Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
Těmhl lidem hodně fandím!
fostek
| 15. 4. 2018 16:48
Některé poslední kreace se (kulantně řečeno) ne úplně povedly, ale snad už bude jenom líp!
Hodně štěstí!!!
Avatar - maty driver
Těmhl lidem hodně fandím!
maty driver
| 15. 4. 2018 17:09
Souhlasím. Jednoho Kaipana bych si strašně rád koupil
Uvodna foto.
moan78
| 15. 4. 2018 18:29
Vsetko v poho, len Telesnou stavbou sa vodic z uvodnej foto hodi viac do traktoru.
1.8Turbo
Honza21
| 15. 4. 2018 19:10
A teď by mě vážně zajímalo, proč se nemůže takovýhle motor montovat napříč osobními vozy.
1.8Turbo, 110kW, slušný výkon, 210Nm v rozsahu 1750 až 4600ot. Vzhledem k objemu zřejmě jen lehce přifouknutý, spolehlivý, odzkoušený, prověřený.
Existoval snad už před dvaceti lety, kdyby to vyráběli celou dobu, byl by samotný motor za hubičku, všechny případné chyby vychytané,
Nechápu. Tedy chápum, ale je to škoda, myslím, že spousta lidí by po podobném motoru ráda sáhla.
Avatar - Blue Sun
1.8Turbo
Blue Sun
| 15. 4. 2018 19:58
Protože papírově vykazuje příliš vysokou spotřebu a emise neškodného CO2. Tak podobné výkony dolujeme z podměrečných motorů, které jsou ale zpočátku zcela mrtvé a reálná spotřeba tak ve skutečnosti je i vyšší, než u té osmnáctky.
Avatar - Emel
1.8Turbo
Emel
| 15. 4. 2018 22:38
Jako... to je trošku vzpomínkový optimismus. 1.8T 110kW má na spritmonitor.de průměr 8,5 a 1.8TSI 132kW má 8 (v Octavii). 1.4TSI 110kW má 6,6.

Já kdybych si mohl vybrat mezi 1.8T 20V a novou 1.8TSI ze Superbu nebo Pola GTI, beru bez váhání TSI...
Avatar - Blue Sun
1.8Turbo
Blue Sun
| 16. 4. 2018 07:35
Na druhou stranu, kolik těch 1.8T je normálně ježděných? Všechno jsou to xindly honěné na doraz a pak ta spotřeba taky podle toho vypadá. Při civilizované jízdě se s ní kolem šesti dalo jezdit bez problémů taky.
Avatar - Emel
1.8Turbo
Emel
| 16. 4. 2018 08:47
Asi tolik, co těch 1.8TSI? V poslední generaci je 1.8TSI "dvojče" 2.0TSI, má i stejnou kombinaci přímého a nepřímého vstřikování... s Passatem (v manuálu) umí hýbat rozhodně líp, než 2.0TDI 140kW.
Avatar - wakantanka
1.8Turbo
wakantanka
| 16. 4. 2018 12:49
No čo ja viem či za 6? To keď si išiel na klobúka a prevažne dole kopcom. Moji kamaráti a známi čo mali Octávky či Passaty B5 s tým motorom jazdili skôr medzi 8,5 a 10 litrami a aj to s ľahkou nohou. Ale hádať sa preto nebudem >:D
Avatar - Emel
1.8Turbo
Emel
| 16. 4. 2018 13:11
Z těch 54 Octavií na spritmonitoru jsou pod sedm dvě, přes deset jich je sedm. Passat bude nejspíš o kousek výš.
Avatar - wakantanka
1.8Turbo
wakantanka
| 17. 4. 2018 12:44
Ako som nakúpil u reálnych vlastníkov a užívateľov čo poznám, tak predávam :-) čím samozrejme nerozporujem štatistiku na sprintmonitore. :-)
Avatar - Emel
1.8Turbo
Emel
| 17. 4. 2018 14:15
Však já s tebou souhlasím, pod 6 je fakt výjimka, reál je spíš 8-9
Avatar - wakantanka
1.8Turbo
wakantanka
| 18. 4. 2018 12:10
:yes: :-)
1.8Turbo
ericn
| 16. 4. 2018 08:11
Souhlas, raději bych vzal 1.4TSI 110kW - umí zatáhnout a spotřeba je v klidu. Mám ho v novém Touranu a dokážu s ním jezdit kolem 7l/100km, aniž bych byl brzda provozu. Např včera 150km (20km město, 90km dálnice, 40km okresky) za 7.2l ;-)
1.8Turbo
ryccardo
| 16. 4. 2018 10:00
To ovšem ten 1,8 T udělá taky. ;-)
1.8Turbo
ericn
| 16. 4. 2018 18:24
Jako myslíš, že původní 1.8T by s 2t MPV jela za 7l/100km? Leda ve snu, i v OI Combi to bylo za 8.5l a více. OII Combi s 1.8T 118kW jezdila v průměru za 9l a dostat se níže chtělo hodně sebezapření. Tolik k tomu, že to stará 1.8T udělá taky ;-)
1.8Turbo
ryccardo
| 17. 4. 2018 08:52
Jasně každej motor žere podle toho v jakým režimu se s ním jede a jak těžký auto táhne. Když chceš 2 tunový MPV s nízkou spotřebou tak si ho musíš pořídit v naftě a jezdit s ním hlavně okresky po rovince. Tam by samozřejmě 1,8T žralo kolem 9-10L ovšem 1,8 TSI jakbysmet. Jak ostatně píšeš
1.8Turbo
sulcik
| 27. 6. 2018 20:10
OII hlavně neměla 1.8T, ale TSI >:D >:D >:D
Touran má 2t jedině s deseti pytlema cementu v kufru >:D >:D
jinak 1.8T je úsporný motor mimo město, ve městě to strašně chlastá...
1.8Turbo
jam2015
| 17. 4. 2018 07:59
Skús ti to niekedy premerať dotankovaním a nie podľa displeja!
Avatar - Emel
1.8Turbo
Emel
| 17. 4. 2018 08:46
Ono to víceméně sedí, nikdy jsem nebyl víc než o 0,2/100 mimo a v průměru je to na 0.
1.8Turbo
ryccardo
| 16. 4. 2018 09:59
Ten motor rozhodně nežere víc než 1,8 TSI.
Avatar - Hammunasakra
1.8Turbo
Hammunasakra
| 16. 4. 2018 11:32
Hlavně byl 1.8T výrazně lepší motor = než jeho nástupce TSI :-!

A nejen kvůli rozvodum [odkaz]
1.8Turbo
ryccardo
| 16. 4. 2018 16:21
což je ovšem daný hlavně tím, že původní 1,8 TSI byl supr nepovedenej motor >:D
1.8Turbo
ryccardo
| 16. 4. 2018 09:58
Přesně tak a navíc mě není jasný proč VW utrácelo miliony EUR do vývoje 1,8 TSI, aby nakonec dosáhli stejnýho výkonu a emisí? Nebylo by levnější jen modifikovat původní agregát, když dokáže s minimálníma nákladama splnit EURO6 a navíc by nepotřeboval DPF? Jen doplním že tenhle motor se vyráběl i ve verzi 132 kW a 235 Nm, takže by neudělal ostudu ani dnes napříč celým spektrem modelů co Škoda vyrábí.
Avatar - Emel
1.8Turbo
Emel
| 16. 4. 2018 10:11
Jak jsi přišel na to, že by nepotřeboval DPF?

On se dělal i ve verzi 165kW (např. Audi TT, myslím že i SEAT). 235Nm je teda nic moc, 1.4TSI má 250.

Normovaná spotřeba 1.8T 20V je 7.9, normovaná spotřeba 1.8TSI je 6.1, což odpovídá 4.000€ na emisních pokutách.
Avatar - Blue Sun
1.8Turbo
Blue Sun
| 16. 4. 2018 10:26
Nepotřeboval, protože to je nepřímovstřikový motor. Ty saze (téměř) netvoří, na rozdíl od přímovstřiků.
Normované spotřeby, no jo...
Avatar - Emel
1.8Turbo
Emel
| 16. 4. 2018 10:32
Reálná spotřeba je ten spritmonitor.

1.8TSI má nepřímej vstřik taky... ale jasně, ve vyšších otáčkách funguje jako přímovstřik. Nejsem si jistý, že by se 1.8T obešel bez DPF... ale uvidíme, jak se k tomu letos kdo postaví, Fiat má myslím ty 1.4 nepřímovstřikové.
Avatar - Blue Sun
1.8Turbo
Blue Sun
| 16. 4. 2018 14:20
Třeba 0.9 TCe, nepřímák, se obejde bez filtru. To samé 1.6 SCe, bez problémů bez filtru. 1.2 TCe by taky byla bez filtru, kdyby místo ní nepřišla ta nová jednatrojka. Atmosférické tříválce PSA taky nebudou potřebovat filtr, stejně jako třeba litrové atmo tříválce u VW...
Avatar - Emel
1.8Turbo
Emel
| 16. 4. 2018 14:29
0.9TCe ale taky končí, ne?

Atmosféry ok, já jsem zvědavý na turba. Zajímavé je, že jestli jsem to dobře pochopil, tak VW (konkrétně teda jsem to četl u Cupry) opouští ten systém dvojího vstřikování... který právě pomáhal omezovat tvorbu sazí.
1.8Turbo
ryccardo
| 16. 4. 2018 16:23
Není to přímovstřik takže negeneruje mikročástice jako TSI.
Máš pravdu. To mi vůbec nedošlo. On se vyráběl i s výkonama přes 200 koní. Normovaná spotřeba ovšem neodpovídá reálu. Díky špatně zvolený metodice měření kde se konstantně lhalo se docházelo k mylným výsledkům. Prej 6,1 a v reálu to jezdí tak za 10.
Avatar - Emel
1.8Turbo
Emel
| 16. 4. 2018 16:44
Za 6,1l se jezdit nedá, to je jasné... ale platí se z toho emisní pokuty. Je otázka, na kolik bys byl dneska schopný normovat ten původní motor.

V reálu jezdí za 10... co je to ten reál? Pro mě je nejvíc "reál" ten spritmonitor, i když to má svá omezení (naftový manažerský sedan se provozuje v jiném režimu, než třeba MPV).

Já osobně mám za pár let s 2.0TSI 162kW dlouhodobý průměr 8,15 (od 7 do 10 na nádrž). Kdybych měl shrnout své poznatky, tak je ten motor příkladně úsporný ve všech režimech kromě rychlé dálnice.
1.8Turbo
jam2015
| 17. 4. 2018 07:55
Jasná vec. Napríklad, také robotnícke MPV zožerie kýbel benzínu na 100 km! ;-)
1.8Turbo
ryccardo
| 17. 4. 2018 08:45
Ano za reál můžeme považovat Spritmonitor, ale ani tam to není zásadní rozdíl.
Až na tie zvlnené hliníkové diely a kryt výfuku ...
jam2015
| 15. 4. 2018 21:11
na ktorých to kričí "Made in Garáž" je to vcelku OK.
Avatar - beibej
nějak jsem z článku nepochopil
beibej
| 15. 4. 2018 23:05
co je tu vlastně ta novinka. 20V turbo se v Kaipanu prodává už roky.
nějak jsem z článku nepochopil
moan78
| 16. 4. 2018 07:41
ale za 1,2 m?!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku