Ferrari nehodlá nabízet supersportovní elektromobil v rámci svého současného pětiletého obchodního plánu. Italský hon na nový Tesla Roadster či Porsche Mission E se prozatím odkládá.
rekneme si narovinu, ze tyhle prohlaseni a reci na schromazdenich maji hodnotu nula, staci vzpomenou na to jak sef divize BMW M prohlasoval ze zadny model M nikdy nebude ani hybridni ani elektifikovany (coz by znamenalo ze by divize M v podstate musela skoncit tak do 10 let) a o necelej rok pozdeji jiz prohlasoval ze se jiz pripravuji na testy hybridni M3 >:D asi pochopil ze kdys to udelaj jako s i8 a jen tam daj vetsi spalovak, tak to bude asi slusna raketa co si konkurenci namaze ke vsem dennim chodum :-! predstava ze v M3/M4 bude stejne hybridni ustroji jak n i8 a jen spalovak bude treba nejake R6, je docela zajimava :-) ono ani i8M nezni vubec spatne, kdy by ten 3 valec nahradili nejakym 4 nebo 6 valcem, tak z toho maj nakonec slusnej supersport co si namaze kdejaky Ferrarko, Lambo, McLaren a podobne kousky
Farrari proste zacne s hybridy kdy to ozkouseli v LaFarrari, a pak postupne to rozsiri na elektro v dobe kdy to bude mit smysl, s jejich prodeji a za zady s koncernem Fiatu nemusej spechat, flotilovej prumer koncernu pro ne bude jeste dlouho v pohode s tou desitkou tisic kousku Ferrarek rocne
podle prodeju to spise vypada ze drtivou vetsinu novych majitelu zajimaj jine veci nez zvuk, sak nekde priznali ze z pruzkumu jim vyslo ze priblizne ctvrtina zakazniku by byla ochotna si Ferrari koupit i s dieselem, a ten ma charizma zvuku rozhodne uzasne, doslova lahpda poslouchat >:D takovej 12 valcovej dieselovej vysavac, no lahoda poslouchat jak krasne duni a rachta >:D
Re: Je třeba si uvědomit, že nastupující generace lidí už
jj, dnešní doba je o technoliích. V12 je z doby dinosaurů a dnešní mladou generaci nenadchne. Je třeba se dívat vpřed a ne slintat nad motory před ropnou krizí...
Bud Ferrari podchytí trend nebo dopadne jako Nokia. Jak je vidět, zdechnou se dá rychle
Re: Je třeba si uvědomit, že nastupující generace lidí už
no u Ferrari bych se toho as tak nebal, ma za sebou spoustu zberatelu, vpodstate limitovane modely ma rozebrane poradnikama, ze kdyby jich vyrobili 10x tolik stejne to udaj, a tim ze ac papirove jsou jiz samostatni, tak za nima stale stoji FCA, ktere tak jak tak bude muset nejake hybridni a elektricke platformy zacit delat, a Farrari by je pak s upravama zdedilo kdyby doslo na nejhorsi, ale mam dojem ze prave tim ze na to jdou jiz ted s hybridem a casm s vlastnim BEV, tak to cerne nevidim, ta sila brandu je u Farrari velka, hodne velka