Klasika...první fotky vloni, odhalení bude 10. 4. ale prodej až v prosinci. ST neoznámeno ještě vůbec. RS si auto vymyslel. O tom na jejich ofiko webu nebyla nikde ani zmínka. Neví se ani motory.
Pokud bude pravda alespoň ten 8 stupňový automat, tak to by bylo plus a asi by byli první v této třídě.Ale bude k tomu pořádný motor?
Tohle auto plní roli rodinného vozu, takže musí něco uvezt a vydržet, což tříválec neplní. Jet s ním dovolenou by bylo utrpení jak pro vůz, tak řidiče. 2 litry se do nižší střední dávaly vždy, je to tak akorát. Jen nám dnes automobilky pod diktátem nesmyslného designu namlouvají něco jiného.
Ale já jsem s tím jel a nejede to ani ve Fiestě. Ještě, když jsi sám a po městě, tak jo. Jinak se ten motor trápí, na dálnici zvlášť. Ve více lidech ho pak logicky ničíš, moc žere a točí velké otáčky. Zkrátka objem nenahradíš.
RS bylo jen ve třech generacích a jisté není vůbec. Bývá vždy ke konci generace, takže se uvidí až za dlouho a po zhodnocení. Co se prodejů týká, neviděl jsem ofiko čísla. Sklady v ČR jsou a hodně, takže tak dobře to nejde. To auto se povedlo, ale je hlavně pro evropský (nejmenší) trh, mustang je jinde.
Můžeme doufat, že bude, ale jisté to není, myslím, že se spíše uvažuje/začíná s jeho vývojem, než aby někdo už věděl.
o focus by som sa nebal.... nastupca jedneho z najpredavanejsich aut sveta iste dostane skvelu techniku .... aj ked obavam sa ze 4 valce budu az v dost vysokej cene a tie dostupnejsie motory budu vsetko uz len 3 valce... tak vlastne ako doteraz
Co se týče varianty RS a jeho 400 koní ve spolupraci 2.3EB a Startergeneratoru jsem četl na zahraničních webech, než se sem dostane info, tak je pozdě a navíc zde se jede hlavně koncern a na všechny novinky o Fordu zde není místo. Viz třeba že se již testuje mula nové Kugy, která je prodloužená v zadní části a měla by tedy kuga nabídnout v nové generaci 3 řady sedadel. Kuga by se v nové generaci měla dostat i k verzi čisté ST, kde bude mít kolem 280 koní ve spojení s novým automatem, který je dostupná v novém Edge ST-Line.
Já Fiestu ST mám ještě v garáži. A znám celou řadu dalších majitelů, včetně těch, co jezdí slalom v ČR-SR. Takže jsme o tomto opakovaně diskutovali. Koukni se třeba na ST-RS skupinu ;-)
To nálepkování si nech od cesty... schizofrenik, papírový kovboj, přitom s tím máš prd najeto. Já mám fordy rád, jezdím s nimi, ale nejsem nekritický ke všemu, co má nálepku modrého oválu.
To je tá otázka... Bol by z môjho pohľadu trošku problém, keby vrchol bežnej motorovej palety Focusu predstavoval trojvalec (a imidž Focusu by viac či menej utrpel). To by bolo zbúranie ďalšej psychologickej hranice. Ale toho sa Ford zrovna nebojí (keď ako prvý masovo nasadil trojvalcový EB do nižšej strednej a dokonca aj do strednej triedy), takže mám dosť obavy, že to ten trojvalec nakoniec bude. 8-s
Aho, zatial podla SK konfiguratora, 1.2 Puretech 130 HP, 1.5 HDi 130 HP, 2.0 HDi 180 HP (GT) a 1.6 THP 225 HP (GT)....zatial podla konfiguratora 2.0 HDi 150 HP ma iba 6st Aisin. Z mainstreamu ma napada este Opel ma 8st. automat aj ked zatial len v Insignia a Grandland ak sa nemylim ale asi sa bude rozsirovat a Peugeot, Citroen a Opel maju tie nove svoje male dodavky osobne asi Rifter, Berlingo a Combo a tie maju tiez 8st. automat, budu mat asi 1.2 benzin trojvalec a 1.5 dizel a viac vykonovych verzii.
A zdroj? Nějaké tiskové prohlášení? Nikde jsem žádné neviděl (takže se možná pletu), podle mě čirá spekulace vycucaná z prstu. A tež hrozná novinařina, když neuvedou, odkud čerpají.
Nevim, jak se nadpis libi ostatnim ctenaru, proto se ptam.
Podle meho nazoru by bylo vhodnejsi prehodit Volvo na zacatek vety, tedy
namisto "Je novou inspirací místo Aston Martinu Volvo?" napsat "Je Volvo novou inspirací místo Aston Martinu?
VIN Fiesty 1,0 EB, který rok měla žena: WF0DXXGAKDFU36713... tak si to klidně ověř. Jak už jsem psal, jsi zaslepený vůči Fordu. A to i přesto, že pácha sebevraždý v oblastech, kde byl na špici.
To mas tak. Tu v diskusii BY kazdy kupil benzinovy R/V6 aj do kompaktu. Realita je taka ze okrem premie to skoro nikto nekupoval ani o triedu vyssie :-)
To je pravda, u nás je ford mezi novináři upozaděný na úkor koncernu. Když jsme u ostrých..kolikrát byly testovány všechny deriváty 2,0 TSI od Golfu po Octávky, ale ostré fordy minimálně. Bohužel, přitom je to nejbližší konkurence.
Tak na oficiální zprávy je dost času. To že bude st a rs je ale jisté. Hlavně RS je povedené auto které určitě najde své příznivce i v další generaci. Třeba prodeje RS a Mustangů v ČR jsou velmi dobré. Jinde tomu nebude jinak.
Proč neustale lžeš ? Kdyby si v tom jel tak nenapišeš takovou nerealnost. Ten šici stroj jede velice slušně i ve většim a těžšim focusu natož ve fiestě, kde už bude dynamika rozhodně třidně nadpruměrna.
Jezdil jsem Fokuse 1.0EB 92kw kombi ve 3 lidech. Auto bylo dynamicky na úrovni aut, které běžně jezdí jak k moři, tak jinam na dovolenou. Jelo o dost lépe, než Fabie HTP (a že jich pořád na cestě k moři lze dost potkat), lépe, než auto pro střednětřídní čechy doby nedávné (Octa 1.6MPI a její deriváty), podobně jako silnější Oktávka kombi TSI 1.2 (s kterou jsem se něco najezdil a na jízdu k moři je to normální pohodlnné auto - teda radši bych jel s tím Fokusem), nebo i slabší naftové 1.6 TDI či TDCi.
Ano, dvoulitr se do Fokuse dával vždy, akorát míval výkon na úrovni toho litru a to byl vrchol nabídky, vyjma ostré verze (FoFo 1 - 96kw atmo 2.0), takže jistě těm méně náročným takový litr postačí.. doufejme, že za zajímavé peníze. A tahle motorizace byla navíc okrajová, jinak se prodávaly 1.4 a 1.6.
Silnější motorizace už mají výkonu dostatek a dvoulitr EB až nadbytek na denní ježdění pro rodinu. A kdo chce vozit naložené kombi, může sáhnout po TDCi....
2 litr EB či doufám i TDCi zůstanou, ale na co dvoulitr do kompaktu mimo ostré verze ? Stačí 1.5EB na nadstandartní dynamiku, většině u takového auta bude dynamicky stačit i 1.0 v nějaké výkonové verzi, pořád to bude rychlejší, než jejich dosavadní Fabie HTP, Fokusy 1.6Atmo a nebo cokoliv, za co to budou lidi měnit v téhle cenové i velikostní třídě.
Co myslíš tím pořádným motorem v kontextu třídy ? Něco kolem 100k pro kompakt, jakožto průměr třídy ? ? To určitě bude, něco kolem 150k pro nadprůměrnou dynamiku? Také, nafta bude jakbysme a jsem si jist, že Ford přinese i silnější verze.
Typicky papirovy kovboj, ktery ma v tom hned jasno. Je to třivalec a hotovo, přes to vlak nejede. Přitom už Golf GTI je v ramci HH dosti měkač a u Pola GTI to platilo v předchozi generaci dvojnasob, kdežto Fiesta ST je hodně rozdilne auto a vubec bych se nedivil, kdyby tomu s přichodem nove generace bylo opět stejně. Troufnu si tvrdit, že nova generace Fiesty ST bude na tom lepe než ta, ktera pravě dosloužila.
