Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Ford Focus oficiálně: Je chytřejší, bezpečnější a potěší několika poprvé
136 komentářů
simson33
to je dobrá zpráva, nechci jásat předčasně, ale vypadá to, že u Fordu už s dvouspojkou skoncovali... :yes😒br />
Peugeot začal do svých vozů minulý rok montovat 8 st. automat od Aisinu určený pro příčnou zástavbu motoru, stejnou jako používá BMW u motorů napříč, ale tady to spíše bude něco Made in Ford.
Peugeot začal do svých vozů minulý rok montovat 8 st. automat od Aisinu určený pro příčnou zástavbu motoru, stejnou jako používá BMW u motorů napříč, ale tady to spíše bude něco Made in Ford.
Jestli to bude lepší nebo horší se uvidí. Ale bonus dlouhé osmičky tam určitě bude.
RS
Je to krapet univerzální. Při troše fantazie by se na to dalo nalepit x jiných znáčků automobilek a pasovalo by to do výrobní řady také. Originalitou to nehýří.
Jinak abych se podíval na fotky, jak že to FoFo vlastně vypadá, člověk musí použít jakoukoliv konkurenci místo "nejlepší jízdy na webu" 8-s
[odkaz]
Jinak abych se podíval na fotky, jak že to FoFo vlastně vypadá, člověk musí použít jakoukoliv konkurenci místo "nejlepší jízdy na webu" 8-s
[odkaz]
Jj, tiež som písal, že trošku generický dizajn, hlavne spredu a z boku (zozadu to je originálnejšie).
Btw. na Autoe😜resse je ešte viac fotiek: [odkaz]
a tiež video na YT: [odkaz]
a tiež video na YT: [odkaz]
Myslim ze acz nevybralo najvhodnejsie fotky na oboznamenie citatelov s novinkou.
Po zhliadnuti fotiek z autoe😜ress som ostal milo prekvapeny vzhladom.
Po zhliadnuti fotiek z autoe😜ress som ostal milo prekvapeny vzhladom.
Jj, z tých fotiek Focus vychádza o niečo lepšie. Inak zaujal ten volič automatu (kolečko á la Jaguar): [odkaz]
No, nevypadá vůbec špatně. Trochu mě připomíná moji bejvalku MPS. Ale ta měla alespoň motor... :-!
sniper1719
nevidim duvod kupovat: design nic moc a motory na prd
iudex
Tak na prvý pohľad sa mi javí, že Ford si s novým Focusom dal bacha a išiel po kontroverznej trojke na istotu. Exteriér je nekonfliktný, dizajn je na rozdiel od FF3 pred F/L čistý, až trochu generický a na maske by kľudne mohlo byť logo Mazdy, Hyundaiu a i. Mne sa páči ST line, tam nemám výhrady, vyzerá to ostrejšie a pritom decentné. Titanium je už horší, ten chrómový úsmev a chrómová maska mi nerežú. Interiér dobrý, jasný pokrok oproti kritizovanej minulej generácii, na pohľad pôsobí ľahšie a vzdušnejšie (čo spolu s väčším rázvorom sľubuje výrazné priestorové zlepšenie), už to nie je kórejská hifiveža s tlačítkami, ale ani čistý dotykáč á la 308. Na druhej strane nejaký dojem luxusu či super hodnotného interiéru (ako Golf či všeobecne aspoň na promo fotkách koncern) tu nie je. Ale opakujem, pokrok je zjavný.
Technika podľa očakávania, konektivita a asistenčné blbostičky, zaujali ma len adaptívne tlmiče, adaptívne full LED a 8°automat. Naopak sklamanie je pre mňa fakt, že Focus ako propagátor multilinku sa vracia k torzke pre základné verzie, to je jednoznačne krok späť.
Motory podľa očakávania, 1,0 a 1,5EB v rôznych naladeniach (mimochodom tie cifry sú asi - ako je to už obvyklé - nesprávne, zrejme zase prepočty z bhp). Neudáva sa, či 1,5ka je R4, ale z kontextu by to tak malo byť ("dobre známe jednotky"). Filter pevných častíc je žiaľ nutné zlo.
