Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNastává konec pařížského autosalonu? Na letošním ročníku bude chybět Volkswagen!
27 komentářů
_Karel_
Nevíte někdo co je zač ta červená audina zkraje galerie? Díky!
Audi TT Sportback - koncept
[odkaz]
[odkaz]
stegi
A načo je autosalón v Paríží, keď tam súdružka starostka chce zakázať autá?
Není ani tak problém s emisemi z výfuku jako když noví paříští doktoři slaví nebo protestují, ty auta pak hoří neekologicky.
praděda7
Za úpadek autosalonů jsou částečně vini sami novináři, kteří na internetu většinu novinek vyšťourají a představí a někdy i hodně dlouho před samým autosalonem. Proč by potom měl člověk ztrácet čas a peníze návštěvou autosalonu. Ano chápu, pro některé nadšence je to povinnost, ale pro hodně lidí, kteří autosalony v minulosti navštěvovali už ne. Automobilky. Pro ty to platí také. Takže. Jestli ti lidé, co provozují autosalony chtějí přežít, musí se změnit celý jejich koncept. Základem musí být pobýtka pro automobilky se zůčastnit. A to tím způsobem, že místo toho, aby automobilka platila vystavovateli, bude vystavovatel platit automobilce. (Minimálně hradit náklady spojené s účastí na autosalonu). Vystavovatel musí udělat z autosalonu patřičnou show, která přiláká dostatečný počet návštěvníků, kteří tam přinesou peníze. Něco jako rockový koncert. V tuto chvíli pořadatelé autosalonu chtějí peníze nejen po návštěvnících ale i po "kapele". A to je špatně!
Všechny veletrhy a výstavy v poslední době upadají. Může za to hlavně net a el. komunikace. Krásně je to vidět třeba ve strojírenském odvětví. Zákazník klikne na stránky firmy, podívá se na videa a 3D prezentace, pak s firmou zakomunikuje a obchod je uzavřený. Je to pohodlnější,, než všechno stěhovat na relativně nákladnou výstavu. Zatím je tradice silná, tak to nějak běží, ale může se stát, že se tyto formy prezentace ještě víc omezí.
Právě o tom píši. Pokud chtějí pořatelé autosalonů přežít, logicky se musí přizpůsobit požadavkům trhu.
Naprosto souhlasím. Novináři vytvářejí virtuál který ničí reál.
Stačí porovnat úroveň článků tady na webu. Novináři už nejsou záruka svobody slova, ale sbírači klicků. Dobrý test má má deset pochvalných příspěvků. Tady se jich nasbírá 100,které se vyjadřují k chybám v testu. A to samé v politice, chovají se hůř než Zeman.
Novináři samozřejmě sou furt nutná část demokracie = že počet prodejnejch nekvalitních atd docela narost = na tom nic nemění
Jen to ty schopný slušný atd. = maj zas o něco těžší 😉
Hůř než Zeman? To je hodně vysoká laťka 😄
Jen to ty schopný slušný atd. = maj zas o něco těžší 😉
Hůř než Zeman? To je hodně vysoká laťka 😄
pobýtka ??? 😲
Čmu nerozumíš?
To je ten, co v žádném autě světa nikdy neviděl čido množství chladicý kapaliny.
Mluvnicky je to správně.
Pobýdek podle vzoru dobytek.
Sorry pradědo, trolling 😄
Já sám dělám strašnejch překlepů.
To je ten, co v žádném autě světa nikdy neviděl čido množství chladicý kapaliny.
Mluvnicky je to správně.
Pobýdek podle vzoru dobytek.
Sorry pradědo, trolling 😄
Já sám dělám strašnejch překlepů.
3_diamanty
ze autosalony uz dnes netiahnu .. ale preco sa cudovat ked si za to mozeme sami.... vid tie kdejake "planovane" uniky noviniek a pod.... a najlepsie uz aspon mesiac dva pred premierou ( ktora mala byt prave na bliziacom sa autosalone ) a potom cuduj sa svete ze to tam uz nikoho nezaujima ked auta mame uz davno ocami "osahane" uz na nete a aj v kdejakych vizualizaciach a xy clankoch ... navyse setri sa dnes uz vsade a vozit auta na vystavy asi nie je moc vynosny biznis pre dnesnu setriacu biznis dobu... takze suma sumarum... este tak 10 rokov a autosalony uz budu podla mna minulost... ved cas ukaze
Jindy chybí automobilek, a ticho po pěšině. Teď bude chybět VW, a hned apokalypsa. Redakce se bojí, že nepojede na výlet do Paříže.
Tak já myslím, že Machalovi to bohatě vynahradí Náplavka. To zas bude onanie na ACZ.