Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Fabia Edition R5 – A není to trochu málo?

Mladoboleslavská automobilka oslavuje svůj nejúspěšnější rok ve světě motorsportu. Oslavné Fabii však něco chybí...
Zpět na článek
27. 4. 2018 08:44
27. 4. 2018 09:19
27. 4. 2018 10:39
27. 4. 2018 11:30
27. 4. 2018 11:39
27. 4. 2018 11:41
27. 4. 2018 09:59
neregistrovaný "SR20"
27. 4. 2018 11:26
27. 4. 2018 11:40
27. 4. 2018 12:39
27. 4. 2018 18:09
28. 4. 2018 14:36
28. 4. 2018 17:25
28. 4. 2018 18:17
28. 4. 2018 23:37
29. 4. 2018 09:29
29. 4. 2018 10:30
29. 4. 2018 23:12
1. 5. 2018 20:58
29. 4. 2018 10:35
29. 4. 2018 22:47
29. 4. 2018 22:45
29. 4. 2018 23:14
30. 4. 2018 09:44
Avatar - Ozzman
27. 4. 2018 08:12
To je opravdu tovární edice?
Z úvodky jsem si říkal, jestli to není promo nějakého tuzingového magazínu či firmy... :no: >:-[]

Jak jsem nedávno obdivoval vyšperkovanou pofaceliftovanou Fabku Monte Carlo vkusně červené matelízy v kombinaci s černými doplňky a černou střechnou, tak tohle, to fakt ne. Byl by velký problém dát tam 1.5TSI - Monte Carlo look a MT ? Jistě by si své kupce našla.
Rozbalit vlákno
19
27. 4. 2018 08:21
Re: To je opravdu tovární edice?
Souhlas, parádní vzhled si představuji zcela jinak. Nevkusná zelená kola, žádné ojedinělé prvky, špatně nastavené DSG, nemožnost řadit pádly a imbecilní logika manuální volby tuhle edici odkazují do nezajímava. 8-s :-!
27. 4. 2018 08:25
Re: To je opravdu tovární edice?
Kola můžou být černá anebo bílá.Pak jde ještě připlatit za prodlouženou záruku.
27. 4. 2018 08:43
Re: To je opravdu tovární edice?
Černá zmenšují a moc aut, kterým sluší není. Bílá dvakrát vkusná také není. Celkově naprostá zbytečnost.
Avatar - Ozzman
27. 4. 2018 08:47
Re: To je opravdu tovární edice?
[odkaz]

Tady to ale v kontextu celého auta vypadá dobře, i když nejsou čistě černé. Taková Fabie by mi nevadila :).

Černá kola musí autu sednout k jako celku a barvě karoserie, bílá kola jsou hezká u rallye speciálů >:D . Jinak jsem taky na klasiku.
27. 4. 2018 08:49
Re: To je opravdu tovární edice?
na klasiku, tedy misionář? >:-[]

Ano, tahle verze na fotce vypadá stokrát líp! :yes:
Avatar - Ozzman
27. 4. 2018 09:02
Re: To je opravdu tovární edice?
Misionář je fajn, akorát asi ne ve Fabii >:D
Avatar - speedfred
27. 4. 2018 09:16
Re: To je opravdu tovární edice?
>:D >:D >:D
27. 4. 2018 11:40
Re: To je opravdu tovární edice?
Možno aj v tej Fabii, ale cudziou :-)
27. 4. 2018 09:41
Re: To je opravdu tovární edice?
Tady je ještě jedna skladovka:

[odkaz]

