Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Jízdní dojmy s Fordem Mustang: Má prostě dokonalý zvuk!

76 komentářů

Avatar - CHerokee
CHerokee
Tohle auto samo vylepšili, i když ne zrovna designově. Nicméně předfacelift je nyní k mání kolem milionu a o tolik tahle nová verze lepší není, aby si člověk připatil 300 000+.
Avatar - Doupik
Doupik
A viděl jste naživo? Já jsem se bál z fotek, ale objednal jsem, aniž bych ho viděl - a jak jsem viděl naživo, tak už se na svůj moc těším. Samozřejmě zdražení o čtvrt mega z 2015 cen naštve, ale i tak je to bargain.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Viděl i jel. V kabriu. V reálu to vypadá lépe, na druhé straně ta leskle černá maska bude vypadat furt špinavě. No právě a teď je v ČR cca 20 kousků MY 2017 za cca milion.
Avatar - Anonym
Anonym
Problém Mustangu je, že začíná být strašně okoukaný. Za týden vídám něco mezi 4-15 ks, to už docela dost
webpaja
To se ostatním emerikám nemůže stát >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Krom Jeepů v podstatě ne. Ještě tak Vyoagery sou vidět ve zvýšeném počtu
Avatar - CHerokee
CHerokee
Nevím, zda to je problém. Policejních Passatů jsou taky tři pr*ele na hlavních tazích a lidi to furt kupují. Třeba je to dobrý signál i pro evropské automobilky, že evropský zákazník nechce jen malé downsizované motory.
webpaja
Souhlas, vypadá líp. Technický upgrade přišel taky, takže výrobce si vzhledem k poptávce mohl dovolit zdražit 😉

Gratulace!
HaroldKytka
Ctu spravne, ze ma filtr pevnejch castic ? 8-s

Nicmene vzhledove pro me rozhodne krok dopredu, ale dat skoro 1,3 mega , to mi prijde celkem dost.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Kde to čteš?
Jinak to bude osud všech benzínů v eu.
99matthew99
Ja si myslim ze niektore to mozno dokazu aj bez neho tak ako nemaju v pripade dieslov ad blue.
HaroldKytka
Primo v clanku😒br /> Tři otázky pro Thomase Barnesa, technického manažera Fordu Mustang
V čem se u faceliftované verze změnily motory?

Oba jsou nově vybaveny filtrem pevných částic,
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Aha, tak to sorry, hledal jsem to v první části článku. No je to příprava na novou emisní normu. Cílem je omezit emisi drobných mikročástic do ovzduší. Tak se chystá povinně i FAP pro benzíny. Tvrdí se že by to neměl být až tak velký problém jako u dieselů, ale co to v praxi přinese doopravdy je jedna velká neznámá.
HaroldKytka
V poho. Ja jen ze bych cekal nejdriv masovy rozsireni v Evrope a az pak ze to prebere i Amerika 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Za pětilitrový osmiválec ti přijde 1,3 dost? Mě to přijde pořád super. Za ty prachy nekoupíš jinde ani šestiválec. (jinde nemyslím v USA)
HaroldKytka
Vzhledem k tomu, ze verze pred face byla za mega, tak ano, v tomto kontextu mi prijde 1,3 dost.
Avatar - Ondore
Ondore
Nekúpil si ho, keď bolo za mega, nemáš naň ani teraz. Nie si potenciálny kupec, každá cena bude pre Teba vysoká. Alebo máš lepší návrh, čo za dané peniaze kúpiť?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Za mega byla před delší dobou, z kraje prodeje.
Avatar - Anonym
Anonym
za mega bylo svého času i Camaro 6,2 V8 😉
webpaja
No a kde seženeš skoro 500 koní za 1,3? 😉
HaroldKytka
Kuciii, ja vubec neresim co za tu cenu dostanu, s tim jsem ok, jen jsem chtel rict ze mi 30% ceny rozdil mezi pred a po faceliftu prijde dost.
Avatar - miromen
miromen
Vždyť předFL stal kolem 1,2mio a cca 1mio stal při uvedeni na trh.
Avatar - CHerokee
CHerokee
A stojí i dnes, v ČR je spousta skladovek kolem milionu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Hele, ty to budeš vědět - ty budíky v galerii jsou z 2,3EB? Protože v článku píšou o lítání otáček mezi 5500-8000, a v galerii je od 6500 červený pole?!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo R4 má maximum v 5400 otáčkách a osmiválec v 7000 = důkaz [odkaz] [odkaz] 😄
Avatar - miromen
miromen
Když někdo bude chtit předfacelift neboli skladovku, ktere se valeji snad u všech značek ma samozřejmě možnost. Pokud někdo bude chtit Mustanga po faceliftu tak si u 5l připlati 95tkč pokud članek uvadi pravdivou cifru.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A furt to bude super koupě :yes: 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
Mezi 1,0 - 1,1 a 1,3 - 1,5 což platí pro nový Stang s příplatky je krapet větší rozdíl.
Avatar - Anonym
Anonym
Kde? Skladovky 2017 za 1,2-1,3 [odkaz]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tady Bariku [odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
v manuálu, automaty za tu cenu sou tam asi 2, z toho jeden je rezervovaný. Zbytek v automatu 1,2-1,3 😄 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Aha. S manuálem už to není V8 za milion?
Avatar - Anonym
Anonym
tak konkurence se sem ve fofrklacku povětšinou nevozí a maunál býval vždycky levnější jak automat.....

