Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Podívejte se, jak drsně Škoda testovala první Fabii. Poničená karoserie byla na denním pořádku

12 komentářů

comper
Zjavne sa uplatnili zname pravidlo, ze najlepsi offroad je sluzobna fabia 😄
gil54
..... nikoho nenapadlo testovat i rozvodové řetízky.
Nicco
Presne a "Skoda" ze takhle netestovali i nejlepsi cesky motor 1.2HTP nebo pozdejsi ceskou paradicku 7 stupnovou suchou DSG.
_MT_
DQ200, neboli sedmistupňovou DSG se suchými spojkami, dělala firma LuK. Zato 1,2 TSI (původní) by měl být dílem Škody.
Nicco
Myslis vyvoj? Protoze ji vyrabi a "zdokonaluje" Skoda nekde v Kvasinach
MOJE JMÉNO
Myslíte u počátečních motorů 1,4? Ty už byly otestované dostatečně z Felicie.
gil54
Tak asi skoro každému dojde, že zmínka se asi týká TSI.
Avatar - beibej
beibej
a že jich bylo v jedničkový fábce co?
gil54
Že byly od dvojkové, vím. To něco mění, že měli pořádně testovat řetízky u TSI ?
mrazik
Jak je tedy mozne, ze tycky stabilizatoru odchazeli tak brzo ?
Octa RS
a nebo silenbloky v ramenech, ty šly po 30t. do pr....to byla teda kvalita! Mám ještě do ted' jedničkovýho Focusa a ten má 320t. a nápravy se nedělaly a to má těžkej naftovej motor..Jedinej rozdíl je v kastli, u Fábie tolik nehnije...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Taky mě taky napadlo :😉 >😁 ale zase jako nebyla jediná, kde stabilizátor vydržel málo a jinak bytelné auto