Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
woody-alien
...a tak to já znám ještě hravější, které nechá vyniknout řidiče ještě o řád více. >:D
[odkaz]
[odkaz]
Ja Prvni 123
tak mě tady místní fans málem ukřižovali, že jsem válečnej štváč a chci ubližovat etalonu dokonalosti...
:-(
:-(
Pokud bys Passatu nechtěl ublížit, tak nic nepopisujes. Znám ty frustrace a potřeby to všem říct.
Jakej problém konkrétně?
Když si k tomu načteme nějakej kontext, tak výsledek je, že Golf GTI zvládá vyhýbací manévr hůř, než Golf 1.0TSI, který dává 76km/h. To je možná trošku nečekané, ale zřejmě holt v téhle disciplíně ani profíci za volantem nejsou schopní překonat pečlivý dohled elektronických systémů, které jsou u GTI laděné méně restriktivně a tedy méně efektivně.
Když si k tomu načteme nějakej kontext, tak výsledek je, že Golf GTI zvládá vyhýbací manévr hůř, než Golf 1.0TSI, který dává 76km/h. To je možná trošku nečekané, ale zřejmě holt v téhle disciplíně ani profíci za volantem nejsou schopní překonat pečlivý dohled elektronických systémů, které jsou u GTI laděné méně restriktivně a tedy méně efektivně.
Brát to naprosto do důsledků, tak můžem rovnou strhávat modly z podstavců. Nejen, že HH převálcuje lecjaká bouda na kolech, ale třeba auto s torzkou dopadne klidně lépe než jeho bratříček s multilinkem. Prostě losí test je hodně úzce zaměřená disciplína. A já si z toho nedělám ani pr.del (třeba to Sandero vážně nevypadá dobře), ani těžkou hlavu.
Gabo77
vacsina soferov nie ze by nezvladla losi test pri 72-75-80kmh, ale ani pri 60kmh ;-)
Odpisat GTI len na zaklade tohto videa je blbost. Podobnych testov je na Youtube hafo, a su tam aj vacsie prepadaky ako VW >:D >:D >:D
Odpisat GTI len na zaklade tohto videa je blbost. Podobnych testov je na Youtube hafo, a su tam aj vacsie prepadaky ako VW >:D >:D >:D
golf bol vzdycky synonymom priemernosti... nebol najrychlejsi ani najpriestrannejsi ani najlacnejsi ale ani najdrahsi ani najkrajsi.... proste taky priemer triedy..... na druhej strane ale byt 10 bojar nemusi byt v dnesnej dobe zle ... niekedy je to lepsie ako excelovat v jednej veci a v dalsich 9-tich byt podpriemer triedy ... popravde sucacny G7 sa mi fakt nepaci dizajnom ani jeho tvar prednych svetiel ani jeho naraznik ani tie jeho proporcie rozcapenej zaby ( takisto kombik a jeho zadok je doslova nepodarok voci takej povedzme octavke kombi ) ... ale urcite na bezne pouzitie v pohode golf ludom a rodinam postaci ... golf je proste golf... to auto sa predava dnes uz samo taku ma moc jeho meno... hoc najkrajsie a najlepsie vo svojej triede teda fakt nie je .... po tom co som pred dvoma tyzdnami v nemecku jazdil v novej ciernej A3 ( so sport paketom ktory tam v nemecku maju nasi rodinni znami z manzelkinej strany ) je mi jasne ze su tu aj lepsie a aj krajsie kusky ... A3 sa mi pacilo moc ... uz len samotne odhlucnenie ... ci povedzme materialy vo dverach aj ta vysuvna prehladna navigacia a aj celkova tuhost a hutnost vozu .... pocitovo citit tu rozdiel voci golfu uznavam... nakoniec na tej premii predsa len nieco bude aj ked rozdiely nie su fakt uz velke ... golf je v kabine aj dizajnom za mna priemerne auto aj ked samozrejme velmi dobre a kvalitne spracovane ako kazdy vw ... no ja som uz zvedavy na G8 nakolko sa priblizi novej A3
Zato Polo, to je štika malých vozů >:D , dynamické a moderní... teda to minulé.
