Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - _Karel_
Význam slov
| 26. 3. 2018 13:14
Malá technická - vyjížděcí "řadící" kolečko nejspíš není efektivní. Ale efektní by být mohlo.
Jinak dobrý test :yes:

Jinak docela zírám na dost velký cenový výkyv u srovnatelné 5-er. Měl jsem za to, že si prémiovky +- hlídají podobné ceny, ale BMW teda konkurenci dost poodběhlo. Chápu, že A6 je výběhovka, ale E a V90 určitě ne.
Zadokolka
| 26. 3. 2018 13:28
Kdo si kupuje v tomto segmentu zadokolku v kombíku? Táta od rodiny? Ten sotva, protože bude chtít jezdit i v zimě na hory. Takže kdo? Nechápu Jaguár, že nechápe, že D3 jede v tomto segmentu tvrdě ve čtyřkolkách, protože cílová skupina majitelů kombi vyšší střední budou hlavně tátové nebo mámy od rodin a už vidím, jak oceňují výhody zadokolky. :no:
Avatar - lamal
Zadokolka
| 26. 3. 2018 13:32
pre nich je tam chrochtak... jagy nejde cestou max kombinacie dostupnych variant, myslim ze D3 ide v kombiku po automate tiez hlavne v diesli... resp takto, keby jagy mal v kombiku benzin s 4x4 a diesel so zadokolkou tak by to bolo spatne... toto ma logiku, benal zadokolka a chrochtak 4x4 hlavne ked ide o 4 valce... teda setrilkov
Avatar - fostek
Neprodává se to!
| 26. 3. 2018 13:47
Jasně..jgy nejde cestou max dostupných variant
Jasně, proč ne. Může si to dovolit.
V podstatě zkrachval a vlastní ho Indové (nedávno kolonie UK) a auta nikdo nekupuje.
Ale hlavně, že nejdou cestou, aby něco prodávali!
>:D >:D >:D
Avatar - Hittman
Neprodává se to!
| 26. 3. 2018 13:49
jj, proč nabízet, co zákazníci chtějí, raději budeme originální a nabídneme, co se neprodává >:-[]
Avatar - lamal
Neprodává se to!
| 26. 3. 2018 14:02
myslim, ze zaradit do ponuky dalsiu config je pre nich logisticky drahsie ako samotny rabat z predajov tej verzie, preto sa obmedzuju = viac usetria
Neprodává se to!
| 26. 3. 2018 15:39
Pokud je financnim cilem firmy usetrit a ne vydelat, tak je tam neco kapanek spatne.
Neprodává se to!
| 26. 3. 2018 18:19
:yes:
Avatar - lamal
Neprodává se to!
| 26. 3. 2018 18:33
to znacilo, ze by na tom nevydelali... tj vydelaju viac ked tam tu kombinaciu vynechaju z ponuky = nerentabilne

to iste je napr s dieslami v malych autach, cisla predajov byvali tak male, ze automobilky vyradili /nie vsetky/ z ponuky diesle v supermini class... tvojou optikou len nechceli vydelat ? :-)
Neprodává se to!
| 27. 3. 2018 08:23
Diesely v malych autech byly preslap a pouze okrajove prodavane konfigurace.
My se tu bavime o kombi vyssi stredni, kde obecne vedou predokolky a v premii - kde je Jaguar - pak ctyrkolky.
Kdybys ve vztahu k tomu Jagu tvrdil, ze je pro ne nerentabilni uvest na trh kombi s V8 a manualem, chapal bych to, pokud to same tvrdis o dieselu se ctyrkolkou, tak to neberu.
Avatar - lamal
Neprodává se to!
| 27. 3. 2018 12:27
ja to tvrdim o benalu s 4x4 nie o diesli 4x4 a iba predpokladam, ze v jagu nie su uplni tupci a vedia preco vypustili kombik s 4valcovym benalom v 4x4 ... nazory sa mozu lisit, urcite si ale nemyslim, ze to tam nemaju v config preto, ze nechceju na tom zarobit :-)
Neprodává se to!
| 26. 3. 2018 22:05
Je přeci normální, že se ti menší soustředí na to, co se prodává. Na okrajovějších verzích se hůř vydělává.
Neprodává se to!
| 27. 3. 2018 08:25
To same, co pisu Lamalovi: Bavime se o kombi vyssi stredni, tam neni ctyrkolka nic okrajoveho, prave naopak.
Neprodává se to!
| 27. 3. 2018 10:08
Jen říkám, že je normální, když má menší výrobce užší záběr (a pochopitelně se snaží vybrat to, kde zvládne vydělávat co nejvíc). Nehodnotím situaci u Jaguaru. Ani nevím, jaké diesely XF nabízí a s kterými má pohon všech kol. Nebo jaký podíl prodejů mají jednotlivé trhy. Jaká je tam situace ohledně čtyřkolek. lamal to popsal trochu zmatečně (s čím vlastně čtyřkolku nabízí). Vzal jsem to tak, že má pohon všech kol s dieselem a to i čtyřválcovým.
Neprodává se to!
| 27. 3. 2018 11:32
Apriori nejde jen o kombinaci dieselu a ctyrkolky, ta ctyrkolka ma byt v teto tride zkombinovatelna s jakoukoliv motorizaci - tuplem u verze kombi - jinak se proste prodavat nebude. Technicky to jde, ostatne u sedanu tu ctyrkolku s 25t umi, tak jakapak okrajova motorizace a snaha usetrit?
Neprodává se to!
| 27. 3. 2018 13:26
Tak to je ideální situace. Jiný důvod, než že jim to nepřijde zajímavé, tu těžko bude. Leda nedostatečná kapacita, ale o tom pochybuji. Jak říkáš, pointou je vydělávat. Bylo by zajímavé slyšet jejich vysvětlení. Do nákladů tu moc nevidím. Nečekal bych, že bude problém ve výrobě. Na lince jim musí být jedno, s jakým motorem to kombinují. Ten zbytek jsem viděl leda tak z rychlíku. Je třeba možné, že to v sedanu mají kvůli trhu mimo EU+EFTA, kde kombíky jít nemusí, tudíž není důvod to nabízet i tam.
Avatar - lamal
Neprodává se to!
| 27. 3. 2018 15:19
na linke im to nie je jedno, efektivnejsie je ked planuju na vyrobu velke serie, planovanie malych serii verzii ktore sa malo predavaju si tak vykradaju vyrobny cas na linke, urceny/vyuzitelny pre velke serie... kazde prehodenie na iny setup vyzaduje prestrojenie linky a vyrobneho planu ako aj dodavanych sucastii, kazda takato zmena stoji cas a ano aj ten ludskych zdrojov... kedze musia dodrzat dodacie lehoty, musia ukrojit s casu z vyroby high-runnerov...pre kazdu linku je idealny stav ked vyrabaju jeden produkt bez zmien... tak isto to vykrada logisticke kapacity... nechcem tvrdit, ze to je prave ten dovod, ale mohol by byt... kazda vacsia vyroba sa potyka s tymito vecami, vo vysledku im to sposobuje financne straty co sa odraza v nerentabilite vyrabat malo predavane kombinacie
Neprodává se to!
| 28. 3. 2018 09:07
To chceš jako říct, že třeba jeden týden jedou jeden motor/ pohon, na další týden přestrojí a jedou druhý motor/ pohon atd.? Normálně bych čekal, že na podvozek namontují motor, který na to stanoviště "přijede". A nebudou řešit, jestli je to čtyřválec, šestiválec, zážehový, vznětový. A logistický systém se stará o to, aby správné komponenty byly na správném místě ve správný čas. Tedy vyrábí všechny verze na jedné lince a promíchané. Asi jako nečekám, že by jeli celý den jednu barvu. U řady aut máš tolik konfigurací (nemyslím pohonů), že musí mít linku nastavenou na mix. Nicméně s velkosériovou výrobou nemám zkušenost v žádném oboru.
Avatar - lamal
Neprodává se to!
| 28. 3. 2018 11:31
netreba to hnat do extremu ako ´´ jeden týden jedou jeden motor´´ kazdy motor ma iny setup podvozku, tak ta ona kombinacia ma svoje specifika, vseobecne cim viac kombinacii vo vyrobe tym vacsie zdrzanie... ked uz sme pri tych prikladoch, myslis ze je jednoduhsie vyrobit 5 alebo 50 kombinacii v seriovej vyrobe ? je to prehnany priklad, ale len pre nazornost... aj 4x4 kedze ma vyssiu hmotnost a inak funguje moze mat vlastny setup podvozka oproti zadokolke, to nevis... ak by to tak bolo museli by k tomu vyrabat tlmice a pruziny napr kt by isli minimalne, dodavatelsky nevyhodne...

vo vseobecnosti sa len priklanam k tomu, ze pokial sa im ta kombinacia nepredava, tak to ide do zbytocnych nakladov aj v samotnej vyrobe, urcite im to nie je jedno
Neprodává se to!
| 28. 3. 2018 18:38
Důležité je, jak se liší z montážního hlediska. Pokud se to montuje stejně, tak je to čistě logistická otázka (aby daný kus dostal ty díly, které do něj patří, a nestrčili je omylem do jiného auta). Toho člověka vůbec nemusí zajímat, který stabilizátor zrovna montuje. A i kdyby ho musel na skladě vybírat (což u velkosériové hrozit nebude), bude se řídit tím, co mu říká počítač/ průvodní dokumentace. Pro ten podvozek bude určený konkrétní motor, konkrétní karoserie, aby měla správnou barvu a provedení, pro ni bude konkrétní interiér, se správnými panely, tlačítky, správná sedadla se správným čalouněním a musí se to potkat. Když to zvládnou s interiérem a palubní elektronikou, kde je těch kombinací tolik, že musí jet mix a jinak to prostě nejde, tak proč by to nezvládli s podvozkem a pohonem? To není jako když Japonci dělají osm konfigurací v deseti barvách karoserie a ládují to na sklad.

