Aurora V8: Přes 420 koní z osmi hrnků na dvou kolech
Za strojem pojmenovaným Aurora V8 stojí společnost Aurora Motorcycle Company, která je divizí Aurora Manufacturing Synergy se sídlem v Thajsku. Zakladatelem společnosti je úspěšný závodník a inženýr Vincent Messina, který je zároveň i hlavním konstruktérem výjimečného osmiválcového motocyklu.
Vincent Messina, předtím než založil v roce 2007 svou vlastní společnost, pracoval pro Ford Motor Company v Austrálii, Evropě i USA, Triumph Motorcycle a rovněž pro Caterpillar Group. Zároveň byl úspěšným závodníkem na silničních motocyklech a sajdkárech.
Právě díky přípravě motorů pro své závodní sajdkáry se dostal k myšlence navrhnout a vyrábět výjimečný motocykl, k jehož pohonu poslouží vidlicový osmiválec z vlastního vývoje.
Výsledkem rozhodnutí pustit se do vývoje takového stroje se stal motocykl Aurora V8, který byl veřejnosti představen poprvé v roce 2015 a dodnes ohromuje svou konstrukcí, dílenským zpravováním i designem a samozřejmě i svými výkony.
Motocykl Aurora V8, jehož design navrhl Tim Cameron, využívá svůj vidlicový osmiválec Hellfire OZ26 jako nosný prvkem, což se pozitivně projevuje na celkových rozměrech stroje i jeho hmotnosti.
Motor o objemu 2575 cm3 a čtyřmi ventily na válec disponuje nejvyšším výkonem 311 kW (423 k) při 9500 min-1 a točivým momentem 319 N.m při 7000 min-1. Tyto hodnoty míří na zadní kolo prostřednictvím pětistupňové převodovky.
Podvozek stroje s rozvorem kol 1600 mm, celkovou délkou 2229 mm, šířkou 850 mm a sedlem ve výšce 820 mm využívá k odpružení předního kola systém Hossack se stavitelným tlumičem Öhlins TTX, použitým i u odpružení zadního kola. Brzdový systém využívá komponenty značky Brembo v čele s radiálními třmeny GP4RX.
Se zkrocením extrémně výkonného stroje a jeho ovládáním pak pomáhá i elektronika MoTeC, umožňující mimo jiné možnost volbu z přednastavených jízdních režimů Sport, Touring, Wet a Custom.
Aurora V8, jejíž suchá hmotnost se má pohybovat kolem 265 kg, má být schopná uhánět rychlostí přes 340 km/h.