Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
HaroldKytka
Ctu spravne, ze ma filtr pevnejch castic ? 8-s
Nicmene vzhledove pro me rozhodne krok dopredu, ale dat skoro 1,3 mega , to mi prijde celkem dost.
Nicmene vzhledove pro me rozhodne krok dopredu, ale dat skoro 1,3 mega , to mi prijde celkem dost.
Kde to čteš?
Jinak to bude osud všech benzínů v eu.
Jinak to bude osud všech benzínů v eu.
Ja si myslim ze niektore to mozno dokazu aj bez neho tak ako nemaju v pripade dieslov ad blue.
Primo v clanku😒br />
Tři otázky pro Thomase Barnesa, technického manažera Fordu Mustang
V čem se u faceliftované verze změnily motory?
Oba jsou nově vybaveny filtrem pevných částic,
V čem se u faceliftované verze změnily motory?
Oba jsou nově vybaveny filtrem pevných částic,
Aha, tak to sorry, hledal jsem to v první části článku. No je to příprava na novou emisní normu. Cílem je omezit emisi drobných mikročástic do ovzduší. Tak se chystá povinně i FAP pro benzíny. Tvrdí se že by to neměl být až tak velký problém jako u dieselů, ale co to v praxi přinese doopravdy je jedna velká neznámá.
V poho. Ja jen ze bych cekal nejdriv masovy rozsireni v Evrope a az pak ze to prebere i Amerika 😉
Za pětilitrový osmiválec ti přijde 1,3 dost? Mě to přijde pořád super. Za ty prachy nekoupíš jinde ani šestiválec. (jinde nemyslím v USA)
Vzhledem k tomu, ze verze pred face byla za mega, tak ano, v tomto kontextu mi prijde 1,3 dost.
Nekúpil si ho, keď bolo za mega, nemáš naň ani teraz. Nie si potenciálny kupec, každá cena bude pre Teba vysoká. Alebo máš lepší návrh, čo za dané peniaze kúpiť?
Za mega byla před delší dobou, z kraje prodeje.
No a kde seženeš skoro 500 koní za 1,3? 😉
Kuciii, ja vubec neresim co za tu cenu dostanu, s tim jsem ok, jen jsem chtel rict ze mi 30% ceny rozdil mezi pred a po faceliftu prijde dost.
Vždyť předFL stal kolem 1,2mio a cca 1mio stal při uvedeni na trh.
A stojí i dnes, v ČR je spousta skladovek kolem milionu.
Hele, ty to budeš vědět - ty budíky v galerii jsou z 2,3EB? Protože v článku píšou o lítání otáček mezi 5500-8000, a v galerii je od 6500 červený pole?!
Když někdo bude chtit předfacelift neboli skladovku, ktere se valeji snad u všech značek ma samozřejmě možnost. Pokud někdo bude chtit Mustanga po faceliftu tak si u 5l připlati 95tkč pokud članek uvadi pravdivou cifru.
Kde? Skladovky 2017 za 1,2-1,3 [odkaz]
Tady Bariku [odkaz]
v manuálu, automaty za tu cenu sou tam asi 2, z toho jeden je rezervovaný. Zbytek v automatu 1,2-1,3 😄 😉
Aha. S manuálem už to není V8 za milion?
tak konkurence se sem ve fofrklacku povětšinou nevozí a maunál býval vždycky levnější jak automat.....
BTW Camaro mívalo řazení pádly pod volantem už někdy v roce 2010, to měl Mustang i Chally kulový a v době kdy měl V6 Mustang a Chally cca 305 HP mělo V6 Camaro 328 HP, takže bývalo z trojice vždy to nejrychlejší.....
to sou takové ty detaily.....krom toho verze RS měla třeba 20" kola, headup, obrazovku, bluetooth, budíky s tlakem, teplotou oleje, teplotou atf v převovodovce, voltmetrem, teplotou chladící kapaliny atd....
Mustang měl velký kulový tehdá 😒
BTW Camaro mívalo řazení pádly pod volantem už někdy v roce 2010, to měl Mustang i Chally kulový a v době kdy měl V6 Mustang a Chally cca 305 HP mělo V6 Camaro 328 HP, takže bývalo z trojice vždy to nejrychlejší.....
to sou takové ty detaily.....krom toho verze RS měla třeba 20" kola, headup, obrazovku, bluetooth, budíky s tlakem, teplotou oleje, teplotou atf v převovodovce, voltmetrem, teplotou chladící kapaliny atd....
Mustang měl velký kulový tehdá 😒
Ty seš stejnej jak ta Hamuna. Jeden o voze, ty o koze.
Takže si to zhrneme - výprodejový Mustang 5,0 jde koupit těsně nad milion, i když s manuálem. Nový Mustang 5,0 začíná na méně, než 1,3mil.
Camaro je sice dražší, ale je na rozdíl od Mustangu supervýhodný, protože jich jezdí o něco míň a mělo pádla dřív, než Mustang.
Bravo.
Takže si to zhrneme - výprodejový Mustang 5,0 jde koupit těsně nad milion, i když s manuálem. Nový Mustang 5,0 začíná na méně, než 1,3mil.
Camaro je sice dražší, ale je na rozdíl od Mustangu supervýhodný, protože jich jezdí o něco míň a mělo pádla dřív, než Mustang.
Bravo.
Variantu že by to mohlo bejt v tobě = nepřipouštíš? 😉
Já tam třeba žádnou kozu nevidim :-!
Jen auta 😄
A teď vim co chce a jak to vidí Barik
Já tam třeba žádnou kozu nevidim :-!