Ano, je možné, že by chtěli díly, které jinde nemají, a museli by je dělat speciálně pro tuhle konfiguraci. Ale to je jiná otázka.
Avatar - iudex
Neprodává se to!
| 26. 3. 2018 13:51
Áno. Sám síce kritizujem zadokolkovú prémiu, že sa dobrovoľne vzdáva svojej komparatívnej výhody a okresáva ponuku RWD, tu ale rovnako ako Ty nevidím moc zmysel zadokolky. Kombík so základným (aj keď určite nie slabým) benzínom, to bude typicky rodinné auto, vzau deti, plný kufor bagáže a aktívny voľný čas, lyže a pod. Tam asi nikto neocení driftijúci zadok, ale bude chcieť istotu štvorkolky. Je preto nepochopiteľné, že Jag ju sem nedáva.
Avatar - Dinar
Neprodává se to!
| 26. 3. 2018 13:55
Ano, chybějící awd u mainstreamových motorizací v dané třídě je největší problém jaguaru v Evropě, potvrdí to každý prodejce, i prodeje samotné. Je to škoda, když už i bmw se naučilo dělat awd tak, aby nekazilo zábavu, čtyřkolky jagu jsou výborné, jen bohužel párované s okrajovými motorizacemi.
Neprodává se to!
| 27. 3. 2018 20:01
No a v zimě se na hory se Rwd jako nedostaneš? Promiň, ale jste zblblí. Já jezdím na hory každý rok několikrát a ještě jsem neměl problém se na ně dostat....s Rwd..
Neprodává se to!
| 27. 3. 2018 21:25
Jistěže dá, ale proč by sis to kazil neustálým přemýšlením a stresováním se, jestli támhle z toho dolíku vycouváš, támhle ten svah k chatě ještě vyjedeš apod.? Jasně, můžeš si vzít s sebou řetězy, ale proč bys to dělal? Proč by sis kupoval něco, co tě nutí ke kompromisům, když nemusíš? Jakou má čtyřkolka v takovém autě nevýhodu? A kde u kombi vyšší střední využiješ výhod zadokolky? S tím budeš někde s rodinou drtit apexy nebo powerslidama brousit okresky? Navíc když aktuální D3 čtyřkolky (budu mluvit ze své zkušenosti s BMW) jsou už tak dobré.

Já netvrdím, že zadokolky jsou špatné, ale jejich výhody v kombi vyšší střední nějak nevidím a zajímalo by mne, kolik kupců ano a proč by neměli dát přednost D3 ve čtyřkolce. Podivuji se tedy nad tím, jak v marketingu Jaguáru uvažují, když si toto neuvědomují?
Neprodává se to!
| 28. 3. 2018 04:38
Já jsem s XF SB s RWD prožil 3 krásné roky. A to jakým způsobem Jag fungoval mě nijak neomezovalo. Svah k chatě jsem ale nejel, nicméně na horách jsem se dostal všude.
A proč jsem nedal přednost D3? V dané chvíli nebylo čemu, F10 mizerná, E otřesné a A6 jsem nechtěl ;-)
Neprodává se to!
| 28. 3. 2018 09:42
Řetězy vozím i ve čtyřkolce. Jednak jsou někde povinné, a pak jsou za špatných podmínek mnohem lepší. I v ČR, kde to není povinná výbava, jsem příslušnou příkazovou značku potkal.
Neprodává se to!
| 28. 3. 2018 09:46
Tak já je ještě nikdy nevyužil...musím někdy vyzkoušet ;-)
Neprodává se to!
| 28. 3. 2018 04:39
:yes: :-)
Avatar - lamal
jagy
| 26. 3. 2018 13:41
zadne svetla su fakt skarede.... prilis velke a vysoke s podivnou az oldschool grafikou, moc sa to nepredava... inak fajn kara, spotreba zaujimava na to, ze to vazi 1700kg a ma to automat + 2.0turbo benal

