Testy
fOE
4
Jak pises. Zrovna vcera jsem potkal na parkovisti u kauflandu hned 3 zoufale majitele, co v te zaplave mustangu vsude kolem neumeli ty sve kousky najit. 😒
Přejít do diskuze
webpaja
Mustangu podle mého FL prospěl, přes všechny nářky (speciálně vořežprutů z AF). V8 je jednoznačná volba, dnes jsem jich potkal ráno kolonu. Možná škoda chybějících vyšších tónů, když motor točí tak hezky 😉
_Karel_
Za pětilitrový osmiválec ti přijde 1,3 dost? Mě to přijde pořád super. Za ty prachy nekoupíš jinde ani šestiválec. (jinde nemyslím v USA)
_Karel_
Ty seš stejnej jak ta Hamuna. Jeden o voze, ty o koze.
Takže si to zhrneme - výprodejový Mustang 5,0 jde koupit těsně nad milion, i když s manuálem. Nový Mustang 5,0 začíná na méně, než 1,3mil.
Camaro je sice dražší, ale je na rozdíl od Mustangu supervýhodný, protože jich jezdí o něco míň a mělo pádla dřív, než Mustang.
Bravo.
Takže si to zhrneme - výprodejový Mustang 5,0 jde koupit těsně nad milion, i když s manuálem. Nový Mustang 5,0 začíná na méně, než 1,3mil.
Camaro je sice dražší, ale je na rozdíl od Mustangu supervýhodný, protože jich jezdí o něco míň a mělo pádla dřív, než Mustang.
Bravo.
_Karel_
Ok, 30% je opravdu hodně. Ale je to spíš tím, že za ten 1mil. byl v našich končinách extrémně levný.
Ondore
Nekúpil si ho, keď bolo za mega, nemáš naň ani teraz. Nie si potenciálny kupec, každá cena bude pre Teba vysoká. Alebo máš lepší návrh, čo za dané peniaze kúpiť?
HaroldKytka
Primo v clanku😒br />
Tři otázky pro Thomase Barnesa, technického manažera Fordu Mustang
V čem se u faceliftované verze změnily motory?
Oba jsou nově vybaveny filtrem pevných částic,
V čem se u faceliftované verze změnily motory?
Oba jsou nově vybaveny filtrem pevných částic,
Petrko
Správně jak říkáš. Kadle kadle kadle motoru koncernu Volkswagen je úúúúúúplná nirvána. >😁 >😁 >😁
Anonym
Jo prodá. Protože 4válec skoro nikdo nechce....
Mimochodem ten 4válec má horší zrychlení jak V6 Camaro, na youtube je hafo videí kde je srovnání. Z tria R4 Mustang, V6 Challenger a V6 Camaro je nejrychlejší V6 Camaro 😉
Mimochodem ten 4válec má horší zrychlení jak V6 Camaro, na youtube je hafo videí kde je srovnání. Z tria R4 Mustang, V6 Challenger a V6 Camaro je nejrychlejší V6 Camaro 😉
kyklop
V tomto sa dá nesúhlasiť. Euroncap by nebolo až také absurdné, pokiaľ by sa nekládol až nezmyselný dôraz na elektronické sr@čky typu obmedzovač rýchlosti. Minimálne z videa más vždy možnosť vidieť ako dopadlo železo. Ak ale chceš zrovnávať aspon trochu zrovnateľné, tak si zober za supera napríklad mondeo. Vždy keď je rozdiel metra dĺžky a niekoľko sto kíl, tak ten menší ťahá za veľmi krátky koniec
CHerokee
Postavil proti 5* seupernepapírové tříválcové Fóbii 😉 ,kterých je všude plno....aby bylo jasné, jak je Euro Ncap absurdní.
CHerokee
Co jsme se bavil s dealerem v Česku přes 90 % prý s V8. Ten 4 válec totiž v důsledku žere více než 8 válec. Navíc u nás to lidé kupují většinou na radost, na víkendy, na srazy....jen sem tam někdo na denní použití.
CHerokee
Nevím, zda to je problém. Policejních Passatů jsou taky tři pr*ele na hlavních tazích a lidi to furt kupují. Třeba je to dobrý signál i pro evropské automobilky, že evropský zákazník nechce jen malé downsizované motory.
webpaja
Bariku, Camaro může mít co chce, ale o Mustang stojí zákazníci. Mimochodem automat Camara byl taková tragédie, že pádla by byla dobrá leda tak na mlácení do převodovky 😉
webpaja
Souhlas, vypadá líp. Technický upgrade přišel taky, takže výrobce si vzhledem k poptávce mohl dovolit zdražit 😉
Gratulace!
