Ojetiny
"Slabinou motorů 2.0 TDCi bývá převodovka M32, která je původem od Fiatu" Pan Dusil asi myslel CDTi ...
Inal fajn testik... problemy s prevodovkou mal kolega od novoty, bol zufaly...
Inal fajn testik... problemy s prevodovkou mal kolega od novoty, bol zufaly...
Navic dalsi 2 chyby.
1) M32 neni od Fiatu ale Opelu
2) 2.0CDTi ma jinou prevodovku M40 pro vyssi Nm a ta problem s loziskem nema
Ohladom FlexRide tlmicov, ze nevydrzia ako klasicke. No neviem kolko vydrzia klasicke, ale Flexy daju cez 100tisic. Niektori menili zadne pri 200 a niektori maju povodne v 330. Ak je skor chyba, je to v snimacoch, ktore niekedy staci ocistit.
1) M32 neni od Fiatu ale Opelu
2) 2.0CDTi ma jinou prevodovku M40 pro vyssi Nm a ta problem s loziskem nema
Ohladom FlexRide tlmicov, ze nevydrzia ako klasicke. No neviem kolko vydrzia klasicke, ale Flexy daju cez 100tisic. Niektori menili zadne pri 200 a niektori maju povodne v 330. Ak je skor chyba, je to v snimacoch, ktore niekedy staci ocistit.
V článku o Cromě II Tome píšete, že ji pro Fiat vyráběl Opel.. Mám za to, že jsem na ní viděl logo GM, vydržela mi naštěstí 300 tisíc. Upřesníme si tedy? Jinak opět díky za fajn materiál. 😉
"Zkoušený vůz nás nadchnul svým stavem. Při pohledu na počitadlo ujeté vzdálenosti, kde svítilo číslo vyšší než 180.000 km, se tomu ani nechtělo věřit, jak byl interiér vozu zachovalý." ..... Ano, takhle vypada vetsina aut ktere maji opravdu najezd 180tkm a majitel se alespon trochu stara, takze to neni dle meho nic neobvykleho, bohuzel vetsina vozu ma ma daleko vic km nez je psano ale tak to vsichni vime. 😄 😄
S tím naprostý souhlas, pokud má auto kolem poctivých 150000 Km, měl by být interiér téměř jako nový. Já mám u své soukromé Octy 350 000 a krom volantu, pedálů, ošmataných klik je interiér perfektní. Nikdo by nehádal že má tolik naleto.
neberiete do uvahy vek auta. Je ine ked ma auto 150000km za 4 roky a ine ked ma 150k za 10 rokov. Plasty a ich gumove casti, ci materialy degraduju nielen pouzivanim ale aj vekom. Casto krat tie osuchane cislice, pismena, materialy, koza a podobne su dane nielen pouzivanim ale aj vekom auta. A potom su vynimky, kde to naozaj dobre drzi vsetko aj pouzivanim aj vekom samozrejme 😄
jako její předchůdce. F a K jsou na tom líp.
Ve Wolfsburgu můžou v klidu spát. Na tohle stačí i Golf IV.
Ve Wolfsburgu můžou v klidu spát. Na tohle stačí i Golf IV.
Poprosím aby priestor vzadu hodnotil niekto, kto má povedzme 185 cm sadnutím sám za seba.
Nemám totiž dojem že by táto generácia Astry mala vzadu dostatok miesta.
Nemám totiž dojem že by táto generácia Astry mala vzadu dostatok miesta.
Mám služební Astru v kombíku 1,6 TDCi, vzadu je stejně místa jako v Octě II generace, kterou jsem měl služebáka předtím ,ale na rozdíl od Octy se vzadu lépe sedí díky absence schodu před sedákem jak to má Octavia. Sedí se výše a opěradlo má příjemnější sklon. Není to jako na nízké židli s koleny pod bradou. Sám mám 186cm a s Astrou mám najeto 105 tis. km. S předchozí Octavii 138 tis.
Ke srovnání s Octavii II 1,6 TDi Ambiente ještě toto: je to 6 kvalt, auto je tišší, duální autoklima, spotřeba dlouhodobně 5,2l, servis long life, je to operák, takže se toho musíme držet ;-\ , super jsou stěrače proti sobě, nejdříve jsem se divně tvářil, ale stírá to až do krajů. Přední sedadla jsou oproti Octavii luxus, ani po 800 km po republice za den mne záda, na rozdíl od škody nebolí. Tím, že je ovládání rádia primárně na volantu tak ani středový panel neřšímTempomat je také na volantu. V pohodě je párování blutooh + hand free, radio OK.
Kufr je měnší než u Octavie, ale dá se, ono celkově je Astra menší auto. Co bych ji vytkl? Octavia je určitě dynamičtější ne že bych byl s astrou lenoch to se říct nedá, jen ji k octavii chlup chybí. Ale je zase tišší, lépe vybavená na DIESEL rychleji topí!! Tak si vybere... 😄
A na utě se zatím mic nepo...o ani žárovka. Dovedu si jí představit jako plnohodnoté domácí auto držák, co určitě ostudu neudělá.
Jo, a nevím kde pan redaktor přišel na to, že se J generace vyrádí jen třídvěřák, já vidím bezmála denodenně vozit z Polska nové sedany a hatchy směr Brno...
