Operační zisk koncernu Volkswagen v prvním pololetí vzrostl o 21,8 % oproti stejnému období předchozího roku, a to na 3,4 miliardy eur (tedy více než 80 miliard korun).
Myslíš, že za ni VW dostane tolik, aby se vrátila investice do nového modelu, včetně nové platformy?
Pokud ani nová Ibiza s prodeji nehne, pak věřím, že se VW téhle značky zbaví, ale ještě tak rok, dva to potrvá.
To jo, jeste pred nejakou dobou se mi libili, ale ted sem se do jejich katalogu ani nedival, kdyz vidim pekny sportovni desing a v tom chrochtajici TDI, to je jako pest na oko.
5,8% nárust objemu prodejů, 21,8% nárust čistého zisku, z toho je jasně videt, jak rostou marže na jednotlivých autech. Zdá se, že se VW konečne začíná vyplácet jejich politika skládat všechny auta všech jejich značek ze stejných dílů, jen tomu dát jiný kabátek a logo.
Jak z toho někdo může být nadšenej nechápu, je to hnus velebnosti. ;-\
teda Karlitto koleduješ si o nálepku "Tupec" od největšího znalce měkčených plastů, který ti určitě rád vysvětlí, proč se oplatí investovat do nich své peníze... >:D
Kecy o tom, ako sa chcú stať No. 1 a ani jediný údaj oboch automobiliek, ktorý by sa dal priamo porovnať a trošku vypovedal o tom, ako k tomu majú zatiaľ ďaleko 8-s
mozno dost brzdy, protoze toyota je zavisla na USA kde proda 40% svojich aut, momentalne americky trh silne stagnuje. VW dominuje rozvijejici se trhy jako jizni ameriku, cinu, v usa proda zatim jen 300tisic aut a ma potencial na rust. Za par roku se ale trh jeste hodne muze zmenit, hlavne kdyz se zacne prechazet na alternativni zdroj paliva
Dost se Toyote divim, ze nedokaze prinezt v evrope na trh auto ktere by se libilo, jako napr. mondeo, accord, mazda6 atd.. protoze jmeno ma dobre a urcite by se naslo dost zajemncu. Z avensis, auris mlade lidi urcite neoslovi
S tým brzy by som nebol až taký optimista, Toyota predáva ročne o cca 3,5mil. áut viacej pri vyššej marži, čo je sakra veľa. Stagnujúce US vplyv samozrejme má, ale aj tak tam VW momentálne nemá čo ponúknuť a všetko sú to len rétorické cvičenia, drahých LS-siek sa tam predá viac, ako praobyčajných Rabbitov, o bežnej produkcii ani nehovorím.
V EU sú tak Toyota ako aj VW zameraní na väčšinového zákazníka, ale domáci púroducent dokáže zo svojej pozície vyťažiť viac. Najväčší nárast sa bude lámať na trhoch Číny a Indie, tak si počkajme, 2015 je za rohom.