Gratulace!
_Karel_
A důvod, proč by mělo být Camaro o hodně dražší? Kromě toho, že se ti líbí?
_Karel_
Pořád se tlemíš jako pako, ale asi jen neumíš číst. Máš to v článku v tabulce, máš to v ceníku Fordu. Fastback 5,0 V8 je za 1,285mil.
miromen
Když někdo bude chtit předfacelift neboli skladovku, ktere se valeji snad u všech značek ma samozřejmě možnost. Pokud někdo bude chtit Mustanga po faceliftu tak si u 5l připlati 95tkč pokud članek uvadi pravdivou cifru.
Hammunasakra
Jo R4 má maximum v 5400 otáčkách a osmiválec v 7000 = důkaz [odkaz] [odkaz] 😄
kyklop
Nepredá sa väčšina mustangov s V8? V tom prípade tvoje porovnanie R4 a V6 nemá žiadnu výpovednú hodnotu.
webpaja
Nic nemám, ale opakuješ tu jak kafemlejnek, že je to špatný kup narozdíl od Camara. Šmarjá ty máš dost >😁
kyklop
Musí to byť s tvojou modlou veľmi zlé keď si ju postavil proti malému autu
CHerokee
Tohle auto samo vylepšili, i když ne zrovna designově. Nicméně předfacelift je nyní k mání kolem milionu a o tolik tahle nová verze lepší není, aby si člověk připatil 300 000+.
Anonym
Mustang má asi 20 dealerů ofiko + asi 10 neofiko.
Camaro má 1 ofiko a těch 10 neofiko.
Jel sem v něm, standardní 6 automat, chová se normálně
Camaro má 1 ofiko a těch 10 neofiko.
Jel sem v něm, standardní 6 automat, chová se normálně
Anonym
Důvodů je víc, nehodlám to tady vše vypisovat.
Jinak proti Mustangu nic nemam, čím víc je tu amerik, tím líp :yes:
Jinak proti Mustangu nic nemam, čím víc je tu amerik, tím líp :yes:
Hammunasakra
Variantu že by to mohlo bejt v tobě = nepřipouštíš? 😉
Já tam třeba žádnou kozu nevidim :-!
Jen auta 😄
A teď vim co chce a jak to vidí Barik
Já tam třeba žádnou kozu nevidim :-!
Jen auta 😄
A teď vim co chce a jak to vidí Barik
Anonym
tak konkurence se sem ve fofrklacku povětšinou nevozí a maunál býval vždycky levnější jak automat.....
BTW Camaro mívalo řazení pádly pod volantem už někdy v roce 2010, to měl Mustang i Chally kulový a v době kdy měl V6 Mustang a Chally cca 305 HP mělo V6 Camaro 328 HP, takže bývalo z trojice vždy to nejrychlejší.....
to sou takové ty detaily.....krom toho verze RS měla třeba 20" kola, headup, obrazovku, bluetooth, budíky s tlakem, teplotou oleje, teplotou atf v převovodovce, voltmetrem, teplotou chladící kapaliny atd....
Mustang měl velký kulový tehdá 😒
BTW Camaro mívalo řazení pádly pod volantem už někdy v roce 2010, to měl Mustang i Chally kulový a v době kdy měl V6 Mustang a Chally cca 305 HP mělo V6 Camaro 328 HP, takže bývalo z trojice vždy to nejrychlejší.....
to sou takové ty detaily.....krom toho verze RS měla třeba 20" kola, headup, obrazovku, bluetooth, budíky s tlakem, teplotou oleje, teplotou atf v převovodovce, voltmetrem, teplotou chladící kapaliny atd....
Mustang měl velký kulový tehdá 😒
CHerokee
Mezi 1,0 - 1,1 a 1,3 - 1,5 což platí pro nový Stang s příplatky je krapet větší rozdíl.
CHerokee
Viděl i jel. V kabriu. V reálu to vypadá lépe, na druhé straně ta leskle černá maska bude vypadat furt špinavě. No právě a teď je v ČR cca 20 kousků MY 2017 za cca milion.
