Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Kolega, čo má ledva 180cm to testoval, 5 ročné dvojičky vzadu bol problém usadiť do sedačiek aby neokopávali predné sedadlá. Vzadu je málo miesta...
mam tu istu skusenost, auris kombi je priserne maly v zadu a uplne nepouzitelny pre dospele osoby... za 185 cm vodica si nesadne ani dieta...
potvrdzujem - tiez som si nevedel 'za seba' sadnut (187cm).
je vobec nejake auto v nizsej strednej triede, kt. by malo este menej miesta vzadu?
je vobec nejake auto v nizsej strednej triede, kt. by malo este menej miesta vzadu?
Arese
Toyota Auris je auto, které mě nikdy ničím neupoutalo, ba mě přímo odpuzovalo - doslova hnusný design (s oplastovanými blatníky a v uvedené barvě tuplem, ošklivější už je snad jen kombí Honda Civic minulé generace), podprůměrná prostornost, zcela nemastné neslané jízdní vlastnosti, nulová radost za volantem, mimořádně ošklivá přístrojová deska.... Hybridní pohon má smysl pouze při popojíždění po zacpaných městech, ale to přece není tradiční revír kombíků nižší střední třídy... Prostě absolutně nezajímavý stroj, ale to je samozřejmě jen můj osobní názor, který nikomu nevnucuji. :-! Majitelé se možná opájejí nadprůměrnou spolehlivostí, ale to je pro mě sakra nedostatečný argument pro koupi. Nebo tuto japonskou obludku možná dostali přidělenu ve firmě, takže darovanému koni na zuby nehleď.. 😲
P.S. Ale abych jenom nekritizoval, velkou pochvalu zasluhuje mechanická P brzda! 😄
P.S. Ale abych jenom nekritizoval, velkou pochvalu zasluhuje mechanická P brzda! 😄
Mozem sa skromne opytat v com jazdis? 😄
Jasně, jezdím Seatem Leon ST 1.4 TSI Style 😄
A s tím hodnoť Toyotu... >😁
Tak na hodnoceni toho japonskyho lowcostu snad staci mit cokoli srovnatelnyho, tedy od Dacie nahoru, ne? Nebo jako musi ridit novy bavoraky, aby mohl psat o obycejnym levnym asijskym aute?
No a proč ne, prolez si obě auta, svez se s nima a zjistíš, že Leon ST je nejen designem a prostorností, ale i po řidičské stránce nesrovnatelně lepší auto. No a já jsem si před koupí svého auta všechny konkurenční kombíky nižší střední třídy takto důkladně proklepl. 😄
Nic proti tvé volbě, každý má jiné priority.
Jakou myslíš, že bude mít životnost tvůj motor?
Resp. s jakým nájezdem ho plánuješ prodat?
Mě se líbí tenhle Auris především kvůli pohonu a spolehlivosti.
Jakou myslíš, že bude mít životnost tvůj motor?
Resp. s jakým nájezdem ho plánuješ prodat?
Mě se líbí tenhle Auris především kvůli pohonu a spolehlivosti.
Vzhledem k tomu, že ho hodlám prodat cca jako devítileté auto (na protiúčet u Seatu berou maximálně desetiletá), tak to odhaduju na nájezd maximálně tak do 130 000 km. Při správném zacházení, používání aditivovaného benzínu a výměnách kvalitního oleje po max. 20 000 km nepředpokládám, že by s touto již vylepšenou generací TSÍčka byly nějaké problémy. 😉
Tak vylepšenie TSI koncern deklaroval pre niekoľko minulých generácii po sebe, ale nejako sa to nikdy nepodarilo úplne...
Ale iste, je to emotívnejšie auto - na začiatku radosť (=emócia) ako super to ide, a časom to príde, že s tým začnú byť problémy, to človeka naštve (=emócia). Hlavne nech sú stále nejaké tie emócie...
Nehovorím ma základe predpokladov, ale skúseností. Príliš veľa ľudí sa popálilo, to je fakt. Hybridy 20 rokov jazdia a osvedčili sa. Samozrejme, nie je isté, že s každým TSI bude vážny problém a aj Toyota sa môže pokaziť. Ale aká je pravdepodobnosť, t.j. šanca, že sa tak stane? Ja osobne mačku vo vreci nerád kupujem. A klamárom už neverím.
