Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Bubáq
4
Bravo, profesionální práce. :no:
RS
0
Osobně si myslím, že tento Seatí výkřik do tmy brzy zanikne.
_Karel_
Takže ve skupině Premium budou - .......Audi.
To nám to slovo "skupina" dostává úplně jiný rozměr.
Snad si v ní značky nebudou příliš konkurovat.
To nám to slovo "skupina" dostává úplně jiný rozměr.
Snad si v ní značky nebudou příliš konkurovat.
pod VW Group je i Bentley nebo Lambo 😉
Ty jsou ve vyšší samostatné skupině Super Premium.
Nicméně, když nám takhle ty značky roztřídili a konečně v tom udělali pořádek, určitě to bude daleko přehlednější a VW group ušetří spoustu peněz. Fakt by mě zajímalo, proč mají vůbec potřebu takovouhle kravinu pouštět do světa.
Co takhle označit Škodu, Seat a VW žlutým puntíkem, Audi zeleným a Bentley, Porsche, Lambo fialovým? Dej idi.tovi funkci, vymyslí lejstro.
Nicméně, když nám takhle ty značky roztřídili a konečně v tom udělali pořádek, určitě to bude daleko přehlednější a VW group ušetří spoustu peněz. Fakt by mě zajímalo, proč mají vůbec potřebu takovouhle kravinu pouštět do světa.
Co takhle označit Škodu, Seat a VW žlutým puntíkem, Audi zeleným a Bentley, Porsche, Lambo fialovým? Dej idi.tovi funkci, vymyslí lejstro.
Jiny platek psal o😒br />
Volume - Skoda, VW, Seat
Premium - Audi, Bentley
Super Premium - Porsche, Lambo
Ale i tak, to cleneni smysl nedava. Na druhou stranu to ma byt interni vec, tak at si to cleni klidne do 30 skupin, hlavne kdyz to bude davat smysl tem co to vymysleli. 😄
Volume - Skoda, VW, Seat
Premium - Audi, Bentley
Super Premium - Porsche, Lambo
Ale i tak, to cleneni smysl nedava. Na druhou stranu to ma byt interni vec, tak at si to cleni klidne do 30 skupin, hlavne kdyz to bude davat smysl tem co to vymysleli. 😄
Přesně tak. Pokud si to potřebují pojmenovat, protože si nezapamatují kdo šéfuje Bentley+Audi, budiž, ale nevidím důvod k nějaké veřejné prezentaci.
Někde je ještě Bugatti.
Tak rozhodně to dává větší smysl než předchozí rozdělení, které bylo😒br />
1) Volkswagen, Škoda, Bentley, Bugatti
2) Audi, SEAT, Lamborghini
2) Audi, SEAT, Lamborghini
Jo to je taková klasika u všech seniorních managementů. Oboru už nerozumí, ale nějaká ta činnost se vykazovat musí, takže se pořád všechno přejmenovává, to je navenek hodně vidět. Ve firmě, kde teď pracuju, je ta firemní víceúrovňová struktura hodně složitá a každé oddělení se za posledních několik let přejmenovalo asi třikrát. Výsledkem je to, že v podstatě nikdo není schopen říct, v jaké funkční linii vlastně pracuje ;-\ ;-\ ;-\
Mi to smysl dává. Budou mít společný vývoj klíčových komponentů, průzkumy trhu nebo marketingovou strategii. Udělají malý Group pro každý segment a člověk nebude mít kam uniknout. Unifikace a gloalizace budou ušetřené peníze.
A myslíš, že totéž nefunguje už teď? To přece nesouvisí s nějakým veřejným pojmenováváním skupin.
:yes:
Já bych dal do prémium - Audi, Škoda. 😉
Já bych dal do prémium - Audi, Škoda. 😉
VOLUME = VW, Seat, lehké užitkové vozy + skupina Moia = sdílení aut
PREMIUM = Bentley, Audi
SUPER PREMIUM = Lamborghini, Porsche
HYPER PREMIUM = Bugatti, Škoda 😉
PREMIUM = Bentley, Audi
SUPER PREMIUM = Lamborghini, Porsche
HYPER PREMIUM = Bugatti, Škoda 😉
Počkať... to chceš povedať, že niekto v koncerne oficiálne tvrdí, že volkswagen nie je prémia? Alebo aspoň subprémia či supermainstream? A Škoda mala predsa odjakživa presah vyššie, snáď týmto nezmiznú testy Superb vs. MB-E! Zrejme "volume" bude len nové krycie meno pre konkurentov Lexusu a ostatných ne-nemeckých prémiových značiek >😁
rohYpnol
Cože? Schade už nebude v Super Premium? >😁 >😒] >😒]
No, jako nic proti, ale mám takový pocit, že Škoda rozhodně žádnou reorganizaci, ani nové vymezení ani novou pozici v rámci koncernu opravdu vůbec nepotřebuje. maximálně na to může jen a jen doplatit 8-s :-!
No, jako nic proti, ale mám takový pocit, že Škoda rozhodně žádnou reorganizaci, ani nové vymezení ani novou pozici v rámci koncernu opravdu vůbec nepotřebuje. maximálně na to může jen a jen doplatit 8-s :-!
A ona bude reorganizovaná, bude mít nové vymezení nebo novou pozici? Já tedy žádnou změnu nevidím.
Ne, jasně že ne... o Volume nemůže být žádná diskuse, může být diskuse kde se udělá ta druhá čára.
Kdyby byl VW v nějaké Super Volume nebo něco takového, tak by to mohl být nějaký signál vůči trhu, takhle se evidentně jedná jen o interní organizační opatření a uznání statu quo.
Kdyby byl VW v nějaké Super Volume nebo něco takového, tak by to mohl být nějaký signál vůči trhu, takhle se evidentně jedná jen o interní organizační opatření a uznání statu quo.
janyc
Diess na stoličke šéfa koncernu VW mi nijako nereže. Nemám z toho dobrý pocit...
frite
která má pro zákazníka asi takovou důležitost jako že do marketingového odd. VW nastoupila nová recepční..
beibej
jde o upocenou poslední snahu jak udržet zdání prémiovosti kdysi opravdu prémiové značky "Porše". Dneska už tak dávno není, ale snaží se ji tam alespoň marketingově držet posledními zbytky zubů a nehtů. Dnes už prostě spadla na úroveň Audi. Ale všichni slyšte a věřte že ne.
Můžu se zeptat, v čem byla "kdysi" Porsche prémiovější, než dnes?
že by suv v naftě? že by počet těchto brambor? O co je prémiovější jedničkové kájen disel než Q7? Vždyť ta Audina působila mnohem luxusněji v interiéru, než kájen kterej místy byl na úrovni Lady Samary. Tak asi od tehdá.
:yes: tak tomu říkám argumenty. Tak to už žádnou prémii asi nemáme. Když MB vyrábí předokolku A-classe (samozřejmě zbytek D3 totéž), když Lambo dělá SUV a k témuž se chystá Ferrari, RR......
A Cayenne na úrovni Samary, to snad ani nemá cenu komentovat.
A Cayenne na úrovni Samary, to snad ani nemá cenu komentovat.
Ale Porsche neni prémie = jen s Audi sdílí čim dál víc techniky. A [odkaz] 😉
Ferrari a naštěstí ani Lambo nepoužívá TDI
Ale dělaj furt i slušný auta [odkaz] [odkaz]
Ferrari a naštěstí ani Lambo nepoužívá TDI
Ale dělaj furt i slušný auta [odkaz] [odkaz]
No zrovna Porsche žádné zdání prémiovosti udržovat nemusí, protože je podle všech měřítek i podle vnímání zákazníků (jejich ochoty platit velké sumy za jejich produkty) jasně nad tím čemu se v autoprůmyslu říká prémie (D3, Lex).