Novinky
_Karel_
No, F-150 je druhý nejprodávanější, za Corollou. Byly doby, kdy byl na špici Focus, dnes je tam jen Golf.
wakantanka
Je známe jedno príslovie : Kto sa smeje naposledy, ten sa smeje najlepšie.
Zatiaľ sa usmievaš len ty. Zhrniem, Marchione a vedenie Fordu sú hňupi,
lebo Barik im to hovoril, že v sedanoch je budúcnosť. 😄
Zatiaľ sa usmievaš len ty. Zhrniem, Marchione a vedenie Fordu sú hňupi,
lebo Barik im to hovoril, že v sedanoch je budúcnosť. 😄
Ozzman
Za Barika to bude toto : Lada Vesta, nebo nějakej USA dovoz, protože přesně to chceš, hledat si auto na vlastní pěst >😁
jupo
predaje šli dole iba preto, že na trh prišli dva nové a zaujímavé modely. Z toho nový compass je len o málo menší než cherokee.
Emel
Nejsem si jistý, že je ten původní příspěvek o českém trhu, možná to měl být spíš globálnější pohled.
Potom technická... Mondeo fakticky už není sedan, pokud se nepletu, tak v Evropě je sedan jen jako hybrid, ne? Passat zůstává z velké čtyřky poslední věrný klasické karoserii. A pak Japonci, Korejci...
Potom technická... Mondeo fakticky už není sedan, pokud se nepletu, tak v Evropě je sedan jen jako hybrid, ne? Passat zůstává z velké čtyřky poslední věrný klasické karoserii. A pak Japonci, Korejci...
Ozzman
Kaktus je taková ozvěna budoucnosti..... akorát je málo elektrický >😁 Ale to příjde .
4bytelnýkola
no jo,90% jim dělaj Suv, stejně na královnu viktorku nic nemá 😄 to je pro mě klasika..
[odkaz]
[odkaz]
_Karel_
Bariku, budu se opakovat, ale tohle - >😁 - je smajlík, ne tečka. Pokud to není jen omyl, tak mi pravidelně uniká, čemu se to pořád dementně směješ.
Anonym
Když neumí vyrobit co lidi a firmy chtějí a vyrábí obludy jako současný Taurus, přitom jaká to bývala legenda.... tak dobře jim tak.
Cena ropy neustále stoupá, aktuálně cca 74-76 USD barel, uvidíme jak dlouho se budou smát jak vydělávaj na SUV a pikapech... 😉
Cena ropy neustále stoupá, aktuálně cca 74-76 USD barel, uvidíme jak dlouho se budou smát jak vydělávaj na SUV a pikapech... 😉
Anonym
Kterej pořád neumí to co jeden přístroj. Žádnej mobil nedělá fotky jako zrcadlovka, stejně tak mobil neumí plnohodnotně nahradit PC. Akorát snad ty přehrávače muziky.....
A to samý to je s tím autem - nikdy to plně nenhradí jednotlivé druhy aut.
Je to jen obyčejnej kočkopes >😁
A to samý to je s tím autem - nikdy to plně nenhradí jednotlivé druhy aut.
Je to jen obyčejnej kočkopes >😁
Anonym
Umíš číst? Psali, že jinak kleskl zisk kvůli náběhů nových modelů v továrnách....
Anonym
Nabíhaly nové modely, situace rozhodně nejde srovnávat, ford nemá co prodávat rep. to prodat neumí, GM jo. Navíc GM je dalko silnější v Číně, Austrálii a Jižní americe než Ford.
wakantanka
Rozumieš písanému textu? GM klesol 1/4 zisk o 60%. To nie sú len predajné čísla. Predať sa dá všetko, otázka je za koľko a koľko hlavne na tom vieš zarobiť.
wakantanka
Čo je trápne na tom, že niekto vyrába to čo vie predať a hlavne vie na tom zarobiť?
Dinar
Ono to má pedály prakticky pod volantem, motorová přepážka je hodně vytažená do kabiny, kolena máš kolem volantu, mě to opravdu nejvíc evokovalo posaz v žigulu. 😄
Ozzman
Vždyť co je to MPV? Velké auto, až 7místné. Co je SUV? Evoluce MPV, zvýšené MPV 😄 Já v tom vidím jen vývoj 😊. Je to jako takový smartphone, nejdřív byly všechny věci zvláště - mobil, foťák, počítač, přehrávač muziky a nyní ? Jeden multipřístroj 😄
Anonym
Leden až Březen 2018
Regal - 3708 ks
LaCrosse - 7066 ks
ATS - 3692 ks
CTS - 2442 ks
CT6 - 2467 ks
XTS - 4898 ks
Bolt - 4375 ks
Camaro - 11792 ks
Corvette - 4457 ks
Cruze - 39885 ks
Impala - 14067 ks
Malibu - 34150 ks
Sonic - 5983 ks
Spark - 6945 ks
Volt - 3478
ostatní - 125 ks
Slušný čísla osobáků, spočnti si ty fordí a FCA, hehe
Regal - 3708 ks
LaCrosse - 7066 ks
ATS - 3692 ks
CTS - 2442 ks
CT6 - 2467 ks
XTS - 4898 ks
Bolt - 4375 ks
Camaro - 11792 ks
Corvette - 4457 ks
Cruze - 39885 ks
Impala - 14067 ks
Malibu - 34150 ks
Sonic - 5983 ks
Spark - 6945 ks
Volt - 3478
ostatní - 125 ks
Slušný čísla osobáků, spočnti si ty fordí a FCA, hehe
Anonym
jediný kdo dnes umí z velké trojky sedany je GM. A to jak do designu, tak i je prodat. Druzí chtěli prodávat v americe Evropu nebo levné obludy za minimální vývojové náklady a ukázalo se, že se jim to vymstilo a musí se tak spoléhat na pikapy a SUV
Anonym
Já myslím že se bavíme o US trhu a moje favority máš vypsaný v článku na blogu. A třeba takové Malibu, Cruze nebo LaCrosse se prodávaj dost slušně....
speedfred
plačeš tu za kupé/kabri👋sedan ,sám xceš SUV a nakoniec kúpiš HB. :-! v tebe sa vyznať......
Ozzman
Jasně, já zas čekal nějakou masirku jeho favoritů 😄 A Ford dělá sedan ještě z Fokus a ten se tu taky dá občas sehnat >😁 Tam je konkurence taky tristní v EU.
Emel
Já si pamatuju dobu, kdy si všichni mysleli, že budoucnost patří MPV... a vymýšleli velkoprostorová kupé a velkoprostorové minivozy a tak. Teď zase letí SUV... ale to nemusí být napořád.
donPedro
Dovolím si připojiti odkaz na jeden zajímavý článek, kde je, mimo jiné i zajímavý graf, vztahující se k hodnotám firem a prodaným vozům: [odkaz]
Paulie88
Americký automobilky tam byli dřív na špici, ale to co teď předvádí by se jejich zakladatelé obraceli v hrobě. Henry Ford hlavně ... Co chcou prodávat když to co mají stojí za prd? A zaspali už i za Korejcema, což je vyloženě ostuda a Američani pořád chtějí sedany či menší auta, neříkejte mi že po celý Americe se vyplatí provozovat ty velký obludy ...
A nevím jak teď ale Toyota Camry se vždycky prodávala v USA skvěle ... Blbost Fordu že tomu neumí konkurovat.
A nevím jak teď ale Toyota Camry se vždycky prodávala v USA skvěle ... Blbost Fordu že tomu neumí konkurovat.
Ozzman
No a kdo umí třeba ty sedany ? To by mě zajímalo co si tady v ČR mohu koupit za o tolik lepší sedan, než třeba Mondeo (v rámci konkurence né auto za 2M) 😄
Ptám se na to záměrně a předpokládám, že Passata mi nedoporučíš.
Ptám se na to záměrně a předpokládám, že Passata mi nedoporučíš.
3_diamanty
presne tak ozzy.. vsetko smeruje k akejsi vajickovskej jednopriestorovej kasni ktora bude uz len podla potreby viac ci menej nafuknuta... to znamena ze auta uz budu len akesi nafuknute balony lisiace sa uz len rozmermi ... teda ok nazvime to ze crossy a SUVecka 😄 .. ved aj lambo urus je defakto akoby taky velky terenny hatch aj velar ci Q2 .... ale pojem SUV vzdy znie lepsie 😄
3_diamanty
uz moc nefrcia .... a velke uz vobec .. doba sa meni... kedysi sa jazdilo v kabriach v kupatkach .. povedzme 30-40 roky .. casom prisli kombiky sedany 70-90 roky ... no a po roku 2000 uz nastala SUV doba ... a asi nepotrva dlho a aj v cine a usa tie kdejake prapodivne sedany pojdu predajmi uz dole ... ono tie SUV vsetkych pozeru... od kupatok cez sportiaky az po sedany... nic prekvapujuce... len to nejde hned... ale za 10 rokov budu sedany asi tam kde dnes kupatka... pred branami muzea :😉
4bytelnýkola
vepředu není středovej tunel, tam by mělo být na kolena místa dost?
CHerokee
Souhlas, v Taurusu jsem seděl a s 3,5 V6 ecoboostem parádní dálniční křižník. A lze ho tady sehnat za něco málo přes mega.
Dinar
Jednou jsem s tím jel, naprosto mě překvapilo, že vpředu není žádné místo na nohy, pedály pod volantem, připadal jsem si v tom jak v žigulu, hrůza, zvenku kára jako prase, uvnitř vpředu malý fiat. >😁 😉
Ozzman
Já mluvím o delším časovém horizontu... možná uvidíš, možná ne, ale dočkáme se....
Blue Sun
Takový Citroën už to má, nový Cactus je crossover mezi crossoverem a hatchbackem... Zase jsou napřed. >😁
Ozzman
Crossoveru crossoverů. Už jsem to tady jednou říkal a byl jsem až na pár výjímek pranýřován. Jednou nastane doba, kdy každá automobilka bude mít jen jeden druh auta a bude se lišit pouze velikostíl. Bude to SUV crossover. Auto rychlé, ale úsporné zároveň, bude vysoké, ale i sportovní v zatáčkách, bude mít kufr a některé třeba odnímatelnou střechu, bude jezdit a parkovat samo a bude plné bezpečnostních prvků, takže řízení zůstane jen přežitkem. Bude to SUV a dnes už taková auta jsou, která jsem výše popsal i když to bude směs kompromisů ve všech ohledech.
Anonym
koncernům FCA a Ford za vyklizení pozic na severoamerickém trhu osobních automobilů >😁 >😁 >😁 >😁
Více viz můj blog [odkaz]
Více viz můj blog [odkaz]
CHerokee
Nejprodávanějším vozem na světě je F150. Nejprodávanější sporťák na světě je Ford Mustang.
Fordu bohužel mnohé trvá, takže teď se zbaví sedanů, udělají SUV. Než to bude, přijde ropná krize a zase bude odklon od velkých aut. SUV jsou teď v trendu. Osobně mám raději sedany.
Fordu bohužel mnohé trvá, takže teď se zbaví sedanů, udělají SUV. Než to bude, přijde ropná krize a zase bude odklon od velkých aut. SUV jsou teď v trendu. Osobně mám raději sedany.
Anonym
oni neumí ani malé sedany, ani kombíky, skoro ani ne ty kupé a kabriolety. To už je dost napováženou protože jiným tyhle segementy pořád frčí a generují slušná čísla.
Anonym
Trapná okecávka toho, jak FCA a Ford neumí osobáky prodat vid.
U FCA hlavně i vyvinout a vyrobit resp. není za co že >😁 Chrysler exklusivní zančka s 2 modely >😁 >😁 >😁 Trapárna největší.
Chceš sem hodit čísla, kolik GM těch sedanů prodaj měsíčně? ti vypadnou bulvy 😄 😉
U FCA hlavně i vyvinout a vyrobit resp. není za co že >😁 Chrysler exklusivní zančka s 2 modely >😁 >😁 >😁 Trapárna největší.
Chceš sem hodit čísla, kolik GM těch sedanů prodaj měsíčně? ti vypadnou bulvy 😄 😉
Dinar
indián s magistrátem, aby nám poplakali o tom, jak značka Ford naprosto kašle a opouští své zákazníky, směřuje jinam, do pekel atd. atp., tady se to přímo nabízí. Čekal bych to už pod hybridním mustangem, ale tam hoši okecávali, že dokud bude v8 tak hybrid nevadí. >😁
Anonym
Nesmysl, Fordu se vymstila strategie One Ford, lidi v Evropě nechtěj to co lidi v USA a opačně. Přišli o tradiční zákazníky, ted klesaj jim prodeje a tržní podíly.
navíc auta typu Fiesta či Cmax nemaj v USA obecně šanci. A obludární a nudnej Taurus tu bídu jen dokresluje.
Jiní sedany a osobáky prodat umí - japonci, korejci, GM.....Ford a FCA to holt neumí, tak maj smůlu. Každej chvilku tahá pilku.
navíc auta typu Fiesta či Cmax nemaj v USA obecně šanci. A obludární a nudnej Taurus tu bídu jen dokresluje.
Jiní sedany a osobáky prodat umí - japonci, korejci, GM.....Ford a FCA to holt neumí, tak maj smůlu. Každej chvilku tahá pilku.
Ani ta obludka Cherokee ne a ne chcípnout.
>😁