Jsou ve stylu L&K.
Avatar - Emel
27. 4. 2018 09:55
Re: To je opravdu tovární edice?
Tak pozor, tohle nejsou černý kola... tohle by se dalo :-)
27. 4. 2018 08:26
Re: To je opravdu tovární edice?
To nejdřív ve F IV,která bude na MQB A0.Do platformy PQ26 tenhle motor nejde dát.
Avatar - Ozzman
27. 4. 2018 08:30
Re: To je opravdu tovární edice?
Ale 1.4TSI s MT existuje, že ? :-)
27. 4. 2018 08:48
Re: To je opravdu tovární edice?
Což nic nezmění na tom, že ten motor tam nejde dát...
Avatar - Ozzman
27. 4. 2018 08:49
Re: To je opravdu tovární edice?
Ano, proto jsem tedy navrhl jeho starší inkarnaci s MT.
Avatar - Emel
27. 4. 2018 09:07
Re: To je opravdu tovární edice?
Když na to přijde, tak by se měla vejít i 1.8TSI ;-)
Avatar - Ozzman
27. 4. 2018 09:11
Re: To je opravdu tovární edice?
To už by zase bylo moc oproti R3 TSI, které jsou jinak maximálně k dispozici >:D Ale svezl bych se...
Avatar - Emel
27. 4. 2018 09:21
Re: To je opravdu tovární edice?
Kolega má čiplé Polo GTI s manuálem, koupil ho pod 400t. V tom kontextu...
Avatar - Ozzman
27. 4. 2018 09:24
Re: To je opravdu tovární edice?
Jasně... já vím, tak když jsme u toho kontextu 400tísíc, tak

[odkaz]

>:-[] >:-[] i přesto vypadá lépe, než R5.

A pak je tu taky

[odkaz]
27. 4. 2018 10:40
Re: To je opravdu tovární edice?
Ibiza v tomto duelu rozhodně lepší volba :yes:
Avatar - Dzakobo
27. 4. 2018 08:33
Kdo koupí neprohloupí
Vzhledem k tomu, jaký je kolem škodáren hype a tak malé výrobní sérii, ani moc nepochybuji, že za 15-20 let budou mít R5 cenovku kolem míče...

Ten motor snese dost kW navíc, i když 7°DSG stále moc nevěřím, ale do takových 100tkm to může být fajn svezení a pak z garáže za parádní peníze >:D No nekupto :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - holden2
27. 4. 2018 08:45
Re: Kdo koupí neprohloupí
za 15-20 let kolem mice? to leda v pripade hyperinflace
27. 4. 2018 09:01
Re: Kdo koupí neprohloupí
Moc bych na to nesázel, kromě štítku s výrobním číslem na tom autě nic není...
Avatar - Ozzman
27. 4. 2018 09:12
Re: Kdo koupí neprohloupí
Jojo.. zelená kola.... >:-[]
Avatar - Dzakobo
27. 4. 2018 12:38
Re: Kdo koupí neprohloupí
To si povíme za 20 let. Pokud Češi výrazně nezchudnou, fanoušci to budou vyvažovat zlatem. Tomu ver brácho >:D
Avatar - speedfred
27. 4. 2018 17:59
Re: Kdo koupí neprohloupí
tak utekaj jednu kúpiť a budeš mať vystarané na dôchod >:D
Avatar - gld
27. 4. 2018 23:06
Re: Kdo koupí neprohloupí
Bude to mať rovnakú hodnotu ako dnes obskúrna limitka felície s koženými sedačkami... to jest namiesto 200 euro a flašky niečoho ostrejšieho to bude stáť 999,- a gumové koberce zdarma.
29. 4. 2018 22:33
Re: Kdo koupí neprohloupí
Flašku zelené.
Avatar - praděda7
27. 4. 2018 08:43
Jak autor píše....
Zkrátka, doba je taková... :'-(
Rozbalit vlákno
8
27. 4. 2018 08:45
Re: Jak autor píše....
To není o době, ale o naprosto nevyužitém potenciálu. Nějakého marketéra napadlo, že udělá edici na úspěšný závoďák, ale realizace naprosto neodpovídá tomu, co by se dalo čekat.

