUV zastoupená velmi bohatě, skoro bych řekl dominantně.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2018 20:31
Re: Jak tu padlo
To sice nemá s těžištěm nic společnýho = ale jinak je to super statistika = škoda že v Evropě nedělá

Zrovna tenhle testovanej Lexus tam je :yes:

A taky Lexus verze Aurisu :yes: ;-)
Avatar - wakantanka
15. 3. 2018 12:28
Re: Jak tu padlo
Nehodí sa ti to do krámu, tak to nemá nič spoločné. Hlavne že tvoje argumenty podporené miliónmi odkazov na nesúvisiace veci ich majú. :-) Fakt je ten, že dnešné SUV sú prispôsobené životu viac na ceste ako mimo nej. V bezpečnosti si nezadajú ani s klasickými hatchbacmi či sedanmi. Na zákrutách sa to kupodivu neprevracia a kupodivu ani pri crash testoch pri nárazoch zboka. To aký je výsledný prínos vyššej stavby a kíl navyše pre ich majiteľov je vec druhá nesúvisiaca.
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 15:04
Re: Jak tu padlo
Ty to fakt nechápeš? >:D

Bezpečnost aut podle týhle statistiky = s těžištěm nemá nic společnýho :-! ;-)

Pokud ten odkaz fakt nechápeš = tak se zeptej = sou lidi co chápu = líp? >:-[]

Co si vlastně představuješ že má tahle statistika = fakt dobrá fakt škoda že se nedělá v Evropě = společnýho s těžištěm auta? Fakt by mě to zajímalo :-)

Problém těžiště nemá co dělat s dnešní blbou módou dražších a skoro ve všech parametrech horších SUV. Tam de jen o to prodat dražší auto = s horší spotřebou, víc namáhanejma brzdama atd. atp. a samozřejmě i horšim těžištěm ;-)

Vliv těžiště je stejně důležitej u levnejch pleček typu Corolla vs Auris nebo Lexus LS = myslim že to bylo i na těhle stránkách = jakej je rozdíl jet s V8 nebo hybridem = a myslim že to psal Machala = takže vidíš že to pozná každej! >:-[]
Avatar - wakantanka
16. 3. 2018 09:16
Re: Jak tu padlo
No jasne, podľa teba stále platí, že SUV sa vyvracajú na každej zákrute aj pri hocakom náraze z boku, pretože vyššie ťažisko. Odborník na pohľadanie. :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 3. 2018 09:22
Re: Jak tu padlo
Hele víš co je nejhorší? :-)

Že ty to nehraješ = ty to fakt doteď nechápeš >:-[]
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 15:16
Re: Jak tu padlo
EDIT Lexus LC a lidi co chápou :-)
Avatar - Ozzman
14. 3. 2018 14:41
Re: Jak tu padlo
Ano, platí to jistě, ale myslím, že ten rozdíl je dnes už hodně malý a já se osobně nikdy do takové situace nedostal :-)
Avatar - fOE
14. 3. 2018 14:51
Re: Jak tu padlo
Samozrejme, dnes bych z toho vedu taky nedelal. To jen lidova moudrost ma nejakou setrvacnost. :-)
Avatar - Ozzman
14. 3. 2018 14:58
Re: Jak tu padlo
Tak určitě, to jen někteří mají potřebu to všude papouškovat, protože si musí obhájit svou garáž >:D Ostatní vědí, co jim vyhovuje a respektují jiné volby.
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2018 20:29
Re: Jak tu padlo
Sou takový co plácaj kraviny = a možná o tom ani nevědi >:-[]

Senilita? Zrovna tenhle tejden sem ti odsouhlasil že teda nerad = ale že holt respektuju že kolem mě budeš do práce dojíždět = naftou. Skleróza nebo zlej úmysl? ;-)

A nemusíš furt opakovat že vůbec nechápeš proč se konstruktéři všech značek snažej o co nejnižší těžiště = dokonce i u tvý naftový plečky = jj u tvýho auta taky = to sou věci co? >:-[]

Hybridy sou tak nějak z principu ve výhodě = ale viz foE 15:33 :-)
Avatar - Ozzman
15. 3. 2018 09:45
Re: Jak tu padlo
Sakro, chápeš rozdíl v těchto větách ?

Nechápu, proč to dělají.

vs

Chápu, proč to dělají, ale pro mne je v autě důležité i něco jiného.

?

Pokud ne, vrať se na ZŠ.
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 09:55
Re: Jak tu padlo
Tohle už je trochu lepší ;-)
Avatar - Ozzman
15. 3. 2018 10:06
Re: Jak tu padlo
Já pořád zapomínám, že když ti to nenapíšu takhle v heslech a volím psaný složitější text, tak je problém na straně přijímače ;)
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 11:32
Re: Jak tu padlo
Já vim a = viz diskuze motor 1.6 HDI = statistika spolehlivosti motorů = je článek o VW :-)
15. 3. 2018 13:27
Re: Jak tu padlo
Tak touhle větou si se překonal. To, že dneska každý druhý neumí pořádně napsat email, jsem si už zvykl. Ale dát do jedný věty tři rovnítka a udělat tím z toho naprosto nečitelnej paskvil, to je vyšší dívčí.
15. 3. 2018 13:25
Re: Jak tu padlo
A pak sou takový, co neumí napsat větu pomocí písmen.
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 14:58
Re: Jak tu padlo
Snadná volba = radši věci rozumět a psát jak se někomu nelíbí = než naopak >:-[]
14. 3. 2018 15:05
Re: Jak tu padlo
A už někdo někdy porovnal o kolik centimetrů je to těžiště jinde v rámci srovnání adekvatniho sedanu vs SUV? Když budu mít ad absurdum všechny karosářské díly z papíru a největší hmotnost bude na podvozku, pak muže být těžiště sedanu třeba i o hodně výše, ne? Nejsem ale technik.
Avatar - fOE
14. 3. 2018 15:33
Re: Jak tu padlo
BMW jeden cas pro nektere sve modely teziste udavalo, zajimave bylo ze tehda byla 2er coupe v jejich nabidce autem s vubec nejnize polozenym tezistem (ani M4 s carbonovou strechou, ani i8, ani nic jineho na tom pry nebylo lip). Udavali i konkretni hodnotu, tu ale ted na prvni dobrou nenachazim.
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2018 23:16
Re: Jak tu padlo
Nejde o nějaký historický americký SUV = i když to je takovej extrémní příklad = že těžiště je holt sviňa :-)

Vono kdyby většina z nás přesunula pupek do oblasti kotníků = taky bysme byli stabilnější >:D
14. 3. 2018 13:54
Re: Jak tu padlo
Ved ja som ani nehovoril o prevracani auta, ale o tom ze vyzera ako obuchana plechova krabica - naozaj nechapem kto tento dizajn schvaluje.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2018 14:41
Re: Jak tu padlo
Jo, tak to si rozumíme >:D
Avatar - _Karel_
14. 3. 2018 16:43
Re: Jak tu padlo
Souhlasím. Jak se mi lexy z poslední doby spíš líbí, tak tenhle teda určitě ne.
Avatar - 3_diamanty
14. 3. 2018 18:12
Re: Jak tu padlo
prave tento lexus je za mna najlepsi zo sucasnej ery ;-) .. RXko skratka funguje jak ma aj vyzera jak ma.... toto je lexus lexusov .... a americania to vedia.. tam ma krasne predaje :yes:
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2018 18:14
Re: Jak tu padlo
Nejen amíci [odkaz] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2018 20:42
Re: Jak tu padlo
Já si dřív myslel že si děláš srandu = ale ty fakt netušíš o čem je řeč žejo >:D

A proto radši plácáš naprostý blbosti o převracení na střechu v každý zatáčce a milisekundě v zatáčce apod. = radši bejt za blba než říct: "Tomu nerozumim, třeba by všichni inženýři všech automobilek mohli mít pravdu? Třeba to těžiště má trochu větší důležitost = než sem se já usmyslel" >:-[]

Tenhle tejden tu padlo že Range Rover Coupe má těžiště snížený o 8mm, Impreza díky nový platformě o něco přes centimetr atd. = a to nejsou ani hybridy ;-)

Přečti si odstavec začínající "Přístup BMW EfficientLightweight zahrnuje..." = sem zvědavej jestli to konečně dáš = myslim pochopíš = nebo přijde další kolo NE NE NE = to neni možný že by tomu všichni rozuměli líp než já já já :-)
Avatar - Ozzman
15. 3. 2018 09:16
Re: Jak tu padlo
Tak ještě jinak a polopatě, v běžném provozu nejezdím ani na limitu SUV s vyšším těžištěm, takže jakožto pro uživatele auta na běžný provoz mi je u zadku, jestli je o pár mm jinde těžiště, protože to v 99% situacích nepotřebuji. Na co mi je něco, co je daleko za hranicí, na kterou se kdy dostanu, u auta radši hledám jiné přednosti. Vím, v čem spočívá to, co popisuješ, jen ty nejsi schopen pochopit, že pro mé použití (a to ani pro tvé) je to naprosto irelevantní a předimenzované... Ale, že nechápeš, co ostatní píší, to je běžná praxe.

I obyčejná Dacie má limit za tím, jak běžně jezdíme na silnici ! Ty rozdíly jsou tak malinké (hlavně mezi tím po*raným Aurisem a adekvátní konkurencí) v běžném provozu, že se jimi ohání jen někdo, kdo se v tom vyžívá (jako ty), protože je to jen voda na jeho diskuzní mlýn, aby měl důvod vytáhnout tu jedinou vlastnost, která je v kontextu běžného používání auta tak zanedbatelná a mohl v diskuzi s tímto bojovat... "no a, že blbej Golf je ve všem lepší auto, Auris má těžiště níže, takže projede zatáčku lehce jistěji a vy ostatní jste hlupáci, že nevíte, že tohle je ta nejdůležitější věc na celém autě.. na kombi nižší střední třídy, které je přesně autem, s kterým jezdí každý na okruh a né na chatu".

To je jako kdybych tu do krve tvrdil, že na mém autě jsou o pár mm širší gumy, nebo mám o trochu komfortnější podvozek, takže je to daleko důležitější, než motor, spolehlivost a zpracování auta, výbava, kvalita... prostě auto jako celek, které funguje lépe.... hele, že ty si jeden z těch, co si myslí, že když má auto tachometr cejchovaný do 260ti, je to auto rychlejší, než to, co má ten tachometro do 240ti >:D To by odpovídalo >:D

Víš jak se tomu říká Sakro? >:D Pozérství >:D Tak si běž poslechnout něco na tvé high tech Hi-Fi, my ostatní si dopřejeme běžný mainstream... ty se budeš moci ukájet, jak si distingovaný dokonalý a lepší, než ostatní (protože nic jiného vlastně asi nemáš >:D Ani ženskou, jak si tu mnohokrát naznačil) a my ostatní se můžeme v klidu a bez předsudků radši bavit a užívat si v životě jiných hodnot, pro většinu lidí důležitějších ;)
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 09:42
Re: Jak tu padlo
No tak teda po lopatě = možná seš z alternativního vesmíru = ale tady u nás když jedeš na lyžích a děláš oblouček tak co? Přikrčíš kolena = snížíš těžiště ;-)

Prosim tě pošli z vaší dimenze nějaký fotky nebo videa = jak si při obloučku stoupáš = abys ho zvýšil :-)

Ok už chápu = od začátku to nehraješ = nebyla to ironie >:-[]
Avatar - Ozzman
15. 3. 2018 09:48
Re: Jak tu padlo
Tak z tvé dimenze:

Jedou dva lidi na lyžích stejnou pohodovou rychlostí, říkejme jim lyžar A a lyžař B (taková modrá sjezdovka, žádný stres, kolem tuna lyžařů, česká klasika) a oba přikrčí kolena, jen jeden (lyžař A) je přikrčí o 2mm níže, než lyžař B (nestoupá si, jak si pořád mysíš a to ani netuší proč). Zvládnou oba zatočit, nebo lyžař B pojede rovně ?
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 09:54
Re: Jak tu padlo
Neuvěřitelný = víš vůbec proč? Proč proti tomu o co se snaží každej konstruktér a věz že i u Dacie nebo cos tam menoval = proč proti tomu tak křečovitě bojuješ? ;-)

Zkusil to tu vysvětlovat i technicky hodně nadprůměrnej MT = ale ví proč do takovejhle diskuzí nejde = prostě zkusit vysvětlit a když to nejde = tak na to máme i přísloví: Komu nejni rady tomu neni.. :-)
Avatar - Ozzman
15. 3. 2018 10:03
Re: Jak tu padlo
Jsi hlupák, nebo to opravdu nechápeš ?

Ty mluvíš o tom, že automobilky snižují těžiště, protože nižší těžiště = lepší průjezd zatáčkou. To ale nikdo nikdy NEROZPORUJE. Já ti tady říkám, že minimální ROZDÍL v těžišti (obě auta už ho mají na nějaké úrovni, nejsou to žebřiňáky) u obyčejného kombi nižší střední třídy v zatáčkách projížděných v 50 km/h (+/-) PRO MNE není tak podstatný, jako jiné aspekty auta, jako fungování jako celek, výkon motoru, atd.... CHÁPEŠ?!

Nebo si snad myslíš, že Golf kombi/Fokus kombi, který má to těžiště o pár mm výše nezvládne projet zatáčku v běžném provozu a musí tak zpomalit razantně, aby z ní nevylétl ?

Prosím, jestli pořád nechápeš, že si vůbec doteď neragoval na to, co jsem psal a omíláš mi, že automobilky snižují těžiště (a nevím kde si vzal že tohle popírám a nechápu), tak už radši nereaguj. Děkuju.

MT sem vůbec netahej, tomu nikdy nedosáhneš ani po kotníky, ten totiž diskutuje a nepíše jen výkřiky do tmy ;)
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 11:38
Re: Jak tu padlo
Tak fajn = těžiště a trvalou snahu všech automobilek nezpochybňuješ :yes: ;-)

Nic proti motoru a už vůbec ne celku = ale já mluvim i o porovníní těhle věcí = o konkrétní zkušenosti. Stejný zatáčky projížděný podobnou rychlostí = v technicky podobnym aurisu hybrid = s nižšim těžištěm a novou Corollou půjčenou když byl na roční prohlídce. Je to větší rozdíl = než si asi představuješ nebo připouštíš

Každý dnešní auto zvládne samozřejmě projet zatáčku běžnou rychlostí = ale je to prostě rozdíl i mezi BMW X3 a X4 = to je celý.

