Německý výrobce automobilů Volkswagen potvrdil, že značka Škoda se v rámci reorganizace koncernu stane součástí nově vytvořené skupiny zaměřené na masový trh s označením Volume, která bude zahrnovat rovněž značky VW a Seat.
Ty jsou ve vyšší samostatné skupině Super Premium.
Nicméně, když nám takhle ty značky roztřídili a konečně v tom udělali pořádek, určitě to bude daleko přehlednější a VW group ušetří spoustu peněz. Fakt by mě zajímalo, proč mají vůbec potřebu takovouhle kravinu pouštět do světa.
Co takhle označit Škodu, Seat a VW žlutým puntíkem, Audi zeleným a Bentley, Porsche, Lambo fialovým? Dej idi.tovi funkci, vymyslí lejstro.
No zrovna Porsche žádné zdání prémiovosti udržovat nemusí, protože je podle všech měřítek i podle vnímání zákazníků (jejich ochoty platit velké sumy za jejich produkty) jasně nad tím čemu se v autoprůmyslu říká prémie (D3, Lex).
:yes: tak tomu říkám argumenty. Tak to už žádnou prémii asi nemáme. Když MB vyrábí předokolku A-classe (samozřejmě zbytek D3 totéž), když Lambo dělá SUV a k témuž se chystá Ferrari, RR......
A Cayenne na úrovni Samary, to snad ani nemá cenu komentovat.
Ale i tak, to cleneni smysl nedava. Na druhou stranu to ma byt interni vec, tak at si to cleni klidne do 30 skupin, hlavne kdyz to bude davat smysl tem co to vymysleli. :-)
Cože? Schade už nebude v Super Premium? >:D >:-[] >:-[]
No, jako nic proti, ale mám takový pocit, že Škoda rozhodně žádnou reorganizaci, ani nové vymezení ani novou pozici v rámci koncernu opravdu vůbec nepotřebuje. maximálně na to může jen a jen doplatit 8-s:-!
Ne, jasně že ne... o Volume nemůže být žádná diskuse, může být diskuse kde se udělá ta druhá čára.
Kdyby byl VW v nějaké Super Volume nebo něco takového, tak by to mohl být nějaký signál vůči trhu, takhle se evidentně jedná jen o interní organizační opatření a uznání statu quo.
Mi to smysl dává. Budou mít společný vývoj klíčových komponentů, průzkumy trhu nebo marketingovou strategii. Udělají malý Group pro každý segment a člověk nebude mít kam uniknout. Unifikace a gloalizace budou ušetřené peníze.
Jo to je taková klasika u všech seniorních managementů. Oboru už nerozumí, ale nějaká ta činnost se vykazovat musí, takže se pořád všechno přejmenovává, to je navenek hodně vidět. Ve firmě, kde teď pracuju, je ta firemní víceúrovňová struktura hodně složitá a každé oddělení se za posledních několik let přejmenovalo asi třikrát. Výsledkem je to, že v podstatě nikdo není schopen říct, v jaké funkční linii vlastně pracuje ;-\ ;-\ ;-\
že by suv v naftě? že by počet těchto brambor? O co je prémiovější jedničkové kájen disel než Q7? Vždyť ta Audina působila mnohem luxusněji v interiéru, než kájen kterej místy byl na úrovni Lady Samary. Tak asi od tehdá.
Počkať... to chceš povedať, že niekto v koncerne oficiálne tvrdí, že volkswagen nie je prémia? Alebo aspoň subprémia či supermainstream? A Škoda mala predsa odjakživa presah vyššie, snáď týmto nezmiznú testy Superb vs. MB-E! Zrejme "volume" bude len nové krycie meno pre konkurentov Lexusu a ostatných ne-nemeckých prémiových značiek >:D
jde o upocenou poslední snahu jak udržet zdání prémiovosti kdysi opravdu prémiové značky "Porše". Dneska už tak dávno není, ale snaží se ji tam alespoň marketingově držet posledními zbytky zubů a nehtů. Dnes už prostě spadla na úroveň Audi. Ale všichni slyšte a věřte že ne.