První prototypy hatchbacku Volkswagen I.D. začnou z výrobních linek ve Zwickau sjíždět již příští měsíc. S plným náběhem vyrobí továrna až 1500 elektromobilů denně.
Očekávám strašlivou schizofrenii v diskusi na ACZ!!!
Jak se s tím popasují?
většina elektrických bijců je totiž pěkně ostře protikoncernově naladěna!!!
...tady ani sám ajatoláh netuší, co se stane a nechá se překvapit!
Praskne Jokymu emisolevácká palice?
Spáchá Kharl konečně sebevraždu stáním 10 metrů od nastartovaného dieselu?
Atd!!!!
Re: Očekávám strašlivou schizofrenii v diskusi na ACZ!!!
Podľa príspevku si tu najviac vystresovaný akurát ty.
Bez ohľadu na pohon že by konečne ladný, nekonfliktý a elegantný dizajn? To by bol v dnešnej dobe zamračených a vyšklebených oblúd ohromný počin. Som zvedavý, čo z týchto línií uvidíme v sérii.
A čo sa elektriny týka - jediný, kto je tu vysadený, si zase len ty. Všetci to berú normálne, ako súčasť reality blízkej budúcnosti, len ty sa stále prorokuješ problémy a neúspechy. Pritom je už všetkým jasné, že na elektrinu sa proste prejde. Dúfam teda, že to prežiješ bez ujmy.
A od VW obzvlast, bude-li tim nahrazen "clean-diesel" ;-)
Problem je ten, ze VW ve skutecnosti o elektromobilitu zajem nema.
Shlednul jsem celou jejich tiskovku. Temer pokazde, kdyz Müller mluvil o EV, tak se zakoktal :-) Proc asi?
Jinak v mediich jsou podle me zamenovany "investice do baterii" s kontrakty na nakup baterii. VW (narozdil od Tesla, Mercedes atd.) neplanuje vlastni vyrobu baterii.
Baterie budou dodavat Samsung, LG a jeste Cinani.
Co se tyce skutecnych investic do EV, tak jsou samozrejme zlomkem investic do ICE.
Ale to je jedno. At tech EV (s baterkama ala Korea, zdravim andyho :-) ) je co nejvic.
Tak mě napadá, že takto by měl vypadat nový Golf. Protože ten konzervatismus a retro móda už se fakt nedají vydržet. Jenom se obávám, že pokud nový vítr v car designu podmiňuje výlučně pohon na baterky, potrvá dekády, než si ho pořádně užijeme. :-O
Jako že by Golf měl obětovat praktičnost a vnitřní prostor na úkor designu? Panejo, a proč? Z hlediska využití prostoru je nejlepším hatchbackem nižší střední třídy.
Nehledě už na to, že ta bublina není vůbec pěkná.
Tak to máš teda zvláštny vkus, kamoš, to ti poviem. Na mňa pôsobí tá štúdia vyslovene pozitívne. A z čoho usudzuješ, že obetuje na úkor dizajnu praktičnosť a priestor? Máš nejaké relevantné informácie?
Jen vidím ten design, to docela stačí. Hodně skloněné čelní sklo posouvá nezbytně celý vznitřní prostor dozadu, jinak totiž řidič bude sedět s hlavou v předním okně. I na těch obrázcích je to vidět.
Jako studie hezké, ale Golf to nenahradí.
Toto nenahradí vôbec nič, ako každá štúdia... Iba ukazuje tvary a štylistické prvky, ktoré by sa na budúcich autách mohli objaviť. Jedným z účelov dizajnových štúdií sú aj reakcie verejnosti, riešia sa tvary, riešia sa proporcie, ale pochybujem, že nejak zvlášť prihliadali na priestorové pomery v kabíne. A podľa toho, ako sú posledné modely VW riešené, by som sa nedostatku priestoru ani u novinky týchto tvarov vôbec nebál. A je jedno, či by to bol Golf alebo Polo, alebo niečo celkom iné. ;-)
Prosím ťa, a ako ťa vôbec napadlo hodnotiť priestorové pomery virtuálnej štúdie? Vidíš malú medzeru na kolená pred zadnými sedadlami, a čo ten priestor pred prednými sedadlami? Celkovo sa riešenie interiéru vymyká realite, stačí si všimnúť iba naznačený volant, takže je jasné, že praktické hľadisko môžeš z hodnotenia úplne vylúčiť. Ide len o dizajn, a ten, myslím si, je nad rámec zvyklostí VW naozaj vydarený.