Inak by som dodal, že ST by malo prísť pomerne rýchlo, zostáva dvojliter, prifúknutý na 280 koní, vysoko pravdepodobne dostane aj samosvor (ten dostane - zrejme ako príplatok - aj nová Fiesta ST, tak je na 99% isté, že aj Focus ST).
Celkovo za mňa dobré. Nepadám na zadok, nič svetoborné, ale je to progres oproti minulej generácii v podstate vo všetkých smeroch (exteriér, interiér, priestor, technika) až na tú nešťastnú vlečku vzadu. Teda jasná stávka na istotu, žiadne kontroverzie, ale odstránenie chýb a snaha uspokojiť všetkých.
Technika podľa očakávania, konektivita a asistenčné blbostičky, zaujali ma len adaptívne tlmiče, adaptívne full LED a 8°automat. Naopak sklamanie je pre mňa fakt, že Focus ako propagátor multilinku sa vracia k torzke pre základné verzie, to je jednoznačne krok späť.
Motory podľa očakávania, 1,0 a 1,5EB v rôznych naladeniach (mimochodom tie cifry sú asi - ako je to už obvyklé - nesprávne, zrejme zase prepočty z bhp). Neudáva sa, či 1,5ka je R4, ale z kontextu by to tak malo byť ("dobre známe jednotky"). Filter pevných častíc je žiaľ nutné zlo.
Inak by som dodal, že ST by malo prísť pomerne rýchlo, zostáva dvojliter, prifúknutý na 280 koní, vysoko pravdepodobne dostane aj samosvor (ten dostane - zrejme ako príplatok - aj nová Fiesta ST, tak je na 99% isté, že aj Focus ST).
Celkovo za mňa dobré. Nepadám na zadok, nič svetoborné, ale je to progres oproti minulej generácii v podstate vo všetkých smeroch (exteriér, interiér, priestor, technika) až na tú nešťastnú vlečku vzadu. Teda jasná stávka na istotu, žiadne kontroverzie, ale odstránenie chýb a snaha uspokojiť všetkých.
Autocar: "A development of the Fiesta ST’s three-cylinder 1.5-litre petrol will also be offered with the Focus. It includes cylinder deactivation and will come in 148bhp and 179bhp forms, offering CO2 outputs of 120g/km or thereabouts."
No super. :no:
Tak to je dosť podstatná informácia, ktorá ako obvykle na ACZ chýba a človek sa ju musí dozvedieť z iných zdrojov. Niekedy sa divím, či sem má ešte zmysel chodiť pre informácie, ale už len kvôli diskusii. 8-s
Tak to je dosť podstatná informácia, ktorá ako obvykle na ACZ chýba a človek sa ju musí dozvedieť z iných zdrojov. Niekedy sa divím, či sem má ešte zmysel chodiť pre informácie, ale už len kvôli diskusii. 8-s
No nevím, já v textu celkem jasně čtu, že 1,5 je tříválec. Že by to tam dopsali dodatečně?
Presne tak. V tejto vete: Patnáctistovka se stejným počtem válců dostala taktéž dva výkonové stupně... dopísali dodatočne "se stejným počtem válcú" a potom človek vyzerá ako blbec, čo nevie čítať. :no:
1.5 trivalec je trapas no.
Zbejva tedy jen STcko, jenze za tu cenu pomalu muzes kupovat skladovku BMW 320i... :-!
Zbejva tedy jen STcko, jenze za tu cenu pomalu muzes kupovat skladovku BMW 320i... :-!
R3 proti R4 při stejném objemu jako tak zásadní problém nevidím.
Ja áno. Mne proste nevyváženosť a trasľavosť R3 vadí. Niekto bude argumentovať, že R3 má zvukovo zaujímavejší prejav, ako nudný R4, ale bežný Focus slúžiaci ako rodinné auto s výkonom 100 až 180k nie je športiak, tam sa naopak cení tá kultivovanosť a tichosť. Proste R3 aj ako top (!) motorizácia (mimo hotneč verzií) je pre mňa fail.
Naprostý souhlas. Hlavně ale nevidím důvod proč jít do tříválce...není to úspornější a ani o 1/4 levnější než 4 válec.
4válec taky není přirozeně vyvážený motor.
Mě jsou teda ty hejty na tříválce cizí, on čtařvál není zvukem či projevem taky žádný ohňostroj, jen jsme odmala zvyklí že v autě jsou prostě 4 ´válce.
Když bude motor dobře ultumený, tak ať jsou tam válce klidně 2...
Mě jsou teda ty hejty na tříválce cizí, on čtařvál není zvukem či projevem taky žádný ohňostroj, jen jsme odmala zvyklí že v autě jsou prostě 4 ´válce.
Když bude motor dobře ultumený, tak ať jsou tam válce klidně 2...
To by byl těžký průšvih, ale snad to bude R4, 136 kW je 185 k. Pak by byl použitelný jen 2,0D a když naftu, tak s automatem a výsledné auto stojí raketu, moc nejede a spotřeba taky žádný zázrak.
Líbí se mi vzdušnost interiéru oproti předchůdci, hlavně prostor pro nohy vypadá fajn. Díky USA (lenochům 😄 )se tankuje vlevo, což beru také jako malý plus.
Líbí se mi vzdušnost interiéru oproti předchůdci, hlavně prostor pro nohy vypadá fajn. Díky USA (lenochům 😄 )se tankuje vlevo, což beru také jako malý plus.
Tak nakonec to má z 1er v podstatě jen tvar prosklení zadní části bočních/zadních dveří.
Hlavně zezadu (ale do jisté míry i celkově) to má designově (podle mě) nejblíž k novému Ceedu, ale Focus vypadá líp. Zepředu O.K. (zejména proti minulé g. před fl) a dobře vypadá to optické 3D rozšíření blatníků. Interiér na poměry Fordu slušný, uvidíme naživo.
Hlavně zezadu (ale do jisté míry i celkově) to má designově (podle mě) nejblíž k novému Ceedu, ale Focus vypadá líp. Zepředu O.K. (zejména proti minulé g. před fl) a dobře vypadá to optické 3D rozšíření blatníků. Interiér na poměry Fordu slušný, uvidíme naživo.
lamal
Az na ten predok a hlavne ten podivny klon aston martin prednej masky to je celkom OK... co ma sklamalo na papieri a na co som aj najviac zvedavy je 1.5ECO ...
a co sklamalo tiez ... ze ... Základní motorizace dostanou vlečenou zadní nápravu s torzní příčkou... 92 kw boostik bude osudeny... skoda, je to prvy krat v historii focusu... to bude parada take Vignale s trojvalcom a torzkou v zadu, to je koncept DS ? ;-\
´´Fordem patentovaná technologie vinutých pružin na zadní nápravě s vlečnými rameny spojenými torzní příčkou´´ to je ako ultramarketingovy nazov pre osudenu zadnu napravu ? lol
a co sklamalo tiez ... ze ... Základní motorizace dostanou vlečenou zadní nápravu s torzní příčkou... 92 kw boostik bude osudeny... skoda, je to prvy krat v historii focusu... to bude parada take Vignale s trojvalcom a torzkou v zadu, to je koncept DS ? ;-\
´´Fordem patentovaná technologie vinutých pružin na zadní nápravě s vlečnými rameny spojenými torzní příčkou´´ to je ako ultramarketingovy nazov pre osudenu zadnu napravu ? lol
KANKUNEN
dokáže ušetřit 8,42 molekuly benzínu na 100 km. Ale co, lidem je jedno co má auto za motor, hlavně že to má velký displej s vysokým rozlišením.
A teď si představ, když si tak jedeš, lechtačka na 2 válce (666!) kubických cm objemu a najednou tomu na výjezdu ze zatáčky šlápneš na krk! To se připojí 3! válec a začnou se teprve dít věci... rozmaže se okolní obraz, volant se div nevytrhne z ruky a auta ve zpěťáku znenadání zmizí 😄 >😁 RS 2.1 Wartburg edition 8-s
twistedTSD
Exteriér 3/5, prostě globální design. Asi největší problém mám s ošklivou maskou. Ale oproti představení minulé generace, kdy jsem při pohledu na první snímky nechápavě kroutil hlavou, nastal určitě pokrok. Interiér už je o něco lepší, viz výše.
Zajímavější je technika. Jestli tomu dobře rozumím, v základu dostane Focus poprvé traverzu vzadu a benzínové motory budou prakticky tvořit jen tříválce s odpojováním válce. Jakkoli tříválce většinou obhajuji, přišlo by mi mnohem rozumnější, aby příplatkový 1.5 nabídl i bonus v podobě čtyřválce.
A jsem zvědavý, jestli se potvrdí zvěsti o čínské výrobě pro US.
Zajímavější je technika. Jestli tomu dobře rozumím, v základu dostane Focus poprvé traverzu vzadu a benzínové motory budou prakticky tvořit jen tříválce s odpojováním válce. Jakkoli tříválce většinou obhajuji, přišlo by mi mnohem rozumnější, aby příplatkový 1.5 nabídl i bonus v podobě čtyřválce.
A jsem zvědavý, jestli se potvrdí zvěsti o čínské výrobě pro US.
Je fakt, že Focus vždy potřeboval facelift, aby dozrál a trochu napravil podivnosti. Jestli je technický základ dobrý, tak za cca 3-4roky to bude perfektní auto 😉
M1chal
Vypadá korejsky ;-\
Nonsens
páči sa mi a bol by veľký favorit, ale torzka a trojvalec skresávajú moje nadšenie.
Jj. Vyzerá lepšie, zjavne bude priestrannejší a má byť i ľahší, všetko fajn. Ale v základe torzka je zvlášť vo Focuse skoro výsmech. OK, 1,5ka už má multilink, ale zase (ak sa to potvrdí s určitosťou) stratila jeden valec, takže aj nejaká top verzia v ST line za povedzme 30t eur bude... trojvalec. To mení môj náhľad na auto a robí z toho no-go. :no: Dízle neberiem, takže z môjho pohľadu je prijateľný jedine FF ST, kde by malo byť všetko na poriadku, ale to nie je bežný model, ale okrajová HH verzia, ktorá model ako taký nespasí.
u fokusa tá torzka kričí, auto, ktoré rozbilo bank, sa poslušne zaradilo do radu. Podstatné bude aj na akú výbavu sa multi bude viazať, lebo správna kombinácia motora a výbavy, môže z toho urobiť raritku.
planeta
auta z vnutra, hlavne v tomto segmente, su vsetky na jedno brdo, bez napadu, s hnustnym "tabletom" v strede
kosmonaut
Zepředu jak facelift Mazdy 3 Mk2 ;-\
Vůbec mi připadá, že si bere částečně proporce předešlé mazdy 3.
ved ford a mazda mali k sebe blizko, by ma zaujimalo z coho vychadza 1.5 eco 3val... 2.0 eco je mazdacky motor, 1,6 eco resp 1,5 eco zas koop s yamahou, ale novy 1,5 eco zeby cisto ford ?
Ted jen odhaduju, ale od rozchodu je už dost dlouho, takže spíš ne.
inspiraciu si vzat mohli, to nema nic s tym, ze kedysi nieco mali spolu ... z predu sa fofo tvari ako trochu tesla a zadna cast je nieco co ukazala uz fiesta... keby to nemalo ten prísavok aka aston martin v predu tak je to celkom fajn, vlastne je to pohladne pre mna akurat trochu bije ten prísavok do oka...
Uživatel_5340709
že zmizel ten pitomej stříbrnej plast, který už od nova vypadal falešně, jak reklama na Hjondé. 😉
Nevím který stříbrný plast myslíš, ale o reklamě na něco tak odporného jako je Hnojdé se mezi lidmi co umí číst, psát a čistě se oblékají nemluví.
Ondris
Jako jo, furt je to lepší než montérková modř z Golfu 4, ale opravdu musí bejt podsvícení i v roce 2018 modrý? Vždyť se na to nedá koukat.
Jinak dobrý, tříválce mě netrápí a vizuelně je Focus fešák.
Jinak dobrý, tříválce mě netrápí a vizuelně je Focus fešák.
Furt lepší než červený..... 😉
Červený podsvícení je hezký, závoďácký! A nedráždí oči 😄
praděda7
že by Ford raději viděl ve Focusu čtyřválce a tříhrnky nechal Fiestě, ale EU a ekofašisté přinutili automobilky nesmyslnými CO2 normami nacpat tříhrnky i tam kam nepatří. ;-\
Dela VW svuj 1,5L jako 3 hrnek? Nedela, a to nikdo neproda v evrope kompaktu vic. A veskera konkurence vlastne taky. Muzeme na EU svadet 1.0l v mondeu, ale tezko n EU svadet ze se ford rozhodl udelat svuj motor vyssi-stredni vykonove tridy v kompaktech jako trivalec.
Faktem je, že EU tlačí automobilky horentními pokutami do co nejnižší papírové spotřeby. Jak se to která automobilka snaží splnit, je druhá věc. Ale asi to Ford nedělá z plezíru, lepší motory určitě mají. V USA do nich standardně dávají dvoulitry.
Za 1l Mondeo můžou spíše národní pokuty za CO2, které jsou v některých státech dost drastické.
Je to pravomoc oněch států a s EU to nemá moc společného..
Je to pravomoc oněch států a s EU to nemá moc společného..
Faktem je, že Ford lze s přehledem označit za nejaktivnějšího průkopníka downsizingu.
Jsou to zelené zrůdy, o tom žádná, ale je zajímavé, že VW u nové 1.5 TSI čtyři válce klidně ponechal. Jak je to možné? 😲
Na druhou stranu jsou tu ohlasy, že 1.5TSI jede hůř, než původní 1.4TSI 110kW. Takže to taky může být tak, že Ford ubral válec a VW to utlumil softwarově. Bude zajímavé přímé srovnání dynamiky a spotřeby.
BMW jede 1.5 taky jako tříválec... nemyslím, že to je samo o sobě méněcenné řešení, já bych si prostě vybral ten motor, který bude líp fungovat.
BMW jede 1.5 taky jako tříválec... nemyslím, že to je samo o sobě méněcenné řešení, já bych si prostě vybral ten motor, který bude líp fungovat.
Mohu posloužit čerstvými dojmy. Golf Variant 1.4 TSI 150 vs. Golf kraťas 1.5 TSI 150. Možná by mě exaktní měření vyvedla z omylu, ale pocitově jede 1.4 TSI rozhodně líp. Ta 1.5 je tichá, klidná.....a klidná, a z klidu se nějak nenechá vyrušit. Ve srovnání s ní je 1.4 150 až výbušný motor s chutí po otáčkách. A navíc, aspoň podle palubáku, 1.4 i míň žere.
Mino 1
Benzín a iba 3 valce? Díky, nie. Pokiaľ mám možnosť, vždy si v tejto kategórii vyberiem radšej 4 valec.
3_diamanty
je zda sa nadalej neprekonany ... aspon pre mna ....
niet pochyb ze novy focus bude opat svetovy bestseller ale popravde za mna snad aj sucasna obstarozna C4 je proste krajsia vvazenejsia a pohladnejsia... ( aj ked pockam si na zive stretnutie ) 😲 ... mensie nova fiesta je ale nazivo ozaj kusok vajco-kapor ... ten predok je proste ... ale ok
PS: tie hrany a linky na bokoch kasne to je take mazdovske .. prva generacia 3ky
niet pochyb ze novy focus bude opat svetovy bestseller ale popravde za mna snad aj sucasna obstarozna C4 je proste krajsia vvazenejsia a pohladnejsia... ( aj ked pockam si na zive stretnutie ) 😲 ... mensie nova fiesta je ale nazivo ozaj kusok vajco-kapor ... ten predok je proste ... ale ok
PS: tie hrany a linky na bokoch kasne to je take mazdovske .. prva generacia 3ky
Sumi2000
Současný Focus se mi vůbec nelíbil..
Tohle je krok správným směrem...design už se snad dá skousnout , interier vypadá dobře , ten trend trčících tabletů je hrozný , ale mají to už skoro všichni..
Verze Active jako crossover vypadá dost povedeně , a může zaujmout v době SUV popularity nejednoho kupce.
Vyšší výška o 3 cm je jen dobře , dá se najet na polní cestu i zaparkovat u obrubníků ve městě bez uraženého spojleru..
Tříválce si mohou nechat , silnější motorizace budou ok.
Osobně bych bral 2.0 TdCi.. PR kecy o konci dieslů jsou směšné! 😄
Tohle je krok správným směrem...design už se snad dá skousnout , interier vypadá dobře , ten trend trčících tabletů je hrozný , ale mají to už skoro všichni..
Verze Active jako crossover vypadá dost povedeně , a může zaujmout v době SUV popularity nejednoho kupce.
Vyšší výška o 3 cm je jen dobře , dá se najet na polní cestu i zaparkovat u obrubníků ve městě bez uraženého spojleru..
Tříválce si mohou nechat , silnější motorizace budou ok.
Osobně bych bral 2.0 TdCi.. PR kecy o konci dieslů jsou směšné! 😄
praděda7
Ve fotogalerii se Ford snaží všechny ohromit pohledným interiérem, včetně každého tlačítka a stehů na sedadlech, aby nakonec místo solidního motoru do toho picli cosi od leteckých modelářů......... >😒]
donPedro
Tož Fofík IV, zvaný "Čupr". Mně se líbí, jak vně, tak uvnitř. V interiéru se s požadavky doby "modrří" vypořádali, v rámci třídy, na chvalitebnou. Vypadá to na více prostoru oproti mk.III. Tedy takto dle fotografií. Bude ovšen nutno vyzkúšat na vlastní sitzfleisch, pak teprva bude vyřčen ortel. K exteriéru zatím nemám výhrady, uvidíme zda-li se nějaké objeví při setkání live, obzvláště pak v nějakém tom základním provedení (pokud jsem se dobře díval tak je prezentováno ST line, Vingale a Active, základní verze ni). Kombi verze jest vydařená velmi - asiprant na nejhezčí kombík ve třídě, bezesporu - je to s pravěpodobností, hraničíci s jistotou, dáno vysocháním zadních partií s notnou dávkou severské inspirace, dlužno dodati vkusnou. K ostatnímu bude prozatím nutno zaujmouti tzv. husí postoj. Čili s hodnocením techniky prozatím posečkati jako onen fógl na zrno. Lze snad možno předeslati, že 1.0 EB není (vím o čem mluvím) a tedy ani nebude zrovna hitpoška. 1.5 EB toď otázka v rytmu valčíku. To nejpodstatnější, pro mne, jest ovšem otázka jak bude naladěn, odladěn a vyladěn podvozek. Čili vrátí-li se v této kategorii FoFo mk. IV tam, kam patří - na samotnou špici segmentu. Tož tak.
P.S. No a taky uvidíme jak to bude s oním pověstným fordím cenovým jemnocitem 😉
P.S. No a taky uvidíme jak to bude s oním pověstným fordím cenovým jemnocitem 😉
Arese
Tak z nového Focusu mám hodně rozpoluplné pocity: design hatchbacku se mi docela líbí, a strašně důležitý je zdařilý interiér, který konečně nabízí odpovídající prostor (hlavně zmizela ta trestuhodně předimenzovaná přístrojová deska a stžedová konzole!). Chválím i mezigenerační snížení hmotnosti. Design zádě kombíku mě ale hodně zklamal, vůbec se mi nelíbí tvar posledního bočního okna (na úrovni kufru). Největším šokem je ale technika. Softvérové a asistenční činčurinky mě nezajímají, důležitý je hlavně "hardvér" a tady je to katastrofa a jasné kroky vzad! Přechod na torzku u základní verze je gigantický lapsus, který fakticky i marketingově podřezává to nejslavnější a nejcenější, co tato řada dala automobilovému světu. (Jak je možné, že nový Hyundai i30 a nová Kia Ceed mají zadní víceprvek vždy?!) No, dejme tomu, že by tedy člověk zvolil vyšší vezi s víceprvkem. Ale pořád tu zůstává tříválcové prokletí, ktermu se u benzinových motorizací zdá se nejde nijak vyhnout!!! U Fiesty dejme tomu, ale vždyť tady se proboha bavíme o segmentu C!!! Tím je pro mě bohužel toto auto odepsané (nekoupitelné), proto i v budoucnu pravděpodobně zůstanu u koncernu VW a její 1.5 TSI. To jsi totálně zbabral, Forde! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
Bude hůř 😉
VW počítá že výhledově jejich nejprodávanější motor bude = 1.0 TSI
Možná to eště chvíli podržej japonci = tenhle čínskej Ford je jen takovej posel budoucnosti 😄
VW počítá že výhledově jejich nejprodávanější motor bude = 1.0 TSI
Možná to eště chvíli podržej japonci = tenhle čínskej Ford je jen takovej posel budoucnosti 😄
Pletu se, nebo ani Leon nemá v základu víceprvek?
Chápu, že se ti to nelíbí, ale torzka v nižší střední u základních motorizací mi jako "gigantický lapsus" nepřijde. Mají ji i auta o třídu výš. Není to super, ale není to nic výjimečného.
Chápu, že se ti to nelíbí, ale torzka v nižší střední u základních motorizací mi jako "gigantický lapsus" nepřijde. Mají ji i auta o třídu výš. Není to super, ale není to nic výjimečného.
Samozřejmě máš pravdu, pokud se nepletu, tak všechny modely VW group na platformě MQB se slabšími motory mají vzadu torzku a rozhodně je za to nechválím. Ale tady jde o to, že v případě Focusu se vždy jednalo o hlavní technický higlite vozu, kterým se proslavil a který se zdál samozřejmostí! Vždyť toto řešení u evropského Fordu v C segmentu používal naposled Escort! 8-s 8-s 8-s
Tak sou auta co budou mít víceprvek vzadu i v příští generaci [odkaz] 😄
Hybridy dokonce [odkaz]
Hybridy dokonce [odkaz]
Je to zklamání právě proto, že se zařadil mezi kdejaké...chtěl jsem říct Korejce, ale...no, co více dodat. 😄
Tak jestli bude mit ta třivalcova 1.5 od fordu charakter jak 1.5TSI od koncernu tak to žadna slava. Pokud bude ten motor charakterově na urovni součastneho 1.5EB pak už budu zvědavy jen na zvukovou kulisu. Jo a stejně on novy focus už ma el. ručku takže jestli u tebe bude nějake přiště tak budeš mit možnosti setsakra mizerne a pravděpodobně budeš odkazan na AAAauto apod.
Naštěstí alespoň základnímu stupni výbavy nechali ručku! 😄 Ale ten tříválec, to je fakt průser.... 😲
Zavidim ti vlastněni věštecke koule. Jinak co je v zakladu mě prakticky vubec nezajima, ale věřim, že někdo to jistě oceni.
Jo, to je nejhorší, že mnohé potenciální zákazníky nezajímá, co je pod kapotou a pak se nestačí divit.
Nastesti ano, ale koupis vybavu a nacpou ti tam elektrickou. Ja bych si za mechanickou rucku snad i priplatil. Trba 2-3tisic Kc. Focuse, Astro, Golfu, neslo by takhle?
Človeče, ja Ti neviem. Donedávna som zdieľal Tvoj postoj, že elektrická ručná je blbosť a niet nad klasiku. Ale počas 4 rokov vlastnenia auta s elektronickou brzdou sa mi nestalo, žeby som pociťoval absenciu rúčky negatívne. Naopak teraz som auto vymenil a v novom mám opäť klasickú rúčku no a už párkrát sa mi stalo, že som ju zatiahol, vystúpil z auta a auto sa začalo sunúť ja som musel skákať naspäť, skrátka som ručnú nezatiahol dostatočne silno. To sa pri elektronickej nestalo, tá sa zatiahla vždy na 100%.
Tak za prvé, pro ojetinu bych si určitě nešel do Áček, nevím, proč se mě tady tím snažíš urážet. Za druhé, pořád je zde naštěstí ještě výborný Fiat Tipo, do kterého ještě hrůzy typu tříválcových motorů, el. P brzdy či převážně dotykového ovládání naštěstí nepronikly a doufám, že ještě dlouhou neproniknou! 😄 :yes: :yes: :yes:
To neni uražka, ale konstatovani faktu, vzhledem k tomu jaky maš postoj ke každe novodobějši vlastnosti, ktere přichazeji s dobou. Takže ti ve finale nezbude nic jineho než ten bazar a nebo se snižit na uroveň toho "vyborneho" lowendoveho Tipa apod.
Tak jestli to ještě nevýš, tak Tipo rozhodně není v pravém slova smyslu "lowcost". Mnohem blíž má toto auto k mainstreamu a nebýt levných plastů na výplních dveří a zastaralého rastru na měkčeném plastu palubky, tak by se o lowcostu nedalo mluvit vůbec. 😄 Zkus se s ním někdy svézt a zjistíš, jak dobře toto auto jezdí! A pak přesedni do opravdového lowcostu typu Loganu či Peugeotu 301/Citroënu C-Ulysse a pocítíš tu propast ve zpracování i jízdních vlastnostech:-! :-!
Prostě něco jako českej Rapid a tedy slovy samotneho vyrobce...tento nizkonakladovy model. Nic o co bych měl sebemenši zajem a to už bych raději navštivil ten bazar.
Nikoliv, Rapid je vlastně podivně složená prodloužená Fabie(Roomster), což je patrné na jeho malé šířce, resp. malém rozchodu vpředu a taky na použití směsně malých kol (vzhledem k celkové délce vozu). Kdežto Tipo těmito neduhy netrpí, to je pravá nižší střední třída! 😄 :yes:
No, ten rozdíl v kolech tam je, ale není zase tak obrovský... zatímco Tipo má klasických 205/55/16, má Rapid 215/45/16, což je 6mm na výšce gumy a cca. 5% na obvodu.
Tipo je zřejmě trošku slabší než klasický mainstream (ale i než ten Rapid) i konstrukčně, viz výsledky nárazových testů... a nemluvím teď o asistenčních systémech, ale klasické nárazové zkoušce.
Tipo je zřejmě trošku slabší než klasický mainstream (ale i než ten Rapid) i konstrukčně, viz výsledky nárazových testů... a nemluvím teď o asistenčních systémech, ale klasické nárazové zkoušce.
Zasa bude palubná doska meter hlboká, aby zožrala aspoň štvrtinu vnútorného priestoru?
Či už aj o Forme uznali, že Focus nemusí byť len dvojmiestne auto?
Či už aj o Forme uznali, že Focus nemusí byť len dvojmiestne auto?
Ty si sa teraz zobudil, článok nečítal a fotky nevidel, že? Z textu i fotiek vyplýva, že tá palubka je výrazne subtílnejšia a miesta v interiéri podstatne viac.
Chuck
Za mně. Čumák dobrý i když mi připomíná Mazdu, zadek už mně nijak neoslovil. Interiér fajn, až na tablet. Ten mi vadí (jsem pro kolečka a pár tlačítek). Palec nahoru za prodloužení kastle (o 108mm) a rozvoru (o 52mm). Kufr u kombajnu super (608l resp.575l s rezervou). Neštěstí jsou ty tři hrnky a zadní zavěšení. Osobně mám FoFo MKIII po FL (r.v.2017) s atmosférou 1,6 (4 hrnky a nezávislé zavěšení). Co mi vadí, že když si koupím základ a chci si třeba připlatit za autom.klimu, tak to nejde. U předešlé verze Trend to nebyl problém. Ale snad se to časem utřepe.
starý_kluk
A zase se nedozvíme to základní: vnější rozměry, rozvor, rozchody. Natož, aby tu byl v článku snímek ozřejmující posunutí A-sloupků dozadu a zda došlo i k posunutí přepážky oddělující mot. prostor od kabiny a řešení zpevnění McPhersonových "hrnců". Je to tendence dnešní doby.
Interiér - tohle se zase hodně povedlo, za mne aspirant na nejhezčí interiér ve třídě.
Smutné je, že jediný použitelný motor bude 1.5 TDci (za předpokladu, že bude 4válec) a 2.0TDCi... ale nechci být skeptický k 1.5EB před vyzkoušením.
edit😒br />
Tak teď jsem ještě více zklamaný z interiéru, najdi 10 rozdílů
[odkaz]
[odkaz]
:no: :no:
Tak seš z toho interiéru nadšený, nebo "ještě více zklamaný"?
Jinak za mě takhle z obrázků dobrý. Interiér pěknej, a zvenku určitě lepší, než stávající generace.
Chvalabohu za to, že Ford sa v tomto neopičí. Ostatne ani prístrojovka ostáva klasická, žiadny displej monitora s virtuálnymi ručičkami.
K exteriéru bych řekl jen, fotka nic neřeší, chce to vidět naživo.
K interiéru: tak nevím asi tě nechápu, nejdříve řekneš že je to nejhezčí interiér ve třídě a pak otočíš o 180°?? A to jen kvůli podobnosti??