Testy
iudex
6
Presne. Vždy ma pobaví, keď tu niekto vyhlasuje, ako na ceste porazil oveľa silnejšie auto, že odkiaľ si je istý, že aj ten druhý o "súťaži" vedel a chcel sa zapojiť. Bežne sa mi stáva, že ma s víťazným úsmevom predbiehajú vodiči povedzme 2,0TDI, keď ja len štandardne zrýchľujem (rozumej: žiaden plyn na podlahe, len normálne plynulé zrýchľovanie), možno aj tí potom píšu v diskusii, ako vytrestali oveľa výkonnejšie auto. Vedome som "súťažil" na bežných cestách len raz, keď sme na križovatke stáli vedľa seba dve porovnateľné autá, pozreli sa s vodičom na seba a vedeli, že bude drag race. Ale v drvivej väčšine je to "závod", o ktorom jeden z vodičov nevie. >😁
Přejít do diskuze
MrBeranek
Naftová 5er by dostala hodně na zadek. Pamatuju si, jak jsem se kdysi s Alpinou (D3-nafta, 350 koní) snažil nahánět minulou Panameru Turbo. Důstojný to nebylo ani trošičku. M550d sice má o 50 koní víc, ale zase je o něco těžší. M5 by to smázla.
fOE
3,5 roku a 23tis km, ikdyby jezdila za 20 clovek to ani nepozna. A predevsim, když ji miluješ není co řešit 😉
fOE
Dnes jsem si dal cestu do prace Jukem. Od napojeni na dalnici noha v podlaze a 40km jsem ji nemusel zvednout >😁 Do kopce to padalo k 160kmph, z kopce se to vysplhalo na 195kmph. Par krat se po mne uz nekdo ohlizel, kdyz on jel v necem na to stavenem tempomatovych treba 180, do kopce me predjede a z kopce to pak vypada, ze s vypetim vsech sil se snazim predjet ja jeho. Ti moudrejsi nereagovali, treba pochopili, ze jen jedu co technika dovoli, ale par zavodniku co to neuneslo se taky naslo. V tomhle pripade ale vzacne platilo, ze mi to fakt nandali, ja uz na to vic tlacit fakt nemohl. 😄
A perlicka na zaver, auto jsem od zeny bral s 9,2L spotrebou a po tehle jizde jsem ji ho vratil s 9,0L dle BC... >😁 >😁
A perlicka na zaver, auto jsem od zeny bral s 9,2L spotrebou a po tehle jizde jsem ji ho vratil s 9,0L dle BC... >😁 >😁
Dinar
Ale jo, tehdy nevídaný krouťák zmiňoval marketing, kde to jen šlo, podívejte, tolik nemá ani M5, jenže realita není zrychlování na šestku. Ta auta dělí propast 275 vs 507 koní, 535d uměla 0-200 za 26s a M5 pod 14s, faktem je, že se dělaly šílené čipy na 535d, které to auto hodně posunuly, ale aby M5 nestačila na 200kw verzi 535d ve zrychlení, je prostě nesmysl. 😉
wakantanka
Tak to som potom rovnako ja s mojou vzducholodou spravil na RO bundeske Gallardo 😄 Musim si ist spravit zarez na lavy blatnik 😄 😄 😄
webpaja
>😒] >😁 Já CTS-V jel a nebýt to až moc pouťové, tedy nesedící k velkému sedanu, být dotaženější interiér, tak se tomu dalo máloco vytknout. Tedy až na ten krám, co by měl přehazovat kvalty.
webpaja
Já před 3-mi týdny předjel na okresce před KV s C3 1,2 BMW 640i... 😉
Skvěle vystiženo!!!
"Ale v drvivej väčšine je to "závod", o ktorom jeden z vodičov nevie." :yes: :yes: :yes:
Skvěle vystiženo!!!
"Ale v drvivej väčšine je to "závod", o ktorom jeden z vodičov nevie." :yes: :yes: :yes:
webpaja
CTS-V (aktuální) je výtečné auto s neskutečně silným motorem, který by předchozí M5 v přímce rozcupoval, navíc velmi dobře odladěný podvozek.
Současná generace by Caddymu měla být minimálně vyrovnaným soupeřem. CTS-V má vyjma nic moc interiéru pomalý automat, který je jeho největší slabinou.
Současná generace by Caddymu měla být minimálně vyrovnaným soupeřem. CTS-V má vyjma nic moc interiéru pomalý automat, který je jeho největší slabinou.
Ozzman
S Cordobou HTP sem dal v Tatrách na okresce 911 ....no a že ten Holanďan čuměl do mapy >😁
speedfred
áno ,keď som sa pred rokmi zviezol s 535d tak som rozmýšlal načo je komu M5 ale nie je to len o motore. Minimálne špéra tam poriadne chýbala.
Mig_35
tadz ještě jedna odjinud, první metry dobrý, potom se M5 dostane dopředu
[odkaz]
[odkaz]
woody-alien
Přesně. Nebo okázalým zíváním dávat najevo, že rovinka je pro amatéry. >😒]
Dinar
YT a auta z Ruska, to fakt není dobrý zdroj. Obě auta jsem jel, dynamika M5 je jinde, na YT určitě bude i top gear epizoda, kde zkoušel Jeremy 535d proti 550i, ani na tu nestačila.
Ondris
Přesně, to chce v rámci možností "rychlej" útok ze zálohy a až se probere a předjetí mi vrátí dělat, že ladím rádio nebo klimu 😄
woody-alien
O kterém jeden z řidičů neví.....
No a ? Nevědomost neomlouvá. Your loss is my gain. Jak jinak bych měl kurňa vítězit s 69 kW a 118 Nm ? :-! >😁 >😁
No a ? Nevědomost neomlouvá. Your loss is my gain. Jak jinak bych měl kurňa vítězit s 69 kW a 118 Nm ? :-! >😁 >😁
Londonbridge
Nie kazdy ma chut zavodit.... alebo nie vzdy. mna tiez obehlo minule Sandero na dialnici pri rychlosti 70 mil/h >😁
Dinar
M5 přece jde poznat, je širší, vytažené blatníky, čtyřlauf, 5er s mpaketem je jen podobná. Ale pokud to byla opravdu M5, pak nezávodil, rozdíl ve zrychlení těch dvou aut je výrazný. 😉
fOE
Neni poutove, je jen americke (cti poutovost neni chyba, to je vlastnost). 😄
webpaja
Ale soud to určitě nevezme jako omluvitelný důvod pro její zlámané ruce a nohy! >😁
Hittman
535D 200kW, odbočil jsem na hlavní na rovinku a on za mnou, tak jsem na to šlápl a nešlo mu to, čuchal mi výfuk >😒]
Hammunasakra
Dost záleží v čem si jel ty = případně kdo řídil tu M5 😉
To byla generace V10 pětilitr = to mě fakt zajímá čim si jel >😁
Když tě zajímá sprint malej bonus [odkaz]
To byla generace V10 pětilitr = to mě fakt zajímá čim si jel >😁
Když tě zajímá sprint malej bonus [odkaz]
Belo13
len či to bola skutočná M5 alebo bežná 5-ka s cirkusantskými polepmi M-divízie.
Hammunasakra
To je celkem jasný a jednoznačný = můžeš si to porovnat na Alpinách [odkaz] [odkaz]
Zrychlení i maximálka sou samozřejmě jednoznačně ve prospěch benzínu
Zrychlení i maximálka sou samozřejmě jednoznačně ve prospěch benzínu
Anonym
Lokomotivy sou různé, takže jako lokomotiva může třeba vypadat i Porsche >😁
Anonym
Ten jim ujel a ještě se stihnul vrátit a vzít na sebe podobu Mercedesu a dát si second round. Tos nevěděls? >😁
Mig_35
No, zkusím to pohledat, ale právě v reklamní kampani k tehdejší 535d zmiňovali především to, že v pružném zrychlení má 535D nahoru oproti M5...