Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Za volantem Škody Vision X: Svezli jsme se s konceptem chystaného městského SUV!
20 komentářů
Bubáq
Napřed jsme byli z nového grilu rozpačití, ale pohledy z různých stran odhalují jeho mladistvější, sympatické vyznění. Řešení zádě nás doslova uchvátilo: přejeme si, aby bylo převzato do série v úplně stejném provedení. Pak ani vysoká nakládací hrana kufru nebude tolik vadit. Kváq ani nevypadá jako SUV (nebo crossover), má velmi příjemné proporce a jistě se bude líbit velkému počtu potenciálních zákazníků. Třeba i zapomenou, že pod kapotou bude na výběr jen tříválec a tříválec.
Co se interiéru týká, jsme toho názoru, že materiálově půjde o zcela jiné provedení. Ale hlavní lišta přístrojové desky by měla svým tvarem a prostorovým účinkem zcela určitě ozdobit i sériové provedení Kváqu. Multimédia nás naprosto nezajímaví, my raději jezdíme a řídíme, než abychom neustále patlali displeje svými zpocenými prstíky. Podle našeho mínění by se Kvák klidně mohl obejít bez všeho ostatního, kromě digi-rádia, navigace a připojení telefonu. Důležitější, než sto sedmdesát čtyři variant zobrazení přístrojů je zvuk reproduktorů. Nemáme pochyby, že interiér bude rozměrný a že kufr bude simply big, a že nebudou chybět škrabka s deštníkem, což - mimochodem - nejsou zbytečnosti.
Suma sumárum, vypadá to, že od roku 2019 může Škodovka naplánovat ukončení výroby Fábie. Ale tak jednoduché to nebude: pokud bude Kváq cenově postaven cca 80 tis Kč výše od Fabky, pak si Fábie pořád najde dostatek zákazníků. A Škodovka se díky Kváqu prodávanému všude v Evropě se významně přiblíží svému cíli - sto miliónů aut ročně! S Kváquem to vypadá naprosto reálně.
(My- forma byla vybrána záměrně, abychom plynule navázali na text pana Bureše 😄 )
Co se interiéru týká, jsme toho názoru, že materiálově půjde o zcela jiné provedení. Ale hlavní lišta přístrojové desky by měla svým tvarem a prostorovým účinkem zcela určitě ozdobit i sériové provedení Kváqu. Multimédia nás naprosto nezajímaví, my raději jezdíme a řídíme, než abychom neustále patlali displeje svými zpocenými prstíky. Podle našeho mínění by se Kvák klidně mohl obejít bez všeho ostatního, kromě digi-rádia, navigace a připojení telefonu. Důležitější, než sto sedmdesát čtyři variant zobrazení přístrojů je zvuk reproduktorů. Nemáme pochyby, že interiér bude rozměrný a že kufr bude simply big, a že nebudou chybět škrabka s deštníkem, což - mimochodem - nejsou zbytečnosti.
Suma sumárum, vypadá to, že od roku 2019 může Škodovka naplánovat ukončení výroby Fábie. Ale tak jednoduché to nebude: pokud bude Kváq cenově postaven cca 80 tis Kč výše od Fabky, pak si Fábie pořád najde dostatek zákazníků. A Škodovka se díky Kváqu prodávanému všude v Evropě se významně přiblíží svému cíli - sto miliónů aut ročně! S Kváquem to vypadá naprosto reálně.
(My- forma byla vybrána záměrně, abychom plynule navázali na text pana Bureše 😄 )
JiRkA997CZ
Hrozný jak dneska každá automobilka vydá nějaký auto a hned je to SUV... Brzo I ta skládací koloběžka škodovky bude SUV koloběžka a Fabie bude vlastně SUV, stejně jako superB, ten bude taky SUV. Pak taky reklamní klíčenky budou SUV a propisky taktéž.
Sakra SUV je Sport Utility Vehicle. Ty dnešní pseudosuv jsou jen vehicle, ani sport, ani utility... Nikde nevidím vysoký propérování, měkký podvozek, kouli (i koule), vysokoprofilový drapáky, stálý náhon na 4 s redukcí a uzávěrkou, prostě nic. Pojem SUV se dneska strašně znásilňuje, protože jak jinak marketingově říct "udělali jsme nesmyslně masivní krávu abyste si v ní kompenzovali osobní nedostatky"
Beztak se tahle mrcha zahrabe v první louži a nějaká felcka to proletí jak prd
To už i můj fazol je víc SUV než to co dnes Škodovka bleje. S favoritem jsem projel několik lesů a dokonce tankodrom. Ty dnešní (prej) SUV by skončily na výjezdu z asfaltu...
Sakra SUV je Sport Utility Vehicle. Ty dnešní pseudosuv jsou jen vehicle, ani sport, ani utility... Nikde nevidím vysoký propérování, měkký podvozek, kouli (i koule), vysokoprofilový drapáky, stálý náhon na 4 s redukcí a uzávěrkou, prostě nic. Pojem SUV se dneska strašně znásilňuje, protože jak jinak marketingově říct "udělali jsme nesmyslně masivní krávu abyste si v ní kompenzovali osobní nedostatky"
Beztak se tahle mrcha zahrabe v první louži a nějaká felcka to proletí jak prd
To už i můj fazol je víc SUV než to co dnes Škodovka bleje. S favoritem jsem projel několik lesů a dokonce tankodrom. Ty dnešní (prej) SUV by skončily na výjezdu z asfaltu...
Nemáš pravdu. Každé SUV alespoň s poslední generací haldexu toho v lehkém terénu, v bahně nebo na sněhu udělá pořádný kus práce. Zkoušel jsem Atecu a ta vyjela opravdu hodně.
"Beztak se tahle mrcha zahrabe v první louži a nějaká felcka to proletí jak prd To už i můj fazol je víc SUV než to co dnes Škodovka bleje. S favoritem jsem projel několik lesů a dokonce tankodrom. Ty dnešní (prej) SUV by skončily na výjezdu z asfaltu..." jasne..... Daj este o Cervenej ciapocke.
Nebol si to ty, co uz minule tak zurivo za kazdu cenu obhajoval, aky je Favorit sportovy ? Najnovsie uz je z neho aj paradne SUVcko, co sa neboji ani "tankodromu".
Nebol si to ty, co uz minule tak zurivo za kazdu cenu obhajoval, aky je Favorit sportovy ? Najnovsie uz je z neho aj paradne SUVcko, co sa neboji ani "tankodromu".
Scarab
Pokud budu chtít Korejce, tak si koupím Korejce - srovnatelně kvalitního jako Škodovka, ale za úplně jinou cenu. Pokud budu chtít Škodovku, koupím si Škodovku, nevidím ale jediný důvod, proč ze sebe Škodovka dělá Korejce (ovšem velmi pravděpodobně za cenu Škodovky), to je podle mne cesta do pekel!
Domnívám se, že se ve své úvaze o korejských vozech mýlíte. Zejména o jejich ceně. A nesrovnávejte jen cenu kupní, přidejte též náklady servisu a případných oprav. A pak také do úvahy zapojte početnost servisní sítě a její kvalitu. A poznatky o tom, jakou motivaci ke kvalitní práci mají dealeři a servisy Hyundaie. A potem, už na závěr, připočtěte objektivně změřené a porovnané kvality aut obou výrobců co do jízdních vlastností a rozměrů uvnitř. Ale stačí říci, že nechcete vlastnit či řídit vůz, jehož sourozenců se na silnicích v ČR pohybuje okolo 34% všech aut, a jsme doma.
Mimochodem, to hlavní, co jsem chtěl říci, je to, že předek tohoto škodováckého konceptu mi ani trochu nepřipomíná Hyundai nebo Kiu. Ze všech netradičně pojatých přídí evropských výrobců je tento nejvíce povedený. Výborná práce!
Mimochodem, to hlavní, co jsem chtěl říci, je to, že předek tohoto škodováckého konceptu mi ani trochu nepřipomíná Hyundai nebo Kiu. Ze všech netradičně pojatých přídí evropských výrobců je tento nejvíce povedený. Výborná práce!
Arese
Jaký má vlastně pro novináře smysl jezdit s konceptem, kterému každou chvíli hrozí rozpad, pokud by se překročila rychlost byť jen 20 km/h? 😲 Je přece jasné, že sériové auto bude konstrukčně zásadně odlišné, podobný bude vlastně jen design a základní technický koncept...
Freddka
Tento koncept udajne spojival benzin, plyn a elektriku.
Coz je blbost sama o sobe - ale tak jste nam to nekolik tydnu furt dokola cpali - znovu a znovu a furt dokola.
[odkaz]
A nakonec se ukaze, ze ono to sotva sotva jede 20 a ze to byla jen designova studie. Fakt sranda.
To je jako kdyby Apple ukazal zarizeni a tvrdil, ze za dva roky bude na trhu - nabijet ho budete jednou za tyden tim, ze ho polozite na slunicko, obrazovka je 3D, nahradi vas pocitac a otoustuje vas chleba.
A ve skutecnosti to bude iPhone 1 v novem obalu.
To vam fakt prijde normalni vzit lez jako prostredek prezentace znacky a jeji budoucnosti, jo?
To jako skodovka neumi vyrobit prototyp nebo co to jako je? Jakej manazer takovy lzi tlaci do sveta?
Coz je blbost sama o sobe - ale tak jste nam to nekolik tydnu furt dokola cpali - znovu a znovu a furt dokola.
[odkaz]
A nakonec se ukaze, ze ono to sotva sotva jede 20 a ze to byla jen designova studie. Fakt sranda.
To je jako kdyby Apple ukazal zarizeni a tvrdil, ze za dva roky bude na trhu - nabijet ho budete jednou za tyden tim, ze ho polozite na slunicko, obrazovka je 3D, nahradi vas pocitac a otoustuje vas chleba.
A ve skutecnosti to bude iPhone 1 v novem obalu.
To vam fakt prijde normalni vzit lez jako prostredek prezentace znacky a jeji budoucnosti, jo?
To jako skodovka neumi vyrobit prototyp nebo co to jako je? Jakej manazer takovy lzi tlaci do sveta?
elbunda
Až tuto verzi zcivilní a bude tam 1,5 benzin + cng může to být hodně zajímavé-samozřejmě s ohledem na cenu.Není na trhu žádné SUV ani malé SUV s takovým pohonem.Sháněl jsem neco podobného ale nenašel a koupil Octavku CNG - jsem spokojen
Za mňa :yes😒br /> Záleží aká bude ale realita v holobyte.