Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v červnu 2008: Ve střední třídě Ford Mondeo před Passatem

Nejprodávanějším vozem ve střední třídě na domácím trhu nebyl v letošním šestém měsíci ani VW Passat, ani Škoda Superb, ale Ford Mondeo.
Zpět na článek
24. 7. 2008 01:50
24. 7. 2008 09:45
neregistrovaný "Donovan"
24. 7. 2008 06:44
24. 7. 2008 06:48
24. 7. 2008 11:05
24. 7. 2008 11:32
neregistrovaný "Gilth"
24. 7. 2008 06:53
24. 7. 2008 06:57
24. 7. 2008 07:41
24. 7. 2008 08:19
24. 7. 2008 07:29
24. 7. 2008 07:32
24. 7. 2008 08:13
24. 7. 2008 08:16
24. 7. 2008 08:26
24. 7. 2008 08:32
24. 7. 2008 08:51
24. 7. 2008 08:12
24. 7. 2008 10:17
24. 7. 2008 10:29
24. 7. 2008 09:09
neregistrovaný "Darth_Vader"
24. 7. 2008 09:14
24. 7. 2008 09:31
24. 7. 2008 09:52
24. 7. 2008 10:06
24. 7. 2008 10:13
24. 7. 2008 10:23
24. 7. 2008 10:34
24. 7. 2008 11:02
24. 7. 2008 11:11
24. 7. 2008 09:23
24. 7. 2008 09:46
24. 7. 2008 09:55
24. 7. 2008 10:03
24. 7. 2008 10:15
24. 7. 2008 12:54
24. 7. 2008 12:58
24. 7. 2008 13:10
24. 7. 2008 13:14
24. 7. 2008 10:47
25. 7. 2008 00:16
neregistrovaný "babo"
24. 7. 2008 09:45
24. 7. 2008 09:55
24. 7. 2008 09:56
24. 7. 2008 10:07
24. 7. 2008 10:10
24. 7. 2008 10:31
24. 7. 2008 10:42
24. 7. 2008 10:20
24. 7. 2008 10:22
24. 7. 2008 10:40
24. 7. 2008 10:46
24. 7. 2008 10:52
24. 7. 2008 12:51
24. 7. 2008 10:22
24. 7. 2008 10:39
24. 7. 2008 10:45
24. 7. 2008 11:05
25. 7. 2008 20:35
24. 7. 2008 14:49
24. 7. 2008 12:46
24. 7. 2008 13:10
24. 7. 2008 13:17
24. 7. 2008 13:34
24. 7. 2008 14:34
24. 7. 2008 14:40
24. 7. 2008 14:47
24. 7. 2008 15:11
24. 7. 2008 15:13
25. 7. 2008 09:18
24. 7. 2008 13:30
24. 7. 2008 13:32
24. 7. 2008 14:34
24. 7. 2008 13:33
24. 7. 2008 14:35
24. 7. 2008 14:45
neregistrovaný "Alpinus"
24. 7. 2008 15:45
24. 7. 2008 17:07
24. 7. 2008 17:36
24. 7. 2008 13:54
24. 7. 2008 14:16
24. 7. 2008 14:22
24. 7. 2008 14:28
24. 7. 2008 14:36
24. 7. 2008 15:17
24. 7. 2008 15:20
24. 7. 2008 16:03
24. 7. 2008 15:50
24. 7. 2008 16:13
24. 7. 2008 16:30
24. 7. 2008 17:09
24. 7. 2008 17:08
24. 7. 2008 16:21
24. 7. 2008 16:25
24. 7. 2008 16:38
24. 7. 2008 16:42
24. 7. 2008 16:52
24. 7. 2008 17:51
24. 7. 2008 22:28
24. 7. 2008 16:48
24. 7. 2008 17:11
24. 7. 2008 18:24
24. 7. 2008 18:26
24. 7. 2008 21:21
25. 7. 2008 20:42
24. 7. 2008 18:33
24. 7. 2008 17:10
24. 7. 2008 18:44
24. 7. 2008 20:19
neregistrovaný "baschwek"
25. 7. 2008 09:24
24. 7. 2008 14:47
24. 7. 2008 15:11
24. 7. 2008 15:22
24. 7. 2008 15:31
24. 7. 2008 15:35
24. 7. 2008 15:40
24. 7. 2008 15:52
24. 7. 2008 15:55
24. 7. 2008 18:46
24. 7. 2008 15:45
24. 7. 2008 15:58
24. 7. 2008 16:03
24. 7. 2008 16:26
24. 7. 2008 16:31
24. 7. 2008 16:34
24. 7. 2008 16:38
24. 7. 2008 22:29
25. 7. 2008 09:26
24. 7. 2008 20:11
neregistrovaný "baschwek"
24. 7. 2008 14:05
24. 7. 2008 14:15
24. 7. 2008 14:19
24. 7. 2008 14:37
24. 7. 2008 14:40
24. 7. 2008 15:13
24. 7. 2008 15:18
24. 7. 2008 15:44
24. 7. 2008 14:40
24. 7. 2008 16:28
24. 7. 2008 14:15
24. 7. 2008 15:13
24. 7. 2008 15:21
24. 7. 2008 15:41
24. 7. 2008 15:52
24. 7. 2008 15:32
24. 7. 2008 15:43
24. 7. 2008 15:55
24. 7. 2008 15:51
24. 7. 2008 16:01
24. 7. 2008 16:03
24. 7. 2008 16:16
neregistrovaný "Alpinus"
24. 7. 2008 16:27
24. 7. 2008 17:03
neregistrovaný "antal"
24. 7. 2008 16:46
24. 7. 2008 18:51
25. 7. 2008 08:09
neregistrovaný "baschwek"
25. 7. 2008 16:36
26. 7. 2008 01:37
neregistrovaný "Paninaro"
31. 7. 2008 12:03
neregistrovaný "robberto"
24. 7. 2008 01:50
Noo, zajimave
To bude plamenna diskuze, uz to vidim >:D Ono to Mondeo je pekne, jen podle me nemuselo byt tak obrovske, kdyby bylo trochu mensi, mnohem vic by mu to seklo. Auto stredni tridy by nemelo byt takhle obrovske. Jak chteji dal pokracovat? Dalsi generaci uz proste nemuzou zvetsit, dostali by se do vyssi stredni tridy a tam Mondeo nepatri. A kdyz to zmensi, tak zase dostanou kritiku za zmenseni prostoru pro posadku, protoze ta se urcite zmensi, pokud zkrati cele auto. Takze si myslim, ze stejne jako Superb II je to az prehnane dlouhe auto. Ale je designove povedene, hlavne kombik je moc pekny. Skoda toho "levneho interieru", aspon tak o tom vsude ctu. Pry dost nedotazene, ale nemuzu posoudit z vlastni zkusenosti, na prvni pohled nijak spatne nevypada. No, tak Mondeo je proste silny hrac a ma ostre lokty. Gratulace ode me. Bude zajimave, jak se to bude dal vyvijet - Mondeo, Passat, Superb II. - to bude tvrdy boj.

