Ekonomika
pokoj s tragédiemi aspoň na velikonoce. 😐
Proč tragédie? Nebýt Renaultu tak je Nissan pod kytičkami. Tohle je pro Nissan happy end.
Ne. Je to jen pokus o eutanázii. Přežít totiž může jen jeden z nich. Věřím, že přežije Nissan a konečně se zbaví toho hanlivého H na začátku, které získal po převzetí rendlíkem.
Mazda - Ford partnership. Mazda byla počátkem 70tých roků ve velkých nesnázích, protože před tím vsadila příliž mnoho peněz do Wankel technologie, které měly přirozenou velkou spotřebu, což až do ropné krize nebyl velký problém. To se ale po Yom Kippur válce radikálně změnilo, když cena ropy a tím i benzinu strmě stoupala. Mazda byla v roce 1973 "na lopatkách" a Ford viděl příležitost a do Mazda vstoupil. Mazda zase viděla příležitost během finanční krize 2008-2010, kdy pro změnu byl "na lopatkách" Ford, a Ford s pomocí japonské banky vyplatila. Spolupráce byla dobrá, ale ne úpřimná. To se nakonec v těžké době ukázalo.
Ale jinak je to tak jak píšeš.
Videl jsi Maximu nebo Altimu (USA)?
V Evrope Micru nebo Leaf? Micra podle me tezko hleda konkurenci v designu.
No a Leaf je nejprodavanejsi EV..
A 370Z nebo GT-R?
Pro me je Nissan porad hodne dobry. Skoda, ze jeho image neni nic moc a prodava predevsim crossovery.
PS Nezapominaj na Infinity 😉
Hneď na začiatku nastal typický problém predajcov u nás - akosi nepočítajú s tým, že prípadný záujemca, zákazník príde autom. Nebolo kde zaparkovať. Všade služobné autá predajcu a nové autá.
Druhý malý šok - presklené vstupné dvere boli tak špinavé, akoby od rána pršalo a okolo jazdili tatrovky na stavbu... Až som váhal, či tam vôbec vleziem. Ešteže boli na fotobunku...
Tretie rozčarovanie - nevšimol si ma ani pes. V predajni bolo niekoľko ľudí, ako som pochopil, len dvaja zákazníci servisu, zbytok zamestnanci. Voľne sa bavili. Ja som sa asi 10 minút motal okolo áut, vo dvoch som si posedel, očekoval kufor... A nič. Záujem zo strany personálu nula.
Vlastne si ma všimli. Keď som sa chcel pretlačiť k novému Leafu. Maník pri stole si to všimol a zvolal na mňa, aby som tam nešiel, že to auto je na nabíjačke. Aha, tak asi preto bolo tak divne zaparkované a zabarikádované informačnými tabuľami...
Takže som dospel k názoru, že v tejto predajni som bol prvý krát a zároveň naposledy.
Image značky nič nekazí viac, ako takíto predajcovia.
Kyjovskemu spolku jsem chtěl dát šanci, ale chování prodejců koncernu mě prostě ukázalo, že si nejsme souzeni. 😄 Nevadí je kam jít >😁 >😁