3_diamanty
mne sa predsa len viac pacil pred faceliftom ale inak stale je to moc pekne auto ... tak dufajme ze nim ostane aj nadalej v dalsej generacii... :yes:
Uživatel_5340709
Aha, tak to sorry, hledal jsem to v první části článku. No je to příprava na novou emisní normu. Cílem je omezit emisi drobných mikročástic do ovzduší. Tak se chystá povinně i FAP pro benzíny. Tvrdí se že by to neměl být až tak velký problém jako u dieselů, ale co to v praxi přinese doopravdy je jedna velká neznámá.
Doupik
A viděl jste naživo? Já jsem se bál z fotek, ale objednal jsem, aniž bych ho viděl - a jak jsem viděl naživo, tak už se na svůj moc těším. Samozřejmě zdražení o čtvrt mega z 2015 cen naštve, ale i tak je to bargain.
Anonym
Omyl - že už to není ten kup co býval. Ceny už se skoro vyrovnaly a přichází na řadu pravda subjektivní porovnání v čem je které auto lepší.
Anonym
[odkaz]
navíc místo R4 s větrníkem jde za stejou cenu koupit V6 atmo s 336 HP [odkaz]
navíc místo R4 s větrníkem jde za stejou cenu koupit V6 atmo s 336 HP [odkaz]
Anonym
Camar nepotkáš za týden 15 😄
Pokud nejdu kolem United Cars and Service tak vidím tak 1-2 do měsíce...
Pokud nejdu kolem United Cars and Service tak vidím tak 1-2 do měsíce...
Anonym
Já koukám na inzeráty dealerů..... všude vidím 1,4 a 1,5 v automatu V8. Tedy v reálu je to levnější asi o 40-100 tis než Camaro. Nic moc rozdíl čéče
Anonym
v manuálu, automaty za tu cenu sou tam asi 2, z toho jeden je rezervovaný. Zbytek v automatu 1,2-1,3 😄 😉
Anonym
Dobrý kauf je za cca 550-600 2015 s 3,7 V6.
Nový Mustang za 1,4 už moc kauf není, za 1,5 je totiž Camaro s ofiko EU zárukou. Které není tak okoukané 😉
Nový Mustang za 1,4 už moc kauf není, za 1,5 je totiž Camaro s ofiko EU zárukou. Které není tak okoukané 😉
Market
Ja som sa vo februari dostal na 46.000 Eur s manualom. Ale nakoniec som kupil CUPRU R.
HaroldKytka
Kuciii, ja vubec neresim co za tu cenu dostanu, s tim jsem ok, jen jsem chtel rict ze mi 30% ceny rozdil mezi pred a po faceliftu prijde dost.
Anonym
Problém Mustangu je, že začíná být strašně okoukaný. Za týden vídám něco mezi 4-15 ks, to už docela dost
Safos 88
Osobně jsem za dodge bohužel nemám SRT 😒 a pod v8 další nebude tak ford nebo nedej bože camaro nee prostě zas dodge a mmch nic to nežere 😄 😉
Arese
Jasně, takže když Mustang nenabízí diesel, tak je to auto úplně na prd. Rozumněl jsem ti dobře? 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 :no:
_Karel_
Hele, ty to budeš vědět - ty budíky v galerii jsou z 2,3EB? Protože v článku píšou o lítání otáček mezi 5500-8000, a v galerii je od 6500 červený pole?!
3_diamanty
ved pri dnesnych turbo benzinoch uz postaci hladit 2000 ot... nemusis nic vytacat... akurat zvukovo je to potom taky kusok chraplak baryton... >😁
HaroldKytka
V poho. Ja jen ze bych cekal nejdriv masovy rozsireni v Evrope a az pak ze to prebere i Amerika 😉
HaroldKytka
Vzhledem k tomu, ze verze pred face byla za mega, tak ano, v tomto kontextu mi prijde 1,3 dost.
99matthew99
Ja si myslim ze niektore to mozno dokazu aj bez neho tak ako nemaju v pripade dieslov ad blue.
HaroldKytka
Ctu spravne, ze ma filtr pevnejch castic ? 8-s
Nicmene vzhledove pro me rozhodne krok dopredu, ale dat skoro 1,3 mega , to mi prijde celkem dost.
Nicmene vzhledove pro me rozhodne krok dopredu, ale dat skoro 1,3 mega , to mi prijde celkem dost.
Ada je zase tady
Dokonalý zvuk má diesel. Symfonie pro 16 ventilů! Nesnáším zvuk motorů, které točí přes 2500RPM. Tenhle pětilitr se naštěstí tak vytáčet nemusí, ale neměl by tak řvát :no: