Nepřehlédnutelný design, působivý interiér a hybridní pohon, u kterého hraje prim 3,5litrový šestiválec. Že to zní jako auto, které nemá chybu? Ona je to skoro pravda!
Já na ty pohádky o nestabilní SUV v každé zatáčce prevracejici na střechu moc nevěřím, protože jsem narodil od lidí, co to tvrdí v pár SUV jel, ale ze je to ošklivé, to mi na něm vadí nejvíc. Abych byl přesný, ošklivé z exteriéru, interiér se mi líbí.
To je taky v pořádku = nikdo myslim nemluvil o pohádkách >:-[]
Něco jinýho je popírání vlivu těžiště = obecně i navzdory tomu že i ty víš jak všechny automobilky bojujou o každej centimetr a rády se chlubí jak uspěly
Pro tebe je drahý sportovní auto s odlehčenou střechou dílama kapoty atd. = prostě škoda = přiznáváš? :-)
Na denní používání je pro mne drahé sportovní auto s odlelhčenou střechou atd. jak píšeš opravdu škoda a zbytečnost, přiznávám ;). Na trase domov-práce, domov-dovolená, domov-výlet, či domov-nákup a za provozu ten rozdíl v těžišti nevyužiji a nikdy jsem se nedostal ani s SUV do situace, kdy bych vylétl ze zatáčky, nebo šel přes střechu a to se někdy rád svezu.
Když už, tak v dlouhém táhlém využiji spíš ten silnější naftový motor, než těžiště v zatáčkách po Praze >:-[] . Až přestaneš hrát jenom hry, kdy každý centimetr těžiště níže, znamená rozhodující milisekundy náskoku na okruhu, tak mi možná porozumíš. Nikdo nepopírá vliv těžiště (btw to jsem ani nikdy nikde nenapsal), ale vliv těžiště při běžné jízdě je minimální :).
No to nejsou pohadky, ale statistiky (pravda, pomerne starsiho data, myslim 80-90 leta) z USA kde SUV / trucky / offroady meli vetsi mortalitu prave protoze sli casteji cez strechu. To neni o tom, ze co zatacka, to SUV v prikopu, ale kdyz uz k nehode dojde tak holt vyssi teziste nepusti, coz v nejake mire bude platit do dnes, takze... ? ;-)
Mno ale SUV z USA z 80-90 rokov boli aj podvozkovo trošku niekde inde ako majú podobné autá dnes. Vtedy mali SUV spravidla rám a značnú svetlú výšku, kvôli schopnostiam v teréne či mimo spevnených ciest. Dnešné mnohé SUV však majú pod podlahou menej miesta, ako bežné autá vyrábané trebárs v prvej polovici 90 rokov. Takže hlavne záleží čo s čím budeš v nejakej štatistike porovnávať a hlavne ako ju budeš interpretovať. :-)
Současné americké statistiky sledují kolik lidí zařve v tom kterém modelu auta a mezi modely, které mají na svém kontě nula mrtvých za poslední 4 roky jsou SUV zastoupená velmi bohatě, skoro bych řekl dominantně.
[odkaz]
Nehodí sa ti to do krámu, tak to nemá nič spoločné. Hlavne že tvoje argumenty podporené miliónmi odkazov na nesúvisiace veci ich majú. :-) Fakt je ten, že dnešné SUV sú prispôsobené životu viac na ceste ako mimo nej. V bezpečnosti si nezadajú ani s klasickými hatchbacmi či sedanmi. Na zákrutách sa to kupodivu neprevracia a kupodivu ani pri crash testoch pri nárazoch zboka. To aký je výsledný prínos vyššej stavby a kíl navyše pre ich majiteľov je vec druhá nesúvisiaca.
Bezpečnost aut podle týhle statistiky = s těžištěm nemá nic společnýho :-!;-)
Pokud ten odkaz fakt nechápeš = tak se zeptej = sou lidi co chápu = líp? >:-[]
Co si vlastně představuješ že má tahle statistika = fakt dobrá fakt škoda že se nedělá v Evropě = společnýho s těžištěm auta? Fakt by mě to zajímalo :-)
Problém těžiště nemá co dělat s dnešní blbou módou dražších a skoro ve všech parametrech horších SUV. Tam de jen o to prodat dražší auto = s horší spotřebou, víc namáhanejma brzdama atd. atp. a samozřejmě i horšim těžištěm ;-)
Vliv těžiště je stejně důležitej u levnejch pleček typu Corolla vs Auris nebo Lexus LS = myslim že to bylo i na těhle stránkách = jakej je rozdíl jet s V8 nebo hybridem = a myslim že to psal Machala = takže vidíš že to pozná každej! >:-[]
No jasne, podľa teba stále platí, že SUV sa vyvracajú na každej zákrute aj pri hocakom náraze z boku, pretože vyššie ťažisko. Odborník na pohľadanie. :-)
Tak určitě, to jen někteří mají potřebu to všude papouškovat, protože si musí obhájit svou garáž >:D Ostatní vědí, co jim vyhovuje a respektují jiné volby.
Sou takový co plácaj kraviny = a možná o tom ani nevědi >:-[]
Senilita? Zrovna tenhle tejden sem ti odsouhlasil že teda nerad = ale že holt respektuju že kolem mě budeš do práce dojíždět = naftou. Skleróza nebo zlej úmysl? ;-)
A nemusíš furt opakovat že vůbec nechápeš proč se konstruktéři všech značek snažej o co nejnižší těžiště = dokonce i u tvý naftový plečky = jj u tvýho auta taky = to sou věci co? >:-[]
Hybridy sou tak nějak z principu ve výhodě = ale viz foE 15:33 :-)
Tak touhle větou si se překonal. To, že dneska každý druhý neumí pořádně napsat email, jsem si už zvykl. Ale dát do jedný věty tři rovnítka a udělat tím z toho naprosto nečitelnej paskvil, to je vyšší dívčí.
A už někdo někdy porovnal o kolik centimetrů je to těžiště jinde v rámci srovnání adekvatniho sedanu vs SUV? Když budu mít ad absurdum všechny karosářské díly z papíru a největší hmotnost bude na podvozku, pak muže být těžiště sedanu třeba i o hodně výše, ne? Nejsem ale technik.
BMW jeden cas pro nektere sve modely teziste udavalo, zajimave bylo ze tehda byla 2er coupe v jejich nabidce autem s vubec nejnize polozenym tezistem (ani M4 s carbonovou strechou, ani i8, ani nic jineho na tom pry nebylo lip). Udavali i konkretni hodnotu, tu ale ted na prvni dobrou nenachazim.
prave tento lexus je za mna najlepsi zo sucasnej ery ;-) .. RXko skratka funguje jak ma aj vyzera jak ma.... toto je lexus lexusov .... a americania to vedia.. tam ma krasne predaje :yes:
Já si dřív myslel že si děláš srandu = ale ty fakt netušíš o čem je řeč žejo >:D
A proto radši plácáš naprostý blbosti o převracení na střechu v každý zatáčce a milisekundě v zatáčce apod. = radši bejt za blba než říct: "Tomu nerozumim, třeba by všichni inženýři všech automobilek mohli mít pravdu? Třeba to těžiště má trochu větší důležitost = než sem se já usmyslel" >:-[]
Tenhle tejden tu padlo že Range Rover Coupe má těžiště snížený o 8mm, Impreza díky nový platformě o něco přes centimetr atd. = a to nejsou ani hybridy ;-)
Přečti si odstavec začínající "Přístup BMW EfficientLightweight zahrnuje..." = sem zvědavej jestli to konečně dáš = myslim pochopíš = nebo přijde další kolo NE NE NE = to neni možný že by tomu všichni rozuměli líp než já já já :-)
Tak ještě jinak a polopatě, v běžném provozu nejezdím ani na limitu SUV s vyšším těžištěm, takže jakožto pro uživatele auta na běžný provoz mi je u zadku, jestli je o pár mm jinde těžiště, protože to v 99% situacích nepotřebuji. Na co mi je něco, co je daleko za hranicí, na kterou se kdy dostanu, u auta radši hledám jiné přednosti. Vím, v čem spočívá to, co popisuješ, jen ty nejsi schopen pochopit, že pro mé použití (a to ani pro tvé) je to naprosto irelevantní a předimenzované... Ale, že nechápeš, co ostatní píší, to je běžná praxe.