Takže ne doba, nýbrž blbost ;-)
Avatar - praděda7
27. 4. 2018 09:09
Re: Jak autor píše....
No ale co naděláš, když marketér na tu akci dostane omezený rozpočet a ještě mu řeknou aby to zmákl přes polední pauzu....... ;-)
Avatar - Ozzman
27. 4. 2018 08:48
Re: Jak autor píše....
Není to tak dlouho, co Škoda vydala také speciální rallye edici s Octavií RS I. generace. Tam už to bylo trochu lepší a někdo to dotáhl trochu dál, než na zelená kola.
Avatar - wakantanka
27. 4. 2018 10:33
Re: Jak autor píše....
Oprav ma ak sa mýlim, ale tá tiež dostala len iné kolesá a polepy ala preterkársky rally špeciál či?
Avatar - Ozzman
27. 4. 2018 10:44
Re: Jak autor píše....
Ano, vzhled byl opravdu odvozen od speciálu, tady je to jen bílá Fabie se zelenými koly >:D
Avatar - wakantanka
27. 4. 2018 11:20
Re: Jak autor píše....
>:D ale má aj čiernu strechu a predné stĺpiky >:D nebuď zas až taký hnidopich >:D
Avatar - Ozzman
27. 4. 2018 11:37
Re: Jak autor píše....
Dobře >:D Nic to nemění na tom, že Monte Carlo je daleko hezčí a že za ty peníze nemusím odcházet ani od koncernu, aby se lépe povozil ;)
Avatar - wakantanka
27. 4. 2018 12:04
Re: Jak autor píše....
to v žiadnom prípade nespochybňujem :-)
Avatar - Đawson
27. 4. 2018 08:44
čekal bych
tak dvě hvězdičky, když už skoro stejná ibiza se silnějším čtyřválcem a větším podvozkem a hezčí karoserii i interiérem vyjde po dorovnání výbavy na stejno, jen blázen by si tohle koupil.
Rozbalit vlákno
1
27. 4. 2018 09:04
obrácená logika řazení !!! ???
Tu poznámka nechápu, VW tenhle způsob řazení u DSG používá více než 10 let...
Třeba mně přijde daleko logičtější řadit nahoru pohybem ruky dopředu a podřazovat dozadu!
Rozbalit vlákno
19
27. 4. 2018 09:26
Re: obrácená logika řazení !!! ???
Nie je to logické! Nič na tom nezmení ani tých 10 rokov.
27. 4. 2018 10:58
Re: obrácená logika řazení !!! ???
Když brzdíš tak tě to tlačí dozadu a přitom tedy přirozeně taháš a ne tlačíš? JAKÉKOLIV závodní auto, které má sekvenční řazení podřazuje dopředu a odřazuje dozadu.

Takže je to proti logice.
Avatar - Emel
27. 4. 2018 11:07
Re: obrácená logika řazení !!! ???
Opel to má stejně, plusko dopředu.
27. 4. 2018 12:15
Re: obrácená logika řazení !!! ???
To, že to má špatně i Opel je hloupé, ale je to špatně.
Avatar - Emel
27. 4. 2018 13:00
Re: obrácená logika řazení !!! ???
Asi jo, vybavuju si, že Porsche tu logiku před pár lety měnilo (snad 991.1 mělo ještě + dopředu).
[odkaz]
27. 4. 2018 11:30
Re: obrácená logika řazení !!! ???
Analogie je, že Jawy a ČZ, a dokud isem to sledoval, tak i závodní motorky, měly jedničku nahoru a zbytek dolu. Japonci to u běžné produkce mají obráceně. Těžko říct, kde je logika, mechanicky mívalo to první řešení mezi řadičkou a vidličkami o jednu páku méně. Já se učil na Jawě a teď jezdím Hondu. Takže chápu, že co je pro jednoho logické, to druhý vnímá opačně.
27. 4. 2018 12:17
Re: obrácená logika řazení !!! ???
Znovu, při brždění jde řidič přirozeně dopředu, proto se i lépe směrem dopředu podřazuje. Logika je naprosto jasná ;-)
Avatar - _Karel_
27. 4. 2018 15:36
Re: obrácená logika řazení !!! ???
U závodních nebo sportovních aut bez diskuze. V běžném provozu to moc běžné není (abych šel při brždění do pásů). A tahle Fabka není o nic sportovnější, než 90% ostatních škodovek. Čekat, že kvůli prťavé sérii levné Fabie překopou ovládání DSG by bylo naivní. :-)
P.S. Volant s pádly by to vyřešil, kožený s pádly i vyhříváním stojí pár tisícovek, nechápu, proč to tam nedali.
Avatar - speedfred
27. 4. 2018 18:03
Re: obrácená logika řazení !!! ???
aj v normálnych autách mi to príde nelogické + dopredu / - vzad
Avatar - _Karel_
27. 4. 2018 21:04
Re: obrácená logika řazení !!! ???
Mě to naopak přijde logické. Beru tu fyziku, ale logika - podle mě ne. Chci zrychlit - dopředu. Chci zpomalit - dozadu. Už jen to, že to tak nemálo automobilek dělá mluví pro to, že to asi logické někomu přijde. Fyzika je druhá věc.
Avatar - white label
27. 4. 2018 23:50
Re: obrácená logika řazení !!! ???
Jistou logiku to má nesporně, chci jet dopředu/rychleji - tahám/tlačím/šlapu dopředu, chci zastavit/zpomalit tahám/tlačím/šlapu dozadu, stejně jako na třeba na koni, nebo na kole, což jsou předchůdci motorových vozidel.
Já bych si to do auta dal taky "naopak" (jako to chceš ty), akorát to s tou logikou nevidím tak černobíle, protože když se např. rozjíždíš s manuálem, tak taky nejdřív dáváš jedničku dopředu a za ruční brzdu taháš směrem dozadu/nahoru.
U aut ale vycházím hlavně z typické (nejrozšířenější) H kulisy manuálu, kde jsou přímo! proti sobě dvě rychlosti, přičemž obvykle dopředu nižší, dozadu vyšší, proto by měl být takto řešen i manuální mód automatu, což má taky svou logiku, i když zdaleka ne jedinou. ;-)
Avatar - Beefcake
28. 4. 2018 14:37
Re: obrácená logika řazení !!! ???
" Čekat, že kvůli prťavé sérii levné Fabie překopou ovládání DSG by bylo naivní." - zmena logiky SW - to je praca na 30sekund pre ich vyvojara. A zmena stitku na DSG.
Avatar - white label
27. 4. 2018 23:03
Re: obrácená logika řazení !!! ???
Jak "Znovu"? Tak se rozhodni, při brzdění (nikoli "brždění") jde tělo (setrvačně) dopředu, ano, teď to píšeš správně, ale v 10:58 si psal dozadu a ještě si za to dostal dva palce nahoru. >:-[] ;-)
Avatar - white label
27. 4. 2018 22:58
Re: obrácená logika řazení !!! ???
Když brzdíš, tak tě to tlačí dozadu??? Snad naopak dopředu, do pásů...
Dozadu/do sedačky, tě to tlačí naopak při prudší akceleraci...
28. 4. 2018 08:06
Re: obrácená logika řazení !!! ???
Taky jsem se nad tím pozastavil,ale evidentně jde o nepozornost. Jinak řazení... Jednoznačně páka do předu = podřadit.
Avatar - Emel
28. 4. 2018 10:30
Re: obrácená logika řazení !!! ???
Asi jste přehlédli otazník na konci věty...
Avatar - white label
28. 4. 2018 12:59
Re: obrácená logika řazení !!! ???
Spíš mi nedošla ta skrytá ironie (v kontextu s předchozí reakcí), takže beru zpět... :*) ;-)
28. 4. 2018 15:05
Re: obrácená logika řazení !!! ???
Ano přehlédl. A až nyní pochopil :-) :yes:
29. 4. 2018 22:09
Re: obrácená logika řazení !!! ???
On to autor v tom clanku i vysvetli (jde o pretizeni pri brzdeni/rozjezdu, zrejme jsi opravdu rychle v aute v zivote nejel) a stejne se najde osel, co tohle napise.
Lidi blbnou.
A to, ze nekdo neco dlouhodobe BLBE dela neznamena, ze to je dobre.
Avatar - Uživatel_5340709
27. 4. 2018 09:09
Ty zelený
kola je šílenost a není to ani hezký. Stačilo dát tuhle verzi do barev Monte-Calro (červeno-černá nebo zeleno-černá), výsledek by byl určitě lepší.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Emel
27. 4. 2018 09:19
Re: Ty zelený
Tak když to má být odkaz na rallye, tak tu bílou chápu... klidně se ale mohli ještě trošku odvázat s polepama v zelené, pak by ta kola tolik neřvala [odkaz] [odkaz]
Klidně bych to převzal 1:1, jen bez log sponzorů.

Nezajímavou volbu z toho dělá technika.

PS: pro info jsem kouknul na ceník GTI - 570, docela podražilo, zatím jen DSG. Ale ceník je strašnej, normálně tam chybí popis motoru, jako by se jim tam ta tabulka nevešla nebo co...
[odkaz]
Avatar - wakantanka
27. 4. 2018 10:36
Re: Ty zelený
Ak už polepy, tak by to ale chcelo aj vytiahnuť trochu blatníky a rozšíriť rozchod. Proste aby sa to viac blížilo predlohe.
Avatar - Emel
27. 4. 2018 10:39
Re: Ty zelený
...a to zase nemá smysl bez toho, abys tam dal nějaký motor, stavět WRC auto s 90kW je fail. Ono to teda bez toho motoru nemá smysl tak jako tak.

Ne, vytažený blatníky a větší rozchod, to je docela problém s dílama potom, už měníš dost věcí... na to bych se vykašlal. Naopak zelený polepy na bok by žádnej problém bejt neměl.
Avatar - wakantanka
27. 4. 2018 11:23
Re: Ty zelený
na druhej strane, správne si v inom vlákne podotkol, že 1,8 by tam vošla :-) ... takže mne by dávala ako limitka so zberateľským potenciálom viac zmysel taká väčšia úprava, ktorá by sa predlohe blížila oveľa viac.
Avatar - Emel
27. 4. 2018 11:30
Re: Ty zelený
To asi každému, ale to by holt asi přes účetní neprošlo. Vem si, že i eRkové Polo bylo zvenku fakticky jen optipaket, je potřeba zůstat nohama na zemi :-) .

Co si vzpomínám, tak třeba Clio Williams jemně vytažené blatníky mělo...
Avatar - Ozzman
27. 4. 2018 11:39
Re: Ty zelený
Clio Williams bylo a je krásné auto... Pak tu bylo ještě Clio V6, to bylo taky značně překopané i na karoserii.
Avatar - Emel
27. 4. 2018 11:41
Re: Ty zelený
No právě... Clio V6 s motorem vzadu bych sem vůbec netahal, to už by snad bylo jednodušší homologovat tu závodní R5 a hodit to do konfigurátoru :-)
Avatar - wakantanka
27. 4. 2018 12:12
Re: Ty zelený
No ale je to limitka, vedia si za to vypýtať ďaleko viac a tie úpravy čo som písal vyššie by nemuseli byť na druhej strane nejak veľmi drahé. Vytiahnuť blatníky spraví kdejaký dedinský tuner, hodiť podložky pod kolesá, dať tomu vizáž reálnej R5 (bez sponzorov),možno trošku poladený koncák výfuku, to nie sú nejaké strašné peniaze. Aj bez väčšieho motora by tá limitka urobila veľkú parádu v podstate za pár korún. Verím tomu, že všade kde by sa také auto objavilo, by malo veľkú pozornosť.
Avatar - Uživatel_5340709
27. 4. 2018 10:53
Re: Ty zelený
Přitom škodovka si umí vyhrát s těmito modely, tak nevím kde je problém.
Avatar - Magister
27. 4. 2018 09:26
Re: Ty zelený
Souhlas není to ani pěkné ani jízdně dobré. Cenově pak úlet.
27. 4. 2018 09:33
Proc ne Polo GTI
A proc bych teda neprihodil tech 90 tisic a nekoupil si hezci, o generaci novejsi, vetsi Polo GTI s dvoulitrem (!), vykonem, novejsim infotainmentem atd.
A potom je tu samozrejme Fiesta ST...

