Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Honda Z: Pohon všech kol a motor uprostřed ve zvláštním minivozítku. A kapela ZZ Top

6 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
hlavně do městské džungle. ještě hezčí by bylo, pokud by mělo malý diesel, jako třeba ten ze Smartu, nebo tohle [odkaz]
Avatar - karoque
karoque
Zrovna u Smartu se motory docela kazí 😐
josef2911
Moc pěkné šikovné auto.škoda že se do Evropy nedováželo.
Arese
Motor podélně uložený pod zadním sedadlem je u malinkého hatchbacku opravdu neočekávaná koncepce. Velmi zajímavé! 😄
Avatar - Jopino
Jopino
Jak tu padlo, fajn koncepce.
Škoda, že se nic malých Hond, kei cars, tady nedá tady pořídit. Takové, nebo novodobější prdítko do města, proč ne.
Ale to bychom museli být z Indie, Pákistánu a okolí

[odkaz]
[odkaz]
vasina
To, že v Evropě japonské automobilky nenabízí fůru krásnejch aut je jen problém naší přiblblé Evropské legislativy. A pro automobilky jako je Honda, Toyota, Nissan atd. jsme (myšleno Evropa) z hlediska jejich prodejů jen bezvýznamný trh, který ale nadutě dělá největší rozruch. Myslíme si, že jsme střed světa a že podle nás budou všichni skákat. Ale to je velký omyl – oni neskáčou a ani kákat nebudou. Stačí se podívat na jejich stránky v Japonsku, Austrálii nebo USA. Tam jsou modely, které vesele chrlí a prodávají po tisících na tyto trhy, kde jim nedělají legislativní pakárnu. A to samé je u motorek. V Evropě se naparujeme, že jak nemá motorka litr objem a všechny elektrické nesmysly tak je v podstatě méněcenná a neprodejná. Ale 90% produkce japonských výrobců se valí do Indonezie, jižní Ameriky a Afriky. A největší podíl jsou ty nejjednodušší motorky do 250ccm. A můžeme si za to sami - neb všechna ***ská rozhodnutí zvolených politiků jsou jen tak blbá jako voliči, co je do jejich funkcí zvolili. Tak asi tak ...