Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Má pak smysl něco jiného než benzín?
| 9. 4. 2018 09:25
Mluvím ze zkušenosti. Sám jsem měl Pegeot Bipper - to samé. Měl jsem benzín, vyzkoušel jsem i v plynu a projel se v naftě.

Benzín - pakliže se nenaloží půl tunou krámů tak výkonově stačí. Velmi kultivovaný a na svou kategorii relativně tichý. Servis? Nula. Spotřebák jinak nic. Je to starý 8v motor.

Plyn (z výroby) - po pár tisích auto (nové) začalo házel chyby. Servis jednou trvdil že byl špatně seřízený plyn, pak zas přepínání a skončilo to tím že kluci stejně jezdili na benzín než aby auto stálo a furt se něco řešilo. Do většiny garáží nemůžete. Benzínky už realtivně jsou. Ale furt to není jedu a když potřebuju natankuju.
Problémy a starosti Vám levnější provoz nevynahradí. Spočítejte si Váš ztrátový čas a cenu oproti běžnému benzínu. A rozdíl bude tak zanedbatelný že budu jezdit benzínem s jistotou že objedu X-krát zeměkouli a neuvidím servis.

Nafta - výhodou je krouťák. Ale rozdíl je zrovna v této kategorii malý. Nejsou to dodávky pro težké náklady. A zase - čeká Vás min. filtr pevných části. Vstřiky, turbo, dvouhmota (jestli je) se po 100-150 000 asi taky začnou ozývat.

No a pak stačí aby auto pár dnů stálo , servis stál víc jak 10-15 tisíc a jsou si všechny verze rovny.

Takže co? Další auto zase jedině benzín. A nebo nafta s jasným intervalem 100 000 a prodat. Má to ale smysl?
Má pak smysl něco jiného než benzín?
| 9. 4. 2018 19:02
Po 100 ani 150 tisících km se nemůže ani vstřik, ani turbo, ani dvouhmota ozvat. To je tak maximálně dobře zajeto. A jinak dvouhmota na tento typ motoru stojí od Valea méně než 3,5 tisíce korun... To nestojí ani za zmínku.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku