ľuďom ktorý majú radi jazdenie a autá.
Kedy v histórii bola taká široká ponuka výkonych aut ako je teraz?
To že sú R3 ako základná motorizácia v Golfe či Focuse mi je jedno.
Na druhé straně kolik je dnes v Evropě k mání velkých víceválcových atmosfér s manuálem?
Ale jinak všechna čest, tohle se Bavoráku povedlo. Snad bude dost i kupců. Páč v posledních letech mám pocit, že 4er potkám snad jen v dieselu, což svědčí spíše o nevkusu majitelů.
Ak to vymedzíš takto, teda viacvalcová atmosféra s manuálom, tak logicky toho moc nebude. Ak to ale povieš viacvalcový motor s manuálom, možností je stále dosť a keď povieš viacvalcový motor v športovo ladenom aute, možnosti nikdy neboli také široké.
Btw. načo by som chcel viacvalcovú atmosféru, keď môžem mať viacvalcové turbo? ;-)
To musíš prvně nejdříve zkusit a pak pochopíš. Žádné turbo nemá tak pěkný zvuk a lineární nárůst výkonu a tedy precizní ovládání auta plynem jako větší atmosféry. I proto je mezi Porschi klenost GT3 či GT4 atd.
Jen abys tu nemotal hrušky s jabkama, u těch GT3 mluvíš o opravdovém motorářském klenotu, proto je tak ceněný, ne o obyčejném osmiválcovém pětilitru s nijak oslnivými parametry a projevem. Mustang je fajn auto, za své peníze výborná nabídka, ale na stejný argumentační řádek s 911 GT3 opravdu nepatří.
Ešte k tomu dízlu: predajca BMW mi hovoril, že v poslednej dobe sa výrazne zvýšil počet benzínov, ktoré predávajú, vrátane šesťvalcových, napr. M140i, 340i, 440i, dokonca aj 540i. Samozrejme nafta stále vedie, čím vyšší model, tým viac, ale trend sa mení.
To je dobrá zpráva. Snad to bude napříč značkami. Stejné u C coupé...typická je šedá, AMG paket, takže vypadá na 500+ koníků minimálně a reál je 2 litr disel nejčastěji.
Ahoj. Přemítám a uvažuju. M2 Competition jako sezónní záležitost nebo RS3 a celoroční symfonie R5? ;-)
Jinak děkuji za možnost si sednout do tvého auta. Skvělá volba. :yes:
Mám takový dojem, že kolega MZ (ne ten z Hradu... :-) nemá M2 jako daily rider......
Všechny reviews, které jsem četl už od roku 2016 se shodují v tom, že M2 je a great track car, but a poor daily ride.... :-! Kdyby tomu tak nebylo, tak v M2 už 2 roky jezdím.... ;-)
Občas tu od tebe čtu povzdech nad tím, jak tam nebo jinde strkají podměrečné motorizace, a tím myslím u běžných modelů. A pak z tebe vyleze, že čtyřhrnek v top modelu je vlastně ok. To nedává smysl, není důvod brečet nad tím, že jako základní motorizace nějakého hb je tříhrnek, ale nad tím, že sportovní top varianta nemá šestihrnek. GLA 45 AMG je nejryzejší příklad povozu pro moderního pozera. ;-)
Tož ano, přiznávám se bez mučení..... :-) ALE, vyjímky existují, jako třeba v tomto případě. A pak je dobře přihlížet k velikosti "zvířete". A GLA je přece jen kompakt, že? No, a hned nad ním GLC, už ten šestihrnek má. Ale to už je fena ohromná.....ok, u SUV je to v normě, ale kupé? .......to je hotový tank.....jako X6.......
Súhlas. Ak kritizujeme (vrátane mňa) trojvalce v základnej prémii, o to viac by sme mali kritizovať štvorvalec v špičkovej športovej verzii Mercedesu. A obzvlášť u AMG, ktoré je známe tým, že malo vždy väčšie motory, ako konkurencia. Ale ono sa to aj prejavuje na cestách, v mojom meste stretávam kopec M140i, ale len jediné A AMG.
A class byla nadesignovaná jako H/B FWD. Takže AMG mělo smůlu, co se týče šestiválce. Zrovna tak i GLA. No, A AMG bude i o pěkných pár tisíc love dražší než M140i a není to zadokolka.......a v tuto chvíli se nová ještě nedá objednat. Plus M140i je praktičtější auto, i když to není zrovna nějaká misska...... ;-)
Ale to my chápeme, proč gla amg nemůže mít šestiválec, já se jen pozastavuju nad tím, že ty, věčný povzdechář nad motorovým úpadkem, začneš psát o tom, že by to vlastně nemuselo být špatné auto, i když má čtyřválec. Promiň, ale přizdvižený hb s extrémně nafouknutým čtyřhrnkem, to je prostě sport šméčko největší. >:D
Ale jo, souhlas. Mě ale už nejde o sporťák. A nesmíš zapomínat, že AMG motor je ručně poskládaný z precizních dílů i s podpisem chlapíka, který motor poskládal na víku motoru. Jo a 400 koní na 2litrový čtyřhrnek není taková hrůza. V 80 tých létech BMW F-1 1.5l turbo motor dával 1350 koní. Ano, jen na 3 kola, ale to je jasný důkaz toho, jaké rezervy 2l turbo motor ještě má. A to bylo prosím před 30 léty a od té doby se technologie pohnula pěkný kousek kupředu. Přizdvižený hb je dnes v módě. Zrovna takový Macan patří do této skupiny. Ale ten má šestiválec, já vím......... ;-)
....to zní zajímavě. Že by si konečně v Mnichově přiznali, že řadička ve spojení s R6 potřebuje vylepšit? Vsadím se, že kdyby mělo BMW řazení na úrovni Hondy a Mazdy, tak by prodeje manuálů šly nahoru.......... :-!
Jj, Bimmer´s manual sucks. OK, nie je to až také zlé, ale rozhodne bavorácky manuál je nanajvýš priemer, hocaký kompaktný mainstreamový hotheč má lepšie radenie ako BMW. Áno, aj Hyundai (!) i30N má lepšie radenie, ako prémiový bavorák strednej triedy.
Tož já sem si na M140i pořídil M performance řadičku a řazení je o poznání lepší. Ale pořád žádná sláva. Hlavně úchop je podstatně lepší. Snad sedí i o kapku níž. [odkaz]
Tož konal se zázrak. Na této M2 píší cosi o vylepšení řazení....... ;-) Netýká se to samotné převodovky, to je jasné....tu nechají dožít tak jak je......... ;-\