Zeleny kola jde prece muzu dat na cokoliv, pokud po tom nekdo tak touzi... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SR20"
27. 4. 2018 09:59
Ktorý retard vymyslel tie sedačky?
To je už načo dobré, v bežnom produkčnom aute sedačky s pevnou hlavovou opierkou?
To akože sadnú aj niekomu s 160cm, aj tomu čo má dva metre? Tak určitééé ...
Rozbalit vlákno
8
27. 4. 2018 16:34
Re: Ktorý retard vymyslel tie sedačky?
Najlepsie natom je, ze ked testuju vw passat tak napisu aky perfektny rozsah nastavenia dopredu a dozadu ma opierka hlavy. A kazda RS skodovka ich ma integrovane a podla nich su najlepsie na svete.
Avatar - _Karel_
27. 4. 2018 16:41
Re: Ktorý retard vymyslel tie sedačky?
Zkusím ti dát pár drobných nápověd - [odkaz]
[odkaz]
27. 4. 2018 17:17
Re: Ktorý retard vymyslel tie sedačky?
Takze podla teba je lepsia integrovana opierka hej? No kazdy to mame inak a zjavne aj vacsina automobiliek ;-)
Avatar - _Karel_
27. 4. 2018 17:29
Re: Ktorý retard vymyslel tie sedačky?
No já tušil, že to bude zbytečný.

Netvrdím, že je lepší. Tvrdím, že sportovní sedadla ji mají zcela běžně integrovanou. U většiny automobilek, chceš-li. Takže stěžovat si, že ji mají eReSa je zbytečné. Mimochodem, seděl jsem v nich v ORS i v Supovi a považuju je za pohodlné.
27. 4. 2018 18:24
Re: Ktorý retard vymyslel tie sedačky?
Nevadilo ti ze sa neda polohovat?
Avatar - _Karel_
27. 4. 2018 19:13
Re: Ktorý retard vymyslel tie sedačky?
Jsem zvyklý na podélně polohovatelné opěrky a to mi chybí. Výškově s opěrkami nemám problém. Podélně polohovatelné má v mainstreamu asi jen VW a Opel, bohužel. Ale jinak - mimo skutečně sportovní auta se skořepinami je to samozřejmě jen úlitba hezkému designu.
Avatar - Verny_2013
29. 4. 2018 23:41
Re: Ktorý retard vymyslel tie sedačky?
Já jsem taky zvyklý na podélně polohovatelné opěrky - Octavia 1, Golf 4, Leon 1, Současná generace Golfů, Škodovek ani Seatů tuhle příjemnou "banalitu" bohužel potratila nebo rozpustila někde při snižování nákladů. Přitom to není tak složité, když se dobře a pohodlně uvelebíš v autě tak mu potom ve výsledku i lecos odpustíš.
Avatar - Emel
1. 5. 2018 21:00
Re: Ktorý retard vymyslel tie sedačky?
Tak záleží, jestli ti ten základ sedne nebo ne, mně třeba ty integrované u škodováckých RS docela sedí tak jak jsou... ale mám "konfekční" postavu. Jinak šikovné polohování měl Renault, takové ty rozevírací s kloubem nahoře.
Avatar - Verny_2013
27. 4. 2018 11:06
za ty peníze
Můžu mít dobře vybavenou Ibizu s 1,5 TSI 110 Kw a 250 Nm. Po všech stránkách lepší volba než tento designově sprzněný pseudosportovní paskvil. Být kupec takového typu auta neváhám ani vteřinu.
Rozbalit vlákno
2
27. 4. 2018 16:40
Re: za ty peníze
Přesně, a to ta Ibiza už kompletně stojí na nejnovější podvozkové platformě a hlavně nabízí nejen silnější motor, ale i manuální převodovku! :-) :yes:
P.S. A ty zelený kola této Fabie jsou taky děsný... 8-s 8-s 8-s
Avatar - _Karel_
27. 4. 2018 16:55
Re: za ty peníze
Ony by ty zelený kola měly logiku, ale museli by k nim v té zelené ještě něco přidat. Takhle je to nevkusný.
27. 4. 2018 11:26
Výhodná nabídka
Když vidím ceny klasického MC a tohoto, tak je R5 vlastně výhodná cenová nabídka :-) Za mě nejlepší asi sedadla. Mám rád ty polokožené ale alkantara fajn. Mohly to udělat až po FC, taková zaváděcí edice... Ale chápu že 1,4 asi už neprojde emisema.
Rozbalit vlákno
0
27. 4. 2018 11:40
mainstream
z mého pohledu se drží automobilky vč. Škodovky strašně při zemi. Na to jaké mají týmy a prostředky, tak by si mohly jednou za čas udělat radost a trochu se odvázat. A tím opravdu nemyslím jiné barvy laku a pár samolepek. V dnešní době na těch přeplněných silnicích by mně u takového auta ani tak nevadil slabší výkon, ale rád bych viděl vytažené blatníky, stačilo by naznačit 3cm, lepší sedačky, opět žádné tvrdé závodní, jen zajímavé vzory, obšití, trochu více anatomické, trochu ostřejší zvuk výfuku ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - lamal
27. 4. 2018 12:39
Re: mainstream
tie prostriedky praveze nemaju, bud im to kazi VW a nedovoli im vyrobit nieco co by ohrozovalo Polo GTi, alebo nie su financie aby homologovali nejaky novy vyfuk, pripadne vyladit trochu TSi... vsetko to hybe s emisnymi normami, nakladna zalezitost ...

keby tejto fabke dali tlmice tuhsie, nejake vystuhy, prifukli TSi a dostalo by nove sanie a otvorenejsi vyfuk tak by to bola sice draha, ale uzitocna fičura, ktora by bola take male RSo... na to, ale nemaju zelenú

takto na tom zarobia viacej a je im asi jedno, ze to je len dizajnovka
27. 4. 2018 12:13
Promarněná příležitost
Výkon 92 kW opravdu není dost ani na malý warm-hatch a přítomnost DSG (navíc ještě s nemyslnou orientací "řazení" a naopak nepřítomnost pádel pod volantem to definitivně zabíjí. A celé je to doraženo nesmyslnou cenovkou. Toto se Škodovce bohužel vůbec nepovedlo... :'-( :'-( :'-( , při této ceně to chtělo aslespoň 110 kW, 250 N.m a manuální šestikvalit!!! :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
27. 4. 2018 15:57
farebna skatulka
fabii na rozdiel od capturu alebo yarisu bohuzial akakolvek dvajfarebna kasna za mna vobec nepasuje ( najkrajsia fabia je jednofarebna.. ) ... a ked k tomu dame zelene kola tak vizualny gyc roka a la tinedzersky garaz tuning je na svete... a snad ani babam sa to to uz nebude pacit.. vykon nevykon... vzhlad su dve tretiny uspechu a toto ozaj nevyzera moc triezvo ani decentne :*)
Rozbalit vlákno
0
27. 4. 2018 16:10
Exkluzivita podla Skody
Ak toto ma byt oslava Skody vo WRC 2 tak dakujem pekne :-( Tu je jasne vidiet ze ludom(ak si to niekto kupi) uz vobec nejde o to co je pod kapotou ale ako to vyzera. A ze ani nevyzera velmi dobre tiez netreba dodavat. Podla mna je to absolutne nepotrebna predrazena limited edition s najhorsou dsg prevodovkou. To musite chciet!!!
Rozbalit vlákno
0
27. 4. 2018 18:09
tovární tuzing
z venku je to příšerný, trochu jak porevoluční edice Favorita 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
28. 4. 2018 14:36
WTF
Toto by ma normalne urazalo, hodit toto na trh s vierou, ze ovce su tak zblbnute, ze po tom skocia. Ze postacia len stare skladovky R4 motora a pricapit k tomu fancy oznacenie R5 (a par detailov k tomu). Pritom rally, ako vidim podla poctu prispevkov k tej teme na tomto servery, prakticky nikoho nezaujima.
Nerobim si iluzie, toto sa nepochybne vdaka malej serii preda.
Ale ako "podakovanie za vernost" toto mohla automobilka pri svojich megaziskoch spravit vyrazne zaujimavejsie, specialnejsie a za podobnu, ci mierne vyssiu cenu. Nech by to aj zrovna predavala bez zisku.
Uplne nabytocny model.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
28. 4. 2018 17:25
Zase
tu všichni jen brečí, jak to není důstojná oslava vítězství a podobně...
Tak si taky uvědomte, jaké možnosti má Škoda se stávající podvozkovou platformou a co by tak asi mohla udělat... Vyvíjet kvůli oslavě zcela novou verzi, která by se zaručeně ani nezaplatila? A kdyby tedy se měla zaplatit, pak by stála třeba o sto, stopadesát tisíc více. A to byste tu zase brečeli, jak je předražená...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Beefcake
28. 4. 2018 18:17
Re: Zase
