Novinky
stejně jako když člověk jede za šesti traktory...?
ale nemyslím, že zrovna facelift (nic víc to není) Passatu je jednou z nejočekávanějších novinek. Ale je to nejprodávanější vůz třídy, takže v tomto kontextu se to dá tak chápat.
Tady malé info, co to vlastně bude, protože ve šlánku toho moc není😒br />
Revoluce to nebude, ale dost důsledná evoluce. Vylepšen bude infotainment, konektivita a třeba head-up displej nebo asistenční systémy, třeba TJ Assist a pravděpodobná je určitá forma autonomní jízdy do určité rychlosti. Vlastně určitou změnou projdou všechny konstrukční skupiny automobilu od některých DSGček až po světla. Ty budou mít ALS místo změti toho, co se dá objednat teď a dělá to zmatky. Prostě systém ala Allspace. Čili vůz projde komplexním zdokonalením, aby si udržel vedoucí pozici na trhu. Nejedná se rozhodně o jiné nárazníky kresbu světel, jak to někdy bývá.
EDIT: Jdou zvěsti o TDI s el.turbam(y). Dvoulitr cca 200kW. Uvidíme.
Tady malé info, co to vlastně bude, protože ve šlánku toho moc není😒br />
Revoluce to nebude, ale dost důsledná evoluce. Vylepšen bude infotainment, konektivita a třeba head-up displej nebo asistenční systémy, třeba TJ Assist a pravděpodobná je určitá forma autonomní jízdy do určité rychlosti. Vlastně určitou změnou projdou všechny konstrukční skupiny automobilu od některých DSGček až po světla. Ty budou mít ALS místo změti toho, co se dá objednat teď a dělá to zmatky. Prostě systém ala Allspace. Čili vůz projde komplexním zdokonalením, aby si udržel vedoucí pozici na trhu. Nejedná se rozhodně o jiné nárazníky kresbu světel, jak to někdy bývá.
EDIT: Jdou zvěsti o TDI s el.turbam(y). Dvoulitr cca 200kW. Uvidíme.
me by treba potesilo, kdyby mi nabidli 2,0 tdi 140kW 4x4 manual. tohle v nabidce neni...
A nebude. Jinak 140kW je nejhorší z těch dvoulitrů TDI. Klidně jdi do 110kW, o nic nepřijdeš.
Ale myslím, že 4x4 manuál stejněnedostaneš.
Ale myslím, že 4x4 manuál stejněnedostaneš.
ale prdlajz, ja ten 140kW motor mam v predokolce, kolegove se 110kW mi ho zavidi, biturbo s dsg uz pak ani nenabidne nic extra navic proti me motorizaci (ano, ma to vzdy 4x4, to je pravda) koncernove dsg je pro me naprosto neprijatelne smecko, takze asi se budu muset spokojit zase s predokolkou.
Nesmysl. Naprostej nesmysl.
Mezi 110 a 140 kW je sotva znatelnej rozdíl.
A v BiTurbu jsi evidentně nejel. Jinak bys tu blbost nenapsal. pocitovej rozdíl proti 140kW je asi 100kW. Soory.
140 je zbyečnej motor. Což nevylučuje, že kolegové ti těch 10 pocitovejch kW navíc záviděj. A právě třeba DSG má to BiTurbo úplně někde jinde atd.
Můj názor.
Znám dobře všechny 3. BiTurbo je jinej vesmír. Jels v něm? nejel že. přiznej barvu.
Mezi 110 a 140 kW je sotva znatelnej rozdíl.
A v BiTurbu jsi evidentně nejel. Jinak bys tu blbost nenapsal. pocitovej rozdíl proti 140kW je asi 100kW. Soory.
140 je zbyečnej motor. Což nevylučuje, že kolegové ti těch 10 pocitovejch kW navíc záviděj. A právě třeba DSG má to BiTurbo úplně někde jinde atd.
Můj názor.
Znám dobře všechny 3. BiTurbo je jinej vesmír. Jels v něm? nejel že. přiznej barvu.
Já bych teda neřekl že je to zbytečnej motor... Je pravda, že někdy se nemusí zdát nijak pružnější oproti 110 kW, ale na dálnici při vyšších rychlostech je to znát dost, tam se slabší varianta na 140 kW nechytá.
... a nejen tam. proste kdykoliv chci, tak tem slabsim ujedu, ale to je jedno, o to vubec nejde, jde o to, ze ma clovek vetsi rezervu pod plynem, kdyz je treba a reci o zvlastnim chovani toho motoru mi prijdou usmevne... myslim, ze je to v tuto chvili naopak nejlepsi z tech dvoulitru. biturbo je prekombinovane a tezke, misto nej tam ma byt sestivalec, no a ta slabsi varianta (110kW) je proste slabsi varianta cenove (myslim nakladove - z hlediska komplikovanosti reseni) tehoz.
jel. vsechny tri jsem jel. tady u nas mame takovy kopec. se svym 140kW motorem mam nahore 170km/h. se 110kW tam dam 140km/h. takze mam k temto dvema motorizacim i pomerne presne mereni. to biturbo, pravda, jsem na tomto kopci netestoval, to jsem mel jen zapujcene na projizdku, ale zrejme diky tomu, ze oproti memu autu vazi o nejakych 200 kg vic, tak se tam tech 100Nm navic celkem ztraci. take se tu casto nadava na 140kW v souvislosti s dsg - no, nastesti tento kram v aute nemam a po najezdu 90 tisicich kilometru vim davno, jak radit, aby motor jel. jinak ve firme mame 4x 140kW, z toho 2x ma dsg a ten jeden dsgeckar nerika nic, protoze je proste uzivatel a ten druhy ho tam ma proto, ze to bylo jako skladovka, a ten neochvejne tvrdi, ze mi to s manualem proste jezdi lip. ja to jeho dsgcko jeste nejel (necitim potrebu). pak tam mame 3x 110kW a to je vsechno v manualu. takze nejaky vzirek aut ve firme mame a nejakou zkusenost take.
OK, prostě máme na to jiný názor.
Aspoň vím, že jsou kupci, kteří chtěj 140kW a tím pádem asi zbytečný není.
Chtěl bych dodat, že většina lidí, co znám a zná tyhle auta, msdílí můj názor.
A rozdílu 30kmh snad těžko věřit.
Aspoň vím, že jsou kupci, kteří chtěj 140kW a tím pádem asi zbytečný není.
Chtěl bych dodat, že většina lidí, co znám a zná tyhle auta, msdílí můj názor.
A rozdílu 30kmh snad těžko věřit.
njn, to vis, taky bych si nemyslel, kdybych si to tam nezkusil. ale je to jedno, verit tomu samozrejme nemusis. mam tam i zkusenost se starsimi 103kW motory - ty tam daj nahore cca 130-135km/h, 130km/h jsem tam take dal s passatem B5.5 1,9tdi 96kW 4motion.
Ahoj! Léta jezdím ve firmě Passaty a B8 mám několik. Auta u mě dostávají vcelku záhul a za 4 roky mají notně přes 400 tkm. Nicméně k tématu, já osobně a nejen já rozdíl mezi 110 a 140 rozhodně poznám a to hlavně při zatíženém autě (4-5 lidí nebo náklad) nebo ve stoupání. Bi turbo je pochopitelně výkonové a pocitově opravdu zcela jinde nicméně já se toho motoru bojím s ohledem na kilometry, na které mi auta musí vydržet.
... vite co? facelit supebu taky bude. pak bude asi zase novy model a potom zase facelift. a tak je to v principu u kazdeho koncernoveho auta, passat nevyjimaje. cekal jsem treba foto nebo zakladni souhrn hlavnich zmen, ale nic, nula, prd. mohl by mi nekdo vysvetlit, co bylo predmetem toho clanku? :no:
Aby Kolman napsal "článek". Nezbytný "!" nesměl chybět.
Má to jednu výhodu. Žádné informace tam nejsou, tudíž nemohl nic poplést.
Má to jednu výhodu. Žádné informace tam nejsou, tudíž nemohl nic poplést.
Ten bude až ve 27KT/19. :-!
fakt? ja mam v timingu porad jeste kt22/2019... to uz to zase odlozilii? 😉
Někde jsem to zaslechl.Ale pokud by to byl 22KT/19,tak by to bylo super. :yes: 😉
ja myslim, ze je to fuk (jestli kt 22 nebo 27 - a z hlavy nejsem schopen rici, jestli se nepletu, tech projektu mi paralelne bezi pres deset, duraz kladu na ty v pokrocilejsi fazi a firemni pocitac kvuli tomu zapinat nebudu 😉 a my planujeme mit hotovou nasi cast faceliftu nekdy v lednu 2019 (dodavatel treti urovne) a pak uz jen budeme cekat, kdy se to realne rozbehne.
Oceňuji VW už jen za to, že přední gril nevypadá jako pochromovaná prohazovačka na písek ... 😉 Gril přes celý obličej (viz. Lexus, Audi a pod.) nemám rád.
sucasny passat ak si niekto spomina som chvalil za dizajn uz v case jeho prichodu pred par rokmi ... je to kusok taky zralok kladivohlavy ( ten face ) to tvrdim stale ale prave tento look mi tu sedi ... ide o za mna jasne najkrajsi passat z celej historie passatov ... aj ked nejde tu popriet niektore crty a la bmw a par dalsich ....ale kto dnes sa aspon v niecom uz na nikoho nepodoba... podstatne je ze tento model v reale funguje... jak vizualne tak aj predajmi 😉
len minimalne vizualne zmeny kedze sucasna generacia vyzera stale relativne sviezo ... a vw ani nezvykne robit nejake vyrazne facelifty... z tohto pohladu mi ta kasna dokonca pripomina nejake to bmw [odkaz] .. obzvlast ked si ten kufor na fotke prekryjem rukou tak je to ciste bawo sranda .. alebo skor sila ake su si auta uz dnes podobne len to chce spravny "uhol pohladu" doslovne
popravde passat nikdy nevyzeral lepsie .. rovnako ńikdy nebol tak jasne na cele pred oplom fordom a dalsimi konkurentmi... takze tu nie je ozaj potreba este nic menit :yes:
popravde passat nikdy nevyzeral lepsie .. rovnako ńikdy nebol tak jasne na cele pred oplom fordom a dalsimi konkurentmi... takze tu nie je ozaj potreba este nic menit :yes:
Na úvodní fotce na mě působí styling dost zastarale. Ano, já vím. Lidem, co si Passat kupují se to tak líbí.... :-!
No nevím kolika lidem se ten průmyslový design Passatu líbí, vedle nového P508 bych to raději ani nezaparkoval. Vidím to tak, že Peugeot bude mít lepší podvozek a ostatní se vyrovná. Jen ty nešťastné budíky, velikost odpovídá tak na teploměr a ukazatel stavu nádrže.
No, ale musíš uznat, že se Passat prodává stále dobře. Myslím, že loajalita zákazníků tu hraje velkou roli.
Myslíš loajalita firem = u nás se 90% lidovejch aut prodá na firmy 😄
Myslí loajalita zákazníků.
Nevím, jestlis to nepochopil, ale firmy jsou také zakázníci a také si mohou vybírat.
Někdo si holt vybere jinak. Taky bys radějivoňavýho pašíčka než uslintanýho hybroaurise, coooo????
>😁 >😁 :-! :-!
Nevím, jestlis to nepochopil, ale firmy jsou také zakázníci a také si mohou vybírat.
Někdo si holt vybere jinak. Taky bys radějivoňavýho pašíčka než uslintanýho hybroaurise, coooo????
>😁 >😁 :-! :-!
Líbí nelíbi... Povedzme si otvorene, koľko ľudí čo jazdia v Passatoch ich nenafasovali ale vybrali si sami vlastnou hlavou? :-! Bez urážky, je to skrátka služobák.
Ale tak on je s vědomím tohoto účelu i vyráběn a je nejprodávanější auto své třídy. Na tom není nic špatného a promiň, není to ani nic nového.
No a neboj, ty firmy si ho taky kupujou, nedostávají ho. Mají možnost si koupitněco jinýho. Ale passat je nejlepší.
Jinak lidí, co si ho vyberou sami je strašně moc. Jen u nás je furt malá kupní síla.
A lidi si raději vezmou (o fous horší) superb, protože si myslej, že je to S Klasse.
