Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Motorky

Zpět na článek

Aurora V8: Přes 420 koní z osmi hrnků na dvou kolech

9 komentářů

Anonym
a fostek bude spokojenej.
btw vyvolalo to ve mě vzpomínky na jeden úlet...pamatujete na Dodge Tomahawk?
gil54
Chápu, že se podobné extrémy mohou někoho oslovit. Pokud se však nejedná o blázna či pozéra a už někdy motorku řídil a chce jí řídit a jezdit na ní aktivně, nechávají ho podobné úchylky chladným.

Tahle Aurora, Dodge Tomahawk (úplná pitomost) nebo Boss Hoss jsou věci, na kterých jezdit je za trest. Těžké, neovladatelné, neohrabané, přemotorované pitomosti.

Už i velký Harleye, Gold Wingy nebo BMW 1600 jsou na hraně.

Ale můj čistě osobní názor. Ať si každý pojezdí na čem chce.
Xylo
Naprosto s Tebou souhlasím.
kaiserlábus
Na druhou stranu za tím můžeš táhnout obytný přívěs. >😁
Mig_35
Fostek bude spokojenej, protože na motorce nikdy neseděl...
K1600GT je v pohodě motorka, ovladatelná a výkonu není na kila zase tak moc. Rozuměj na danou kategorii.
Anonym
Vždycky mě fascinuje blbec, kterej ví, co já jsem kdy (ne)dělal.
Nedávno to tady byl vůl, co mi vysvětloval, de jsem (ne)byl na dovolený.
A dneska jeden, kterej ví, na čem jsem kdy (ne)seděl.
A ano, uznávám, na Migu 35 jsem opravdu neletěl, jestli tě to uklidní.
A to s tím komprcem byla nadsázka. Vzpomínka na Tomahawka ale opravdu vyskočila.
Že jsou ty mašiny těžký, to ví i vůl.
Ale třeba Valkyria Rune je prostě krásná a člověk jí to promine....Jasně kámo, v životě jsem na ní neseděl - nebo nevím. Povíš mi to? 😄

kdybys jenom tušil, že fostek je....
[odkaz]
Mig_35
Valkyria Rune není motorka. Takže jestli jsi na ní seděl, tak to nevylučuje to co jsem napsal výše😊
S K1600GT jsem odjezdil jednu sezónu a těžká byla jenom na místě....
Avatar - wladyk
wladyk
Už tady bylo pár "úletů", ale v sedmdesátých letech se sériově vyráběla motorka s dvourotorovým Wankelem. Byla to značka VAN VEEN OCR a pamatuji si, že měla vodou chlazené tlumiče výfuku.
Xylo
Pokud odhlédnu od "úletů" tak se mi vždycky líbila Yamaha VMax, i když se s ní v zatáčkách člověk musel trochu prát a brzdy s její vahou měly co "dělat". Rád vzpomínám na úplně obyčejnou Kawasaki ZR 550 Zephyr, i když měla jenom 50 koní, tak motor byl strašně příjemný a zatahoval odspodu. Projíždět s ní zatáčky byla čistá radost 😄