A co se premiovych vod tyka, posilam velkou gratulaci do Ingolstadtu. A4 - nejprodavanejsi strednetridni premiove auto v CR - super vysledek. Zaslouzi si to podle me. BMW 3 se taky velmi dobre drzi, jen ten novy facelift mi prijde trosku nepovedeny. Mnohem vic se mi 3ka libi v aktualnim provedeni. A celkove 8. misto MB-C podtrhuje velmi pekne vysledky premiovek. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 09:32
Re: Noo, zajimave
Vikingu, ptal ses mě na auto, máš SZ...
24. 7. 2008 06:12
Apostolsky debakel ?
Niekto by mal rychlo najst GTI-ho, a setrne ho pripravit na tento sok. Lebo ak sadne za pocitac, a toto si precita, mozno uz z tej stolicky nikdy nevstane. Jeho milovany Apostol az *za* Mondeom, a to rozdielom triedy??? Dlho bude dnes vymyslat ospravedlnenie a vysvetlenie pre tento apostolsky debakel... :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 08:34
Re: Apostolsky debakel ?
GTI vynechaj...toho sokuju zasadne ine veci! Ale pockaj si na 507...ten ti zase vysvetli aky ze ste to len slepi narod! 8-s
24. 7. 2008 06:29
V zasade standart
To, ze je nektery z vozu chvili nahore, pote o neco vys, aby pri specialni akci zase vyletl je obvykle. Passat prichazi do let...potrebuje drobne oziveni a doplneni nekterych polozek extras do seriove vybavy. Tezko se neco zmeni na jeho pozici jednoho z nejprodavanejsich vozu tridy. To, ze mu u nas bude zdatne konkurovat Superb je nabiledni, z celoevropskeho hlediska se bude jednat jen o drobny exces. Mondeo je naopak platnym globalnim hracem a jeden z nejsilnejsich konkurentu vytahl trumfove eso, vzdyt Insignia opravdu nepusobi jako primy nastupce Vectry, ale jako vuz mladsi o dve generace. Pokud budou rozumne motorizace za ceny okolo 600k, ma s jeho vizualni pritazlivosti o dostatek zajemcu vystarano...jen Opel nesmi prilis dlouho otalet s kombi verzi. U Mazdy zabira jak jeji prijemne exoticky vzhled, tak masivni reklamni masaz...stejne vysledky se daji brzo ocekavat od Accordu, ktery by mohl pretazenim zakazniku trochu snizit odstupy na prodejni spicky. C5 se rozjizdi pomalu, ale jeji umisteni v prvni osmicce je naprosto realne. A4 bude z premiovych aut vzdy nejprodavanejsi, uz kvuli neprilis rvave image. Jinak v nizsich patrech vladnou poklidne stojate vody.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 08:36
Re: V zasade standart
M6 resp. jej zykaznici milo prekvapili...asi to az taky srot naozaj nebude. Ale ako prorokoval ViKing tak zachvilu sa mozete dockat SII ako lidra v danej triede.
24. 7. 2008 08:44
Re: V zasade standart
M6 nikdy srotem nebyla, projel jsem se predchozim modelem po FL MZR-CD se 105kw a byl jsem prijemne prekvapen, auto pusobilo velmi lehce a obratne. Novy model bude urcite jeste lepsi. Jde jen o to, ze spousta lidi ji tu videla jako nedosazitelneho leadera segmentu, coz neni...ackoliv patri do uzsi spicky v mainstreamu. ;-)
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 08:49
Re: V zasade standart
Ja o nej nepochybujem...je to len reakcia na kazde zakopnutie o nu a zaroven aj o jej nanebovzatie. Budem rad ked ju aj u nas budem stretavat stale castejsie. :-)
Avatar - skejpa
24. 7. 2008 11:08
Re: V zasade standart
ja mel pred 2 tydny taky moznost svest se s im dieslem a pekny. ale kdyz pak jedes v benzinu (oba dvoulitry) tak ti to auto prijde takovy lehci a mrstnejsi. ikdyz teda ten diesel byl v kombiku a benzin sedan. oboje je dobra volba ale pokud muzete, berte spis benzin :-) ted se stejne skoro vyplati vic...
neregistrovaný "Donovan"
24. 7. 2008 09:45
Re: V zasade standart
Za 600k rozumnou motorizaci do Insignie zcela urcite nedostanes (jako ostatne do zadne stredni tridy). A Superb bych nepodcenoval, je mozne, ze dosahne hodne vysoko.
Avatar - KANKUNEN
24. 7. 2008 06:44
M 6
To je pro Mazdu hezký výsledek. Navíc to moc nebudou fleetové auta.
Rozbalit vlákno
3
24. 7. 2008 06:48
Re: M 6
V CR neni zrovna malo japonskych spolecnosti ;-) , takze i fleety by to mohly dost dobre byt...
Avatar - skejpa
24. 7. 2008 11:05
Re: M 6
pockejte :-) az sestka prekona passat (coz je asi nerealny) tak si tady GTI smaze ucet >:D ale samozrejme gratulace. je to moc peknej vysledek :-)
neregistrovaný "Gilth"
24. 7. 2008 11:32
Re: M 6
Přesně tak, podíl fleetových obchodů je naprosto minimální (v ročních obratech bych si dovolil mluvit o číslech maximálně v řádu procent), což se samozřejmě s typicky fleetovými značkami jako je Ford nebo VW nedá vůbec srovnávat. Takže určitě vynikající výsledek. Jinak k těm japonským společnostem, Japonci jsou spíše na Toyoty, Mazdu "žerou" hlavně Rusáci ;-)
24. 7. 2008 06:53
Diskuse
To je ale krásná diskuse že? Nikdo nikoho neosočuje za jeho názor, všichni se tu baví jako normální lidi, holt paka ješte spinkaj :-) . Jen tak dál a bude to super debata na úrovni. >:D
Rozbalit vlákno
3
24. 7. 2008 07:41
Re: Diskuse
Teddy je blb, kterej jenom rejpe, ten je v pohodě >:D
24. 7. 2008 08:19
Re: Diskuse
Tebe asi este nikto nevynadal, ze si inteligent, vsak?
To by bola v tvojom pripade strasna urazka...
Avatar - MajoThePuk
24. 7. 2008 07:29
Hmm..
Vitam vyskocenie mondea na spicu a hlavne ak preskocil passat o taky velky pocet. Aj tak mna osobne najviac prijemne sokovalo zmrtvych vstanie Cromy, ktora je strasne nedocenena...
Moj nazor sa vsak v tomto smere nejak nelisi, myslim si, ze za predajnymi vysledkami passatu ci A4 stoja hlavne firmy s ich vozovymi parkmi ako obycajny ludia, manazeri a podobne...moj nazor. amozrejme velku ulohu tu zohravaju podnikatelia, ale aj tak...skoda, ze sa neda urobit statistika aj kolko aut bolo predanych sukromnej osobe a kolko pravnickej...toto porovnanie by ma zaujimalo..vas nie? ;-\
Rozbalit vlákno
9
24. 7. 2008 07:32
Re: Hmm..
...jasne, ale proc? ;-) Dovozce by se tak akorat dozvedel, jak je neschopny delat fleetove dealy.
24. 7. 2008 08:13
Re: Hmm..
Tak napr. v Nemecku si cca 35-40% aut kupuju obycajny ludia a zvysok firmy, pricom firmy napukpuju asi 2/3 vsetkych aut v zakladnej vybave a zakladnej motorizacii. Urcity podiel na predaji zvysuje stat cez svoje zlozky a z toho profituje predovsetkym VW, ciastocne BMW, Audi a Mercedes.

Ps: Aj ked osobne si myslim , ze Mondeo je uz trosku prerastene, no svoje opodstatnenie to predsa len asi ma. Na zamyslenie: Vsimnite si dost podstatnu malickost. Kolko ludi v Nemecku je obeznych 8-s a pocet takychto ludi len a len rastie. Prognozy do buducna su alarmujuce .A vtesnat 4 prejedenych tlckov do auta strednej triedy uz dnes zacina byt problem. A vizia 10-15r , ziadne auta strednej triedy ale uz len dodavky pre tychto "lahsich " ludi.
24. 7. 2008 08:16
Re: Hmm..
Dobre, ale na co to deleni? Budto prodavam, nebo neprodavam ;-)
Avatar - T613
24. 7. 2008 08:26
Re: Hmm..
proč? jen tak pro srandu kvaulíku ;-)
24. 7. 2008 08:32
Re: Hmm..
Prave, pro srandu kraliku. U nas bude ten pomer o neco nizsi, ale... Pomer bude pohyblivy u jednotlivych znacek, takze, jestlize se rekne v globalu tridy dejme tomu 25% soukromy sektor, zbytek fleet a podnikani, pak to kuprikladu u Mondea, Passatu muze byt dejme tomu 15/85.
Btw.: to, co pise Asterix neni uz uplne aktualni, spousta firem aplikuje u stredniho a vyssiho managementu system relativne volneho vyberu na bazi predem urcenych financnich limitu, jako jakysi bonus za vykonavanou praci.
Popripade jede system nekolika znacek podle zamestananeckych urovni. ;-)
24. 7. 2008 08:51
Re: Hmm..
Urcity zmysel delenia na kupujucich: firmy a obycajny obcan to ma. Inak sa rozhoduje firma a inak obcan, ktory si financuje auto od A po Z len a len zo svojho rodinneho rozpoctu. Ten predaj podla typu kupujucich by vyzeral podstatne inak, ale pravda je taka, ze rozhoduje predaj vsetkych aut za urcite obdobie a bez delenia na kupujucich.

Tie cisla vyssie udavane su aktualne, je to studia z tohto roku 3-4/2008.

Ano vyssi management si dopraje auticka ake chce, stredny dostane urcite limity a odporucanie na znakcu a ty dole, ktorych je najviac, ty su radi ze dostanu aspon dajake sluzobne auto. :-(
Avatar - Dinar
24. 7. 2008 08:12
Re: Hmm..
Jen dvě technické, říkáš "za predajnymi vysledkami passatu ci A4 stoja hlavne firmy", a kdo myslíš, že stojí za úspěchem mondea, důchodci? A s řečmi o "zmrtvýchvstání" Cromy si raději počkej aspoň na další měsíc, těch "pěkných" 13 kousků může taky jen znamenat, že nějaký fiatí dealer konečně přemluvil jednu firmu.
Avatar - MajoThePuk
24. 7. 2008 10:17
Re: Hmm..
Prassat a A4 som vybral ako priklad najtypickejsieho firemneho auto pre stredny ci vyssi manazment, takisto pre podnikatelov f tédéíčku f kombíku v palbě na hlínách voe... >:D samozrejme, ze aj mondeo ma zastupenie vo fleet, ale nemyslim, ze take velke. Samozrejme s tou Cromou som to myslel tak, ze oproti 1 kusu a teraz 13 je to slusna reinkarnacia. U nas tak ako aj u vas je to nedocenene auto hoci som nenasiel cloveka co by jej nieco vytykal ani v testoch som nic take na nu necital...
Avatar - Dinar
24. 7. 2008 10:29
Re: Hmm..
Vždyť to máš i v tom článku, půlka prodaných mondeí je N1, tedy kombíky, kolik jich je z té druhé poloviny v sedanu/liftbacku prodaných do firem a kolik soukromým osobám můžeš stejně jako u VW či Audi jen spekulovat, ale i kdyby to byla zas jen půlka pak to znamená, že prodej je ze 3/4 tvořen firmami. Jinými slovy, v tomto je to u všech úspěšných modelů této třídy stejné, drtivou většinu jejich prodejů tvoří firmy.
24. 7. 2008 09:03
Krize apoštolů
A je to to tady, trendy to naznačovaly už dlouho, propad prodejů Passata je totiž dlouhodobý. Což je nemilé vzhledem k tomu, že nástupce je v nedohlednu (aktuální verze je zhruba v polovině cyklu). Koncern se zatím snaží oživit řadu "atraktivními" verzemi R36 a CC, nicméně asi bude muset dříve nebo později použít taktiku, která se osvědčila u Pola a Golfa - výprodejové ceny. Zde je zajímavá i anketa, která probíhá na autobildu v rámci srovnávačky A4 - Passat - Superb. Zatím by si 51 % účastníků koupilo A4 (asi 3000 hlasů), 38 % Superb a jen 12 % Passat. I z toho je ale patrný přesun zájmu od mainstreamu k prémiovkám.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
24. 7. 2008 09:52
Re: Krize apoštolů
Tak jsem na ten test mrknul, zajímavé, Superb docela s přehledem vyhrál i přes svůj mírně diskutabilní design. A přesto by si půlka lidí koupila A4, která bude za stejné peníze v základu, na tom je hezky vidět, co je to síla image v praxi. Jinak k "propadu" prodejů passatu, o čem je vlastně řeč? Jestli se nějakého auta prodává dlouhodobě o polovinu víc než kteréhokoliv jeho konkurenta... no, větší úspěch si neumím představit. Že tento výjimečný tržní podíl musí klesnout s tím jak pokračuje životní cyklus modelu je jasné, (nejsilnější prodeje má každé úspěšné auto ve druhém a třetím roce na trhu) v mezičase se objevují novinky, navíc, pořád platí, že passat je v rámci konkurence snad nejdražším autem. Pokles prodejů povede k oživení nabídky, jak motorizací tak výbav a snížení cen na čemž vydělá zákazník. O osud passatu bych se nebál, stených scénářů "Passat story" už bylo za jeho modelovou historii dost, VW velmi dobře umí ta různá oživení načasovat, v tom je síla jeho marketingu.
neregistrovaný "Darth_Vader"
24. 7. 2008 09:09
Prodeje
Novy Accord snad pozene prodeje vzhuru- gratuluji Mazde 6 a Subaru Legacy. Tesi mne uspech 9-3. Mrzi mne nizke prodeje X-Typu ( ackoliv to je uz temer vybehovy model za par KC), Volva S60 a naprosto nechapu proc se tu tak malo proda 159- vzdyt je to skvele auto za vybornou cenu
Rozbalit vlákno
19
24. 7. 2008 09:14
Re: Prodeje
U AR jsem tu rozbor na zaklade vlastni zkusenosti daval...nizka uroven nekterych prodejcu, ridka servisni sit, nedostatecne pobidky. Ve chvili, kdy za podobne penize dostanes BMW, nebo M-B a k tomu servis na 5 let zdarma musis byt sakra velky srdcar!
A to jsem byl temer rozhodnuty!!! 8-s
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 09:31
Re: Prodeje
Problémem Alfy je skutečně úroveň služeb. Počínaje importérem (FiatČR), přes úroveň prodejců, servisu, předražených cen a nakonec i nevalné pověsti stran spolehlivosti Alfy. Je to všechno nesmírná škoda. Tyhle věci spolehlivě zajistí, že Alfa, pokud se něco výrazně nezmění, bude na našem trhu vždy jen a jen paběrkovat. aopak u Volva S60 mi nějak uniká, proč tohle auto, i přes své nesporné kvality se nikdy nedokázalo více prosadit. Apropos Pájo, tys měl odvahu jít do nové Alfy?? Pak jsi opravdu buďto srdcař a alfista, anebo blázen...
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 09:52
Re: Prodeje
Trochu vam do toho skocim...u nas je v uzsom vybere. Je to krasna kara a v 110KW JTD vyborne jazdi...len ta cena!!! 8-s
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 10:06
Re: Prodeje
Ano Alfa je krásná, ale v dnešní době to prostě nestačí. Italové se snaží budit dojem, že Alfa je pomalu prémiové auto. Ceny tomu ostatně odpovídají. Zbytek však ne....
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 10:13
Re: Prodeje
Mna premie nevzrusuju...beriem to, na co mam. Az to raz bude stacit na BMW, tak nie preto ze je to premia. >:-[]
Ze PR AR robi z 159 hogo-fogo? Je to ich praca.
Avatar - MajoThePuk
24. 7. 2008 10:23
Re: Prodeje
ja len tak...co nenapoveda tomu, ze by alfa 159 nemohlôa byt premiou? tie zazite hluposti o ich poruchach, ktore uz 10 rokov nie su pravdou? ved kazde auto o ktore sa majitel nestara sa poserie...u alfy to plati dvojnasobne lebo je narocna na pozornost, zato sa odvdaci. Cim dalej nema na premiu? zazitymi riadkami, kvoli ktorym nemusim citat niektore testy, kde sa vzdy, stale zas a znova kritizuje licovanie niektorých plastov a ine? preboha..posad sa do nej a ukaz mi co je na nej kde zle...motory ma dostatocne, vybava je bohata, cena vysoka...ako celok posobi priam neskutocne a na ceste je ako tank a stuka zaroven...ja naozaj nechapem preco kazdy takto na to auto kyda. Ale pre mna je to fajn, cena ide dole potom sa zastavi a auto sa drzi...cize pri kupe 3 rocnej alfy usetrim aj polovicu jej ceny...no nekup si ju :yes:
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 10:34
Re: Prodeje
Kľud Puk, nemyslel som to zle. Chápem že alfa je tvojou srdečnou záležitosťou. Neviem, či si niekedy s Alfou dlhodobejšie jazdil, alebo ju poznáš podobne ako ja - tj. z testovacích jazd, ktoré netrvaly viac ako deň. Alfa je designový skvost, o tom žiadna. Jedná sa jednoznačne o jedny z najkrásnejších aut súčasnosti. Ale vzhladom ku skutočnosti, že som sa poznal s vedúcim predaja v Imofe, mal som možnosť sa na tieto autá pozreť aj trochu striezvejším pohľadom a prakticky všetky modely si vyzkúšať, previezť sa v nich. Predovšetkým, tá spoľahlivosť je stále problémom. Nie tak ako napr. u AR 156, ale stále. Ďalej sú to motory, ktoré síce nie sú zlé, ale na prémiu jednoducho tento mix Fiata a GM už dnes ztráca. Ďalej je to prístup a popredajné služby pre zákazníkov a nakoniec aj nezmyselne nadhodnotená cena, ktorá je na úrovni prémie. To mňa v prípade Alfy o prémiovosti rozhodne nepresvedčí. Ako sa vraví, nie je všetko zlato, čo sa trbliece...
Avatar - MajoThePuk
24. 7. 2008 11:02
Re: Prodeje
To ze je alfa mojou srdcovkou je proste fakt, ale to hlavne kvoli vzhladu. Ja som typ cloveka, ktory nie je zatazeny na nejaku znacku a teraz zaslepene ju budem chvalit do neba, to urcite nie. Takze ja beriem vsetko to co si napisal, pretoze mas pravdu...ALE...ktore auto nema poruchy? pozri ja mam sluzobny passat, je aj na MACZ, auto rovne 159 co sa tyka triedy a pod. Som castejsie v servise ako na ceste kvoli DPF ci nenormalnym razom do podvozka...takze netreba pozerat na jedno vozidlo tak a na druhe onak...ja viem aky je pristup vo fiate a alfe, mam skusenost s autoimpex. mame doma bravo a ich pristup bol taky, ze tam uz nechodime. ale to iste mozem povedat o summit motors co je ford, tam to je este horsie. Proste su servisi, kde su ludia ochotny a naozaj orientovany na zakaznika - auto valusek, a ti druhy, ktori dokazu cloveku znechutit cely den. Problemom alfy su tak ako ceny tak aj ich zastupenia. Nic vsak z tychto dovodov nemoze preedsa ovplyvnit co, ci je alfa kvalitne alebo nekvalitne auto...je tak? ako hovorim, mam passat, viezol som sa v 159...ja tam rozdiel v ledabylom spracovani proste nevidim, a ze je passat spicka vsetci vieme...takze neviem no...
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 11:11
Re: Prodeje
Súhlas kámo. Bohužiaľ problém predaja a sevisných služieb je podobný rovnako v Čechách ako aj na Slovensku. Čo sa týka problémov s tvojím služebákom, máš pravdu, že aj auto platiace za etalon spolahlivosti sa môže *. Rovnako ako aj Alfa 159 ti môže slúžiť desať rokov bez porúch. Ale obecne vzaté, tých opráv v rámci záruk mali u Imofy pomerne dosť, štatistiky spolahlivosti napr. v Nemecku tiež o niečom svedčia. Ohladne kvality interieru na tom je Alfa dnes už pomerne slušne a môže sa merať s ostatnými konkurentmi (Passat, Mondeo, C5, Laguna, atd.). Ale odporúčam, sadni si do Audi, BMW, Mercedesu, Volva, Lexusu alebo Infinity a poriadne si pozri prevedenie, kvalitu materiálov atd. Prémia je stále ešte niekde inde ako Alfa...
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 09:23
Re: Prodeje
S60 je zahadou...u nas je za neuveritelne priaznive ceny ale nedakozu ju predat. Je to sice uz osemrocne auto ale jazdi stale dobre a ten kto chce pohodlne, kvalitne auto, so skoro premiovou znackou na kapote, za super cenu, bude urcite spokojny. 159-ky je skoda. Krasne auto ale tie ceny... 8-s
Avatar - Blue Sun
24. 7. 2008 09:46
Re: Prodeje
Možná právě pro těch osm let...
Ale nikdy jsem jich moc nepotkával, zato mnoho V70 a XC70, které, podle mého, S60 ubírají velkou část prodejů. Prémioví výrobci mají ve střední třídě obě mutace, V70 se posunula už o třídu výše. Kdyby byla řada 60 sedan i kombi, vypadala by ta čísla zase jinak.
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 09:55
Re: Prodeje
Neviem sice ako je to s kanibalizovanim 70-tok na ukor 60-ky ale ako najvacsi handicap vidim vek aj ja. Nie som si tym cislom isty ale dva airbagy mi na sucasnu dobu pride trochu malo. Ale ta cena je lakava!!!
Avatar - Blue Sun
24. 7. 2008 10:03
Re: Prodeje
Asi nedohledám přesná čísla, ale ve střední třídě dělají verze kombi ke 3/4 prodejů (ideálně diesel). V70, podle mě, zastupuje kombi dvou tříd, proto bere hodně z prodejů 60 i 80.
Jen dva pytle v základu? Na dnešní prémiový střed opravdu málo.
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 10:15
Re: Prodeje
Nechcem zavadzat, ale myslim ze nielen zaklad, ale aj top. Ale naozaj sa mozno mylim...neviem preco, ale airbagy nikdy nepocitam.
Avatar - Blue Sun
24. 7. 2008 12:54
Re: Prodeje
Tak jsem se koukal, i základní verze má obvyklou sadu, tj. čelní, boční, záclonky. Cena nějakých 690 tisíc za nejlevnější verzi, což není moc, ale taky to při stáří modelu není málo.
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 12:58
Re: Prodeje
Pozrel som aj ja...podklady co nam k tomu dali hovoria iba o celnych. Ale nevravia nic o audiu a pod. tak to beriem tak ze to nie je kompeltne.
Avatar - Blue Sun
24. 7. 2008 13:10
Re: Prodeje
Jaké máš podklady? Já koukal jen na webu...
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 13:14
Re: Prodeje
Priamo od predajcu...EUROMOTOR z Banskej Bystrice...stoji im tam v ciernej v plnej vybave za nejakych 800...to auto vyzera stale dobre a tak cloveku trochu aj neda spavat.
24. 7. 2008 10:47
Re: Prodeje
AR159 a hlavně SW je celkem s přehledem nejkrásnější ze střední třídy. Jezdí jich málo, ale ne tak málo kolik se jich prodá. Většina lidí si totiž raději zajede za kopec a koupí rok starou Alfu za polovinu ceny, která ještě voní novotou.
24. 7. 2008 09:17
PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
no rozhodně ACCORD - pouhé 4 kousky.

Nic proti Hondě ČR, ale když už prakticky všichni promítli pohyby kurzu koruny do ceníků, Honda stále nic, těžila a těžila z posilování koruny.

Accord má nyní novou generaci, ale i ta předchozí je podstatně lepší než značí výsledek 4 prodané kousky za měsíc. Sám motor 2,2 iCTDi by měl prodat několikanásobně víc.

I v Hondě ČR podnikají, chtějí maximalizovat zisk, to je běžné. Nechtěli slevit předčasně, ale tentokrát to dost přepálili.

Honda na začátku července konečně zlevňovala, dost razantně. Zřetelně vidíme že už museli. Stálo to v Hondě za tu ostudu s umístěním kompletně za celou koreou? Accord (i ten předchozí) rozhodně není tak špatný, aby se umísťoval daleko za historickými outsidery.

Cenovou politiku nejde dělat z pláže na Maledivách. Konkurence nespí a Accord přes nesporné kvality nelze nabízet za přemrštěnou cenu.

A propo, další překvapení měsíce je Mazda 6 a rozhodně zaslouženě.
Rozbalit vlákno
24
24. 7. 2008 09:51
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
S tou Hondou Accord plny suhlas, plus dodam velke minus = nelogicky zvolena kombinacia vybava a motorizacia a ked su aj navyse dodacie lehoty take dlhe ake u Civicu, taaak sa ani necudujme tomtu cislu. Nechajme sa prekvapit.

Nahliadnutie do kufra tiez nepotesi oci zaujemcu a rychlo schladi opravnene vasne pre noveho nastupcu pre rodiny. ;-\
24. 7. 2008 09:53
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
romumiem tvojmu prekvapeniu, ale skutočnosť bohužial uniká väčšine ľudí pracujúcich mimo samotnú automobilku alebo dealersku sieť. Veci sa majú nasledovne:
- výroba Accordu zatiaľ stále nenabehla do takých čísel, aby stíhala uspokojovať všetky trhy, importér pre Slovensko a Čechy je jedna firma a tieto dve krajiny dostali veľmi obmedzené kvóty na objednávku áut. dealeri zadávali predobjednávky vlastne ešte pred uvedením auta do predaja a kalendárne to bolo dokonca ešte pred predstavením modelu predajcom, takže nikto z nás nevedel, do čoho ide. Pochop, ak sme objednali 9 áut, z toho nám doteraz prišli len 3ks v jednej výbave, príde zákazník a povie že by chcel inú farbu, motor, výbavu, povieme mu že čakacia doba je cca do februára...
- oveľa viac ľudí čaká na verziu tourer pri ktorej bude možnosť odpočtu dph, tento model bude uvedený do predaja niekedy v 2. polovici septembra, znova ale vo veľmi obmedzených počtoch

Na základe týchto objektívnych skutočností môže Accord výraznejšie zasiahnuť do štatistík až v budúcom roku. Dúfam v jeho úspech (v rámci možností konzervatívneho európskeho trhu), nakoľko sa jedná o veľmi kvalitne potavené, pekné auto za výhodnú cenu, vôbec nie premrštenú.
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 09:58
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
Tu sa pozastavim nad tourerom...u nas jeden jazdi normalne na znackach tak si myslim ze uz je v predaji!
24. 7. 2008 10:03
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
možno dovoz zo zahraničia, slovenský / český tourer práve trčí na homologizačných skúškach na N1
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 10:08
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
Je to mozne...inac btw. vedel si ze nove hondy sa myslim ze v Gyori daju kupit o tretinu lacnejsie ako u nas?
24. 7. 2008 13:03
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
až o tretinu nie, ale Maďari majú iný systém pri predaji a prihlasovaní áut, auto kúpiš relatívne lacno ale keď ho chceš prihlásiť u nich na značky tak zaplatíš nenormálnu pálku na registračnom poplatku. preto sa relatívne oplatí kúpiť auto v Maďarsku a prihlásiť u nás keďže vtedy ťa ich poplatok nezaujíma.
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 13:11
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
Predavam ako som kupil a tak podrobnosti neviem. Kamrat doviezol Civica sedan a ma len slova chvali...ako na auto aj cenu. :yes:
24. 7. 2008 13:31
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
informácie máš v každom prípade správne, komplikuje sa to pri N1, čo komplikuje, ono je to protizákonné...
24. 7. 2008 10:04
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
Dodacie lehoty sedanu a kombicka su 3-4mesiace - v Nemecku + lepsia kombinacia vybava /motorizacia a cena
[odkaz]
24. 7. 2008 10:14
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
Uznávám tvé argumenty, částečně mohou způsobovat nízké prodeje kroky mateřské automobilky.

Ovšem prodat za prvních šest měsíců průměrně necelých 5 Accordů měsíčně je zoufale málo ve srovnání s objektivními kvalitami auta, kvalitami motoru, celkovou oblíbeností v Evropě / ve světě.

Porovnej s prodeji Kii Magnetis, nebo více než dvojnásobnými výkony Hyundaye Sonaty.
Netvrdím o těchto autech že jsou špatná. Jistě se ale prakticky každý kdo autům trochu rozumí shodne na tom, že Kia Magnetis je oproti (i předchozímu) Accordu hodně pozadu.

Proč má tedy Accord dlouhodobě tak nízké prodeje?
V první řadě stojí (stála) přemrštěná cena. Potom taky jak je zmíněno výše ta neflexibilita ve výbavách a motorech. Pro pár jedinců možná relativně menší kufr (částečně eliminováno možností koupit Tourer). Dále řekněme že za tím stojí dle tvého vyjádření částečně i politika a výrobní potenciál automobilky.

Přeji Accordu PODSTATNĚ větší úspěch než dosud, má potenciál na to, aby hrál stejnou ligu s Mazdou 6.

Obecně platí (pro zdejší Hondu dvakrát), že je třeba dlouhodobě budovat pověst značky místo krátkodobého honu za ziskem.

Hodně štěstí se schopným novým Accordem.
24. 7. 2008 10:56
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
IS-F z tych par jedincov bude nakoniec celkom slusne cislo, o ktorych Accord ci uz u sedanu alebo Tourera pride. Velkost kufra nie je hlavne kriterium pre manazera ale dost dolezite pre rodinne auto. A tu sa Accord straca a Mazda 6 ukazala o com je rodinne auto.
24. 7. 2008 13:26
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
celý tento rok bol pre accord akýsi bolestný, zo začiatku roku neboli už skladové zásoby existujúceho modelu a teraz ešte niesu dostatočné zásoby modelu nového. k tomu prirátajme nízke povedomie ľudí o značke, o samotnom modely ani nehovoriac, vtedajšiu vysokú cenu a malú možnosť individualizácie a máme perfektný recept na totálny neúspech a stratu tržného podielu :-( ceny už sú teraz alright, len nech už je dosť áut aby bolo z čoho vyberať.
Avatar - Dinar
24. 7. 2008 10:15
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
Tohle je přesně ono, pak se kdokoliv může divit "konzervativnosti" zákazníka, že si jde raději koupit něco evropského. Prostě pořízení auta je v urč. smyslu podobné jako oženění se, taky je důležité aby člověk pochopil, že si nebere jen tu svou, ale celý ansámbl kolem, rodina atd. U auta prostě jeho kvality samotné nestačí, musím mít možnost si vybrat dle svých představ, nakonfigurovat, dál dostupnost servisu jeho kvalita atd., to všechno je dáno přístupem zástupců značky. Jestli budou lidé od Hondy stavět svou politiku na tom, že accord je super auto, kup ho v černé, jiný není, tak mají smůlu, nemluvě o specifikách různých trhů jako je např. naše N1, domácí vědí jak na to, Superb ani nebyl na autosalonech a už měl verzi N1, prodejní čísla dělají lidé, pro které je auto spotřební věc, citlivější řízení a lepší převodovku nepozná 9 z 10 zákazníků, cena o 20% nižší a velký kufr to je pro většinu populace mnohem srozumitelnější argument.
24. 7. 2008 13:20
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
S mnohými vecami súhlasím, k pár by som sa rád vyjadril. Momentálny stav môžme považovať za nepríliš dobre zvládnutý taktický ťah, kedy bol uvedený model bez dostatočných skladových zásob vozov. Jednoducho je to smutný skutkový stav, ktorý bohužiaľ nemám ako ovplyvniť a preto mi na predajni teraz stoja 3 sedany v rôznych farbách s dvoma motormi v jednej výbave a čakám, kedy ktorý komu padne do oka. Záležitosť ohľadom neprogramovateľných vybav je znova ťahom importéra, ktorý môže vyšpecifikovať výbavové rady a uviesť ich na trh pod niekoľkými názvami. Preto má napr. Maďarský trh iné špecifiká ako Nemecký, ten zas iné ako Slovenský/ Český. Toto "predprogramovanie" spôsobí síce na jednej strane veľké obmedzenie pri výbere výbavy, na druhú stranu urýchli dodávky, kedy nemusíš na auto čakať 2, 3 mesiace (výroba v Japonsku a transport odtiaľ), ale máš ho do 15-tich dní od objednania, lebo sú navyrábané na skladoch (napr. momentálna situácia s CR-V a Civic). Znova je v tom pozitívum, že za celkom rozumné peniaze dostaneš poriadny kus auta s výbavou, negatívum to, že si nemôžeš rozkázať "chcem CD menič, navigáciu, ale nechcem kožu". ;-\
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 13:23
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
Mozes povedat v akej farbe a s akymi motormi. Otec chce kupit auto zhruba tejto velkosti a trochu mu radim s vyberom.
24. 7. 2008 13:29
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
takže všetko sedany:
- 2,4i-VTEC executive - Volcano grey metallic (tmavo sivá metalíza)
- 2,2i-DTEC executive - Cobalt blue pearl (modrá perleť)
- 2,2i-DTEC executive - Crystal black pearl (čierna perleť)
ak chceš ďaľšie detaily kľudne pošli SZ
24. 7. 2008 15:22
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
Jurajos porovnanaci test Accorda 2.2 s konkurenciou si mozes precita na tomo odkaze
[odkaz]
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 15:29
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
Diky...ale s nemcinou som na tom dost na noze. 8-s >:D
24. 7. 2008 15:43
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
Takto by som ti mal prelozit hm snad ak bude nutnost ale mnoho ti mozu napovedat aj cisla zo samotneho testu, ktore su do urcitej miery zaujimave a ostatny komentar k clanku je uz len redaktorove subjektivne hodnotenie (aj ked ma to vyzniet ako objektivne). Skus sa zaregistrovat na danej stranke a nasledne si mozes cely clanok,ale aj ine porovnavacie testy (Vergleichstest) tak ako vysiel v talcovej podobe stiahnut V PDF. A tabulky s cislami a udajmi uz lahkjo precitas a mnoho si sam odvodis. Ak nieco bude nejasne napis SZ.
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 15:56
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
Tak som zapojil zavity a vydoloval co mi ostalo v pamati zo zakladnej. A ostal som prekvapeny. Ze bude pozadu vo velkosti kufru a absolutnych vykonoch sa dalo ocakavat. Ale ze aj v riadeni! To by jeden necakal. A ze bude C5 ktora je nepochybne schopne auto na cele?
24. 7. 2008 16:12
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
Velkost kufra , myslim ze z tychto zaberov ten kufor nevyzera az tak malicky , smaozrejme v pristore podbehov je dost zuzeny a tie vezicky odoberaju cenne litre z objemu ale vsimni si, ze ako nizko dala Honda listy pre vedenie plata a tu moze byt aj dovod preco podla VDA ma Accord iba 406l objemu?? Co ty na to ?? Ved porovnaj to aj v suvislosti s vyskou sedadiel. Takze najlepsie bude si ten kufor na vlastne oci prehladnut a premerat.

Ohladne vyjadrenia a zhodnotenia v teste , tak zaujemca musi iba povedat ze Honda spravila podla testmanov max srot. Nastastie poznajuc nemecku objektivitu a subjetivne pretlacanie svojich nazorov som v pohode.

Dockajme noveho vykonnejsieho diesla.
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 16:21
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
Popravde na kombiky sa vobec nezameriavame...to uz skor nejake SUV. To plato som si vsimol a dokonca som niekde cital o objeme nejakych 380+. Ale ako vravym...je nam to egal. Ked si kupim sedacku/skrinu/chladnicku tak mi ju privezu domov.
A testy su tak ci tak len orientacna info. Ak si mam nieco kupit tak to vyskusam a porovnam. Ale vysvetluj to niekomu...
24. 7. 2008 14:35
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
Co si tak vzpomínám, tak podobná situace byla i s Civicem po uvedení na trh. To že Honda umí udělat auto zas taková novinka není, ale tenhle "tanec" okolo.... Škoda, protože z jap. zástupců si myslim, že je to jedno z nejlepších co jde koupit.
neregistrovaný "babo"
25. 7. 2008 00:16
Re: PŘEKVAPENÍ MĚSÍCE
no presne tak to s Civicom aj CR-V bolo... SMe maly trh a importer naozaj ma male kvoty... Nas dealer na tento rok accord ma snad z vypredany...

Celkovo marketing HONDA v CR a SR by som asi cely vyhodil ;-)
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 09:45
Mondeo
Hoši hoši, nevím co tu řešíte. Passat je na trhu již nějaký ten pátek a jak dokazují prodeje rozhodně to špatné auto není. Jak se komu líbí je druhá věc. Mondeo je relativně nové a minimálně stejně kvalitní jako ten Passat. Nemluvě, že lépe jezdí. Tak nad čím se tu pozastavujete?? rostě nic netrvá věčně a momentálně je lídrem středního mainstreemu Mondeo. ;-)
Rozbalit vlákno
18
24. 7. 2008 09:55
Re: Mondeo
Pierro, suhlas s tvojim nazor, len by to zaroven chcelo aby takto racionalne a vecne uvazovali ludia v momnete, ked bude Mondeo v predaji 3roky a na trh pride novy Passat. :-)
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 09:56
Re: Mondeo
Prosim ta...az v pekle nasnezi!!!...ale extremom sa nikdy nevyhnes! >:-[]
24. 7. 2008 10:07
Re: Mondeo
No snad sa tu zmeni a snad aj v tom pekle nasnezi , stacia prve lastovicky na tomto fore , napr. dnes je debata vecna , konstruktivna a bez zbytocnych invektiv :yes: :-!
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 10:10
Re: Mondeo
Ci to nebude tym ze je este malo hodin!
A vies ako to je...GTI nieco napise a par jedincov to skratka nerozdycha. >:-[]
24. 7. 2008 10:31
Re: Mondeo
Jednoducho staci na dotycnych prispievatelov nereagovat a neodpisovat , zbytocne tak nezahlcovat fora takouto zabomysiou vojnou, kde jednemu ide len a len o to, aby druhych nastval a potom sa na nich bavil. A vysledok z takejto neplodnej debaty sa aj tak nedostavi (ak za vysledok neratame nastavnych diskutujucich a osobne invektiva co riadok a prispevok), lebo koncenzus principialne u urcitych diskutujucich nie je mozny. A najvacsi "trest" pre takychto zahlcovacov bude, ak nik nebude na nich reagovat, doslova a do pismena !!!!
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 10:42
Re: Mondeo
To by ovsem bol ten idealny pripad. Buducnost ukaze kolko ludi je tejto sebadiscipliny schopnych.
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 10:20
Re: Mondeo
Som zvedavý, aký vlastne ten nový Passat bude. Ničmenej na ten si ešte nejaký ten rok budeme musieť počkať. A medzi tým bude konkurencia ukusovať z toho apoštolského koláča. Ničmenej, v túto chvílu je Mndeo asi skutočne najlepšou volbou v strednej triede (z pohladu fleetového manažera, ako aj bežného zákazníka)...
Avatar - Dinar
24. 7. 2008 10:22
Re: Mondeo
Musí ale chtít dýzl.
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 10:40
Re: Mondeo
Souhlas. Má volba by byla v případě Mondea jasná. Motor 2,2 TDCi, výbava Titanium. V případě Passata pak benzín, 1,8 TSI výbava sportline...
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 10:46
Re: Mondeo
Nevymyslaj...mas peknu A4 tak sa jej drz! >:-[]
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 10:52
Re: Mondeo
Hovorím v teóriach. Na nové Mondeo ani na Passat nemám drobné... ;-)
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 12:51
Re: Mondeo
No jo Onasisu... >:D
24. 7. 2008 10:22
Re: Mondeo
Ja bych sel do Accordu, kdyz uz tedy ;-)
24. 7. 2008 10:39
Re: Mondeo
Accord je moj horuci kandidat. Vrasky mi robi iba velkost batozinoveho priestoru - preto zvazujem aj M6. Inak ako rodinne auto nema chybu ako po stranke vybavy (Elegance), spracovania , priestoru, podvozku a vykon 115kW dostacujuci na dostojne zvezenie sa. Zvedavy som na novy diesel od Hondy.
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 10:45
Re: Mondeo
S kufrom je to v pohode. Je to tam sice sama zakruta, vycnelok a ja neviem co, ale aspon to supluje sietku! >:-[]
Inac dobry vyber...ani z jednym neurobis chybu.
24. 7. 2008 11:05
Re: Mondeo
Ja by som Accordu vedel odpustit nedostatok v obejem kufra ale manzelka uz nie (predsa len potrebujem rodinne auto deti+kociar). Reakcie na Accord pri zivom zhladnuti, usadnuti, jazde u manzelky boli vauuuuu do momentu pokial nezhliadla kufor u sedanu. Tourer hm este mensi kufor -bude to mat tazke hoci je to dizajnovo veeelmi vydarene kombicko?? Inak tu je odkaz na prehliadku interieru a batozinoveho priestoru u Accorda z pohladu vnutornej kamery :
[odkaz]
25. 7. 2008 20:35
Re: Mondeo
Dobrý výber...do doby, kým nebudeš potrebovať vraziť dozadu 3 detské sedačky vedľa seba. Ja vozím 3 sedačky + kočík a bol problém nájsť vyhovujúce auto. Na 3 autosedačky je vzadu limitujúca šírka interiéru, ale v najužšom mieste medzi madlami. Nad 130 cm ju má máloktoré, u mňa po zmeraní šírky sedačiek bolo minimom 132 cm (s odretými ušami).
24. 7. 2008 10:30
gratulace všem
Gratuluju jak Mondeu ktery se asi vazne ujima vlady ve stredni tride; Superb je tady doma tak proste uspet musi; stejne tak gratulace Passatu, ze je porad schopnej presvedcit velky mnozstvi lidi aby si ho koupili; dal me samozrejme tesi Mazda 6 ktera je s Accordem moje favoritka; no a nejvic me samozrejme tesi 6. pozice trojkoveho BMW, jejichz rady brzo rozsirim i kdyz ne nakupem v CR :-)

