Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen: zisky koncernu vzrostly více než o pětinu

Operační zisk koncernu Volkswagen v prvním pololetí vzrostl o 21,8 % oproti stejnému období předchozího roku, a to na 3,4 miliardy eur (tedy více než 80 miliard korun).
Zpět na článek
24. 7. 2008 09:29
neregistrovaný "RayBan"
Avatar - Ada je zase tady
24. 7. 2008 08:35
Konec Seatu? A co dál?
Řekl bych, že to bude minimálně znamenat konec nerentabilního Seatu.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Blue Sun
24. 7. 2008 08:46
Re: Konec Seatu? A co dál?
Proč by končící značka měla představovat nový klíčový model? Je sice léto, čas prázdnin a dovolených, ale ani to neopravňuje vypínat mozek.
neregistrovaný "RayBan"
24. 7. 2008 09:29
Re: Konec Seatu? A co dál?
Protože značka bude jistě na prodej, nikoliv na odstřel ...
Avatar - Blue Sun
24. 7. 2008 09:50
Re: Konec Seatu? A co dál?
Myslíš, že za ni VW dostane tolik, aby se vrátila investice do nového modelu, včetně nové platformy?
Pokud ani nová Ibiza s prodeji nehne, pak věřím, že se VW téhle značky zbaví, ale ještě tak rok, dva to potrvá.
24. 7. 2008 09:54
Re: Konec Seatu? A co dál?
Souhlas, jeste dostanou sanci. Jinak je videt, ze "sportovnost" s koncernovou filosofii VW proste nejde dohromady.
Avatar - T613
24. 7. 2008 10:01
Re: Konec Seatu? A co dál?
tak poslední modely jsou opravdu "sportovní". Seat má prostě promrhanou pozici na trhu.
24. 7. 2008 10:34
Re: Konec Seatu? A co dál?
To jo, jeste pred nejakou dobou se mi libili, ale ted sem se do jejich katalogu ani nedival, kdyz vidim pekny sportovni desing a v tom chrochtajici TDI, to je jako pest na oko.
24. 7. 2008 10:01
Nárust marží
5,8% nárust objemu prodejů, 21,8% nárust čistého zisku, z toho je jasně videt, jak rostou marže na jednotlivých autech. Zdá se, že se VW konečne začíná vyplácet jejich politika skládat všechny auta všech jejich značek ze stejných dílů, jen tomu dát jiný kabátek a logo.
Jak z toho někdo může být nadšenej nechápu, je to hnus velebnosti. ;-\
Rozbalit vlákno
2
24. 7. 2008 10:13
Re: Nárust marží
teda Karlitto koleduješ si o nálepku "Tupec" od největšího znalce měkčených plastů, který ti určitě rád vysvětlí, proč se oplatí investovat do nich své peníze... >:D
24. 7. 2008 10:20
Re: Nárust marží
>:D Tříkolkář alias Matelko alias Oblizovač plastů alias 507 me vubec nezajima :-)
Avatar - Ondore
25. 7. 2008 11:51
Pekný článok o jablkách a hruškách
Kecy o tom, ako sa chcú stať No. 1 a ani jediný údaj oboch automobiliek, ktorý by sa dal priamo porovnať a trošku vypovedal o tom, ako k tomu majú zatiaľ ďaleko 8-s
Rozbalit vlákno
2
25. 7. 2008 22:14
Re: Pekný článok o jablkách a hruškách
mozno dost brzdy, protoze toyota je zavisla na USA kde proda 40% svojich aut, momentalne americky trh silne stagnuje. VW dominuje rozvijejici se trhy jako jizni ameriku, cinu, v usa proda zatim jen 300tisic aut a ma potencial na rust. Za par roku se ale trh jeste hodne muze zmenit, hlavne kdyz se zacne prechazet na alternativni zdroj paliva

Dost se Toyote divim, ze nedokaze prinezt v evrope na trh auto ktere by se libilo, jako napr. mondeo, accord, mazda6 atd.. protoze jmeno ma dobre a urcite by se naslo dost zajemncu. Z avensis, auris mlade lidi urcite neoslovi
Avatar - Ondore
27. 7. 2008 20:37
Re: Pekný článok o jablkách a hruškách
S tým brzy by som nebol až taký optimista, Toyota predáva ročne o cca 3,5mil. áut viacej pri vyššej marži, čo je sakra veľa. Stagnujúce US vplyv samozrejme má, ale aj tak tam VW momentálne nemá čo ponúknuť a všetko sú to len rétorické cvičenia, drahých LS-siek sa tam predá viac, ako praobyčajných Rabbitov, o bežnej produkcii ani nehovorím.

V EU sú tak Toyota ako aj VW zameraní na väčšinového zákazníka, ale domáci púroducent dokáže zo svojej pozície vyťažiť viac. Najväčší nárast sa bude lámať na trhoch Číny a Indie, tak si počkajme, 2015 je za rohom.