Honda Z nabízená pouze na asijských trzích je v automobilové produkci zcela výjimečným vozem. Spojila totiž vlastnosti městského vozítka s průchodností dobrého SUV a koncepcí vídanou běžně u supersportů.
Jak tu padlo, fajn koncepce.
Škoda, že se nic malých Hond, kei cars, tady nedá tady pořídit. Takové, nebo novodobější prdítko do města, proč ne.
Ale to bychom museli být z Indie, Pákistánu a okolí
To, že v Evropě japonské automobilky nenabízí fůru krásnejch aut je jen problém naší přiblblé Evropské legislativy. A pro automobilky jako je Honda, Toyota, Nissan atd. jsme (myšleno Evropa) z hlediska jejich prodejů jen bezvýznamný trh, který ale nadutě dělá největší rozruch. Myslíme si, že jsme střed světa a že podle nás budou všichni skákat. Ale to je velký omyl – oni neskáčou a ani kákat nebudou. Stačí se podívat na jejich stránky v Japonsku, Austrálii nebo USA. Tam jsou modely, které vesele chrlí a prodávají po tisících na tyto trhy, kde jim nedělají legislativní pakárnu. A to samé je u motorek. V Evropě se naparujeme, že jak nemá motorka litr objem a všechny elektrické nesmysly tak je v podstatě méněcenná a neprodejná. Ale 90% produkce japonských výrobců se valí do Indonezie, jižní Ameriky a Afriky. A největší podíl jsou ty nejjednodušší motorky do 250ccm. A můžeme si za to sami - neb všechna idiotská rozhodnutí zvolených politiků jsou jen tak blbá jako voliči, co je do jejich funkcí zvolili. Tak asi tak ...