BTW Camaro mívalo řazení pádly pod volantem už někdy v roce 2010, to měl Mustang i Chally kulový a v době kdy měl V6 Mustang a Chally cca 305 HP mělo V6 Camaro 328 HP, takže bývalo z trojice vždy to nejrychlejší.....

to sou takové ty detaily.....krom toho verze RS měla třeba 20" kola, headup, obrazovku, bluetooth, budíky s tlakem, teplotou oleje, teplotou atf v převovodovce, voltmetrem, teplotou chladící kapaliny atd....

Mustang měl velký kulový tehdá 😒
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ty seš stejnej jak ta Hamuna. Jeden o voze, ty o koze.
Takže si to zhrneme - výprodejový Mustang 5,0 jde koupit těsně nad milion, i když s manuálem. Nový Mustang 5,0 začíná na méně, než 1,3mil.
Camaro je sice dražší, ale je na rozdíl od Mustangu supervýhodný, protože jich jezdí o něco míň a mělo pádla dřív, než Mustang.
Bravo.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Variantu že by to mohlo bejt v tobě = nepřipouštíš? 😉

Já tam třeba žádnou kozu nevidim :-!

Jen auta 😄

A teď vim co chce a jak to vidí Barik
kyklop
Aspoň s niekým si po dlhej dobe rozumieš >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Si rozumíš a mu rozumíš = neni úplně totéž ale budiž >😒]
webpaja
Ne, Karel má pravdu. Barik tu opět jen značkuje nároží 😉
webpaja
Bariku, Camaro může mít co chce, ale o Mustang stojí zákazníci. Mimochodem automat Camara byl taková tragédie, že pádla by byla dobrá leda tak na mlácení do převodovky 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Mustang má asi 20 dealerů ofiko + asi 10 neofiko.

Camaro má 1 ofiko a těch 10 neofiko.

Jel sem v něm, standardní 6 automat, chová se normálně
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ok, 30% je opravdu hodně. Ale je to spíš tím, že za ten 1mil. byl v našich končinách extrémně levný.
HaroldKytka
:yes:
Avatar - fOE
fOE
Na kolik dnes prijde M240i?
Market
Ja som sa vo februari dostal na 46.000 Eur s manualom. Ale nakoniec som kupil CUPRU R.
Avatar - Anonym
Anonym
1,3 mega? Kde? Dyt to stojí 1,4-1,5 míče >😁 >😁 >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Pořád se tlemíš jako pako, ale asi jen neumíš číst. Máš to v článku v tabulce, máš to v ceníku Fordu. Fastback 5,0 V8 je za 1,285mil.
Avatar - Anonym
Anonym
Já koukám na inzeráty dealerů..... všude vidím 1,4 a 1,5 v automatu V8. Tedy v reálu je to levnější asi o 40-100 tis než Camaro. Nic moc rozdíl čéče
Avatar - _Karel_
_Karel_
A důvod, proč by mělo být Camaro o hodně dražší? Kromě toho, že se ti líbí?
Avatar - Anonym
Anonym
[odkaz]

navíc místo R4 s větrníkem jde za stejou cenu koupit V6 atmo s 336 HP [odkaz]
kyklop
Nepredá sa väčšina mustangov s V8? V tom prípade tvoje porovnanie R4 a V6 nemá žiadnu výpovednú hodnotu.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Co jsme se bavil s dealerem v Česku přes 90 % prý s V8. Ten 4 válec totiž v důsledku žere více než 8 válec. Navíc u nás to lidé kupují většinou na radost, na víkendy, na srazy....jen sem tam někdo na denní použití.
kyklop
To je celkom pochopiteľné…
Avatar - Anonym
Anonym
Jo prodá. Protože 4válec skoro nikdo nechce....

Mimochodem ten 4válec má horší zrychlení jak V6 Camaro, na youtube je hafo videí kde je srovnání. Z tria R4 Mustang, V6 Challenger a V6 Camaro je nejrychlejší V6 Camaro 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Dokonalý zvuk má diesel. Symfonie pro 16 ventilů! Nesnáším zvuk motorů, které točí přes 2500RPM. Tenhle pětilitr se naštěstí tak vytáčet nemusí, ale neměl by tak řvát :no:
Avatar - speedfred
speedfred
>😁 >😁 >😁
Myslel si 2ventile/válec x 8 válcov = 16 ventilov ?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ved pri dnesnych turbo benzinoch uz postaci hladit 2000 ot... nemusis nic vytacat... akurat zvukovo je to potom taky kusok chraplak baryton... >😁
Petrko
Správně jak říkáš. Kadle kadle kadle motoru koncernu Volkswagen je úúúúúúplná nirvána. >😁 >😁 >😁
Arese
Jasně, takže když Mustang nenabízí diesel, tak je to auto úplně na prd. Rozumněl jsem ti dobře? 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 :no:
webpaja
Mustangu podle mého FL prospěl, přes všechny nářky (speciálně vořežprutů z AF). V8 je jednoznačná volba, dnes jsem jich potkal ráno kolonu. Možná škoda chybějících vyšších tónů, když motor točí tak hezky 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne sa predsa len viac pacil pred faceliftom ale inak stale je to moc pekne auto ... tak dufajme ze nim ostane aj nadalej v dalsej generacii... :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Dobrý kauf je za cca 550-600 2015 s 3,7 V6.
Nový Mustang za 1,4 už moc kauf není, za 1,5 je totiž Camaro s ofiko EU zárukou. Které není tak okoukané 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Kde tebe našli.... Mustan za 1,4 - špatný, Camaro za 1,5 dobrý.
Avatar - Anonym
Anonym
Camar nepotkáš za týden 15 😄
Pokud nejdu kolem United Cars and Service tak vidím tak 1-2 do měsíce...
kyklop
To je dôvod, aby bolo drahšie? Čakal som od teba trochu viac 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Důvodů je víc, nehodlám to tady vše vypisovat.
Jinak proti Mustangu nic nemam, čím víc je tu amerik, tím líp :yes:
webpaja
Nic nemám, ale opakuješ tu jak kafemlejnek, že je to špatný kup narozdíl od Camara. Šmarjá ty máš dost >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Omyl - že už to není ten kup co býval. Ceny už se skoro vyrovnaly a přichází na řadu pravda subjektivní porovnání v čem je které auto lepší.
Avatar - fOE
fOE
Jak pises. Zrovna vcera jsem potkal na parkovisti u kauflandu hned 3 zoufale majitele, co v te zaplave mustangu vsude kolem neumeli ty sve kousky najit. 😒
Avatar - _Karel_
_Karel_
>😁
zelenáč
A už trochu zapracovali na bezpečnosti nebo je to pořád papírák?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nejdřív [odkaz] pak [odkaz] a letos [odkaz]
Avatar - CHerokee
CHerokee
Papírák..já bych raději byl ve Stangu než v 5* Fabii. 😉
kyklop
Musí to byť s tvojou modlou veľmi zlé keď si ju postavil proti malému autu
Avatar - CHerokee
CHerokee
Postavil proti 5* seupernepapírové tříválcové Fóbii 😉 ,kterých je všude plno....aby bylo jasné, jak je Euro Ncap absurdní.
kyklop
V tomto sa dá nesúhlasiť. Euroncap by nebolo až také absurdné, pokiaľ by sa nekládol až nezmyselný dôraz na elektronické sr@čky typu obmedzovač rýchlosti. Minimálne z videa más vždy možnosť vidieť ako dopadlo železo. Ak ale chceš zrovnávať aspon trochu zrovnateľné, tak si zober za supera napríklad mondeo. Vždy keď je rozdiel metra dĺžky a niekoľko sto kíl, tak ten menší ťahá za veľmi krátky koniec
Safos 88
Osobně jsem za dodge bohužel nemám SRT 😒 a pod v8 další nebude tak ford nebo nedej bože camaro nee prostě zas dodge a mmch nic to nežere 😄 😉