MT = v tomhle v podobně nesmyslný diskuzi = samozřejmě souhlasil se mnou = teda přidal se na mou stanu a zkusil vysvětlit = s tim nic nedaděláš = to už se stalo >:-[]

Hele = nebyls tam vlastně taky? >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2018 13:26
Re: Jak tu padlo
Pro mě mu k dokonalosti chybí že to neni LC = co tobě nevim :-)

Teda asi vim = nafta = ale radši budu dělat že nevim >:D
Avatar - Ozzman
14. 3. 2018 14:40
Re: Jak tu padlo
Nene, hybrid mi nevadí, jen nezavírám oči, když mu napráská občas nějaký lepší diesel, ale to auto se mi prostě nelíbí a to mi u auta za tyhle peníze docela vadí. Tohle auto bych preferoval jen za výrazně nižší cenu, než dostanu u konkurence.
14. 3. 2018 14:49
Re: Jak tu padlo
Proč se s ním bavíš, toho člověka je třeba bičovat.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2018 15:02
Re: Jak tu padlo
>:-[] Přece by si nebičoval ženskou >:D
14. 3. 2018 15:13
Re: Jak tu padlo
Tak ale tohle se povedlo. >:D >:D
Avatar - Ozzman
14. 3. 2018 15:14
Re: Jak tu padlo
Snad se tetička Kylie neurazí >:D
Avatar - wakantanka
14. 3. 2018 17:49
Re: Jak tu padlo
Mno ale niektore zenske to bicovanie maju tady :-)
Avatar - Ozzman
14. 3. 2018 19:36
Re: Jak tu padlo
Tahle se kroutí jak had i bez biče:D Stačí ji nachytat v diskuzí >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2018 20:18
Re: Jak tu padlo
Nemyslim že někdo jako ty = kdo doteď netuší co to je těžiště auta a na co to má vliv = bys jí nachytal >:-[]
Avatar - Ozzman
15. 3. 2018 08:44
Re: Jak tu padlo
>:D Prosimtě, tak já taky začnu tvrdit, že netušíš rozdíl mezi 1.9TDI a 1.9D.... bude to asi stejně pravdivé, jako že já netuším, co je těžiště auta ;) Tímhle stylem s tebou odmítám diskutovat, výše jsem ti vysvětlil, že já v běžném autě stejně nejezdím ani na limitu toho SUV, takže je nižší těžiště pro mne méně důležité, než výkon.... ale chápu, že když ničím jiným, tak tímhle se musíš snažit si obhájit vlastní garáž... onehdá to takhle tvá tetička táhla s C5 a lichoběžníkovou nápravou, protože ve všem ostatním byla prémie lepší >:-[]

Vlastně se nelišíš od těch fanatiků, co v hospodě vychvalujou to TDI (to je to s turbem, co se nedávalo do Felicie, abys věděl >:D ), jak je to nejlepší a když jim někdo argumentuje, že jsou i lepší motorizace, popřípadě auta, tak omílají klišé - držák a spotřeba >:D
Avatar - wakantanka
15. 3. 2018 12:33
Re: Jak tu padlo
No hlavne, že mistr/mistrině volantu ako ty to nižšie ťažisko v reálnej premávke dokáže oceniť, pretože neustále jazdí na hrane konštrukčných možností automobilu. ! >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 14:58
Re: Jak tu padlo
To s tim ale nemá co dělat = tuhle blbost už zkoušel Ozzy = vymysli si vlastní >:D
Avatar - wakantanka
15. 3. 2018 15:41
Re: Jak tu padlo
To nie je blbost, to je proste fakt.
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 15:47
Re: Jak tu padlo
No že si to myslíte vy 2 s Ozzym = z toho fakt neudělá :-)

Hele jen z poslední doby = dával sem odkaz = BMW X3 a X4 = rozdíl cítíš v zatáčce = fakt myslíš že de o jízdu na limitu? ;-)
Nová 508 je o 6 cm nižší = aby měla příjemnější jízdní vlastnosti = myslíš že na limitu?

Myslíš že Machala popisoval ty Lexusy LC na limitu nebo že to je znát = prostě při průjzdu zatáčkou? Snad se radši neshazuj = teď už víš jak to je = těžiště je docela důležitý a smysl má v každý chvíli jízdy = ostatně proto se o něj snažej všichni konstruktéři = můžeš to číst snad každej tejden = jestli tedy čteš = něco jinýho než naše místní žvatlání :-)

Už si vymyslel jak souvisí hamův odkaz s těžištěm? >:-[]
Avatar - Ozzman
15. 3. 2018 18:33
Re: Jak tu padlo
Cítit rozdíl a být na limitu je sakra něco jiného ;)
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 19:11
Re: Jak tu padlo
Seš opatrnější = když si zjistil že i Machala to pozná co? >:D
Avatar - Ozzman
15. 3. 2018 19:40
Re: Jak tu padlo
Nezjistil, mě je to jedno >:D Já tu pořád mluvím o jedné věci, a to , že ti v Aurisu nepomůže nižší těžiště a že v běžném provozu u srovnatelných aut (nižší střední třída!) ten rozdíl bude minimální, třeba proti Golfu a Fokusu, nebo původně proti nějaké Škodovce (Octa, Sup), když už jdeme do základů našeho sporu, jen opět některým lidem, nechci jmenovat, to dochází hodně dlouho a trvá to pár dní, než pochopí o čem kdo mluví >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 19:48
Re: Jak tu padlo
Nojo = takže to furt nechápeš :-)

Sice furt ustupuješ = takže sme najednou jen u Aurisu = no a tam je to o těžišti stejně jako u Golfu ;-)

Hele = dokonce i u nějaký Dacie >:-[]

Seš fakt ostuda = znalostí, logickýho uvažování znalostí i řízení = kdo ty seš? Dyť to pozná i Machala! >:D
Avatar - Ozzman
15. 3. 2018 19:50
Re: Jak tu padlo
CELOU DOBU JSME U AURISU TY PITOM*E TO JEN TY TAM PLETEŠ POŘÁD VŠECHNO
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 19:54
Re: Jak tu padlo
A FURT JE TO CO ŘIKÁŠ STEJNÁ BLBOST >:-[]

Ať mluvíš o Aurisu a technicky příbuzný Corolle nebo ti dávám další příklady abys to pochopil ;-)

Platí to všude = proč by to teď najednou nemělo platit = JEN U AURISU >:D :-)

To neni o značce nebo modelu auta! ;-)
Viz BMW = platí to dokonce jen pro rozdíl X3/4
A zrovna Auris = je ve verzi hybrid ve výhodě = každej hybrid je v tomhle z principu ve výhodě = no a teď po naprosto nesmyslně dlouhý diskuzí = víš = že těžiště je docela důležitý = proto se s každym novym modelem při konstrukci snažej..

Stejně u levnýho Aurisu i drahýho LC

Neslyšel si nikdy o sportovních pružinách [odkaz] proč myslíš že se dělaj? "..pružiny ST snižují těžiště = aby poskytly mnohem lepší jízdní dynamiku a ovladatelnost" Tyhle v odkazu sou = pro Suzuki Svišť :-)
Avatar - Ozzman
15. 3. 2018 20:21
Re: Jak tu padlo
Nemá to smysl.... nemá ;) Hezký večer...
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 21:19
Re: Jak tu padlo
Vidíš = shodli sme se ;-)

Bonus na závěr [odkaz] :-)
Avatar - Ozzman
15. 3. 2018 21:34
Re: Jak tu padlo
Typické kombi nižší střední....
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 21:39
Re: Jak tu padlo
Ty už nepoznáš ani typ auta? ;-)

Nicméně to o čem se celou dobou bavíme = platí pro vozy typu v odkazu, pro Auris Corollu Golf = i SUV = vliv to má všude a viz to GT86 a BMW X4 = cítíš to všude. Ne při jízdě na limitu = i když tam samozřejmě taky :-)

A pozná to každej.. Machala >:-[]
Avatar - Ozzman
15. 3. 2018 22:24
Re: Jak tu padlo
A ty nepoznáš ironií? Jsi teď schopný tuhle konverzaci převrátit, že já tvrdím, že gt86 je kombi.....jdi radši spát.
Avatar - wakantanka
16. 3. 2018 09:14
Re: Jak tu padlo
Nižšie ťažisko je výhoda, to nikto nepopiera. Celé stojí a padá na tom, aká výhoda to je pre bežného užívateľa, ktorý nejazdí na okruhy či rally. Zvlášť v aute typu Auris kombi či Focus Combi. Aj u toho Focusu si na jeho limit ťažko siahneš, natož aby si využil do mrte výhodu podvozku s viacprvkovou zadnou nápravou.
Avatar - Ozzman
16. 3. 2018 09:23
Re: Jak tu padlo
Takové to, když všichni kolem chápou o čem je řeč, ale ty si myslíš ,že si jediný chytrý a ostatná blbci >:D

A zrovna FoFo poslední generace (třeba s 1.5EB) bych v zatáčkách proti Aurisu hybrid rád viděl v souboji. To by bylo zajímavé :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 3. 2018 09:40
Re: Jak tu padlo
Takže = furt nepochopil = co to je těžiště = teda co je jeho přínos? :-|

Ty si chodil za školu = už na základce žejo ;-)

Hele protože lepší už to evidentně nebude = tak aspoň trocha srandy [odkaz] :yes: :-)
Avatar - Ozzman
16. 3. 2018 09:59
Re: Jak tu padlo
Ty nechápeš, že se točíš pořád někde jinde v jiných vodách >:D Já jsem s tebou nikdy nevedl diskuzi na téma, co je těžiště a k čemu slouží >:D Ale celou dobu je předmětem diskuze ROZDÍL mezi Aurisem a jiným autem nižší střední třídy, původně s dvoulitrovým TDI, takže Oktávka třeba... tak naše diskuze začala a jelikož víš, že na dvoulitrové TDI Auris ve vyšší rychlosti nestíhá (což tady potvrdili i jiní uživatelé), tak si tady cucáš z prstu, co jsem nikdy neřekl a diskutuješ tu semnou na tvé téma a mne přisuzuješ tvrzení, které jsem nikdy nenapsal. UVĚDOM SI ,ŽE JÁ S TEBOU NIKDY O PRINCIPU TĚŽIŠTĚ OBECNĚ NEMLUVIL, ALE O ROZDÍLU V JÍZDĚ MEZI DVĚMAKONKRÉTNIMI VOZY STEJNÉ TŘÍDY, KDY ROZDÍL V TĚŽIŠTI U TĚCHTO DVOU VOZŮ NEUDĚLÁ NA SILNICI V PROVOZU TAKOVÝ ROZDÍL, JAKO SILNĚJŠÍ MOTOR. Proč mne pořád taháš někam jinam a nejsi schopen pochopit předmět mého tvrzení ? Vysvětli mi to ?
Avatar - Hammunasakra
16. 3. 2018 10:02
Re: Jak tu padlo
Viz já 9:38 >:-[]
Avatar - Ozzman
16. 3. 2018 10:07
Re: Jak tu padlo
Viz já 10:01.... fakt jsem si myslel, že mluvím alespoň s průměrně chápavým člověkem, tohle mne dostalo.
Avatar - Hammunasakra
16. 3. 2018 10:09
Re: Jak tu padlo
Ten [odkaz] ? To mě taky :yes: :-)