Ale iste, je to emotívnejšie auto - na začiatku radosť (=emócia) ako super to ide, a časom to príde, že s tým začnú byť problémy, to človeka naštve (=emócia). Hlavne nech sú stále nejaké tie emócie...
Nehovorím ma základe predpokladov, ale skúseností. Príliš veľa ľudí sa popálilo, to je fakt. Hybridy 20 rokov jazdia a osvedčili sa. Samozrejme, nie je isté, že s každým TSI bude vážny problém a aj Toyota sa môže pokaziť. Ale aká je pravdepodobnosť, t.j. šanca, že sa tak stane? Ja osobne mačku vo vreci nerád kupujem. A klamárom už neverím.
Po několik generací těžko, když byly jen dvě. Ta původní, s kterou byly problémy, a ta druhá, kterou má Arese. A ta druhá ani není vývojem té první, je to jiný motor.
Přesně, a zatím jsem neslyšel absolutně žádné info, že by tento motor někomu zazlobil. 😄 Navíc je opravdu velmi úsporný, kultivovaný a pružný! 😉
Tak myslim, ze hybrid s pruznosti taky problem nema 😉
Jsem presvedcenej o tom, ze ti tsi 130 tisic vydrzi.
Ale co potom? Jak dlouho vydrzi druhemu majiteli?
Tuhle Toyotu si muzes nechat dvojnasobnej najezd a bude ti slouzit porad stejne. :yes: A hlavne usporne.
Myslim, ze jediny problem (vetsina kupujicich to jako problem nebere a rada se prizpusobi - je to balzam na nervy) do ted byl, ze tahle motorizace HSD nebyla zrovna sportovni.
To by se mohlo ale s novou generaci a dvema vykonovymi stupni zmenit 😄
Jsem presvedcenej o tom, ze ti tsi 130 tisic vydrzi.
Ale co potom? Jak dlouho vydrzi druhemu majiteli?
Tuhle Toyotu si muzes nechat dvojnasobnej najezd a bude ti slouzit porad stejne. :yes: A hlavne usporne.
Myslim, ze jediny problem (vetsina kupujicich to jako problem nebere a rada se prizpusobi - je to balzam na nervy) do ted byl, ze tahle motorizace HSD nebyla zrovna sportovni.
To by se mohlo ale s novou generaci a dvema vykonovymi stupni zmenit 😄
Mozme sa tu hrat na slovickarenie (dobre, zle som sa vyjadril , ze "generacii"), ale minimalne tri krat koncern vyhlasil, ze uz zmenili retaz a uz nebude problem a vzdy bol, az nakoniec pouzili remen. To som mal na mysli. A dalsi problem so spotrebou oleja - podla koncernu oficialne je 1 liter spotreby oleja na 1000 km je v norme... no tak, to dakujem pekne (nehovorime o supersporte, ale o beznom golfe).
1.4tsi? No minimalne 250 tisic by to melo dat bez problemu, pak mozna turbo nebo nejaka blbost a jede se sal. Za jak dlouho najedes 250 tis?
No neviem...
Podľa mňa bude hybridov, ktoré sa dožili bez ujmy 250 tisíc nepomerne viac než TSI a to napriek tomu, že tých TSI sa u nás predalo X-krát viac...
Podľa mňa bude hybridov, ktoré sa dožili bez ujmy 250 tisíc nepomerne viac než TSI a to napriek tomu, že tých TSI sa u nás predalo X-krát viac...
Co pořád máš s těmi 250 000 km? Už jsem psal, že si to auto rozhodně nechci nechat 20 let! >😁
Hele tady se nebavime jen o tobe 😄
Ale i o tom kdo si to auto koupi po tobe 😉
Argumentujes tim, ze ti 130 tisic staci. OK.
Ale ja se bavim o spolehlivosti obecne.
A kdyz se budu bavit o tom jakou ojetinu si se 130 tisici vyberu, tak nebudu vahat ani vterinu. A bude to HSD a ne tsi.