v inych testoch chvalia pohodlie vs agilitu aj riadenie... tu o riadeni rec nepadla, asi nepodstatne...
Avatar - CHerokee
jagy
| 26. 3. 2018 15:10
Celý kombík z tak krásného sedanu je svatokrádež.
Avatar - lamal
jagy
| 26. 3. 2018 15:13
z profilu to ujde tam mi to neva, no tie zadne svetla a cast je podivna, mne tie zadne svetla pridu priserne obrovske... a nie moc vydarene prevedenie
jagy
| 27. 3. 2018 08:27
Souhlas, ta svetla se moc nepovedla...
Avatar - lamal
jagy
| 27. 3. 2018 12:29
vplyv prevedenia grafiky a koncovych svetiel je obrovsky... naposledy mi to pripomenul focus combi, pred FL vyzera zastaralo po FL vyzera in date... vdaka zadnym svetlam...
Avatar - 3_diamanty
pekne auto
| 26. 3. 2018 15:47
aj ked klasicky sedan je podla mna elegantnejsi a k jagu ako elegantnej limuzine mi proste pasuje viacej.. ale inak samozrejme pochvala za kombik... predaje XF sa tak kludne mozu aj strojnasobit aj ked boh vie aka je realita... jag celkovo tie cisla XF-ka nikdy moc slavne nemal ktovie preco.. lebo podla mna je to mozno aj top kara danej triedy ... testovany motor vidim ako ideal .. alebo lepsie povedane... postacujuci k tomuto autu.. 250 konikov v benzine by na 1,7 tonovy kombik malo byt este aj s nejakou tou rezervou .. tu fakt nevidim problem ... aj ked viem si predstavit pod kapotou takehoto jagu aj nejaky ten uz aspon 6 valec vsak ano.... pasoval by tam asi lepsie ako vytuneny stvorvalec ale tak vieme ako to dnes chodi... zadna cast sa mi najprv pacila ale postupom casu mi pride akasi uz "zastarala" a plocha .. ale hlavne menej elegantna ako na sedane ... tak snad sa XF-ku v kombiku bude darit... jag tento typ kasne ( cize kombi ) proste musi hlavne predavat ... inak jeho nastupca bude opat v ohrozeni ... ved je to dnes snad jediny kombi konkurent k nemeckym kombikom ... tak nech sa mu dari.. nic viac.. len nech frci :yes:
Avatar - fostek
pekne auto
| 26. 3. 2018 16:22
"lebo podla mna je to mozno aj top kara danej triedy"
ahoj, ode mě teď trochu vysírka:
Mohl bys prosím napsat, s kolika Jaguary XF a v jakých motorizacích a s kolika jeho přímymi konkurenty a v jakých výbavách a motorizacích jsi najezdil a v čem je podle tebe teda ten jaguar nejlepší?
Děkuju
pekne auto
| 26. 3. 2018 18:19
Dovolím si odpovědět za Toppera. Lepší řízení snad vyjma Ghibli ve třídě není a mixu pohodlí/jistota/naladění podvozku se vyrovná na velkých kolech jen 5er ;-)

Nedostatky jsou jasné, jen tady testér píše o stabilizaci, ta se dá však stále nejen omezit, ale hlavně i vypnout :-)
Avatar - Markus1
pekne auto
| 27. 3. 2018 13:55
On ma vyskusane vsetky auta a vie objektivne povedat ktore je to najlepsie....tak ako tu roky vyspevoval ze H/K su uplne najlepsie a potom sadol a kupil vw :-) :-) (a proti h/k nemaam nic, stinger som dokonca jazdil a je to velmi prijemne auto)
Avatar - speedfred
pekne auto
| 27. 3. 2018 21:41
buď trpezlivý,išiel ich asi vyskúšať.
Avatar - J@...
Nemůžu si pomoct,
| 26. 3. 2018 16:09
JAG prostě kombíky neumí, když to srovnám se sedany a třeba i SUV.
lineárně nastupující síla ?
| 26. 3. 2018 18:50
Citace: " ...Jeho maximální točivý moment 365 N.m je dostupný v širokém pásmu mezi 1200 až 4500 otáčkami, a tak se dočkáte lineárně nastupující síly vlastně už od volnoběhu..."

Lineárně nastupující síla při konstantním momentu ?? To by tam musel být variátor :-)
Řazení "otočným kolečkem"
| 27. 3. 2018 10:17
Už jsem četl několik recenzí na Jaguara XF a nechápu co furt máte s tím řazením. Jezdím Jaguarem XF již 8 let a nikdy sem nemusel ani vteřinu přemýšlet jak zařadit, co tam zařadit a nikdy jsem se na to nemusel soustředit. A to mezitím střídám i automaty s klasickou pákou či manuál.

Podle mě je to řazení úplně v pohodě a vypadá to super jak při jízdě, tak když je motor vypnutý.
Řazení "otočným kolečkem"
| 28. 3. 2018 04:39
;-)
Konec
| 27. 3. 2018 10:19
O tom, že skončí, spekulovali jen novináři, kteří nedávají pozor. Callum mluvil jen o XE (že kombi nebude), nikoli o XF. A dal to jasně najevo, když byla jeho slova špatně interpretována. Škoda slov. V diskuzích to tu padlo několikrát.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku