Motorky
spaleny6
3
Bohužel to není jawa ale shineray. A bohuzel to neni retro, je to jen stary. Jawa inkasovala asi 80 mil dotaci. Tady je videt jak to nefunguje.
Fána
4
Jaký nefunguje? Ředitel a několik jeho poddaných určitě postavili nové haciendy i s novýma autama. Takže kapitalisti spokojeni jsou. Oni přeci chtěli v dobré víře obnovit výrobu Jawy, bohužel to nějak nejde.
Bubáq
1
Dobrý večer, pane Fáno. Prosím řekněte mi" to víte zcela určitě, že Vámi jmenovaní manažeři Jawy takto zneužili dotace, nebo se to jen domníváte? Z textu Vašeho příspěvku to není zřejmé.
sniper1719
0
no on asi bude mit obecne vsechny ty kapitalisty za zlodeje .... prece kdo neco umi a je uspesny a ma vic nez on, tak je lump. To uz tu probehlo pri znarodnovani... jojo to bejvavalo co soudruhu
truhlik z lidla
0
ty kapitalisto precitaj si Corbynovu stranku kde sa stazuju 10k tisice ludi na zdravotnictvo v anglicku .. a tisice sk/cz sa chodia liecit vzdy domov lebo cele kapitalisticke hospodarstvo pada na hubu .. dochodcovia andlicky tiez prchaju do azie aj ked kurz libry pada.. ved som sa snimi o tom bavil.
Anonym
0
Za ty peníze byl hlavně zrenovován kompletně výrobní areál v Týnci(Brodce), nakoupeny nové stroje a zařízení. Další prachy šly na vývoj motocyklů 1000 a 1200.
Jawa s čínským motorem 😡
Franta Šťastný se musí v hrobě obracet!!!
Franta Šťastný se musí v hrobě obracet!!!
Me se to libi, at uz je to stary model delany akorat nove, tak lepsi nez shanet veterana. Navic sundat kapotaz, tak je to fajn cafe 😄 nekam takhle kolem komina 😄
nemá logicky na vývoj běžných motocyklů prostředky, resp. by se jí nikdy nevrátily nebo nemůže konkurovat velkosériovým výrobců. Musí tak dělat speciály a custom kousky nebo jen mírně uprovovat jiné výrobky.
Navíc čím levnější mašina, tím menší zisk.
Hlavní příjem Jawy neustále tvoří prodej klasických 350 OHV na Kubu, do latinské a jižní ameriky + něco málo se vyveze do afriky a ruska + přestavbové kity, kdy si koupíte rozloženou fungl novou Jawu 350 OHV a postavíte si jí na svoje starý doklady. Jawa Vám dá razítko o přestavbě. Takhle tu za posledních asi 10 let prodali v čr asi 150 těhle sad.
Tohle tvoří asi 50-60% zisků Jawy, dalších 20-30% zisků tvoří výroba komponentů pro ostatní, dělaj třeba pro BMW věci na motorky nebo pro další firmy.
Jenom zbylých 10-30% zisků (jak který rok) tvoří výroba motocyklů 660 a 350 OHC (Shineray) a jejich prodej v Evropě, Rusku + občas se podaří vyvést i něco do Asie nebo té Jižní ameriky.
660 třeba má policie v Mongolsku.
Navíc čím levnější mašina, tím menší zisk.
Hlavní příjem Jawy neustále tvoří prodej klasických 350 OHV na Kubu, do latinské a jižní ameriky + něco málo se vyveze do afriky a ruska + přestavbové kity, kdy si koupíte rozloženou fungl novou Jawu 350 OHV a postavíte si jí na svoje starý doklady. Jawa Vám dá razítko o přestavbě. Takhle tu za posledních asi 10 let prodali v čr asi 150 těhle sad.
Tohle tvoří asi 50-60% zisků Jawy, dalších 20-30% zisků tvoří výroba komponentů pro ostatní, dělaj třeba pro BMW věci na motorky nebo pro další firmy.
Jenom zbylých 10-30% zisků (jak který rok) tvoří výroba motocyklů 660 a 350 OHC (Shineray) a jejich prodej v Evropě, Rusku + občas se podaří vyvést i něco do Asie nebo té Jižní ameriky.
660 třeba má policie v Mongolsku.