Testy
Kombi je moc pekne, vykonove to bude ok, spis aby motor nebyl nejaka past.
Autoklima je ulet, ale podobne preslapy dnes (nepochopitelne) dela vicero automobilek.
AGR sedacky byly to nejlepsi z bezne nepremiove produkce v cem jsem sedel. A to rikam presto, ze v minule generaci mi nevyhovovaly.
Za me :yes:
Autoklima je ulet, ale podobne preslapy dnes (nepochopitelne) dela vicero automobilek.
AGR sedacky byly to nejlepsi z bezne nepremiove produkce v cem jsem sedel. A to rikam presto, ze v minule generaci mi nevyhovovaly.
Za me :yes:
Zážehový motor s nízkou kompresí a ještě nižší účinností... to je exkurze do muzea?
"Možná se vyplatí o tom benzinu začít přemýšlet…"
To určitě ano, ale patnáctistovka nemá v Insignii co dělat.. Leda tak do Astry
To určitě ano, ale patnáctistovka nemá v Insignii co dělat.. Leda tak do Astry
1487kg, 121kw, 250nm, udávaná 0-100 za 9.2, max 218km/h. Kde je problém?
Díra mezi tímhle a nejsilnější verzí je zvláštní, ale tipuju, že se čeká na novou emisní normu tak jako to má akutálně spousta ostatních modelů.
Díra mezi tímhle a nejsilnější verzí je zvláštní, ale tipuju, že se čeká na novou emisní normu tak jako to má akutálně spousta ostatních modelů.
Objem ničím nenahradíš. V tom je problém.
to nie je 1.0 3valec jako v octavii, toto je 1.5 4val, nie je to vrcholova motorizacia, je to nieco na pohodu, tiche jemne a pouzitelne aj na prebehnutie a stoji to o 100 000kc menej ako ropak...
Základní motorizace v Insi a Octavii si můžou podat ruce... tahle silnější 1.5 s manuálem není úplně marná.
Jj, poučka z minulého století. Mondea s 1,6EB už jezdí dlouhé roky, a málo jejich majitelů by dalo přednost atmo dvoulitru. Pokud se to nepřežene (např.Mondeo +tříválec 1,0EB), tak to problém není.
.... přesně to se mi na tom autě líbí a proto to pro mě bude příští rok horký kandidát na nový povoz.... přesně v tomhle benzínu, akorát bych to chtěl s automatem.... Řadit se mi nechce a najede to do 20tkm ročně tak je blbost brát naftu....
To že to skoro nikdo nekupuje je smutné, holt co dnes není SUV, jako by nebylo.... 8-s Na druhou stranu to tlačí ceny aut s běžnými karoseriemi (hatch, kombi) dolů což může být pro zájemce o takové auto výhoda....
To že to skoro nikdo nekupuje je smutné, holt co dnes není SUV, jako by nebylo.... 8-s Na druhou stranu to tlačí ceny aut s běžnými karoseriemi (hatch, kombi) dolů což může být pro zájemce o takové auto výhoda....
A je to fakt automat nebo je to robotizované šidítko?
Automaty s hydroměničem taky mizejí... a taky je to věčná škoda.
😒
Automaty s hydroměničem taky mizejí... a taky je to věčná škoda.
😒
myslím že to je klasika automat.... ale zatím jsem neměl důvod to nějak podrobněji zjišťovat, do příštího roku času dost.....
Mne to skôr na prvý pohľad vyzerá ako postupný návrat hdm automatov 😉
je tam 6 stupnove hydro , ale casem by se tam mela dostat nova 8 stupnova prevodovka japonske firmy Aisin s hydromenicem 😄,
Radi moc pekne (teda ridil jsme to zatim jen s 2l dizlem 125 KW)
qwerty
Radi moc pekne (teda ridil jsme to zatim jen s 2l dizlem 125 KW)
qwerty
Mazda 6, 2.0i 121kw, 210Nm
0-100 za 9,1s
provozní hmotnost 1395Kg / užitná 680Kg
Opel Insignia, 1.5i 121kw, 250Nm
0-100 za 9,2s
provozní hmotnost 1480Kg / užitná 673Kg
spolehlivost Mazda, spotřeba Mazda, jízda Mazda. :-!
0-100 za 9,1s
provozní hmotnost 1395Kg / užitná 680Kg
Opel Insignia, 1.5i 121kw, 250Nm
0-100 za 9,2s
provozní hmotnost 1480Kg / užitná 673Kg
spolehlivost Mazda, spotřeba Mazda, jízda Mazda. :-!
a když porovnáš bezpečnost těch aut? a co legendární koroze Mazdičky? navíc ta turbína bude mít příjemnější průběh výkonu..... jinak samozřejmě nic proti Mazdě, určitě to je dobrý auto, ale podle mě už má nějaké ty roky....
Shodou okolností jsem obě auta v rámci výběru auta nedávno projížděl (Insignii jako liftback s manuálem, šestku jako kombík rovněž s manuálem).
- 1.5T jede o kousek líp než 2.0G, tu stovku asi dají podobně, ale do těch 4000 tam je něco navíc. Nahoře je naopak zajímavější Mazda
- Mazda má rozhodně výrazně lepší řazení manuálu, Opel je průměr a Mazda je super
- Opel je pohodlnější a tišší, ale ne o moc
- Mazda je možná trošku interaktivnější v řízení, ale bez přímého srovnání ten rozdíl asi nepoznáš, Opel jezdí taky výborně, lehce a konzistentně
- V Opelu se dá sedět níž a má trošku lepší sedačky
- V kombíku je Insi větší auto, pro mě je ale Mazda tak akorát a ty centimetry vzadu úplně nepotřebuju
- Insi jako kombík se mi tolik nelíbí, lift je pro mě šikovnější než sedan
Já bych v téhle výkonové vzal Mazdu v kombíku a manuálu, je to moje oblíbená značka a má lepší řazení... ale žádné jasné vítězství to není. No a pak se otevřou ceníky a navštíví dealeři... 😄
- 1.5T jede o kousek líp než 2.0G, tu stovku asi dají podobně, ale do těch 4000 tam je něco navíc. Nahoře je naopak zajímavější Mazda
- Mazda má rozhodně výrazně lepší řazení manuálu, Opel je průměr a Mazda je super
- Opel je pohodlnější a tišší, ale ne o moc
- Mazda je možná trošku interaktivnější v řízení, ale bez přímého srovnání ten rozdíl asi nepoznáš, Opel jezdí taky výborně, lehce a konzistentně
- V Opelu se dá sedět níž a má trošku lepší sedačky
- V kombíku je Insi větší auto, pro mě je ale Mazda tak akorát a ty centimetry vzadu úplně nepotřebuju
- Insi jako kombík se mi tolik nelíbí, lift je pro mě šikovnější než sedan
Já bych v téhle výkonové vzal Mazdu v kombíku a manuálu, je to moje oblíbená značka a má lepší řazení... ale žádné jasné vítězství to není. No a pak se otevřou ceníky a navštíví dealeři... 😄
Jestli chápu dobře poslední větu (reálná cena lepší u Opelu), pak by mě zajímalo jakou slevu ti dali, protože na 2,5G v top výbavě za 855t nemá podle mě Insi odpověď. Samozřejmě kilowatům 2,0T Insi zase nemůže konkurovat Mazda.
2.5i jede skoro jako 2.0t u opelu jen to nema 4x4 coz je pech 😐
To jsem ani nemyslel, spíš jsem chtěl říct, že konkrétní nabídka může rozhodnout i proti obecným preferencím.
Bavíme se o 1.5t vs. 2.0G 121kW MT, která se dá koupit jen v Revolution (teda dala, pofaceliftové ceníky nemám nadřené, jen vím, že se dost reorganizovalo a snad je to o něco lepší).
Slevu ti dají 22% - víceméně za slušný pozdrav, ale zase na víc bys asi musel dost smlouvat. Za 850 si nakonfiguruju lift dle svých představ bez problému. Budou tam chybět nějaké blbinky jako HeadUp, zas tam ale bude silnější motor a 4x4. Já asistenty, kůži, adaptiv, 20" kola apod. klidně oželím. HeadUp nebo elektricky sklopná zrcátka bych asi chtěl, ale dokážu se bez nich obejít.
Bavíme se o 1.5t vs. 2.0G 121kW MT, která se dá koupit jen v Revolution (teda dala, pofaceliftové ceníky nemám nadřené, jen vím, že se dost reorganizovalo a snad je to o něco lepší).
Slevu ti dají 22% - víceméně za slušný pozdrav, ale zase na víc bys asi musel dost smlouvat. Za 850 si nakonfiguruju lift dle svých představ bez problému. Budou tam chybět nějaké blbinky jako HeadUp, zas tam ale bude silnější motor a 4x4. Já asistenty, kůži, adaptiv, 20" kola apod. klidně oželím. HeadUp nebo elektricky sklopná zrcátka bych asi chtěl, ale dokážu se bez nich obejít.
Tak jsem schválně zkusil, a jo - když se člověk drží na uzdě, tak při 22% těch 850t není nereálných (2,0T). Já jsem si předtím konfiguroval naftu, a tam to nešlo.
Musím připustit, že některé věci překvapí - třeba to, že elektrické sklápění (nemyslím nastavování) zrcátek fakt v Dynamic není a ani nelze samostatně připlatit, takže prostě... není. Že sedačka spolujezdce bez příplatku za AGR pak není ani výškově stavitelná.
Z druhé strany, koriguju názor na ten osmikvalt... je prostě laděnej víc na pohodu, ale řadí sametově, logicky... a dlouhá osmička je prostě paráda. Spolu se zajížděcím režimem to na mě má uklidňující účinky 😄
Z druhé strany, koriguju názor na ten osmikvalt... je prostě laděnej víc na pohodu, ale řadí sametově, logicky... a dlouhá osmička je prostě paráda. Spolu se zajížděcím režimem to na mě má uklidňující účinky 😄
Musím se už jít s nějakým tím moderním HDM svézt, abych zjistil, jak mizerné je DSG 😉
Ale aspoň pro sebe snad AGR máš, ne? To by byla škoda nevyužít.
Ale aspoň pro sebe snad AGR máš, ne? To by byla škoda nevyužít.
Tak HDM v BMW je fajn. Tohle je takové pomalejší, DSG to tam umí střílet rychleji.
Jo, pro řidiče mám... a ono ty sedačky jsou jinak skoro stejné, jen ta non-agr nemá prodlužovací sedák a výškové nastavení... a možná jí chybí nějaké nastavení bederky, to teď nevím. Ale na pohled jsou stejné, i boční vedení a stavitelná opěrka hlavy atd.
Jo, pro řidiče mám... a ono ty sedačky jsou jinak skoro stejné, jen ta non-agr nemá prodlužovací sedák a výškové nastavení... a možná jí chybí nějaké nastavení bederky, to teď nevím. Ale na pohled jsou stejné, i boční vedení a stavitelná opěrka hlavy atd.
Moc čítaš príspevky jedneho nemenovaného diskutéra/diskutérky a začínas prepadať antidvojspojkovej nálade >😁
K té 1.5 - skladovky jsou i pod půl milionu, což mi na novinku ve střední třídě s jakž takž použitelnou motorizací přijde slušný.
[odkaz]
Do 600 seženeš i tu silnější se světlama a barvou
[odkaz]
[odkaz]
Do 600 seženeš i tu silnější se světlama a barvou
[odkaz]
Zase ale ne tak hrrr. Za většinou z těch krásných cen se schovává nějaký financování, protiúčet apod. Memento Corsa. 😉
Tím ovšem nechci říct, že by Insi nebyla za dobrý ceny. A taky to chce najít vstřícného dealera. Rozdíly jsou značné i o třídu níž.
Tím ovšem nechci říct, že by Insi nebyla za dobrý ceny. A taky to chce najít vstřícného dealera. Rozdíly jsou značné i o třídu níž.
Může být, u některých aut je napsáno, že to je podmíněno financováním... u některých ne, ale to ještě nic neznamená. Ale obecně jsou ty ceny Insi hodně vstřícné, napříč motory a výbavami, ta 1.5 co jsem měl na testování byla taky cca. 550 k okamžitému odběru a u té žádné podmínky nebyly (silnější 1.5, ale halogeny).
Insignia 2.0t v naprosto kompletní výbavě cca 960k. Stačí vynechat pár zbytných věcí (OPC pakety, 20" kola, šíbr/kouli) a jsi na stejné ceně, za mnohem rychlejší auto ve čtyřkolce, s citelně lepší výbavou. To nic proti Mazdě, ale cenu u Opelu udělají.
Ono tam pár drahých příplatků je, 100t za sedačky, 165t za barvu. Ty OPC sady nejsou to nejhorší, ty jsou asi 40t celkem.
Takze v naprosto kompletni vybave, jen teda bez kuze, kol a vubec. >😁 Ja netvrdim, ze neni insi za fajn ceny, ale zkus se podivat na vrcholnou vybavu M6 2,5i. Ktera stoji 850. Jaka vybava je pro tebe nebo pro me zbytna, je vec uplne jina.
Je to complicated... ono bez kol to jako úplně není, ve standardu jsou 18" 😉 . Mazda za těch 850 dle "starého" ceníku toho má dost, ale třeba navigaci nebo barvu taky ne. Opel má v sérii adaptivní tlumiče... a tak.
Dle nového ceníku je top 2.5G Takumi Plus za 941t. Revolution je za těch 850, ale třeba kůže v tom taky není.
[odkaz]
Dle nového ceníku je top 2.5G Takumi Plus za 941t. Revolution je za těch 850, ale třeba kůže v tom taky není.
[odkaz]
Co na to říct. Autorevue má ceny nové šestky, a na stránkách Mazdy - velký ***. ;-\
Ok, náhle je nejvyšší výbava o kilo dražší a pak to vypadá jinak. Nicméně stávající šestka za těch 850 (+barva a navi) je podle mě vzhledem k výbavě velice levná. Asi věděli, proč ji o kilo zdražili.
Absence adaptiv.podvozku je škoda.
😄
Ok, náhle je nejvyšší výbava o kilo dražší a pak to vypadá jinak. Nicméně stávající šestka za těch 850 (+barva a navi) je podle mě vzhledem k výbavě velice levná. Asi věděli, proč ji o kilo zdražili.
Absence adaptiv.podvozku je škoda.
😄
Jestli ty ceny sedí, tak je ostuda, že to Mazda na stránkách nemá, ten článek je 3 týdny starý.
Oni ty výbavy posunuli... třeba LED světla byla až Attraction, teď už je to v základu. Je tam 360° kamerový systém a digitální budíky (které bych si teda klidně odpustil), adaptivní tempomat je taky v základu a byl až RevTop. Pokud nezaměnili ventilaci za perforaci, tak je ta kůže nově ventilovaná, panorama byla taky za příplatek 19t.
Adaptivní podvozek by mi ani nechyběl, šestka jezdí na klasice bez výhrad.
Oni ty výbavy posunuli... třeba LED světla byla až Attraction, teď už je to v základu. Je tam 360° kamerový systém a digitální budíky (které bych si teda klidně odpustil), adaptivní tempomat je taky v základu a byl až RevTop. Pokud nezaměnili ventilaci za perforaci, tak je ta kůže nově ventilovaná, panorama byla taky za příplatek 19t.
Adaptivní podvozek by mi ani nechyběl, šestka jezdí na klasice bez výhrad.
Jo to je podle me stridme srovnani. Nicmene porad se nezapocitava realna spolehlivost a reakce na plyn. A mozna i spotreba protoze skyactiv motory budou podle me uspornejsi nez oturbena 1.5ka.
A podla coho by sa mala zapocitat "realna" spolahlivost? Mas snad vestecku gulu? Tiez "mozna" a "podle mne" su tak nezvratitelne argumenty, ze bud to niecim realnym podloz, alebo si nedomyslaj.
2.0G 121kW je super motor... do MX-5 (jo, vím, že tam má 118kW a má posílit). Ještě v trojce má ten kus výkonu pro radost navíc.
V šestce mě ale (opakovaně) nenadchl... na nějaké předjíždění to musíš držet nad 4000... jenže ani pak se nic velkolepého neděje, akorát tak stačíš těm Octaviím 2.0TDI a dost se na to nadřeš. Což by mi opět nevadilo v té MX-5, ale v rodinném dostavníku to budí nežádoucí pozornost posádky, proč že se to zase točí do 6000 a tak 😄 . Když o tom tak přemýšlím... nejvíc reptání proti "rychlé jízdě" slyším v poslední době v Suzuki Swift 1.3 😄 .
Opel s 1.5T umí dynamicky v zásadě totéž, jen mu k tomu stačí i uvolněnější tempo... chápu, proč by někdo upřednostnil Opel.
PS: Insi jsem nejel v kombíku, to je zase ještě o kus větší auto... ale podle papíru by to neměl být až takový rozdíl.
PPS: po přeskládání výbav se myslím dá 2.5G už od Attraction... být to tak před půl rokem, možná by to dopadlo jinak 😄
V šestce mě ale (opakovaně) nenadchl... na nějaké předjíždění to musíš držet nad 4000... jenže ani pak se nic velkolepého neděje, akorát tak stačíš těm Octaviím 2.0TDI a dost se na to nadřeš. Což by mi opět nevadilo v té MX-5, ale v rodinném dostavníku to budí nežádoucí pozornost posádky, proč že se to zase točí do 6000 a tak 😄 . Když o tom tak přemýšlím... nejvíc reptání proti "rychlé jízdě" slyším v poslední době v Suzuki Swift 1.3 😄 .
Opel s 1.5T umí dynamicky v zásadě totéž, jen mu k tomu stačí i uvolněnější tempo... chápu, proč by někdo upřednostnil Opel.
PS: Insi jsem nejel v kombíku, to je zase ještě o kus větší auto... ale podle papíru by to neměl být až takový rozdíl.
PPS: po přeskládání výbav se myslím dá 2.5G už od Attraction... být to tak před půl rokem, možná by to dopadlo jinak 😄
"nejvíc reptání proti "rychlé jízdě" slyším v poslední době v Suzuki Swift 1.3"
Mno, pokud ty "hodiny" na sjezdech předvádíš i s rodinou, tak se ani moc nedivím. >😒]
Mno, pokud ty "hodiny" na sjezdech předvádíš i s rodinou, tak se ani moc nedivím. >😒]
To je ale přeci charakteristika atmosférického motoru, že to musíš točit, aby to jelo... Pokud někdo chce jezdit rychle a bez námahy, pak taky chápu, že si koupí turbo. Ale to pak není žádná zábava za volantem a proto sem psal, že řízení Mazda - nejen podvozek, řazení, zpětná vazba do volantu ale také a hlavně ten pocit, že je to sranda a to ti vytočená atmosféra pošle snadno, zatímco 1.5T už tam nakonci nic nemá.
Já už bych se opakoval... rád bych ten dvoulitr drtil do omezovače v MX-5, protože je to auto k tomu určené a při své hmotnosti se za to odvděčí slušnou dynamikou.
Drtit ho v šestce a být odměněn průměrnou dynamikou mě už tolik neláká... ale každému dle jeho gusta. Auto jako takové ale jo, pořád po šestce pokukuju 😄
Drtit ho v šestce a být odměněn průměrnou dynamikou mě už tolik neláká... ale každému dle jeho gusta. Auto jako takové ale jo, pořád po šestce pokukuju 😄
Chápu. Ale někdo holt nemá na šestku/insignii a mx5ku k tomu, tak musí volit kompromis 😄
Mimochodem, já měl o víkendu o zábavu postaráno v Mazdě RX-8 a ač je ta dynamika taky průměrná (leč lepší než Mx5 nebo naftová kokta), bavil jsem se moc dobře >😁 A o tom to je 😄 Já jezdím přes týden v O3 2.0TDI DSG a když přesednu do staré šestky 2.0i, je to mnohem větší zábava - přitom kočárek převezu v obou 😄 (jen ta spotřeba je trochu odlišná >😁 )
Mimochodem, já měl o víkendu o zábavu postaráno v Mazdě RX-8 a ač je ta dynamika taky průměrná (leč lepší než Mx5 nebo naftová kokta), bavil jsem se moc dobře >😁 A o tom to je 😄 Já jezdím přes týden v O3 2.0TDI DSG a když přesednu do staré šestky 2.0i, je to mnohem větší zábava - přitom kočárek převezu v obou 😄 (jen ta spotřeba je trochu odlišná >😁 )
Cuka stejne jak benziny v astre?
Dobra otazka. Tak ako borci, LSPI je uz fixnute ?
[odkaz]
Ten stary 10 rocny Avensis 1,8 udrzi krok s 1,5T v dynamike pri nizsich nakladoch (bez EGR, vstreku ci turba). Spotreba nizsia tiez u jpn. Spolahlivost je tiez inde.
[odkaz]
Ten stary 10 rocny Avensis 1,8 udrzi krok s 1,5T v dynamike pri nizsich nakladoch (bez EGR, vstreku ci turba). Spotreba nizsia tiez u jpn. Spolahlivost je tiez inde.
Nějaké řešení už existuje, alespoň na poli mazání. Změnou za přizpůsobený olej, který by měl zabránit vzniku LSPI.
[odkaz]
[odkaz]
Co som cital na opelklube, tak olej to nevyriesil a posledny SW update(info par tyzdnov) niekomu pomohol a niekomu stale nie. Takze ocividne to stale nemaju vyriesene.
Vím, těch tézí, proč jednomu ano, druhému ne, je několik. Otázkou zůstává, zda se to podaří vyřešit globálně. Předně bych začal od bodu A, tedy vhodným, uzpůsobeným olejem, který MŮŽE problém eliminovat. Netvrdím, že to bude fungovat, jen vím, že takovýto olej existuje.
Nemám důsledně načtené, jaké jsou jízdní režimy, resp. styly řidičů dotčených aut, jestli defenzivní ("na klobouka"), nebo jestli se to týká i aut, která jsou provozována i dynamicky. Fóra jsou mnohdy zahlcená, takže se tím nechci prokousávat. Tak snad se někdy "oplisté" dočkají satisfakce :yes:
Nemám důsledně načtené, jaké jsou jízdní režimy, resp. styly řidičů dotčených aut, jestli defenzivní ("na klobouka"), nebo jestli se to týká i aut, která jsou provozována i dynamicky. Fóra jsou mnohdy zahlcená, takže se tím nechci prokousávat. Tak snad se někdy "oplisté" dočkají satisfakce :yes:
Ještě teda... je nějaké info, že by se ten problém týkal i 1.5, která je pokud vím nový motor? Já zaznamenal problémy u 1.4 v Astře, v omezené míře zřejmě i u 1.6... ale u ničeho jiného jsem zatím nic neviděl...
Dobrá poznámka. Nic jiného, vyjma uvedeného jsem neslyšel, nečetl. Samého by mě to zajímalo, i když Oplíci nejsou "zatím můj šálek čaje", data se hodí.
no proto se na to ptam😊 ono, ani v zadnych testech nikdy moc nikto neresil tohle cukani, na ofiko webech se to asi nesmi rict... a pak kupujici, kupis a mas smulu... opel se k tomu stavi tak, ze *
Panstvo, říkal jsem si jak riskuju tím, že jdu po insignii 2,0 D (96kw) do nové insignie 1,5t (122kw), a to hl. z pohledu spotřeby.
Stará dieselová žrala 5,8 l a byla to fakt super kára. U nové musím být opatrnější, ale nevleču se a jezdím za 7,4 l při kombinované spotřebě... Ze začátku jsem jezdil i za 6,9...
Stará dieselová žrala 5,8 l a byla to fakt super kára. U nové musím být opatrnější, ale nevleču se a jezdím za 7,4 l při kombinované spotřebě... Ze začátku jsem jezdil i za 6,9...
Právě ten rozdíl vůči Passatu je nepochopitelný. A ta poznámka o Avensisu byla naopak zcela na místě - svědčí spíš o té vygumovanosti: řídí nás reklamy a pověsti, místo hlavy a číslel.
😉
U nás táhnou prodeje firmy a podle toho statistiky vypadají.