Preji vsem mirumilovnou diskuzi, snad to tu nekteri znami "diskuteri" nezacnou zbytecne virit
:-)
Rozbalit vlákno
0
24. 7. 2008 12:46
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
78
Avatar - T613
24. 7. 2008 13:10
Re: SUPER!B
v čem je lepší? no jestli ti na to někdo odpoví tak vyhraje od klubu Zadřený ventil 2008, protože boj s větrnými mlýny se musí nějak ocenit :-)
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 13:17
Re: SUPER!B
A vecnou cenou by mohol byt DonQuijotov kon! ;-)
24. 7. 2008 13:34
Re: SUPER!B
čižmy "by Sancho Panza" :-!
24. 7. 2008 14:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
24. 7. 2008 14:40
Re: SUPER!B
>:D zadřetý 613! te´d si mě dostal do kolen >:D
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 14:47
Re: SUPER!B
Prokristapána, já se z toho kluka snad PoSeRu.... je neuvěřitelnej. Zadřetý T613 >:D >:D >:-[] Matelko RULEZ :yes: :yes:
24. 7. 2008 15:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 15:13
Re: SUPER!B
Hlavne klud matelko. Už zase kopeš okolo seba nožičkami. Hádam ti nezobrali medvedíka???
25. 7. 2008 09:18
Re: SUPER!B
V poho, zase mu teče do bot a neví kudy kam, tak se tu mláti ode zdi ke zdi.
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 13:30
Re: SUPER!B
No vieš matelko, ono to tak dosť často býva, že si ludia kupujú autá, ktoré sa im páčia...
Avatar - KANKUNEN
24. 7. 2008 13:32
Re: SUPER!B
Hádej kdo je tady SUPER!BLB???? >:D
24. 7. 2008 14:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2008 13:33
Re: SUPER!B
á, Matelko, teba som celý deň vyzeral, že kdy sa tu objavíš... takže nejaké tie resty zo včera:
"Passat CC, subprémia, len mu k tomu chýba to logo" -aké logo chýba subrémii?-;
"Touareg, prémiová liga" -v čom je Touareg prémiový?-
"Scirocco, čistý športiak" -ktorými chrakteristikami je Šíro čistý športiak (počkaj keď raz prebehne cez blato, aký bude zasvinený)-
24. 7. 2008 14:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Alpinus"
24. 7. 2008 14:45
Re: SUPER!B
Matelko!! Veď tebe už načisto kúruje >:-[] Súdim podľa tvojej odpovede - ty už máš už ten lieskovec, čo nosíš v dutine lebečnej, načisto vylízaný >:D
24. 7. 2008 15:45
Re: SUPER!B
no ja stále čakám, za 2 dni ani jedna odpoveď...
"Passat CC, subprémia, len mu k tomu chýba to logo" -aké logo chýba subrémii?-;
"Touareg, prémiová liga" -v čom je Touareg prémiový?-
"Scirocco, čistý športiak" -ktorými chrakteristikami je Šíro čistý športiak (počkaj keď raz prebehne cez blato, aký bude zasvinený)-
tak ako, drobec? ;-)
24. 7. 2008 17:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2008 17:36
Re: SUPER!B
to sú tvoje citáty zo včera. mimochodom, tvoju neschopnosť odpovedať na moje otázky mám brať tak, že si vlastne včera len tak drístal naprázdno do vetra o veciach, o ktorých vôbec nemáš páru?
24. 7. 2008 13:54
Re: SUPER!B
Nahodou, Croma je zajimave auto. Videl jsem ji v Chorvatsku a designove je velmi zajimava. Takova cista, pekna docela. Neujala se podle me proto, ze ve stredni tride nestaci jen kombik jako jedna modelova rada. Zakladem podle me musi byt sedan/liftback, pak od nej odvozeny kombik a pak pripadne nejake dalsi variace. Ale Croma je rozhodne zajimava.
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 14:16
Re: SUPER!B
Vikingu, dostals SZ?? Co bys řekl na A4?? ;-)
24. 7. 2008 14:22
Re: SUPER!B
odepsal jsem ti ;-)
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 14:28
Re: SUPER!B
Jo jo, teď jsem se koukal, díky. ;-)
24. 7. 2008 14:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2008 15:17
Re: SUPER!B
Fiat ušel za posledních několik let velký kus cesty a tak dílenskému zpracování, volbě materiálů ani designu interiéru nemůžeme téměř nic vytknout. Croma je postavena velmi bytelně a komfortně, pohodlí je zde totiž vždy na prvním místě. [odkaz]
Zde se o nejakem "plastovem interieru" nic nerika. A jinak plasty se pouzivaji v kazdem interieru >:D Jako nesedel jsem v tom, ale verim tomu, co ctu, prece to nepochvali, kdyz to bude najaka, s prominutim sra.ka. Navic take podle toho testu velmi dobra prostornost a i dalsi veci jsou tam pochvaleny. Jasne, ma to take chyby, jenomze to ma kazde auto. I Passat, Mondeo, Superb II, Mazda 6, A4, BMW 3, Avensis, MB-C, .... Duvod neuspechu Cromy je asi opravdu v tom, jak se pise v jiz zminenem testu, ze spouste lidi se nechce dat tolik penez za auto znacky Fiat. Fiat ma proste dobrou image jako vyrobce malych aut, pripadne jeste aut nizsi stredni tridy, ale vys, to jeste ne. Mozna se mu za par let podari prodavat i auta stredni tridy. Uvidime.
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 15:20
Re: SUPER!B
dobrá úvaha... ;-) :yes:
24. 7. 2008 15:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
24. 7. 2008 16:13
Re: SUPER!B
Ty meleš takove nesmysli shazovat krasna auta a hajit to nejnudnějši co ve třidach je tzn ww groupe mit tvuj vkus tak si minimalně naliskam nebo si necham vypejchnout očka.
24. 7. 2008 16:30
Re: SUPER!B
Ja si myslim, ze VW group neni nejnudnejsi ve tridach. Seat delal vzdy velmi zajimava auta, Audi take, Skodovka, tam jak kdy, Lambo a Buggati neresim >:D a VW, to je tezko rict, pro nekoho to je nuda, pro nekoho to je krasa. Treba me se VW docela libi, i kdyz nerikam, ze jsou to nejake designove zajimave kreace, ale mozna prave proto se to libi. Proste nekomu to sedne, nekomu ne. Je ale pravda, ze VW se prodava spis jinymi argumenty nez designem.
24. 7. 2008 17:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2008 17:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2008 16:21
Re: SUPER!B
Tak treba v prostornosti si myslim, ze ne. A s tim interierem to taky neni nijak spatne, tam taky dokaze vetsine souperu konkurovat. Navic Fiat vzdy delal dobre diesely. Schazi ale ta image. Fiat by to mel podle me priste zkusit do stredni tridy jinak - za 1. ne takovymto jakymsi crossoverem, ale normalnim sedanem, pripadne liftbackem a mel by ho udelat jako Bravo - design, ktery chytne za srdce, plny emoci, proste italsky horkokrevny design. Tak ma vypadat podle me italske auto, jedine tak muze zaujmout. Samozrejme nesmi osidit interiere a zpracovani, ve stredni tride by jim to nikdo neodpustil ani kdyby meli nevim jaky design. A nasadit nepremrstenou cenu. Nesmi cenove jit nad nemce a japonce, to by jim slavu neprineslo, si myslim. Ale podle me by to meli takhle zkusit priste, jestli nejake priste bude.
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 16:25
Re: SUPER!B
No tu s Bravom neprerazis. Argumenty typu "nezvladnuta bocna linka" a pod. sa na teba len zosypu. Aj ked doteraz som nepochopil co sa tym mysli.
24. 7. 2008 16:38
Re: SUPER!B
Predpokladam, ze to "tu" myslis jako s 507-ckou. No pak by me tedy zajimalo, jak by melo vypadat italske auto, aby se mu libilo.

Bravo je podle me jedno z nejhezcich aut nizsi stredni. Hned za Civicem. Aspon tedy v mem zebricku :-)
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 16:42
Re: SUPER!B
No jasne...koho by som myslel. >:D On v podstate nie je hlupy, ale mam niekedy dojem ze pre stromy nevidi les.
A v tom rebricku sa viac menej zhodneme...akurat ze ja mam prehodene poradie! ;-) Akurat tie Honda ceny. 8-s :no:
24. 7. 2008 16:52
Re: SUPER!B
No to jo. Na www.honda.cz je napsano, ze 1.8 (1.4 bych nebral) zacina na 469 000KC. Neni nahodou ted ale nejaka akce na Hondy? A i s tim prodejcem by se to dalo trochu srazit, myslim. Po chvilce smlouvani.
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 17:51
Re: SUPER!B
U nas je to 629 tisic vo vybave Sport...a popravde...cokolvek nad 550 mi pride prilis. No...malo na sebe makam! >:-[]
Avatar - da_b0mb
24. 7. 2008 22:28
Re: SUPER!B
Honda sla celkove hodne dolu s cenama...vzhledem k silici korune.
24. 7. 2008 17:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2008 18:24
Re: SUPER!B
No dival jsem se na obrazky, protoze neznam toto auto, a je opravdu krasne. A neco novevjsiho? Dejme tomu tak za poslednich 15 let? Minula generace Brava, prvni Punto, Marea, Brava ..?
Avatar - T613
24. 7. 2008 18:26
Re: SUPER!B
Marea kombi mňamka ;-) Bravo I. delikatesa
24. 7. 2008 21:21
Re: SUPER!B
Jj, Marea Weekend, to bylo drsny auticko. A Bravo I. ma muj bratranek, fakt paradni.
25. 7. 2008 20:42
Re: SUPER!B
Drsné, až neuveriteľne športové a pre niekoho možno aj zábavné. Jazdil som krátko s 1.8-litrovým benzínom, dralo sa to dopredu jak besné. Až bolo treba dávať pozor v zákrutách, rado "odstreľovalo" zadok keď to človek trochu prehnal, a dosť ťažko sa odhadovalo, kedy treba ubrať, podvozok nijak dopredu nedával vedieť kde je hranica. A ešte trochi prisilný posilňovač riadenia, ale to je tak všetko, čo by sa dalo vytknúť. Fenomenálny prvok-sklopný zadný nárazník, aby sa dosiahla rovná nakladacia hrana do kufra, dodnes nikto nezopakoval...
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 18:33
Re: SUPER!B
Teda neviem ktoru verziu myslis ale tu rusku sme kedysi mali doma! >:-[]
24. 7. 2008 17:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
24. 7. 2008 18:44
Re: SUPER!B
prvé dve vety tohto príspevku by mali zapísať na fan klub stránky do sieňe slávy

boha ja nemôžem z tohto blba >:D >:D :yes: bravooo >:-[]
neregistrovaný "baschwek"
24. 7. 2008 20:19
Re: SUPER!B
Tenhle crossover je ale dokonalej, jako rodinný auto je to ideální. Vzadu je místa na rozdávání a protože dítě v sedačce potřebuje víc místa než dospělej je to podle mne povedený auto pro toho kdo má rodinu a nechce jezdit v dodávce typu mazda 5. A že se v čechách neprodává nic neznamená.
25. 7. 2008 09:24
Re: SUPER!B
Ne, ne, Vi King to napsal velmi dobře. Paralela se nabízí s Phaetonem. VW zatím nemá image na to, aby lidi koupili luxusní limuzínu se znakem VW, i když to auto je velmi schopné.
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 14:47
Re: SUPER!B
Croma naozaj ponuka za slusny peniaz vela muziky...coho sa vsak nikdy nezbavy je stigma svojho mena a istej nejednoznacnosti. Ani kombi ani MPV. A to jej asi najviac skodi.
24. 7. 2008 15:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 15:22
Re: SUPER!B
Velmi slusne to popisal o kusok vysie Vi King. A s tou cenou ma pravdu...aj ked Ti daju zlavu na Cromu...a ver ze velku, pre ludi to bude za FIAT stale vela.
Inac ja mam teraz v aute Jetro Thul...a ty?
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 15:31
Re: SUPER!B
Uspávanky... >:-[]
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 15:35
Re: SUPER!B
Inac vsimas si dva naprosto odlisne intelektualne vykony ktore tu podavaju dvaja benjaminkovia? (teda jeden saa za to ani nehanbi) Myslim ze mlady by sa mal inspirovat najskor tam a az potom pozerat dalej...pokojne az na obzor GTI.
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 15:40
Re: SUPER!B
Všímam si toho a velmi dobre. Viking je oproti tomu dojčaťu Pán diskutér...
24. 7. 2008 15:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 15:55
Re: SUPER!B
Fajn Daniel, poďme sa vykašlať na hádky zabudnime na nadávanie a bavme sa normálne ako chlapi. Ja to beriem. A ty?? Súhlasíš?? ;-)
Avatar - gld
24. 7. 2008 18:46
Re: SUPER!B
to je snáď vtip...čo čakáš, rozumnú odpoved, tupec? >:D
24. 7. 2008 15:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 15:58
Re: SUPER!B
Croma za milion?....a to si kde videl? :-O
24. 7. 2008 16:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
24. 7. 2008 16:26
Re: SUPER!B
ty máš teda formu
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 16:31
Re: SUPER!B
To vies..Peking sa blizi!
24. 7. 2008 16:34
Re: SUPER!B
bude pre neho aj paraolympiada? :-!
Avatar - T613
24. 7. 2008 16:38
Re: SUPER!B
MŠ se taky účastní??
24. 7. 2008 22:29
Re: SUPER!B
Je vidět že máš dobrý vkus.
25. 7. 2008 09:26
Re: SUPER!B
V jeho Tatře ? Maximálně 2 lopatky písku a kyblíček.
neregistrovaný "baschwek"
24. 7. 2008 20:11
Re: SUPER!B
Croma se tu neujala protože je to Fiat a je v čechách předražená. Racionálně uvažující člověk co na to má a co si kupuje auto za své (a nemusí mu ho jako socce kupovat firma ;-) vezme to co našetřil na ošizenou fabii kombi s chrochtajícím TDI, zajede do německa a vrátí se s pořádným autem s pořádným motorem a s pořádnou výbavou. www.automobiloutlet.de
24. 7. 2008 14:05
Re: SUPER!B
"Mondeo bodoval len preto, že sú ľudia, ktorým sa páči Ford." to je zase "perla ducha" od Matelka. To vieš, Matelko, aj Superb bodoval preto, že sú ľudia, ktorým sa páči Škoda, aj Passat, lebo je stále veľa tých, ktorým sa páči VW.
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 14:15
Re: SUPER!B
Myslím že táto matelkova hláška by si zaslúžila nominovať na diamantový ventil.... >:-[]
24. 7. 2008 14:19
Re: SUPER!B
Toľko cien, koľko by tu pozbieral, nemá ani Federer s Borgom a Agassim dokopy, a už snáď ani neexistuje kov, ktorý by bol vhodný pre jeho "ventilky."
24. 7. 2008 14:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2008 14:40
Re: SUPER!B
Ja sa pytam, v com je Passat najlepsi?
24. 7. 2008 15:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2008 15:18
Re: SUPER!B
Matelko 4x4 nezklamal >:D
24. 7. 2008 15:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
24. 7. 2008 14:40
Re: SUPER!B
a v čem je nejlepší?
24. 7. 2008 16:28
Re: SUPER!B
Nedošlo, nedošlo, a ani nedôjde..Úplne stačí, že to neustále dochádza hlavne Tebe. >:D >:D >:D
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 14:15
SUPER!B
Myslím že matelko by si viac než zaslúžil nominovať na diamantový ventil.... >:-[] Nepoznám lepšieho baviča. Daniel my ti fandíme a sme radi, že ťa máme.... >:-[]
Rozbalit vlákno
4
24. 7. 2008 15:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pierro
24. 7. 2008 15:21
Re: SUPER!B
My ti predsa rozumieme matelko... >:-[]
Avatar - jazva
24. 7. 2008 15:41
Re: SUPER!B
Ty si proste * na pohľadanie... ;-\
24. 7. 2008 15:52
Re: SUPER!B
Rekl bych, ze mu tenhle titul uz nikdo vzit nemuze, i kdyz ho nema jeste oficialne. :-)
24. 7. 2008 15:32
KLUCI V AKCI
Chceš červnové eso třídy? Ber titána ve dvoulitrové naftě. Je v akci. Ušetříš 146 tisíc... a když si ho přikrášlíš krysí klecí, vyjde tě na 560. Na tomhle začíná základní, holej Apoštol, asi ví proč...

No, takže ten titán je skvěle vybavenej, to se musí nechat. Je to prostě životní kauf. Jo... a nezapomeň si večer pustit v telce kluky v akci, budou prej vařit nějakou nastavovanou kaši...

BRAVWO PASSAT :yes:
Rozbalit vlákno
26
24. 7. 2008 15:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2008 15:52
Re: KLUCI V AKCI
aký používaš lubrikant? že by som to chalanom na dieľni odporučil ako olej do diferákov...
24. 7. 2008 15:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2008 16:27
Re: KLUCI V AKCI
podľa čoho súdiš? :-|
no a mimochodom:
"Passat CC, subprémia, len mu k tomu chýba to logo" -aké logo chýba subrémii?-;
"Touareg, prémiová liga" -v čom je Touareg prémiový?-
"Scirocco, čistý športiak" -ktorými chrakteristikami je Šíro čistý športiak ?(počkaj keď raz prebehne cez blato, aký bude zasvinený)-
25. 7. 2008 20:45
Re: KLUCI V AKCI
škoda námahy...
25. 7. 2008 20:50
Re: KLUCI V AKCI
v pohode, ja mám výdrž, ešte som s ním neskončíl...
24. 7. 2008 15:49
Re: KLUCI V AKCI
Je to jako kvakani kacera...ga ga ga ga >:D

Pane rychlofolksvágn prestante obhajovat neobhajitelne, nebo budu tvrdit ze kostka je kulata ;-)
24. 7. 2008 15:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2008 15:54
Re: KLUCI V AKCI
Ty se do ni teprv tesis co ;-)
24. 7. 2008 16:01
Re: KLUCI V AKCI
Asi tak. Jen snuska prazdnejch kecu (doslova).
24. 7. 2008 16:03
Re: KLUCI V AKCI
No, ještě to uvaž. Před tím se ale mrkni na tu akci...
24. 7. 2008 16:14
Re: KLUCI V AKCI
Ano, popsals momentalni akci kterou Ford na Mondeo nabizi a misto tveho klasickeho BRAVO ktere si nesporne kvalitni auto kterym Mondeo je (a ted i za vybornou cenu) zaslouzi placas neco o vareni z vody... To uz proste neni ani vtipny, to je ubohy. :no:
24. 7. 2008 16:11
Re: KLUCI V AKCI
Ono ale, kdyz si totak vezmes, Passat neni spatne auto. Kvalitni interier, konzervativni a nekonfliktni design (pro nekoho to je +, pro nekoho -), kvalitni technika, dobra spolehlivost, pomerne slusne motory a ted uz i zajimava cena. Ale neni to take zadne uberauto. Je uz starsi a uz proste starne, nova konkurence prichazi s novymi vecmi a svezejsim designem. Pro cloveka, ktery ma rad nemecka auta je to idealni vuz, pokud nebudem brat v potaz premiovky. Uvidime, co se stane, az prijde nova generace.
24. 7. 2008 16:17
Re: KLUCI V AKCI
Vsak ja taky na pasat nijak extra neplivu, pro firmy to je porad zajimava volba diky kvalitam kterys sam popsal. Jen se mi nelibi geteiho kecy o vareni z vody za stavajici situace, kdy je mondeo minimalne (!) stejne dobry jako psat. Podle me ani sam neveri tomu co napsal.
24. 7. 2008 16:47
Re: KLUCI V AKCI
No to jo. Mondeo se urcite Passatu vyrovna, ale ja myslim, ze se spousta aut Passatu vyrovna. Tezko urcit, kdo je nejlepsi, myslim, ze to ani objektivne nejde. Dnes je takova konkurence - Passat, Mondeo, Mazda 6, Accord, prijde Insignia, C5, Superb II a dalsi. A to jsem vynechal premiovky. Ty taky uz hraji velmi dulezitou roli, davno uz nestoji 2x vic nez mainstream. Vybirat si dnes ve stredni tride, to je opravdu radost, protoze kazdy zde najde, co se mu libi a opravdu nemuze udelat spatny kauf.
24. 7. 2008 16:58
Re: KLUCI V AKCI
Presne tak, proto nechapu na nebe vynaseni passata, kterej objektivne hodnoceno na absolutni spicku nepremiovek trochu ztraci, hlavne tema silenejma traktoridnima TDI PD ktery jsou ve velky vetsine vsech co jezdej.
Naprosto souhlasim, ze dneska koupit spatny auto tyhle kategorie chce docela kumšt :-)
neregistrovaný "Alpinus"
24. 7. 2008 16:16
Re: KLUCI V AKCI
Možno keby sa ti deti v mladosti neposmievali, keby v tvojich pubertálnych časoch dievčatá od teba nebočili, mohol si dnes mať rodinu a pre koho žiť! :-) Takto je tvojím jediným životným potešením prispievať na auto.cz a vyjadrovať sa prakticky ku všetkému. Čo iného očakávať, keď jediné, čo ťa doma v tvojom smutnom živote čaká, je oslintaný Svět motorů v kúte na záchode, hneď vedľa záchodovej kefy.... >:-[]
24. 7. 2008 16:20
Re: KLUCI V AKCI
Je to trosku kruty, ale mozna to bude castecne pravdivy. Je pravda ze nikdy neodpovedel na zadnou otazku tykajici se jeho osoby, jeho "vozu" (jak pise na blogu >:D ), zato jeho dogmatismus dosahuje naprosto bizardnich rozmeru 8-s
24. 7. 2008 16:27
Re: KLUCI V AKCI
Popravde receno si nedokazu predstavit, ze clovek, ktereho naplnuje rodina, potazmo castecne i prace, ve ktere se mu dari, ma tolik casu na psani bezvyznamnych hovadin do internetovych diskusi. Basnicke strevo to individuum ma, o tom zadna, jen skoda, ze sve nadani nedokaze vyuzit nekde jinde... :no:
24. 7. 2008 16:38
Re: KLUCI V AKCI
Svata pravda ;-)
24. 7. 2008 16:22
Re: KLUCI V AKCI
GTI, no trvalo ti teda pekne dlho, kym si nasiel slova na tieto cisla. Chapem, nebolo to jednoduche. Ale... to ma byt vsetko? Cakal som viac. Boli tu uz podobne statiky, ktore majster slova zvladol okomentovat brilantnejsie. No nic, tak si zas musime pockat mesiac, na dalsiu statistiku. Snad potom sa vyjadris ku kralovi predajov v strednej triede trosku vyrecnejsie...

Ale nic v zlom, passik je fajnova kara (jedine v CC verzii, samozrejme). Ono v podstate v prvej desiatke niet zleho auta. Len dobre, lepsie a... najlepsie!
neregistrovaný "antal"
24. 7. 2008 17:03
Re: KLUCI V AKCI
presne,musime pockat az bude prvy to bude zase orgazmus >:-[]
Avatar - T613
24. 7. 2008 16:46
Re: KLUCI V AKCI
jestli sem se koukl dobře tak Pašík Variant v akci je jen o pouhých 3O tis. dražší
Avatar - Ondore
24. 7. 2008 18:46
Re: KLUCI V AKCI
asi ví proč... >:-[]
Avatar - gld
24. 7. 2008 18:51
Re: KLUCI V AKCI
a povedzme si rovno, pre správneho VWanatika je to nič ;-)
neregistrovaný "baschwek"
25. 7. 2008 08:09
Re: KLUCI V AKCI
Vypadá to že tvá infantilní demagogie hraničící se zaslepenou poblouzněností nese první výsledky ;-)
25. 7. 2008 05:05
OT: Novy Megane 3d zachycen bez kamuflaze
Posledni retuse byly v zasade realne, tady je finale, pri foceni...zejmena zadni cast vypada, ze bude zajimava.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - da_b0mb
25. 7. 2008 06:07
Re: OT: Novy Megane 3d zachycen bez kamuflaze
trochu skoda toho predku, ty stribrny dily pusobej dost lacine. jinak bocni silueta jako soucasna Astra...docela povedeny. Btw ta lidska kamuflaz nic moc...maj po pr.deli ;-)
25. 7. 2008 06:42
Re: OT: Novy Megane 3d zachycen bez kamuflaze
Ten predek vypada prapodivne a bude fungovat spise v nekontrastnich barvach, treba je to sportovni paket ;-) . Jinak je tvar hezky.
Avatar - T613
25. 7. 2008 06:32
Re: OT: Novy Megane 3d zachycen bez kamuflaze
vypadá to zajímavě.. uvidíme ;-)
25. 7. 2008 16:36
Nissan Primera
Nissan Primera je typickým příkladem toho, jak se z relativně oblíbeného auta může kvůli nějakému bláznivému designérovi mrtvé auto. Nechápu management Nissanu.
Rozbalit vlákno
2
25. 7. 2008 20:56
Re: Nissan Primera
Povedal by som, že kliatba Primery nebola len v dizajne. Neviem ako kde, ale u nás to bola aj dosť neprimeraná cena tohto auta. Šplhala sa až na úroveň prémiových áut...I keď technicky bola na špičkovej úrovni.
26. 7. 2008 12:33
Re: Nissan Primera
Honda Accord se cenou taky blíží prémiovým autům a přesto se celkem slušně prodává. Toyota Avesnis má taky celkem vysoké ceny. A prodávají se.
neregistrovaný "Paninaro"
26. 7. 2008 01:37
TOYOTA AVENSIS
No až přijde nový Avensis, nebude jistě u nás trhat prodejní rekordy, ale zároveň je jisté, že to bude to nejlepší v cenově dostupné střední třídě... :-!
Rozbalit vlákno
0
28. 7. 2008 14:36
Mondeo na Slovensku
Neviem ako v Čechách, alen Slovensku je s Mondeami obrovský problém. Slovensko je pre Ford trha kategorie B a tym padom nezaujimavy. Ja som objednaval 2 litroveho diesela v akciovej vybave zaciatkom marca, auto malo byt dodane za tri mesiace...
Nebolo a nebude...
Najprv presunuli jeho výrobu na jul (cervenec) potom na september, po tom ako som spravil krik tak spat na jul a potom opat na september. Akoze dodavat auto strednej triedy viac ako 7 mesiacov je podla mna neunosne. Predajcovia z Fordu mi tvrdili, ze slovenski zakaznici maju naobjednanych viac ako 400 Mondei, ktore Ford nie je schopny dodat. Mne nakoniec za mierny doplatok ponukli 2,2 litra v podobnej vybave tak som to bral a ten by mal byt v auguste... Ale uprimne, ak by som nemusel absolvovat torturu s podpisovanim noveho auta vo firme (najma, ak som si vyhadal novych ludi a priestory...), tak by som si objednal nieco ine...
Ako s Fordu podarilo vyrobit pekne auto, tak samotnu vyrobu a distribiciu nezvladli...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "robberto"
31. 7. 2008 12:03
Volkswagen PASSAT
passat je krásné auto z venku, ale vnitřek je o trochu lepší žigul z 90tých let. Kde udělali soudruzi z NDR chybu? Určitě to nebylo tím, že za války stříleli do vzduchu, ale asi tím že šetří na tom, na čem by se šetřit nemělo !!! co takhle se inspirovat u audi ???
Rozbalit vlákno
0