Tak jestli tě u GTI zaujal dif. Pak u GTi bys byl nadšený z motoru. Nevím jak se jim to podařilo, ale ten motor jede dole, nepotřebuje se nadechovat. Přitom je lineární, jeho výkon graduje a táhne až k omezovači. A pak ta chuť jít za plynem a reakce vůbec. To všechno v dnešních emisních normách. Fakt paráda. Má i slušný zvuk, aspoň v RCZ R tomu tak bylo. Ve 308 to zabíjí ty repráky a nepřirozené hučení. Vždy, když s tím motorem jedu, pak si říkám :" tohle je šestnáctka"?. Vůbec 308 je mnohem více mechanické auto, které tě baví a něco po tobě chce, dokáže vtáhnout. A musíš si ho zasloužit. Ale netrestá, chová se stále stejně, ne jak to elektronika v různých okamžicích zrovna spočte, takže je předvídatelné. Každé auto má svého kupce a GTI také dobré auto, ale 308 je "řidičtější".
...už i ten příliš nekoukatelnej Honza Koubek, kterej se teda teď trochu zlepšil, tak má alespoň "objektivně" uživatelský a fakticky podložený argumenty proč tak něco je a proč je to jinak...Jenže ten se na vás vys@ral a šel dělat na sebe...Asi to není jednoduchý holt a vše je "jen" o penězích. Já bych se taky nešel paplat do redakce za 5000,- za nějaký hov@na a novinky co kde jaká KIA a Hnijundaj chystaj a nechystaj...
...ale prostě pokud dávám videa do poměrně velkýho webu, tak bych si nechal aspoň zjistit jak se co čte a tak.. Jako že se slovo performance nečte "performAnce" ale [performencs] apod... A dál to působí jak kdyby to natáčeli nějací kluci co si to dělaj jen tak pro sebe ty videa. Šílenej zvuk i hodnota těch informací a celkově rádoby ftipný ale trapný familerní vystupování. Je spousta "YouTuberů" kteří točí videa a recenze a mají to z vlastního rozpočtu zpracovaný 1000x líp než celý auto.cz.. Zkuste tady ty kluky oslovit a třeba jim dát šanci pro Vás pracovat aby to vypadalo trošku líp. :no:
Co mi mozno vadi viac, ze nie je zrovna ani tech zdatny a orientovany, tak tie vsetky tech veci riesi trochu ako nutne zlo, no ma ine prednosti ja ho mam rad.
Ta dvoubarevna kombinace - respektive jeji provedeni - je asi to nejhorsi, s cim v oblasti barev posledni dobou nekdo prisel, proste hnus. Jinak jsem velmi kratce mohl vyzkouset obe auta (resp. Golf GTi Performance) a za sebe rikam, ze mi Peugeot tak nejak lepe sedl do rukou, jelo se mi v nem pocitove lepe... A ty brzdy, ty se nedaji nahradit.
Prva generacia naozaj mala nemale problemy so zakarbonovanim a myslim aj s rozvodmi.
Uz 270k z RCZ-R je na tom lepsie, resp. ma ktrasie servisne intervaly a s prechodom na Euro 6 som o problemoch zatial nepocul. Motor bol dost vyrazne prepracovany, takze mali moznost odstranit detske choroby prvej verzie suvisiace najma s priamym vstrekovanim...
Inak hlavna deviza P Gti je prave to kratke spravodovanie. Presne takto sa to ma robit, su to ostre verzie na okreky a okruh, takze k tomu patria ktratke prevody. Cestovne GT nech maju dlhe :-)
Vysledok je, ze taky Peugeot RCZ-R je v pruznom zrychleni partnerom takemu BMW M440i aj napriek slusnemu rozdielu vo vykone a masivnemu v krutiacom momente. Samozrejme svoje urobi aj tych cca 400kg rozdielu v hmotnosti :-)
V nadpisu je chyba, kolo může být jedině rychlé...
Jestli to měl být jako cool nadpis tak není.
Trošku dodržovat úroveň pravopisu by to chtělo, jinak se těším na článek
Je třeba pochválit ACZ, recenze sportovně (dynamicky) zaměřených aut bývají obecně bída, srovnávačky prakticky neexistují, a když, tak je to suchý přehled čísel. U videí to platí tím tuplem, recenzí se záběry na řidiče drtícího osmdesátkou nějakou okresku, přičemž do kamery povykuje o skvělém gripu a citu ve volantu je na českém internetu dost, ale těch s nějakým reálným ježděním je jako šafránu. Okruh je logická volba, pokud se mají dostat auta na hranu, tak při tom, co dneska svedou i obyčejné hatchbacky, už to v provozu není možné. Takže já tleskám, sice ne speakerské úroveni. M. Machaly, ta rozhodně není na potlesk, ale raději skousnu neumětělství prezentérské, než za volantem, p. Machala jezdit umí, takže jeho závěry se dají brát jako směroplatné. S GTi žádnou zkušenosti nemám, ale pamatuju si na svezení s GTI performance, kde jsem byl z toho difu docela odvařenej, evidentně funguje. ;-):yes:
Že by nás tam Slováci "pobili", tak tos trochu přehnal, bylo to vyrovnané (nahoru/dolů), i když nakonec to tam spadlo našim braťam.
A Ondra CH. měl nejvíc bodů ze všech, takže v jednotlivcích jsme zase pro změnu vyhráli my.
[odkaz]
No on také Koubek není žádný zvláštní jezdec aby se mohl pouštět na okruh a zajíždět tam nějaké relevantní časy. On umí hezky vyprávět, má hezká videa, ale jako jezdec je kopyto. Před pár roky se uskutečnil v rámci Mazdy ČR a SK (Mazda Challenge) souboj českých a slovenských autonovinářů na Miatách a ti co umí trochu jezdit ho vyklepli a to se jako jediný pyšnil vlastnictvím Miaty. Za auto.cz ho vyklepl tuším Chamila, za autorevue.cz dostal nakládačku od Červenky a Slováci celkově Čechy pobili.
Já jsem to pochopil dobře, protože jsem to video GTi vs N viděl, ale nepustil jsem si video testu GTI vs GTi a pouze četl článek. A ten je napsanej tak, že se kluci přetahovali o desetinky, takže jsem to bral fifty fifty a časy GTI vs N a N vs GTi byly v rozdílech několika sekund, takže proto ti novináři ;-)
Na tyhle stránky: [odkaz]
reportuje nějaký RCZR, v 80 tis. byl na brzdě a naměřil sériový výkon a o 20Nm vyšší moment, jezdí dle svých slov velmi velmi ostře a každý den se podívá za 250, říká. První docela banální poruchu měl kolem 120 tis. km. Když už je v testu TSi, tak to je myslím víc než výmluvné srovnání :-) Myslím, že se s mým RCZ-R nemám čeho bát, protože takový zápřah nemá ani zdaleka... A mít interval na Ineo-First 10 tis. km, to dělám i u daily auta, takže opět nic mimořádného... Jinak motor EP6CDTR toho s THP156 nebo 200 nemá moc společného... Pro neznalé, 308Gti má stejný motor jako RCZ-R
No prave, ako tu pise kolega, to platilo pre prvu 200 konovu verziu thp ktora sa montovala do druhej gen mini, prvej 308 gti a rcz. Potom ju ale pezot zosilnil, skratil intervaly oleja a prisiel aj s touto polozavodnou 270 konovou verziou a o tej som uz ziadne realne staznosti nepocul, len teoreticke keci ze tak nafukany motor to nemoze vydrzat. Ma niekto prakticku skusenost ze by sa ten motor kazil?
Já to nakonec pochopil, ale on evidentně ne, viz jeho reakce.
Hlavně mě překvapilo, že zrovna tuhle barvu dali na novinářské auto. Navíc je totiž extrémně nepraktická.
Já myslel, že pažout stačí....napsat. sorry
Rubín je tak hnusnej naživo, že je nekoupitelnej - a nikdo ho nekupuje.
Ale to je detail. Někomu se třeba líbí.
Nevěřil bych, že to někdo objedná - tak jsem to myslel.
Ohledne i30N jsem neslysel zadne vytahovani. Naopak jako jejich prvni prirustek do rodiny hothatch to vidim jako velice zdarile. ono posuzovat ktery je lepsi nebo rychlejsi je tezke. Tady uz se bavime spise o naklonosti k dane znace.
1.6 THP mela problemy v prvni verzi. Doslo k prepracovani a aktualne jsem neslysel o zadnych problemech. Prosim o blizsi info problemech soucasne generace 1.6 THP, jinak je to JPP.
Jak neskutečný (Rubín), co bys nevěřil?
Jinak to tvoje "GTI vs i30N" je poněkud zavádějící, viz i reakce Octy RS, kdybys napsal GTi vs i30N, bylo by to jasnější i bez toho Pažouta.
Záleží fakt kdo řídí.
Taky na teplotě a tak.
Je třeba to brát trošinku s rezervou.
Jedno auto bude mít plnou nádrž, přefouklý kola...a seš kolik sekund jinde.
je to spíš zábava, ale rád se podívám.
To by mě docela zajímalo, co konkrétně se tam sere, když má kovaný střeva. Jinak je zvláštní, že v jiným testu to zas nandal Huyndai N Golfu performence a to v Mostě. Tak už ty novináře vůbec nechápu...
[odkaz]
kolik kol jste dali, respektive jeli jste jich víc a pak to zprůměrovali?
(Jinak jsem tě chtěl prudit, podle jednoho záběru z dronu, že ti namalovali v zatáčkách kudma máš jet >:D , ale nebudu. )
No tak to nejsou krčmové kecy. To je přímo od výrobce, kterej (prosím netahat za slovo, jestli to je trošinku jinej kód motoru) u těch 1.6THP zkrátil intervaly výměny oeje Protože se to furt sr..lo. Zákazníci nas...ný, a´T to platí pažout, že to zvedá náklady a že to s tím nekupovali...Pomohlo to jen málo.
Ještě horší to maj ti, kdo maj sourozence tohoto motoru od BMW ve starším nadupaným Mini (třeba Cooper S) a v automatu. Motor se může pokazit, ale skříň se vysype na 100%. :-)
včera jsem shodou okolností viděl úplně stejnej test, taky kolo na okruhu, GTI vs i30N a Pažout taky vyhrál. Tam to autoři přičítali hlavně 200kg rozdílu váhy.
Ale jak píšu...co je to platný, když ten motor nic nevydrží. Je prostě strašně poruchovej a choulostivej. Škoda.
btw Golf GTI v černý Rubin, to je neskutečný. Nevěřil bych...