Passatu se dala nálepka služebáku a nejčastějc ji používají ti, kdo nemají takový auto ani jako alužebák. 😄
No a neboj, ty firmy si ho taky kupujou, nedostávají ho. Mají možnost si koupitněco jinýho. Ale passat je nejlepší.
Jinak lidí, co si ho vyberou sami je strašně moc. Jen u nás je furt malá kupní síla.
A lidi si raději vezmou (o fous horší) superb, protože si myslej, že je to S Klasse.
Passatu se dala nálepka služebáku a nejčastějc ji používají ti, kdo nemají takový auto ani jako alužebák. 😄
Veď ja netvrdím, že je na tom niečo zlé a ani že je to (pre mňa) novinka. Je to skrátka fakt a podľa toho sa aj VW riadi. Nič "neriskuje" a nee😜erimentuje, nie nadarmo sa hovorí nedrb do toho čo funguje... 😉 To, že ho určité firmy kupujú podľa mňa ani tak nesúvisí s tým, či je alebo nieje Passat najlepší (najpredávanejší nerovná sa najlepší), zohrávajú tu úlohu aj rôzne zmluvy, fleety atď, takže ak by mohol každý jeden obchoďák alebo manager ktorý jazdí v Passate pri kúpe slobodne rohodovať asi by sa toľko Passatov nepredávalo ale o tom môžeme len polemizovať...
To, že u vás vyhráva SuperB je "logické", keby si žil vo Švédsku asi by si nafasoval Volvo, vo Francúzku Renault, Citroen či Peugeot, to všetko je OK. 😄
To, že u vás vyhráva SuperB je "logické", keby si žil vo Švédsku asi by si nafasoval Volvo, vo Francúzku Renault, Citroen či Peugeot, to všetko je OK. 😄
ja. v ramci moznosti leasingu jsem si vybral passata (v teto kategorii jsem mohl superba, mondeo, peugeot 508, citroen c5, laguna, atd.) vybral jsem si passata. stejne tak ucinili dalsi ctyrit kolegove, cimz je passat nejcetnejsi model u nas ve firme. mame tam jeste tri superby, dve octavie, dve audi a5, dve mondea, jedno a4, jeden mb cla a jeden touran. treba francouze si nevybral nikdo...
:yes: na tvojom mieste by bol Passat tiež horúci favorit, no ak by som mal v danej kategórii (vyššia stredná, nie prémia) úplnú voľnosť tak by som medzi favoritov zaradil aj novú Insigniu (osobná veľmi pozitívna skúsenosť), Mazdu 6 (skúseností môjho okolia), Subaru Outback prípadne Kiu Optima no o tej neviem nič, akurát sa mi veľmi páči 😄 možno Volvo (je to prémia či nie?) ak by rozpočet pustil... Nikoho za jeho voľbu neodsudzujem, s Passatom mám veľa skúseností a možno by som nakoniec aj ja skončil v Passate, predával som 5 rokov vágeny, poznám ich klady no žiaľ aj zápory... ;-\
soucasna insignia tou dobou jeste nebyla, ta ma momentalne problem s nasim limitem na emise co2 (ktery zvyhodnuje diesely 😒 ). no a pak je tam samozrejme cenovy strop, ktery vlastne rika, ze premii muzes poridit pouze v tom nejnuznejsim zakladu, za to maistream je velmi slusne vybaven. no a pak jsou tam jeste z me neznameho duvodu vyjmenovane znacky aut a chybi tam kompletne japonci a korejci (takze ti jsou minimalne z techto duvodu take mimo hru). ano, ten vyber neni uplne "svobodny" ale zase rozhodne tam je pomerne velky manevrovaci prostor, ktery rozhodne neurcuje passat jako cilovy vuz.
zatím to působí hodně extravagantním dojmem. Zejména ty LCD přístroje - to je opravdu hnus! A nemá to ruční brzdu ani za příplatek... :no:
Běžte doprčic :-! 8-s
Je teda fakt, ve článku vlastně nic není. Viz alespoň já níže (ale o moc lepší t není)
[odkaz]
Hmm, tak Auto.forum je blokované. :no:
Když chceš odkaz z Auto fora musíš jít přes zkrácení URL adresy