Dvojlitre sa cpali do nižšie strednej od nepamäti, ale väčšina si kúpila 1,6 a 1,8 a tie sú celkom spoľahlivo nahradené práve týmito steroidovanými 1,0 a 1,2. Prečo by malo byť utrpenie ísť s litrom na dovolenku. Dekádu naspäť to bola s 1,6 atmo nejaká radosť, alebo neprekonateľný problém?
A chceš týmto povedať, že taký FoFo II alebo podobný ekvivalent so 4valcovou atmosférickou 1,4 či 1,6 výkonu cca 100 koní išla lepšie? Ani omylom, tie mali toho krútiaceho momentu ešte menej a dolovať si ho musel v riadne vysokých otáčkach. U turba - jedno akého veľkého - treba držať motor v otáčkach takých kde má najviac výkonu a momentu. To je celé. Či ten výkon doluje z R3 alebo R4 je nepodstatné.
No nadava ako kde. Oni ju vlastne vsetci testeri chvalia, ze radi hladko a jemne ale rychlost nic moc, hlavne pri 2.0 T benzine (udajne) dost kazi dynamiku. Ale niekde som cital, ze ma priskrteny vykon na prve 3? stupne, uz si to nepamatam presne ale nerozumiem tomu preco by to skrtili? (EÚ?). Hlavne ak to ma 4X4, este pri FWD by to davalo zmysel jednotku priskrit. Neviem no ale prevodovka to nebude zla len asi trosku zabija dynamiku ale je to ich vyroba ak sa nemylim (OPEL) tak to snad este doladia casom.
Zalezi jak velky je vnitrni objem a celkove motor, stejne jako vykon, dimenzace jednotlivych casti a aby motor "nedrel" na doraz. Samotny pocet valcu neni uplne prvorady problem.
Tak já prodeje viděl včetně Mustangu. RS továrna nestlhala vyrábět tak asi tak. V ČR se jich prodalo víc než ST stejne generace, pokud počitam oficiální dovoz. RS i přes problémy s motory je velky úspěch.
Nové RS bude mít z velké části stejnou techniku tak že vývoj nebude takový problém jak myslíš.
Kdyby to byla pravda tak nepišeš takove ptakoviny jako, že nejede, trapi se atd. v kategorii podobnych motorizaci. A už uplně mimo je nějaky neustali kontext s jinou kategorii motoru.
Opět potvrzuješ, že lžeš. Ja pravě na rozdil od tebe mam srovnani a ne neboj nesrovnavam to s 1.6EB, 1.4 nebo 2.0TSI, 1.6THP atd, ale jak jsem psal s motory, ktere odpovidaji.
Jak lžeš? Manželka Fiestu 1,0 EB rok měla, než jsme ji vyměnili za 1,6 EB. Stejně tak jsem ze servisu měl opakovaně půjčenou novou Fiestu 1,0 EB. Máme několik fordů v rodině, takže něco o tom vím. Dva mám v garáži.
To že nemáš srovnání a připadá ti 3 válec jako raketa, je jen tvůj problém. Chybí ti nadhled, možnost srovnání. .Když na okresce při 80 dáš plný plyn, nic se neděje, podradíš a taky nic. Do 80 když jsi sám, tak jo po městě, ale jinak chybí krouťák. Do nižší střední je to naprosto nevhodný motor. Krom toho je to drahé a žere to. I s novou Fiestou 1,0 EB jsme se pod 6 nedostal.
njn schizofrenik s předsudky...jako přiznam se, že i když mě 1.0EB mile překvapil tak pořad na třivalce koukam skrze prsty, ale pravě na zakladě kladne zkušenosti bych si je nedovolil odsuzovat. Jen je nedavam do souvislosti s neodpovidajici motorizaci.
Takhle od stolu určitě ne. A jen dodam, že realně na mě udělal po kratke zkušenosti lepši dojem 1.6THP než pravě 2.0TSI. Jo a ještě dodam to, že kdybych se měl rozhodnout, ktere z těch aut pořidit ve kterych ty motory byly tak vyberu to s 2.0 TSI.