I obyčejná Dacie má limit za tím, jak běžně jezdíme na silnici ! Ty rozdíly jsou tak malinké (hlavně mezi tím po*raným Aurisem a adekvátní konkurencí) v běžném provozu, že se jimi ohání jen někdo, kdo se v tom vyžívá (jako ty), protože je to jen voda na jeho diskuzní mlýn, aby měl důvod vytáhnout tu jedinou vlastnost, která je v kontextu běžného používání auta tak zanedbatelná a mohl v diskuzi s tímto bojovat... "no a, že blbej Golf je ve všem lepší auto, Auris má těžiště níže, takže projede zatáčku lehce jistěji a vy ostatní jste hlupáci, že nevíte, že tohle je ta nejdůležitější věc na celém autě.. na kombi nižší střední třídy, které je přesně autem, s kterým jezdí každý na okruh a né na chatu".
To je jako kdybych tu do krve tvrdil, že na mém autě jsou o pár mm širší gumy, nebo mám o trochu komfortnější podvozek, takže je to daleko důležitější, než motor, spolehlivost a zpracování auta, výbava, kvalita... prostě auto jako celek, které funguje lépe.... hele, že ty si jeden z těch, co si myslí, že když má auto tachometr cejchovaný do 260ti, je to auto rychlejší, než to, co má ten tachometro do 240ti >:D To by odpovídalo >:D
Víš jak se tomu říká Sakro? >:D Pozérství >:D Tak si běž poslechnout něco na tvé high tech Hi-Fi, my ostatní si dopřejeme běžný mainstream... ty se budeš moci ukájet, jak si distingovaný dokonalý a lepší, než ostatní (protože nic jiného vlastně asi nemáš >:D Ani ženskou, jak si tu mnohokrát naznačil) a my ostatní se můžeme v klidu a bez předsudků radši bavit a užívat si v životě jiných hodnot, pro většinu lidí důležitějších ;)
No tak teda po lopatě = možná seš z alternativního vesmíru = ale tady u nás když jedeš na lyžích a děláš oblouček tak co? Přikrčíš kolena = snížíš těžiště ;-)
Prosim tě pošli z vaší dimenze nějaký fotky nebo videa = jak si při obloučku stoupáš = abys ho zvýšil :-)
Ok už chápu = od začátku to nehraješ = nebyla to ironie >:-[]
Jedou dva lidi na lyžích stejnou pohodovou rychlostí, říkejme jim lyžar A a lyžař B (taková modrá sjezdovka, žádný stres, kolem tuna lyžařů, česká klasika) a oba přikrčí kolena, jen jeden (lyžař A) je přikrčí o 2mm níže, než lyžař B (nestoupá si, jak si pořád mysíš a to ani netuší proč). Zvládnou oba zatočit, nebo lyžař B pojede rovně ?
Neuvěřitelný = víš vůbec proč? Proč proti tomu o co se snaží každej konstruktér a věz že i u Dacie nebo cos tam menoval = proč proti tomu tak křečovitě bojuješ? ;-)
Zkusil to tu vysvětlovat i technicky hodně nadprůměrnej MT = ale ví proč do takovejhle diskuzí nejde = prostě zkusit vysvětlit a když to nejde = tak na to máme i přísloví: Komu nejni rady tomu neni.. :-)
Ty mluvíš o tom, že automobilky snižují těžiště, protože nižší těžiště = lepší průjezd zatáčkou. To ale nikdo nikdy NEROZPORUJE. Já ti tady říkám, že minimální ROZDÍL v těžišti (obě auta už ho mají na nějaké úrovni, nejsou to žebřiňáky) u obyčejného kombi nižší střední třídy v zatáčkách projížděných v 50 km/h (+/-) PRO MNE není tak podstatný, jako jiné aspekty auta, jako fungování jako celek, výkon motoru, atd.... CHÁPEŠ?!