Ale cesky trh se nastesti pro tebe lisi od meho nazoru a statistik spolehlivosti.. A ty nebudes mit problem se toho tsi zbavit, jelikoz tady funguje marketingova masaz. A lidi si mysli, ze tsi vydrzi stejne jako HSD 😄
Jen pro srovnani😒br /> Na HSD neni v podstate nic co odchazi. Dokonce nemusis ani menit spojku 😉 Nema zadne turbo, ktere se otaci stovkami tisic otacek za minutu..
Vstrikovani je neprime, tudiz zadne saze/castice. Tudiz se ti nezanasi EGR a taky zadne problemy s nox. Vstriky rovnez vydrzi.. Se spotrebou oleje, nebo rozvody, nebo prevodovkou (genialne jednoduchou planetovou) taky nikdy nebyl problem. :yes😒br /> Jinak HSD ma samozrejme nizsi spotrebu, vyssi komfort pohonu a nizsi opotrebeni - pneumatiky (plynuly rozjezd) a brzdy (diky rekuperaci).
A taky nevypinas start-stop, protoze to nejde 😉
Vlastne jde, tlacitkem EV vypnes start 😄 Ale ne na dlouho..
Hybridu zdar
Ale i o tom kdo si to auto koupi po tobe 😉
Argumentujes tim, ze ti 130 tisic staci. OK.
Ale ja se bavim o spolehlivosti obecne.
A kdyz se budu bavit o tom jakou ojetinu si se 130 tisici vyberu, tak nebudu vahat ani vterinu. A bude to HSD a ne tsi.
Ale cesky trh se nastesti pro tebe lisi od meho nazoru a statistik spolehlivosti.. A ty nebudes mit problem se toho tsi zbavit, jelikoz tady funguje marketingova masaz. A lidi si mysli, ze tsi vydrzi stejne jako HSD 😄
Jen pro srovnani😒br /> Na HSD neni v podstate nic co odchazi. Dokonce nemusis ani menit spojku 😉 Nema zadne turbo, ktere se otaci stovkami tisic otacek za minutu..
Vstrikovani je neprime, tudiz zadne saze/castice. Tudiz se ti nezanasi EGR a taky zadne problemy s nox. Vstriky rovnez vydrzi.. Se spotrebou oleje, nebo rozvody, nebo prevodovkou (genialne jednoduchou planetovou) taky nikdy nebyl problem. :yes😒br /> Jinak HSD ma samozrejme nizsi spotrebu, vyssi komfort pohonu a nizsi opotrebeni - pneumatiky (plynuly rozjezd) a brzdy (diky rekuperaci).
A taky nevypinas start-stop, protoze to nejde 😉
Vlastne jde, tlacitkem EV vypnes start 😄 Ale ne na dlouho..
Hybridu zdar
A co by měl mít v garáži, aby se směl vyjádřit k Aurisu? Koukám, že přímý konkurent nestačí.
Vybral si v podstatě stejnou nudu, jako Auris, ale ten bude kritizovat... tak jo.
Tak ještě jednou.. jaký jiný auto než to přímo konkurenční by měl mít, aby směl napsat osobní názor na auto, který má projetý?
Jak bavit se s dětma... už jsem to tu napsal, co je podstatou mého příspěvku. Na větší psaní jsem líný.
Tak to je opravdu nevšední názor. Na stupnici masovvých modelů nižší střední třídy od nudných a nehezkých až po šmrncovně sportovní modely je Auris a Leon přesně na opačných pólech nabídky, a to vč. požitku z řízení! 😄
To řízení bude tim že má horší těžiště, horší rozložení hmotnosti a horší zavěšení kol = to je pak každá zatáčka a změna pruhu logicky úplně jinej zážitek 😄
Pořádně si projeď Auris a pak totéž udělej s Leonem a pokud máš alespoň nějaké řidičské zkušenosti s více auty a aspoň nějaký řidičský cit, dáš mi za pravdu! 😉 Výš ono ladění podvozku a spolupráce jeho jednotlivých kommponent je fakt věda a tuhost použité podvozkové platformmy dělá také hodně...
