Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Elektrického Ferrari se dočkáme nejdříve v roce 2022

7 komentářů

IPace
rekneme si narovinu, ze tyhle prohlaseni a reci na schromazdenich maji hodnotu nula, staci vzpomenou na to jak sef divize BMW M prohlasoval ze zadny model M nikdy nebude ani hybridni ani elektifikovany (coz by znamenalo ze by divize M v podstate musela skoncit tak do 10 let) a o necelej rok pozdeji jiz prohlasoval ze se jiz pripravuji na testy hybridni M3 >😁 asi pochopil ze kdys to udelaj jako s i8 a jen tam daj vetsi spalovak, tak to bude asi slusna raketa co si konkurenci namaze ke vsem dennim chodum :-! predstava ze v M3/M4 bude stejne hybridni ustroji jak n i8 a jen spalovak bude treba nejake R6, je docela zajimava 😄 ono ani i8M nezni vubec spatne, kdy by ten 3 valec nahradili nejakym 4 nebo 6 valcem, tak z toho maj nakonec slusnej supersport co si namaze kdejaky Ferrarko, Lambo, McLaren a podobne kousky

Farrari proste zacne s hybridy kdy to ozkouseli v LaFarrari, a pak postupne to rozsiri na elektro v dobe kdy to bude mit smysl, s jejich prodeji a za zady s koncernem Fiatu nemusej spechat, flotilovej prumer koncernu pro ne bude jeste dlouho v pohode s tou desitkou tisic kousku Ferrarek rocne
zlysoused
S těma flotilovýma průměrama to tak růžový nebude, protože Ferrari je od FCA už odděleno.
samael
poznávacích znaků Ferrari je zvuk. Elektrické auto se zvukem vysavače může být rychlé jak raketa, ale bude mít nulové charisma. 8-s :no:
IPace
podle prodeju to spise vypada ze drtivou vetsinu novych majitelu zajimaj jine veci nez zvuk, sak nekde priznali ze z pruzkumu jim vyslo ze priblizne ctvrtina zakazniku by byla ochotna si Ferrari koupit i s dieselem, a ten ma charizma zvuku rozhodne uzasne, doslova lahpda poslouchat >😁 takovej 12 valcovej dieselovej vysavac, no lahoda poslouchat jak krasne duni a rachta >😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
motor ani zvuk nezajímá. Velikost displeje a rozlišení displeje, to je nový trend.
Avatar - Stefič
Stefič
jj, dnešní doba je o technoliích. V12 je z doby dinosaurů a dnešní mladou generaci nenadchne. Je třeba se dívat vpřed a ne slintat nad motory před ropnou krizí...
Bud Ferrari podchytí trend nebo dopadne jako Nokia. Jak je vidět, zdechnou se dá rychle
IPace
no u Ferrari bych se toho as tak nebal, ma za sebou spoustu zberatelu, vpodstate limitovane modely ma rozebrane poradnikama, ze kdyby jich vyrobili 10x tolik stejne to udaj, a tim ze ac papirove jsou jiz samostatni, tak za nima stale stoji FCA, ktere tak jak tak bude muset nejake hybridni a elektricke platformy zacit delat, a Farrari by je pak s upravama zdedilo kdyby doslo na nejhorsi, ale mam dojem ze prave tim ze na to jdou jiz ted s hybridem a casm s vlastnim BEV, tak to cerne nevidim, ta sila brandu je u Farrari velka, hodne velka