Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeElektromobily budou levnější než auta na naftu a benzin! Výzkum prozrazuje kdy
26 komentářů
Xylo
5
Tak to by bylo fajn. Lancer bez problémů ještě pár let vydrží 😉
3_diamanty
1
lancer je este stary dobry japonec... brachov ma prave 140 tisic ... o mesiac uz ma 7 rokov a v podstate len jazdi plus bezne prehliadky ... robi okolo 20 tisic rocne.... a aj zvoku je auto v podstate ako nove.... aj ked z toho pohladu to asi moc nevidno... ale auto stale vyzera moc dobre [odkaz] [odkaz] 😉 .. a ja myslim ze mu aj dalsich 7 rokov v poho vydrzi 😉 .. je to ozaj zlate auto... a aj jazdne zabavnejsie ako napriklad to moje male polo .. ono to moje polo po 10 rokoch asi bude uz srot ... ale stejne dlhsie ho ani neplanujem mat ... japonci su proste japonci.... ked chces auto na dlhe roky tak mitsu nesklame.. ani ASX a ani outlander
Xylo
0
Tvůj bratr jezdí o dost více než já, mám teprve 109 tis, ale zkušenost mám stejnou. Jednou za rok vyměním olej a filtry 😉 . Polo taky nemusí být špatná volba, moje e😜řítelkyně z Rumunska ho má už strašně dlouho (1.4) a jezdí a jezdí.
Anonym
Že tihle všichni nevěděli např.
- že se blíží krize
- že BTC bude skoro 20.000USD
...a to muselo bejt ukazatelů. Věděj prd. Slintáci.
No hlavně že vědí, kolik bude stát který auto za 6 let >😁
Tím ovšem neříkám, že to tak nemusí být. Konstrukčně je EV jednodužší a pravda je, že cena baterek je hodně určující pro cenu EV.
- že se blíží krize
- že BTC bude skoro 20.000USD
...a to muselo bejt ukazatelů. Věděj prd. Slintáci.
No hlavně že vědí, kolik bude stát který auto za 6 let >😁
Tím ovšem neříkám, že to tak nemusí být. Konstrukčně je EV jednodužší a pravda je, že cena baterek je hodně určující pro cenu EV.
A tak jako je to mimořádně hodnotný a podrobný výzkum, určitě na něj byl nějaký grant. A výsledek „Prodej elektrických aut v příštích letech zcela jistě poroste, avšak ceny baterií musí ještě klesnout, aby trh elektromobily přijal v masovém měřítku,“ je přímo dechberoucí. To muselo trvat roky. Stejně jako přijít na to, že FFRS žere nejvíc oleje při zátěži a že tučňák patagonský je nejvíc rozšířený v zadní části těla. Kua tomu říkám "pátek s Auto.cz".
Mna by hlavne zaujimalo to kto zadava a financuje taketo vyskumy? Zvlast ked je vystup taky nijaky a odhadne ho aj clovek mimo akademickej obce.
gil54
Už je jen otázka měsíců, než se ty elektrický Rollsky z obrázku začnou štosovat před panelákama v Chánově nebo Jirkově a netěsnícími okny (pokud budou mít vůbec sklo) povedou prodlužovačky k těm kárám. Když budou brzy za babku.
Jen si nejsem jistej, jestli jim tam už tu elektřinu nevodšmikli. >😁 To se pak budou muset napichovat někde alternatvně, třeba v čekárně na sociálce, u doktora a tak. >😁
Jen si nejsem jistej, jestli jim tam už tu elektřinu nevodšmikli. >😁 To se pak budou muset napichovat někde alternatvně, třeba v čekárně na sociálce, u doktora a tak. >😁
WinDiesel
A to vše se stejným dojezdem jako mají diesely 😄
A elektrika do toho bude zadarmo a nabíječky doslova na každém metru. 😄
A elektrika do toho bude zadarmo a nabíječky doslova na každém metru. 😄
Hittman
u nás otevřou doly na lithium? >😒]
houmr
Ty co robili prieskum prd vedia, ci v roku 2024 budu mat automobilky rast, alebo pokles predajov, ci este ludia budu stat o auta v takom mnozstve ako dnes.
Ja EV nechcem z dovodu.
1. Zatial to neponukaju s manualom
2. Maximalna rychlost EV je niekde 135-140km/h, cize dialnica znamena stale na plny plyn, ten dojazd ani nechcem vediet.....
Ja EV nechcem z dovodu.
1. Zatial to neponukaju s manualom
2. Maximalna rychlost EV je niekde 135-140km/h, cize dialnica znamena stale na plny plyn, ten dojazd ani nechcem vediet.....
[odkaz] [odkaz] [odkaz]
Ja nemyslim supersporty, ale aj clanok je o beznych autach typu E- Golf a pod. 😉 a tam to je bohuzial tak, ako som pisal.
>😁 Tak ten manuál by mě štval taky. Ta slast zařadit si jedničku..... a v práci ji vyřadit. A pak cesta domů - jednička...... a doma vyřadit. To by mi chybělo.
Maximální rychlost elektrovozů je na tuto hodnotu omezena uměle, ne tím, že by nedokázaly jet rychleji. Nakonec, Tesla má maximálky vždy o dost výše.
BEV jsou s manualni prevodovkou, sak tam je jen 1 rychlost dopredu a jedna dozadu, a obe ty rychlosti musis zaradit rucne >😁
jinak novej Leaf ma zrychleni na 100 pod 8 vterin, maximalka sice 144, ale dle videi se da jet i 160, v prubehu roku (spise na konci roku) ma prijit verze Nismo 180 koni, pravdepodobne pristi rok s 60kWh baterkou a maximalkou okolo 200km/h
v roce 2024 bude v Evrope sit nabijecek tak rozsahla, ze s nabijenim fakt problem nebude, asi ani v CR, minimalne tedy na tranzitu, na sidlistich to bude problem jeste treba pristich 15-20 let, tam se nabijecky zacnou stavet i parkovacich mist podle pozadavku trhu, ne dopredu bez vetsi poptavky trhu jako ted u dalnic
jinak novej Leaf ma zrychleni na 100 pod 8 vterin, maximalka sice 144, ale dle videi se da jet i 160, v prubehu roku (spise na konci roku) ma prijit verze Nismo 180 koni, pravdepodobne pristi rok s 60kWh baterkou a maximalkou okolo 200km/h
v roce 2024 bude v Evrope sit nabijecek tak rozsahla, ze s nabijenim fakt problem nebude, asi ani v CR, minimalne tedy na tranzitu, na sidlistich to bude problem jeste treba pristich 15-20 let, tam se nabijecky zacnou stavet i parkovacich mist podle pozadavku trhu, ne dopredu bez vetsi poptavky trhu jako ted u dalnic
IPace
LG Chem uvadi ze cena surovin tvori pod 20% ceny baterii, pokles ceny baterii je relativne realny o vice nez polovinu dnesnich cen, proste vyrobni naklady ohledne samotne vyroby a marze casem klesnou na relativne normalni hodnoty, pro baterie jsou dnes stale jen smesne male vyrobni kapacity, motoraren jsou po svete stovky, baterkaren necelych 20 a to jeste dost malych baterkaren, ktere by se kuprikladu vmestnaly vsechny z velkou rezervou do motoraren jedine mensi automobilky jako je treba Skodovka