No a co se týče designu, tak tam snad není třeba nic dodávat, stačí nebýt slepý a mít aspoň kousek vkusu... 😲
No a co se týče designu, tak tam snad není třeba nic dodávat, stačí nebýt slepý a mít aspoň kousek vkusu... 😲
Sem asi špatnej řidič s mrzkejma znalostma techniky = sem myslel že to co sem vymenoval nějakej vliv snad má 😄
Originál Dunlopy na 17˝ co sou na těch Aurisech sou podle mýho taky spíš pozitivum
Slepej nejsem a asi tě teď hodně zmatu = zkus neteoretizovat a pár zatáček hodně ostře projet = schválně jestli ti ten názor zůstane 😉
Furt myslim že ty lepší závěsy, lepší těžiště, lepší rozložení hmotnosti.. 😄
Bonus nejspolehlivějšího pohonu na světě = taky neurazí
Originál Dunlopy na 17˝ co sou na těch Aurisech sou podle mýho taky spíš pozitivum
Slepej nejsem a asi tě teď hodně zmatu = zkus neteoretizovat a pár zatáček hodně ostře projet = schválně jestli ti ten názor zůstane 😉
Furt myslim že ty lepší závěsy, lepší těžiště, lepší rozložení hmotnosti.. 😄
Bonus nejspolehlivějšího pohonu na světě = taky neurazí
Ahoj Hammu.
Reagovat na argumenty typu: mam vice ridicskych zkusenosti, vetsi ridicsky cit a lepsi vkus, asi nema cenu 😄
Na druhou stranu chapu, ze nizsi hmotnost spolu s tuhym odladenim Leonu muze pusobit sportovne.
Co se tyce pohonu, je HSD podle me orientovany predevsim na komfort a spotrebu.
Ale 1.4 tsi take neni, treba svym rozsahem otacek a charakteristikou (vykon uz od 4500ot/min neroste..) zrovna sportovni motor 😄
Reagovat na argumenty typu: mam vice ridicskych zkusenosti, vetsi ridicsky cit a lepsi vkus, asi nema cenu 😄
Na druhou stranu chapu, ze nizsi hmotnost spolu s tuhym odladenim Leonu muze pusobit sportovne.
Co se tyce pohonu, je HSD podle me orientovany predevsim na komfort a spotrebu.
Ale 1.4 tsi take neni, treba svym rozsahem otacek a charakteristikou (vykon uz od 4500ot/min neroste..) zrovna sportovni motor 😄
Myslím, že teoretické maximum výkonu je 5000, reálné grafy ukazují ještě nějaké hrbolky kolem 5500... smysl má točit to tak do 5500-6000. Důležitější ale je, že v autě velikosti Leona je to dynamicky víc než jen dostatečný motor, má i ten kus výkonu pro radost navíc a bez problémů zvládá držet krok s těmi všudypřítomnými naftovými dvoulitry. Je škoda, že 1.5TSI o stejném výkonu už tak pozitivní ohlasy nesbírá...
Samozřejmě stačí, je to doplňková informace ke správnému pochopení situace.
Kdyby třeba napsal Porsche 911, tak by byl arogantní blb, co není schopen se oprostit od své garáže.
Kdyby měl Octavii, tak je tupá ovce, která buď nafasovala co bylo, nebo si nechala vymýt mozek.
Kdyby měl Qashqai, tak podlehl hloupé módě SUV a je jen otázka času, kdy skončí někde ve škarpě
...a tak 😉 . Jediná šance jak nebýt za blbce je koupit nějaký úplně okrajový model, třeba ostrou Ladu s poctivou atmosférou... to jsi pak gurmán 😄
Kdyby třeba napsal Porsche 911, tak by byl arogantní blb, co není schopen se oprostit od své garáže.
Kdyby měl Octavii, tak je tupá ovce, která buď nafasovala co bylo, nebo si nechala vymýt mozek.
Kdyby měl Qashqai, tak podlehl hloupé módě SUV a je jen otázka času, kdy skončí někde ve škarpě
...a tak 😉 . Jediná šance jak nebýt za blbce je koupit nějaký úplně okrajový model, třeba ostrou Ladu s poctivou atmosférou... to jsi pak gurmán 😄
Koneckonců, jak si myslíš, že ze standardního silničního auta udělaj závodní GT3? Vemou olověnou desku a šoupnou to na podvozek. Plus nějaký barvičky..
Jinak s tou akcelerací je to dobrý možná tak na rozjezd po městě, ale ne na to, že to má bezpečně zrychlovat v 80 a více km/hod.