Nebo si snad myslíš, že Golf kombi/Fokus kombi, který má to těžiště o pár mm výše nezvládne projet zatáčku v běžném provozu a musí tak zpomalit razantně, aby z ní nevylétl ?
Prosím, jestli pořád nechápeš, že si vůbec doteď neragoval na to, co jsem psal a omíláš mi, že automobilky snižují těžiště (a nevím kde si vzal že tohle popírám a nechápu), tak už radši nereaguj. Děkuju.
MT sem vůbec netahej, tomu nikdy nedosáhneš ani po kotníky, ten totiž diskutuje a nepíše jen výkřiky do tmy ;)
Tak fajn = těžiště a trvalou snahu všech automobilek nezpochybňuješ :yes:;-)
Nic proti motoru a už vůbec ne celku = ale já mluvim i o porovníní těhle věcí = o konkrétní zkušenosti. Stejný zatáčky projížděný podobnou rychlostí = v technicky podobnym aurisu hybrid = s nižšim těžištěm a novou Corollou půjčenou když byl na roční prohlídce. Je to větší rozdíl = než si asi představuješ nebo připouštíš
Každý dnešní auto zvládne samozřejmě projet zatáčku běžnou rychlostí = ale je to prostě rozdíl i mezi BMW X3 a X4 = to je celý.
MT = v tomhle v podobně nesmyslný diskuzi = samozřejmě souhlasil se mnou = teda přidal se na mou stanu a zkusil vysvětlit = s tim nic nedaděláš = to už se stalo >:-[]
Nene, hybrid mi nevadí, jen nezavírám oči, když mu napráská občas nějaký lepší diesel, ale to auto se mi prostě nelíbí a to mi u auta za tyhle peníze docela vadí. Tohle auto bych preferoval jen za výrazně nižší cenu, než dostanu u konkurence.
>:D Prosimtě, tak já taky začnu tvrdit, že netušíš rozdíl mezi 1.9TDI a 1.9D.... bude to asi stejně pravdivé, jako že já netuším, co je těžiště auta ;) Tímhle stylem s tebou odmítám diskutovat, výše jsem ti vysvětlil, že já v běžném autě stejně nejezdím ani na limitu toho SUV, takže je nižší těžiště pro mne méně důležité, než výkon.... ale chápu, že když ničím jiným, tak tímhle se musíš snažit si obhájit vlastní garáž... onehdá to takhle tvá tetička táhla s C5 a lichoběžníkovou nápravou, protože ve všem ostatním byla prémie lepší >:-[]
Vlastně se nelišíš od těch fanatiků, co v hospodě vychvalujou to TDI (to je to s turbem, co se nedávalo do Felicie, abys věděl >:D ), jak je to nejlepší a když jim někdo argumentuje, že jsou i lepší motorizace, popřípadě auta, tak omílají klišé - držák a spotřeba >:D
No hlavne, že mistr/mistrině volantu ako ty to nižšie ťažisko v reálnej premávke dokáže oceniť, pretože neustále jazdí na hrane konštrukčných možností automobilu. ! >:D >:D >:D
No že si to myslíte vy 2 s Ozzym = z toho fakt neudělá :-)
Hele jen z poslední doby = dával sem odkaz = BMW X3 a X4 = rozdíl cítíš v zatáčce = fakt myslíš že de o jízdu na limitu? ;-)
Nová 508 je o 6 cm nižší = aby měla příjemnější jízdní vlastnosti = myslíš že na limitu?
Myslíš že Machala popisoval ty Lexusy LC na limitu nebo že to je znát = prostě při průjzdu zatáčkou? Snad se radši neshazuj = teď už víš jak to je = těžiště je docela důležitý a smysl má v každý chvíli jízdy = ostatně proto se o něj snažej všichni konstruktéři = můžeš to číst snad každej tejden = jestli tedy čteš = něco jinýho než naše místní žvatlání :-)
Už si vymyslel jak souvisí hamův odkaz s těžištěm? >:-[]
Nezjistil, mě je to jedno >:D Já tu pořád mluvím o jedné věci, a to , že ti v Aurisu nepomůže nižší těžiště a že v běžném provozu u srovnatelných aut (nižší střední třída!) ten rozdíl bude minimální, třeba proti Golfu a Fokusu, nebo původně proti nějaké Škodovce (Octa, Sup), když už jdeme do základů našeho sporu, jen opět některým lidem, nechci jmenovat, to dochází hodně dlouho a trvá to pár dní, než pochopí o čem kdo mluví >:D
Ať mluvíš o Aurisu a technicky příbuzný Corolle nebo ti dávám další příklady abys to pochopil ;-)
Platí to všude = proč by to teď najednou nemělo platit = JEN U AURISU >:D:-)
To neni o značce nebo modelu auta! ;-)
Viz BMW = platí to dokonce jen pro rozdíl X3/4
A zrovna Auris = je ve verzi hybrid ve výhodě = každej hybrid je v tomhle z principu ve výhodě = no a teď po naprosto nesmyslně dlouhý diskuzí = víš = že těžiště je docela důležitý = proto se s každym novym modelem při konstrukci snažej..
Stejně u levnýho Aurisu i drahýho LC
Neslyšel si nikdy o sportovních pružinách [odkaz] proč myslíš že se dělaj? "..pružiny ST snižují těžiště = aby poskytly mnohem lepší jízdní dynamiku a ovladatelnost" Tyhle v odkazu sou = pro Suzuki Svišť :-)
Nicméně to o čem se celou dobou bavíme = platí pro vozy typu v odkazu, pro Auris Corollu Golf = i SUV = vliv to má všude a viz to GT86 a BMW X4 = cítíš to všude. Ne při jízdě na limitu = i když tam samozřejmě taky :-)
Nižšie ťažisko je výhoda, to nikto nepopiera. Celé stojí a padá na tom, aká výhoda to je pre bežného užívateľa, ktorý nejazdí na okruhy či rally. Zvlášť v aute typu Auris kombi či Focus Combi. Aj u toho Focusu si na jeho limit ťažko siahneš, natož aby si využil do mrte výhodu podvozku s viacprvkovou zadnou nápravou.
Ty nechápeš, že se točíš pořád někde jinde v jiných vodách >:D Já jsem s tebou nikdy nevedl diskuzi na téma, co je těžiště a k čemu slouží >:D Ale celou dobu je předmětem diskuze ROZDÍL mezi Aurisem a jiným autem nižší střední třídy, původně s dvoulitrovým TDI, takže Oktávka třeba... tak naše diskuze začala a jelikož víš, že na dvoulitrové TDI Auris ve vyšší rychlosti nestíhá (což tady potvrdili i jiní uživatelé), tak si tady cucáš z prstu, co jsem nikdy neřekl a diskutuješ tu semnou na tvé téma a mne přisuzuješ tvrzení, které jsem nikdy nenapsal. UVĚDOM SI ,ŽE JÁ S TEBOU NIKDY O PRINCIPU TĚŽIŠTĚ OBECNĚ NEMLUVIL, ALE O ROZDÍLU V JÍZDĚ MEZI DVĚMAKONKRÉTNIMI VOZY STEJNÉ TŘÍDY, KDY ROZDÍL V TĚŽIŠTI U TĚCHTO DVOU VOZŮ NEUDĚLÁ NA SILNICI V PROVOZU TAKOVÝ ROZDÍL, JAKO SILNĚJŠÍ MOTOR. Proč mne pořád taháš někam jinam a nejsi schopen pochopit předmět mého tvrzení ? Vysvětli mi to ?
Ano, omlouvám se, já jsem netušil, že můj příspěvek z 13:19 vezmeš vážně, to byla ironie a nadsázka.
Jinak už se tady už asi týden dohadujeme o těžišti dvou aut nižší střední třídy. Teď už chápu, proč si tady pořád dokola dával odkazy o funkci těžiště... ty si to prostě nepochopil a já nepochopil, že ty nechápeš vtip a vážně si myslíš, že někdo popírá rozdíl mezi SUV a nízkým autem......... Už jsem se ti omluvil dole :-) Ještě čekám, kdy na mne vytáhneš, že jsem označil GT86 za kombik nižší střední ;). Tak tě taky varuju, je to ironie >:D Pro tebe příště speciálně to budu psát pod každý takový příspěvek....
Nemá to co dělat = s okruhem, s rallye, je fuk jestli to je kombík SUV nebo sporťáček jako GT86 = a fakt to nemá co dělat s ťažko dosažitelnym limitem >:-[]
Kvalitní zavěšení = taky využíváš i při běžný jízdě = nejde o využití do mrtě = de o to že to je v každý chvíli fajn. Tvuj pohled by měl smysl = jen kdyby sme jezdili furt jen rovno furt jen po hladkejch silnicích v perfektnim stavu
V těch extrémních situacích = kde to podle textu asi připouštíš ty = ale samozřejmě taky :-)
Myslim že nejlíp to bylo napsaný u těch BMW = pro průjezd zatáčkou je rozdíl jestli jedeš v X3 nebo X4 = to je celý = takhle je to jednoduchý = to dáš ;-)
Pořád ti ale v běžném provozu nakonec ujede auto s větším výkonem.. protože za každou zatáčkou jednou příjde rovinka, jelikož nebude o tolik horší v zatáčkách, aby si vykompenzoval tu absenci výkonu.. né u aut nižší střední třídy s FWD a v kombi.... To je celé, o čem s tebou mluvím, už to prosím pochop.
Ok, tak teď se mi potvrdilo, že si fakt jen hloupý a nechápavý, celou dobou jsem myslel ,že jen trollíš a schválně chytáš za slovo, ale ty vážně nechápeš nadsázku a ironii [odkaz] , proto se na tom pořád tak točíš dokolečka.. .... už tomu rozumím, promiň, omlouvám se a mrzí mne, že jsem tu s tebou zaplevelil diskuzi...je to jako házet hrách na zeď.
Míra neznalosti toho co se dočteš každej tejden i v běžnejch zdrojích = ACZ samozřejmě ne = je skoro fascinující ;-)
Taková míra popírání reality a hloubka neznalosti = to se fakt skoro nedá :-)
Ale klidně dál žij ve svym světě kde rozložení hmotnosti mezi nápravy a těžiště = nehrajou roli = taky se jako Ozzy na lyžích v obloučku zvedáš? A těm co přikrčej kolena = řikáš že maj divnej anankasmus? ;-)
To auto je moc dobře udělané a pohodlné, úplně bez závad (v té předchozí), dobré zpracování. Pokud jde o jízdní vlastnosti, tady se opravdu nejedná o žádné sportování, ale o pohodlnost. Předchozí generace nenarušuje komfort cestování, je to prostě taková kolébavá plavba. A je pravda, že do zatáček se musí opatrněji, nejen oproti nižším autům, ale i oproti jiným SUV od němců které jsou tvrdší.
Ale abych to zkrátil, do dalšího RX táta už nepůjde. Já si nemůžu pomoct, ale to auto nevyzařuje nic zvláštního a to si myslím o všech Lexích SUV.
LS, RC to naopak mají.
Tu je pohonny mechanizmus skvely, pruzny a zamatovo tichy. Prednedavnom testovane LS kde je ten isty hybrid bolo zvozene pod ciernu zem. Nechce sa mi verit ze v tom moze byt tak zasadny rozdiel, nemali by ste si v redakcii zjednotit latku?
Novy Lexus LS ma uz iny spalovak. RX 450h pouziva 3,5 atmosfericky V6, ale LSko ma uz 3,5 litrovy V6 turbo. A zvozili ho preto, lebo predchadzajuce LSko malo v hybride V8-micku.
"Škoda, spotřebu paliva by to (vypnutí spalováku na dálnici)
Pane redaktore, co takhle trochu čísel. Kapacita baterky 2 kWh, nezbytný výkon k udržení 130km/h rychlosti 36 kW, ať nežeru (daleko od pravdy to nebude). Jak dlouho a kolik km byste chtěl s tou baterkou na dálnici dojet za předpokladu, že bude plně nabitá a nechá vás ji to vyjet do mrtě (což nenechá)? Vysoké proudy, kterými byste tu baterku odrovnal pomineme.
Re: "Škoda, spotřebu paliva by to (vypnutí spalováku na dáln
Nimráš se v nepodstatných detailech. Když pan redaktor napsal že by to spotřebu snížilo, tak by ji to snížilo a hotovo! Kam bychom s takovou došli. To už bychom mohli i říkat, že v technických datech není ani zmínka o dvou výkonných elektromotorech nebo že maximální výkon 193 kW uvedený v datech vůbec nekorespoduje s 230 kW v textu. Přece nebudeme na odborném autoserveru řešit takové banality ... :-)
Prisposobit sa treba, ak chces vytazit co najnizsiu spotrebu. Ale nemusis sa. Ako v kazdom aute. Inak, myslim si, ze clovek s troskou technického citu a s nejakými skusenostami trochu inak jazdi s dieselom, nez s benzinom, inak s malym turbom a inak s velkou atmosférou.
A nakoniec, neviem, ci existuje ine auto, ktorému sa da z pohladu spolahlivosti a trvacnosti viac doverovat...
Jedine, zeby TSI ;-)
Příď je ok, ale boční profil je komický. Auto vypadá smrsknutě, C sloupek okopírovaný od Opelu, záď trochu Korejec a BMW dohromady, jinak barva je pěkná. Američanovi se to bude líbit, má rád cetky a hlavně ho zajímají jestli to má 2 cupholdery a připojení na nějakou appku.
aj ked asi to nebude zrovna fostekov sen ;-) .. ja by som si ale prave takehoto lexusa vedel predstavit ako sukromne rodinne auto na vsetko ... a ak sa nemylim tak napriklad v usa je takych rodin dost co lexus mozu len u nas to tato znacka ma stale akesi tazke a nie a nie sa vyraznejsie presadit... ale mensi NX uz vcelku vidno... chcelo by to cisla ktore nemam... ale rozhodne to auto na rozdiel od tohto vacsieho RX na cestach ozaj vidno .. jedno bordove NX nam parkuje nedaleko firemneho arealu a vidim obcas po meste aj jedno biele NX ... co na to povedat no... akurat asi to ze ich majitelom celkom zavidim >:D;-)
... ta uvadzana vyska nad zadnym sedakom 91mm. Je to urcite spravne? Taku hodnotu maju vacsinou auta typu kupe. Ze by to malo menej miesta na hlavu vzadu ako NX? Nejako sa mi to nechce verit.
napriklad sucasny golf ma zase kratsi zadny sedak ako predosle polo kde mi inak pride vcelku kratky ten sedak ... ale nastastie tam nikdy nesedim .... v autach sa obcas proste deju aj taketo "rozmerove podivnosti" ktore by clovek necakal.... ono dalsia sranda je ze ked sadnes do 3-koveho baworaku a si v nom zrazu stiesnenejsi ako v malom Up-e... a takychto prikladov "rozmerovych podivnosti" je este daleko viac... auta su v tomto zvlastne ze navzdory logike nemusi byt vacsi ozaj aj ten priestornejsi
Tak on tento test je velmi pozitivní, stačí se ale podívat na testy zahraničních webů, tam se nadšení nekoná. Každopádně tato verze je pro RX nejlepší, pohon je alespoň konkurenceschopný, problém toho auta je hlavně to, jak vypadá. Bohužel design pomačkaného papíru se z lexe a toyoty přesouvá k hondě a dalším (nově subaru), tento styl unisex asiat designu je zatím nejhorší. Čestnou výjimkou je mazda, ta si jede svoje.
Máme tu suv, takže příklady: honda zvolna začla HRVéčkem, teď předvádí třeba tohle [odkaz] srovnej s toyotou CHR, stejný pomačkaný papír, a kam honda jde? viz. [odkaz] v tomhle design stylu žádný zásadní rozdíl oproti např. rx nevidím...
Ten nevhodný motor je poslední tohoto druhu V 6.Ty které odradí je jenom jejich neznalost.Záleží co chci preferovat,jezdit-nebo jedit pořád do servisu.Co se sporřeby týká nemám RX,ale GS se "stejným" hybridem a papírových 6.2 u GS je skoro nemožné,ale 7.5 dlohodobě je realita.