Dodnes ji pouzivam pri zahazovani der na polnich a lesnich cestach suti... je to zkratka pojizdnej fitness :-) ale take velka zabava... furt jede, kamen nekamen, parez neparez... kazdy rok si rikam, ze je nejvyssi cas zamirit na vrakac, ale pak do ni sednu, necham ji nasat eter a proste ji nedam....
Re: Byl v tom takový randál Re: Re: Re: Nikdy nezabudnem na
Ta nadčasovost měla dva důvody:
1) v té době bylo i ve vyspělých zemích pravidlo, že modely zůstávaly v produkci delší dobu,
2) komunistický režim, který šel od 10 z 5, tz. produkoval už jen horší a horší produkty ve srovnání s vyspělími zeměmi.
Kdyby nepřevzali moc komunisti, nikdy be se tak dlouho v produkci neudržela, přicházely by nové modely, to komunisti nedokázali, nástupce V3S byl horší a nedostal se ani do výroby
Re: Byl v tom takový randál Re: Re: Re: Nikdy nezabudnem na
Právě neschopnost režimu a nevýkonnost socialistické ekonomiky se postaraly o to, že oba nástupce, kteří existovali a byly i lepší (zvláště Devín), se nepovedlo dostat do výroby.
Je zaujimava fotka PV3S - nadstavba zeriav CKD AD10 - to bol snad len prototyp. V zivote som to nevidel. Na Pragu sa daval CKD AD 080.
CKD AD 10 teraz montuje na rozne auta napr. Tatru 810 - ci tu AD 10 uviezla Praga neviem. Podvozok bol na celkovu hmotnost 11t a to sa im asi moc nepodarilo, alebo to uz nestihli.
Nejde, Auto.cz totiž zcela záměrně blokuje webovou adresu Afora, což už se ví delší dobu. Proto jsem napsal dodatek k tomu. Btw, koho zajímají věci kolem Dieselgate, doporučuji vyhledat zdroj, je to velmi zajímavé čtení.
V Pragovce vzali Studebaker a Zil, zjistili, že Zil je plagiátem Studebakeru a za 4 měsíce udělali svoji verzi. Nikdo svéprávný nemůže tvrdit, že lze udělat auto od základu, bez předchozích návazných modelů za 4 měsíce do finální podoby.
Jako něco na tom určitě je, ale je pravda že vejda měla proti US6 některé pokrokové zlepšováky. Např. sklopnou kabinu, krátkou kapotu a nárazníky které byly koncipované pro vzájemné tlačení vejtřasek, portálové nápravy pro větší světlost a tak.