Ke srovnání s Octavii II 1,6 TDi Ambiente ještě toto: je to 6 kvalt, auto je tišší, duální autoklima, spotřeba dlouhodobně 5,2l, servis long life, je to operák, takže se toho musíme držet ;-\ , super jsou stěrače proti sobě, nejdříve jsem se divně tvářil, ale stírá to až do krajů. Přední sedadla jsou oproti Octavii luxus, ani po 800 km po republice za den mne záda, na rozdíl od škody nebolí. Tím, že je ovládání rádia primárně na volantu tak ani středový panel neřšímTempomat je také na volantu. V pohodě je párování blutooh + hand free, radio OK.
Kufr je měnší než u Octavie, ale dá se, ono celkově je Astra menší auto. Co bych ji vytkl? Octavia je určitě dynamičtější ne že bych byl s astrou lenoch to se říct nedá, jen ji k octavii chlup chybí. Ale je zase tišší, lépe vybavená na DIESEL rychleji topí!! Tak si vybere... 😄
A na utě se zatím mic nepo...o ani žárovka. Dovedu si jí představit jako plnohodnoté domácí auto držák, co určitě ostudu neudělá.
Jo, a nevím kde pan redaktor přišel na to, že se J generace vyrádí jen třídvěřák, já vidím bezmála denodenně vozit z Polska nové sedany a hatchy směr Brno...
Ano, Astra J ma vzadu malo miesta pre vyssich ludi (mama 188 cm), v Kii Ceed si sadnem pohodlnejsie. Mam moznost pouzivat Astru J 1.7 CDTI. Za 4 a pol roka som mal problem iba s bateriou(spotreba), potom s ABS-kom. Oprava naboju 500 Eciek, rucna brzda mi opravovali na 3xkrat, drhla mi a zohrievali sa disky. Ale to skor servisom. Spotreba 6l/100km , 4l podla technickeho preukazu som este nikdy nedosiahol. Celkovo som ale spokojny s autom.
Tahle generace astry je na rozdil od te součastne ještě poctiva a bytelna. Navic se velice povedla vzhledově jak exterierem tak interierem. :yes😒br />
Ale, že by byla v třidě obrem ? Co mazda 3 nebo novy civic...
Autor to myslel asi při představení že tak působila. Nicméně když člověk vidí GTC dodnes působí jako obr. Třídvéř s rozměry 4,5 × 1,85m s macatým zadkem vypadá dost zavalitě.
Troska ma prekvapila spominana zavada. Zacal som googlit a nasiel len jeden ci dva pripady pre nepriamo vstrekovu jednotku 1.4turbo 88 a 103kw. Avsak piesty praskaju v priamovstrekovych 1.4turbo 92 a 110kw v modeli K. Pomylil sa odbornik ci redakcia? ;-\
No tychto pripadov bolo niekolko v rokoch 2010-2011. V Poprade (region Astier) v servise ich mali celkom asi 6 svojho casu. Takze sa to stavalo, ale povedzme len asi 30% motorom. Potom ze vraj vymenili kruzky v 2012 a odvtedy je klud. Vela pripadov bolo v Rusku, stovky motorov. Tazko povedat, ci palivom, falosnym olejom, zimou alebo celkovo velkym podielom benzinov.
No a potom prisiel novy 1.4T v Kcku a prve 2 roky LSPI dokazalo odstiepit z piestu okolo kruzkov. Od 17-18 je to uz ok.
No a potom prisiel novy 1.4T v Kcku a prve 2 roky LSPI dokazalo odstiepit z piestu okolo kruzkov. Od 17-18 je to uz ok.
Skoda, ze to v clanku nespomenuli a oznacili motor 1.4turbo ako nespolahlivy, ze sa mu treba vyhnut. Mam astru j st po FL 2014, dufam, ze ma nic take nepostretne 😄 olej menim kazdych cca 13kkm, v priemere kazdych 2kkm davam plnu nadrz 100okt shell a snazim sa nikdy neist pod 1800-1900ot...
VW Golf 1.4 TSI Highline: 1290 kg.
Opel Astra 2.0 CDTI Design Edition: 1570 kg.
Co se ale nikde nedočtete je fakt, že oproti nové Astře K má stará J větší kufr. Ona totiž K nemá "vanu"na rezervu, takže když rezervu chcete, dostanete u té nové K kufr jako ve Fábii. V tomhle stará J jednoznačně vyhrává.
Uvidíme, máme teď i dvě nové J v provedení ST a s motory 1,4 TURBO 92kW, tak jestli to bude taky takový držák..
Teda ta Astra je 2010, to je 8 let, znám a mám takové auta z EU a nikde není pravidlem, že by blbla elektronika a z této doby už to není obvyklé ani u Renaultu..... Tak nepovídej blbosti a Lancer? Ten bohužel nesahá Fokusu a Civicu ani po paty, protože je to bohužel už lowcost.
Nepamätám si za viac ako dekádu naspäť eu auto, ktorému by zásadne blbla elektronika...
Prelozeno do bezneho jazyka- to ze ma starsi astra svoji vahu je vyhoda v dlohodobem uzivani, coz se nehodi novinarum ani automobilkam, protoze to neni in. Nekdo vtipne napsal, ze astra je auto pro sedlaky. Takovy nezmar. 100kmh da za 12s, coz se muze zdat pomale, ale zajima sedlaka ten to udaj? Uzivatele zcela jeste ocenuji jine parametry vozu.
Ciste hyooteticky su predstavte, kdyby vetsina lidi poridila a jezdila toyotou (corola, auris, avensis). Automobilky by nemely co prodavat a vyrabet.
Je potreba vyrabet a prodavat, co by lidi s team penezma doma delali!