Vies co by mohla urobit ? Nic (a bolo by to lepsie), total zbytocne auto a pokus o tahanie penazi. Tuctova "limitovana seria" total tuctoveho auta.
Nemusela by takmer nic vyvijat,komponenty na vsetko uz davno ma. A okrem toho, nikto ich nenuti nic "oslavovat", to snad ani nikto nekritizuje. Ide len o samotne auto. Rovnako ako nikto nenuti nikoho nic kupovat.
Avatar - twistedTSD
28. 4. 2018 23:37
Re: Zase
To tedy nerozumím, proč nic je lepší než aspoň nějaké rozšíření nabídky. Sice se dá mluvit jen o příjemném, plně vybaveném autě do města s potenciálem stát se raritní verzí, ale i to se jako drobné ozvláštnění počítá.
Avatar - Beefcake
29. 4. 2018 09:29
Re: Zase
Pretoze mi to pride len ako marketing za kazdu cenu, aby sa vykazala cinnost a "rozsirila" ponuka.
Jednoducho - zrejme sa Skoda nudi, ked robia takuto "limitovanu" seriu. Tu tym limitom bol ten, kto to navrhol. Naviac to spajanie s rally, tym to zaklincovali.
Tak mala seria by sa predala, aj keby bola spravena trochu poctivejsie , bola v niecom vynimocnejsia a bola aj drahsia.
Avatar - Blue Sun
29. 4. 2018 10:30
Re: Zase
Marketing a různé edice k úspěchům dělají všichni. Nechápu, proč to vadí jen u Škody.
Avatar - Beefcake
29. 4. 2018 23:12
Re: Zase
Mne ani tak nejde o Skodu, skor vseobecne. Aj ked Skoda ma tych modelov celkom vela aj bez tohoto a ked tak rozmyslam, nenapada mi takto z hlavy ina automobilka, co by spravila nieco podobne nemastne/neslane s tak "epickym" nazvom.
Ale tak ich vec, blbosti po cestach jazdili aj jazdit budu :-)
Avatar - Emel
1. 5. 2018 20:58
Re: Zase
A vzpomínáš třeba na Citroen C4 v edici Sebastiena Loeba?
[odkaz]
Avatar - _Karel_
29. 4. 2018 10:35
Re: Zase
Pořád nechápu, proč je to horší, než nic. Pokud bych náhodou toužil po Fabii, pak je tu jasný benefit v podobě 1,4TSI místo tříválce. S rallye to samozřejmě kromě zelených kol nemá společnýho nic, ale nějak nevidím, čím by mě to jako zákazníkovi mělo ubližovat, aby bylo špatně, že to vůbec vzniklo.
Avatar - Emel
29. 4. 2018 22:47
Re: Zase
Zas tě nikdo nenutí to kupovat, přece jen je to 1.4 proti běžnému "topu" 1.0... mně to teda taky nevoní, ale zase úplně zbytečné to není a na tu cenu se s litrem a DSG dostaneš taky.
Avatar - Emel
29. 4. 2018 22:45
Re: Zase
Možnosti má celkem široké, asi jako VW s minulým Polem, tj. může tam šoupnout cokoli od 1.0MPI přes 1.4TSI 110kW až po 1.8TSI 147kW (nebo na kolik to bylo laděné v tom GTI). Taky tam mohli dát manuál... vím, že v Rapidu je taky ten motor jen s DSG, ale neznám důvod a u VW kombinace s manuálem je.
Avatar - Beefcake
29. 4. 2018 23:14
Re: Zase
Nieco taketo som mal na mysli a nie je to len o motore.
A nejak kanibalizacia inych modelov by nehrozila, na to je to prilis limitovane poctom.
Avatar - Blue Sun
30. 4. 2018 09:44
Re: Zase
Někde jinde jsem četl, že tebou popsané kombinace se tam nevejdou, protože Fabia má platformu nějak upravenou. To platilo, mimo jiné, i pro ten manuál.
29. 4. 2018 21:16
Placená reklama
Neměl by být článek označen jako placená reklama?
Rozbalit vlákno
0