Nepochopit počet barev = to mi přijde fakt velká dřina >😒]
3 [odkaz]
10 [odkaz]
13 [odkaz]
Myslim že MT neni jedinej = kterej tohle zvládne = kolega má 4 letýho docela bystrýho mrňouse = musim se ho zeptat >😁
A že sám pleteš počet barev a počet laků a pak se slovíčkařením snažíš utáhnout ostatní, tak se nejdřív podívej, jak si to sám pomotal 😉
Myslíš že fakt nezvládneš ty odkazy s těma barvama = ani když se budeš hodně soustředit? >😁
Mrňavej ašbřík = kolegův syn = to chápe. I on pozná víc a míň 😄
Ale je to fuk = prostě jedna věta že barvy Arteonu sou slabota v základu bída = vyvolala naprosto šílenou reakci = jak vidno trvající dodnes >😒]
Kolik to tak mohlo bejt příšpěvků? Pár set? >😁
Reakce na mou krátkou větu = že Kia a Toyota maj víc barev = vyvolalo nekončící šílenství a slovíčkaření. Nejdál to ve slovíčkaření dotáh Emel :yes: 😄
Prostě ať to okecáváš z který strany chceš = Arteon neni žádný plus = v interiéru = ve srovnáni s levnějšim Supem = no a ani v nabídce barev 😉
Hele = a odpovíš? Fakt by mě to šílenství = za barvy Arteonu = zajímalo. Boha proč? >😁
Ale po těch totálních blbostech co si zkoušel se závěsama kol, těžištěm, rozloženim hmotnosti nebo i těch větách o barvách = snad i chápu >😁 >😒]
Asi bys měl mrknout na příspěvky db pod RAV4 = když už bejt za.. tak všude ne? >😒]
Proč by tě měla zajímat RAV? Tos nepochopil ani tohle? >😁
Že doteď nezvládáš rozdíl mezi 3 a 10 a 13 = to už je fakt hodně drsný 😉
A s tím těžiště jsme to už vyřešili, že jsi trochu jednodušší a nepochopil si můj vtip, takže to sem netahej, ano?
Teď v 11:48 = sám si pleteš počet barev.. 😉
Nepřeháníš to? 😉
Prostě 3 je míň než 10 a míň než 13 = tolik k totálně ujetý diskuzi = a k tvý připomínce tý fakt na hlavu diskuze 😄
Hele už si to pochopil s tou RAV4? Proč se máš na tu diskuzi podívat? 😉
Obvinil si mne, že nechápu počet barev a neumím počítat, ale já o tomhle nepsal, jen jsem řekl, že si to pomotal >😁
Snažíš se uhrát Arteon na počet barev a né laků, ale on má ve skutečnosti 4 ( černou, bílou, stříbrnou a modrou, nebo která je tam dle tebe navíc?) a Camry jich taky nemá 13, má navíc jen červenou a hnědou + dvě kombinace stávajících barev a několik odstínů modré = pořád modrá.
tak a teď si mne do toho zatáhl a až teď se můžeš vyjadřovat o počtu barev v souvislosti s mou osobou.
To už neni ani trapný a snad už ani ne totálně tupý = to je naprostá ubohost ubohostí :-!
Vytáh si je = napsal sem ti k tomu svý = tuhle tupounštinu nebudu protahovat
Kolik který z těch aut nabízí barev v základu i celkově = zvládne možná i ten předškolní mrňous 😉
Prostě tři.
Nech ho být, to bude zase na týden. 😉
Fakt, Emel to vystihl krásně, přichycen při činu, nahrán na kameru a stále tvrdí, že on to neudělal >😁 Jako Andrej >😁
P.s. v základu? To je mi nějká novinka, protože o základu jsem já nemluvil, mluvil jsem o barvách celkem. Základní laky má Arteon pokud vidím 2.
Základní = vidíš taky blbě = sou tam 3 >😒]
Já jsem ve vaší bývalé diskuzi nebyl, ty si dal tady odkaz na 7 barev bez komentáře na základní či všechny barvy, takže sis tu pěkně sám na.... do pusinky 😄 Co jste se bavili někde v dalších diskuzích nevím, nezkoumal jsem to.
Napíšeš mi tedy, který lak jsem přehlédl ?