Jen auta 😄
A teď vim co chce a jak to vidí Barik
Bariku, Camaro může mít co chce, ale o Mustang stojí zákazníci. Mimochodem automat Camara byl taková tragédie, že pádla by byla dobrá leda tak na mlácení do převodovky 😉
Mustang má asi 20 dealerů ofiko + asi 10 neofiko.
Camaro má 1 ofiko a těch 10 neofiko.
Jel sem v něm, standardní 6 automat, chová se normálně
Camaro má 1 ofiko a těch 10 neofiko.
Jel sem v něm, standardní 6 automat, chová se normálně
1,3 mega? Kde? Dyt to stojí 1,4-1,5 míče >😁 >😁 >😁
Pořád se tlemíš jako pako, ale asi jen neumíš číst. Máš to v článku v tabulce, máš to v ceníku Fordu. Fastback 5,0 V8 je za 1,285mil.
Já koukám na inzeráty dealerů..... všude vidím 1,4 a 1,5 v automatu V8. Tedy v reálu je to levnější asi o 40-100 tis než Camaro. Nic moc rozdíl čéče
A důvod, proč by mělo být Camaro o hodně dražší? Kromě toho, že se ti líbí?
[odkaz]
navíc místo R4 s větrníkem jde za stejou cenu koupit V6 atmo s 336 HP [odkaz]
navíc místo R4 s větrníkem jde za stejou cenu koupit V6 atmo s 336 HP [odkaz]
Nepredá sa väčšina mustangov s V8? V tom prípade tvoje porovnanie R4 a V6 nemá žiadnu výpovednú hodnotu.
Co jsme se bavil s dealerem v Česku přes 90 % prý s V8. Ten 4 válec totiž v důsledku žere více než 8 válec. Navíc u nás to lidé kupují většinou na radost, na víkendy, na srazy....jen sem tam někdo na denní použití.
Jo prodá. Protože 4válec skoro nikdo nechce....
Mimochodem ten 4válec má horší zrychlení jak V6 Camaro, na youtube je hafo videí kde je srovnání. Z tria R4 Mustang, V6 Challenger a V6 Camaro je nejrychlejší V6 Camaro 😉
Mimochodem ten 4válec má horší zrychlení jak V6 Camaro, na youtube je hafo videí kde je srovnání. Z tria R4 Mustang, V6 Challenger a V6 Camaro je nejrychlejší V6 Camaro 😉
Ada je zase tady
Dokonalý zvuk má diesel. Symfonie pro 16 ventilů! Nesnáším zvuk motorů, které točí přes 2500RPM. Tenhle pětilitr se naštěstí tak vytáčet nemusí, ale neměl by tak řvát :no:
ved pri dnesnych turbo benzinoch uz postaci hladit 2000 ot... nemusis nic vytacat... akurat zvukovo je to potom taky kusok chraplak baryton... >😁
Správně jak říkáš. Kadle kadle kadle motoru koncernu Volkswagen je úúúúúúplná nirvána. >😁 >😁 >😁
Jasně, takže když Mustang nenabízí diesel, tak je to auto úplně na prd. Rozumněl jsem ti dobře? 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 :no:
webpaja
Mustangu podle mého FL prospěl, přes všechny nářky (speciálně vořežprutů z AF). V8 je jednoznačná volba, dnes jsem jich potkal ráno kolonu. Možná škoda chybějících vyšších tónů, když motor točí tak hezky 😉
mne sa predsa len viac pacil pred faceliftom ale inak stale je to moc pekne auto ... tak dufajme ze nim ostane aj nadalej v dalsej generacii... :yes:
Dobrý kauf je za cca 550-600 2015 s 3,7 V6.
Nový Mustang za 1,4 už moc kauf není, za 1,5 je totiž Camaro s ofiko EU zárukou. Které není tak okoukané 😉
Nový Mustang za 1,4 už moc kauf není, za 1,5 je totiž Camaro s ofiko EU zárukou. Které není tak okoukané 😉
Kde tebe našli.... Mustan za 1,4 - špatný, Camaro za 1,5 dobrý.
Camar nepotkáš za týden 15 😄
Pokud nejdu kolem United Cars and Service tak vidím tak 1-2 do měsíce...
Pokud nejdu kolem United Cars and Service tak vidím tak 1-2 do měsíce...
To je dôvod, aby bolo drahšie? Čakal som od teba trochu viac 😄
Důvodů je víc, nehodlám to tady vše vypisovat.
Jinak proti Mustangu nic nemam, čím víc je tu amerik, tím líp :yes:
Jinak proti Mustangu nic nemam, čím víc je tu amerik, tím líp :yes:
zelenáč
A už trochu zapracovali na bezpečnosti nebo je to pořád papírák?
Papírák..já bych raději byl ve Stangu než v 5* Fabii. 😉
Musí to byť s tvojou modlou veľmi zlé keď si ju postavil proti malému autu
Postavil proti 5* seupernepapírové tříválcové Fóbii 😉 ,kterých je všude plno....aby bylo jasné, jak je Euro Ncap absurdní.
V tomto sa dá nesúhlasiť. Euroncap by nebolo až také absurdné, pokiaľ by sa nekládol až nezmyselný dôraz na elektronické sr@čky typu obmedzovač rýchlosti. Minimálne z videa más vždy možnosť vidieť ako dopadlo železo. Ak ale chceš zrovnávať aspon trochu zrovnateľné, tak si zober za supera napríklad mondeo. Vždy keď je rozdiel metra dĺžky a niekoľko sto kíl, tak ten menší ťahá za veľmi krátky koniec
Safos 88
Osobně jsem za dodge bohužel nemám SRT 😒 a pod v8 další nebude tak ford nebo nedej bože camaro nee prostě zas dodge a mmch nic to nežere 😄 😉
Gratulace!