A bez ironie = podívej se na začátek diskuze 14.3. 13:19 a 15. 3. 19:50 = stejnej autor stejná diskuze = to je [odkaz]
Avatar - Ozzman
16. 3. 2018 10:22
Re: Jak tu padlo
Ano, omlouvám se, já jsem netušil, že můj příspěvek z 13:19 vezmeš vážně, to byla ironie a nadsázka.

Jinak už se tady už asi týden dohadujeme o těžišti dvou aut nižší střední třídy. Teď už chápu, proč si tady pořád dokola dával odkazy o funkci těžiště... ty si to prostě nepochopil a já nepochopil, že ty nechápeš vtip a vážně si myslíš, že někdo popírá rozdíl mezi SUV a nízkým autem......... Už jsem se ti omluvil dole :-) Ještě čekám, kdy na mne vytáhneš, že jsem označil GT86 za kombik nižší střední ;). Tak tě taky varuju, je to ironie >:D Pro tebe příště speciálně to budu psát pod každý takový příspěvek....
Avatar - Hammunasakra
16. 3. 2018 10:26
Re: Jak tu padlo
Všechny příspěvky kde si napsal blbost = sou ironie = to je dobrý ;-)

Chápu a oceňuju :yes: :-)
Avatar - Ozzman
16. 3. 2018 10:28
Re: Jak tu padlo
Promiň, ale zkus si to přečíst, ještě jednou, těch 13:19... tobě to fakt zní, že je to myšleno vážně ?
Avatar - Hammunasakra
16. 3. 2018 10:35
Re: Jak tu padlo
V pohodě = napsal sem že všechny.. :-)

Hele ty fakt myslíš že 1. věta 15. 3. 21:39 doplněná smajlíkem ;-) že je to myšleno vážně? :-)
Avatar - Ozzman
16. 3. 2018 10:41
Re: Jak tu padlo
Za normálních okolností u každého jiného diskutéra bych si to nemyslel, u tebe mám po tomto odhalení jistou pochybnost :-) .
Avatar - Hammunasakra
16. 3. 2018 09:27
Re: Jak tu padlo
Viz já 9:22 ;-)

Nemá to co dělat = s okruhem, s rallye, je fuk jestli to je kombík SUV nebo sporťáček jako GT86 = a fakt to nemá co dělat s ťažko dosažitelnym limitem >:-[]

Kvalitní zavěšení = taky využíváš i při běžný jízdě = nejde o využití do mrtě = de o to že to je v každý chvíli fajn. Tvuj pohled by měl smysl = jen kdyby sme jezdili furt jen rovno furt jen po hladkejch silnicích v perfektnim stavu

V těch extrémních situacích = kde to podle textu asi připouštíš ty = ale samozřejmě taky :-)

Myslim že nejlíp to bylo napsaný u těch BMW = pro průjezd zatáčkou je rozdíl jestli jedeš v X3 nebo X4 = to je celý = takhle je to jednoduchý = to dáš ;-)
Avatar - Ozzman
16. 3. 2018 10:04
Re: Jak tu padlo
Pořád ti ale v běžném provozu nakonec ujede auto s větším výkonem.. protože za každou zatáčkou jednou příjde rovinka, jelikož nebude o tolik horší v zatáčkách, aby si vykompenzoval tu absenci výkonu.. né u aut nižší střední třídy s FWD a v kombi.... To je celé, o čem s tebou mluvím, už to prosím pochop.
Avatar - Hammunasakra
16. 3. 2018 10:07
Re: Jak tu padlo
Viz já 10:06 :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 3. 2018 09:38
Re: Jak tu padlo
Když to napíšeš velkejma = je to furt stejná blbost. No máš pravdu = možná VĚTŠÍ >:D

Podívej se na začátek diskuze = třeba hned 4. příspěvek nějakej Ozzman 14.3. 13:19 >:-[]
Avatar - Ozzman
16. 3. 2018 10:01
Re: Jak tu padlo
Ok, tak teď se mi potvrdilo, že si fakt jen hloupý a nechápavý, celou dobou jsem myslel ,že jen trollíš a schválně chytáš za slovo, ale ty vážně nechápeš nadsázku a ironii [odkaz] , proto se na tom pořád tak točíš dokolečka.. .... už tomu rozumím, promiň, omlouvám se a mrzí mne, že jsem tu s tebou zaplevelil diskuzi...je to jako házet hrách na zeď.
Avatar - Hammunasakra
16. 3. 2018 10:06
Re: Jak tu padlo
Ok to je od tebe čestnej rovnej chlapskej přístup :yes: :-!

[odkaz] ;-)
Avatar - Emel
17. 3. 2018 16:36
Re: Jak tu padlo
Bože bože. Minule to byla obsese nedotáčivostí Audi, teď zase těžiště zejména u hybridů. Tohle se nedá.
Avatar - Hammunasakra
17. 3. 2018 16:44
Re: Jak tu padlo
Míra neznalosti toho co se dočteš každej tejden i v běžnejch zdrojích = ACZ samozřejmě ne = je skoro fascinující ;-)

Taková míra popírání reality a hloubka neznalosti = to se fakt skoro nedá :-)

Ale klidně dál žij ve svym světě kde rozložení hmotnosti mezi nápravy a těžiště = nehrajou roli = taky se jako Ozzy na lyžích v obloučku zvedáš? A těm co přikrčej kolena = řikáš že maj divnej anankasmus? ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 3. 2018 20:17
Re: Jak tu padlo
No řekněme si to na rovinu = ono nejde o tebe žejo [odkaz] ;-)
Avatar - Korendir
14. 3. 2018 17:33
Re: Jak tu padlo
To auto je moc dobře udělané a pohodlné, úplně bez závad (v té předchozí), dobré zpracování. Pokud jde o jízdní vlastnosti, tady se opravdu nejedná o žádné sportování, ale o pohodlnost. Předchozí generace nenarušuje komfort cestování, je to prostě taková kolébavá plavba. A je pravda, že do zatáček se musí opatrněji, nejen oproti nižším autům, ale i oproti jiným SUV od němců které jsou tvrdší.
Ale abych to zkrátil, do dalšího RX táta už nepůjde. Já si nemůžu pomoct, ale to auto nevyzařuje nic zvláštního a to si myslím o všech Lexích SUV.
LS, RC to naopak mají.
Avatar - praděda7
15. 3. 2018 12:26
Re: Jak tu padlo
Buzíci nastoupili v plné zadniční síle.... >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 15:05
Re: Jak tu padlo
Nebuď zavola pradědo ;-)
Avatar - praděda7
15. 3. 2018 16:37
Re: Jak tu padlo
Nekecej, ty si taky prddellní nájezdník? ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 19:10
Re: Jak tu padlo
S holkou? Si piš >:D
14. 3. 2018 13:15
Tak tomu nerozumiem
Tu je pohonny mechanizmus skvely, pruzny a zamatovo tichy. Prednedavnom testovane LS kde je ten isty hybrid bolo zvozene pod ciernu zem. Nechce sa mi verit ze v tom moze byt tak zasadny rozdiel, nemali by ste si v redakcii zjednotit latku?
Rozbalit vlákno
2
14. 3. 2018 14:30
Re: Tak tomu nerozumiem
Novy Lexus LS ma uz iny spalovak. RX 450h pouziva 3,5 atmosfericky V6, ale LSko ma uz 3,5 litrovy V6 turbo. A zvozili ho preto, lebo predchadzajuce LSko malo v hybride V8-micku.
15. 3. 2018 11:56
Re: Tak tomu nerozumiem
LS ma aj hybrid s atmosferou a bol tu dokonca nedavno v porovnavacom teste s AUDI A8.
14. 3. 2018 14:32
"Škoda, spotřebu paliva by to (vypnutí spalováku na dálnici)
Pane redaktore, co takhle trochu čísel. Kapacita baterky 2 kWh, nezbytný výkon k udržení 130km/h rychlosti 36 kW, ať nežeru (daleko od pravdy to nebude). Jak dlouho a kolik km byste chtěl s tou baterkou na dálnici dojet za předpokladu, že bude plně nabitá a nechá vás ji to vyjet do mrtě (což nenechá)? Vysoké proudy, kterými byste tu baterku odrovnal pomineme.
Rozbalit vlákno
1
14. 3. 2018 14:48
Re: "Škoda, spotřebu paliva by to (vypnutí spalováku na dáln
Nimráš se v nepodstatných detailech. Když pan redaktor napsal že by to spotřebu snížilo, tak by ji to snížilo a hotovo! Kam bychom s takovou došli. To už bychom mohli i říkat, že v technických datech není ani zmínka o dvou výkonných elektromotorech nebo že maximální výkon 193 kW uvedený v datech vůbec nekorespoduje s 230 kW v textu. Přece nebudeme na odborném autoserveru řešit takové banality ... :-)
Avatar - JohnST
14. 3. 2018 14:43
Lexus
Je to proste Toyota a to je cele. A autu ktoremu sa mam prisposobovat neverim. >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - N6600
14. 3. 2018 15:49
Re: Lexus
Ak jazdis rovnako s dieselom ako s benzinom, tak to potom gratulujem...
14. 3. 2018 15:59
Re: Lexus
Prisposobit sa treba, ak chces vytazit co najnizsiu spotrebu. Ale nemusis sa. Ako v kazdom aute. Inak, myslim si, ze clovek s troskou technického citu a s nejakými skusenostami trochu inak jazdi s dieselom, nez s benzinom, inak s malym turbom a inak s velkou atmosférou.
A nakoniec, neviem, ci existuje ine auto, ktorému sa da z pohladu spolahlivosti a trvacnosti viac doverovat...
Jedine, zeby TSI ;-)
15. 3. 2018 08:38
Re: Lexus
kteremu autu se nemusis prizpusobyt a ono se prizpusobi tobe? ty mas stroj casu?
14. 3. 2018 14:52
Design
Příď je ok, ale boční profil je komický. Auto vypadá smrsknutě, C sloupek okopírovaný od Opelu, záď trochu Korejec a BMW dohromady, jinak barva je pěkná. Američanovi se to bude líbit, má rád cetky a hlavně ho zajímají jestli to má 2 cupholdery a připojení na nějakou appku.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wakantanka
14. 3. 2018 17:51
Re: Design
Jaaaaj. Tak preto s tym podobnym riesenim prisiel zhruba rok po RX :-) lebo v Lexuse kopirovali :-)
Avatar - 3_diamanty
14. 3. 2018 15:20
paradne auto
aj ked asi to nebude zrovna fostekov sen ;-) .. ja by som si ale prave takehoto lexusa vedel predstavit ako sukromne rodinne auto na vsetko ... a ak sa nemylim tak napriklad v usa je takych rodin dost co lexus mozu len u nas to tato znacka ma stale akesi tazke a nie a nie sa vyraznejsie presadit... ale mensi NX uz vcelku vidno... chcelo by to cisla ktore nemam... ale rozhodne to auto na rozdiel od tohto vacsieho RX na cestach ozaj vidno .. jedno bordove NX nam parkuje nedaleko firemneho arealu a vidim obcas po meste aj jedno biele NX ... co na to povedat no... akurat asi to ze ich majitelom celkom zavidim >:D ;-)
Rozbalit vlákno
1
14. 3. 2018 16:06
jedine, co sa mi nezda...
... ta uvadzana vyska nad zadnym sedakom 91mm. Je to urcite spravne? Taku hodnotu maju vacsinou auta typu kupe. Ze by to malo menej miesta na hlavu vzadu ako NX? Nejako sa mi to nechce verit.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
14. 3. 2018 18:19
Re: jedine, co sa mi nezda...
napriklad sucasny golf ma zase kratsi zadny sedak ako predosle polo kde mi inak pride vcelku kratky ten sedak ... ale nastastie tam nikdy nesedim .... v autach sa obcas proste deju aj taketo "rozmerove podivnosti" ktore by clovek necakal.... ono dalsia sranda je ze ked sadnes do 3-koveho baworaku a si v nom zrazu stiesnenejsi ako v malom Up-e... a takychto prikladov "rozmerovych podivnosti" je este daleko viac... auta su v tomto zvlastne ze navzdory logike nemusi byt vacsi ozaj aj ten priestornejsi
Avatar - KANKUNEN
15. 3. 2018 05:50
Toto auto co ušetří ve městě, tak
poztrácí na dálnici. Člověk aspoň trochu ekologický si nekoupí do města takovou krávu. Znám lidi, kteří by do Lexu šli, ale nevhodný motor je odradí.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Dinar
15. 3. 2018 07:31
Re: Toto auto co ušetří ve městě, tak
Tak on tento test je velmi pozitivní, stačí se ale podívat na testy zahraničních webů, tam se nadšení nekoná. Každopádně tato verze je pro RX nejlepší, pohon je alespoň konkurenceschopný, problém toho auta je hlavně to, jak vypadá. Bohužel design pomačkaného papíru se z lexe a toyoty přesouvá k hondě a dalším (nově subaru), tento styl unisex asiat designu je zatím nejhorší. Čestnou výjimkou je mazda, ta si jede svoje.
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 07:55
Re: Toto auto co ušetří ve městě, tak
Jj Lexus LC a Honda Civic Type R [odkaz] :yes: :-!

Mě se teda líbí i ten Velar :yes: :-)
Avatar - Dinar
15. 3. 2018 08:29
Re: Toto auto co ušetří ve městě, tak
Máme tu suv, takže příklady: honda zvolna začla HRVéčkem, teď předvádí třeba tohle [odkaz] srovnej s toyotou CHR, stejný pomačkaný papír, a kam honda jde? viz. [odkaz] v tomhle design stylu žádný zásadní rozdíl oproti např. rx nevidím...
15. 3. 2018 17:44
Re: Toto auto co ušetří ve městě, tak
bojím se říct, že se mi to líbí:) stejně jako Lexus RX, technika už ovšem méně:/
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 07:53
Re: Toto auto co ušetří ve městě, tak
Jj nikdo dneska nenabízí tolik poctivejch velkejch atmosfér = jako Lexus :yes: >:-[]
15. 3. 2018 08:25
Re: Toto auto co ušetří ve městě, tak
Ten nevhodný motor je poslední tohoto druhu V 6.Ty které odradí je jenom jejich neznalost.Záleží co chci preferovat,jezdit-nebo jedit pořád do servisu.Co se sporřeby týká nemám RX,ale GS se "stejným" hybridem a papírových 6.2 u GS je skoro nemožné,ale 7.5 dlohodobě je realita.
15. 3. 2018 11:51
lexus
lexus je kráľ kráľov :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2018 12:02
Re: lexus
Vítěz může bejt jen jeden [odkaz] >:D