To je fuk = prostě Kia i Toyota maj víc barev = detailní rozbor = je fakt pitomost 😄
TAk eště mrkni na tu diskuzi pod RAV = ať víš že v tom nejsem sám = a du projet hybrid = RAV4 😉
Otázka je = proč ta skutečnost vyvolala takovou odezvu = odpovíš? 😉
Pokud ti to uniklo = koupili sme další hytrid :yes: :yes: 😄
Lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy = než třeba nafta, lepší těžiště = než tuctovej spalovák = třeba nafta. nižší servisní náklady kombinovaný s vyšší spolehlivostí = nízká spotřeba velmi nízký emise = fakt těžko vymejšlet = proč ne 😉
I když tohle je spíš soukromý manželů.. no hlavně manžela = tim malym zas jezdí.. já snad nakonec budu jezdit to sociálkou a pěšky = jak doporučuje Joab >😁
Nicméně ježdění s RAV4 2,5 litr hybrid = moc příjemný :yes😒br />
Chápu = že příčinu šílenství který vyvolala zmínka o tom že i v barevný nabídce Arteon = se už asi nedozvim 😄
Nafta mi vyhovuje, nejezdím jen po Praze, takže výkon a síla na dálnici je pro mne důležitější než o trochu nižší těžiště (v rámci třídy) a servis? DO 300tis km mne netrápí a to tak dlouho mít nebudu.
Nemyslim si že bys mi na dálnici ujel = myslim i kdybych jel plečkou Aurisem = ale dokud bude nafta dotovaná = dá se tvuj přístup pochopit
Do 300tis je ta nafta taky servisně dražší i poruchovější = ale jak řikám = dokud je náma ostatníma sponzorovaná = dá se tvý přání pochopit
Pochopit = ne s nim souhlasit 😄
Nemyslim si že bys mi na dálnici ujel = myslim i kdybych jel plečkou Aurisem = ale dokud bude nafta dotovaná = dá se tvuj přístup pochopit
Do 300tis je ta nafta taky servisně dražší i poruchovější = ale jak řikám = dokud je náma ostatníma sponzorovaná = dá se tvý přání pochopit
Pochopit = ne s nim souhlasit 😄
Škoda že sem tě neviděl jako malýho skládat puzzle 😄
Kdybys nevěděl o čem je řeč = si představ stěnu z malejch kachlíků nebo spíš centimetrovejch střípků = no a ty máš dílek v ruce a nevíš kam s nim = takževůbec nechápeš co s informací o těžišti auta a rozložení hmotnosti = takže nasadíš nějakej opačnej extrém a pindáš o Zondě = a přijde ti to nápaditý >😁
Je to už přes rok = a furt ti nevim co lepšího na město a dennodenní poskakování po Praze pořídit? Teda Prius = je lepší 😄
Co ty? Hybrid s automatem? Naftu v manuálu? Fakt nevim 😉
Jinak na denodenní poskakování v Praze je nejlepší vlak, tramvaj a metro, v nouzi Uber.
Ale jinak hezkej pokus :yes: 😉
No a zavěšení kol + těžiště + rozložení hmotnosti = prostě nejsou nesmysl 😄
Že si to neumíš dát do správný souvislosti = a pleteš do toho Zondu = nojo no každej sme nějakej 😉
Vlak nepoužívám, tramvaj zřídka, krtka občas, denně jezdim autem. No a na Prahu a nejbližší okolí kde stejně víceméně furt jen poskakuješ a rozjíždíš se = je nejlepší hybrid v automatu = nic nemá lepší rozjezdy a nic asi neni lepší na to poskakování
Praxe s milionovejma nájezdama ukazuje = že pro ten taxík je to taky ideální volba 😄
Takže ještě jednou, na poskakování po Praze je nejlepší MHD a nohy.
Ale jezdim = protože přestupovat se mi fakt nechce = skorodenně jezdim do redakce
Pěšky je to do redakce asi 4 hodiny = a pak zpátky = tak se chodilo v dobách Karla Havlíčka Borovskýho 😄
Co verze zkusit vymyslet lepší = co? >😒]
Já lepší mám = Prius 😉
Je to i docela tichý = na město a okolí = zatim o ničem lepšim nevim
Ale projedeš samozřejmě s čimkoli