Jj, někdy se to tak stane, že ten génius průměrnosti a utilitárního designu jaksi zvítězí nad svěžestí a dravostí tygřího čumáku. Obzvlášť tedy "za akciovú cenu". ;-)
Me by treba vazne zajimalo co, ktera konkurence, do pouhe prumernosti odsunulo prvni generaci golfu GTI(?). Aneb "vzdy" je dost silne slovo, melo by se uzivat "jen na recept" (topper by jej pak nemel pouzivat radeji vubec). :-)
Beefcake
"Redaktoři serveru však upozorňují na to, že v normálním módu sepnutá stabilizace při manévru zasáhla jen minimálně, na rozdíl od jiných aut v tomto testu tak Golf GTI nijak zvlášť nezpomalil a pokračoval dál vysokou rychlostí. I to výsledek ovlivnilo, rychlost po projetí tratě se nepočítá, a tak vozy s necitlivě zasahující stabilizací mají v tomto testu výhodu." - no hura, ze to konecne napisali na rovinu, ale mohli by zacat merat aj tu vystupnu rychlost. Stacilo pozriet jednym okom na video a rozdiel je jednoznacne v naladeni ESP. By som povedal, ze to prave zodpoveda ucelu GTI a je to tak spravne.
Tento test je pekna blbost, ked sa berie do uvahy len vstupna rychlost a nie aj vystupna, ci priamo cas prejazdu celeho useku.
Tento test je pekna blbost, ked sa berie do uvahy len vstupna rychlost a nie aj vystupna, ci priamo cas prejazdu celeho useku.
Merit koncovou rychlost neni potreba. Na jednu stranu je losi test testem bezpecnosti a maximalni zpomaleni tady neni na skodu (nejsou to zadne "nefer" plusove body), ale k uzitku. Na stranu druhou je ale potrebne si tez uvedomit co to rika o vysledcich HH, ktere maji stabilizaci naladenou precijen jinak. A podle me to rika pramalo, az nic. Rika to o nich, ze nejsou naladene az tak na bezpecnou notu, ale na notu rychlou v beznych podminkach. Ergo ze to Karoq zvladne s najezdovou rychlosti 80kmph (a vyjezdovou snad 10kmph) neznamena ze je "lepsi hot hatch" nez type R, ktery najede 80kmph a ktery se elektronika snazi omezit pokud mozno minimalne (to same GGTI a dalsi), nebo ze snad Karoq "umi lip zatacet". U Type R je patrne, ze se elektronika spoleha ze to jak rychle proleti auto sikanou zvladne ukocirovat ridic, u Karoqa to do svych rukou bere elektronika pekne z gruntu i za cenu velkeho zpomaleni (ten jen tezko bude prolitavat sikanama na track days). Obe auta za me naladene pro sve pouziti spravne.
Failem tak zustavaji auta podobnych zamereni ale s rozdilnym vysledkem, treba Karoq vs. X2 (pro 100% objektivitu by to chtelo obe auta na stejnem rozmeru kol, stejny pohon).
Failem tak zustavaji auta podobnych zamereni ale s rozdilnym vysledkem, treba Karoq vs. X2 (pro 100% objektivitu by to chtelo obe auta na stejnem rozmeru kol, stejny pohon).
Než jsem to dopsal, tak jsi to napsal... kua :-)
Jen tak mimochodem... výsledek Karoqu je docela... hm, řekněme pozoruhodný. Ateca v podobné konfiguraci (nafta 4x4, jen silnější) už při 72 kosí kuželky.
Jen tak mimochodem... výsledek Karoqu je docela... hm, řekněme pozoruhodný. Ateca v podobné konfiguraci (nafta 4x4, jen silnější) už při 72 kosí kuželky.
Tady sehraje svoje male-velke divadlo milion drobnosti, ktere ale daji celek. Treba je karoq zazrak, anebo se mu to jen seslo. Kdyz se divam na nektere ty videa jak se nekterym autum zezvejknou gumy tak jen pokud jde o obuti me napada: spravny tlak (ne spravny v duchu predepsany vyrobcem, ale spravny jako vhodny pro tenhle konkretni manevr), zesilena bocnice, velikost a sire kol (z toho jakou stycnou plochu si to ktere auto dovede udrzet pri te ktere casti manevru), jak si ta ktera guma sedne s tou jejich konkretni drahou atd.. Vsadim se ze jen to u stejneho auta udela +-5kmph jako nic. Proste alchymie.
Takze bych se na ty testy nedival stylem "muj oblibenec co to ma za 79kmph je lepsi nez tvuj oblibenec, ktery zvladl jen smesnych 77kmph", to je detinske, ale zameril se na ty 1) co to skoro otoci na boudu anebo 2) si minimalne hezky zaskacou (viz par linku nahore), pripadne 3) na ty co maj hodnotu vazne vyrazne horsi, az se chce rict rozdilem tridy, treba 70kmph vs. 80kmph. Tam bych zpozornel.
Takze bych se na ty testy nedival stylem "muj oblibenec co to ma za 79kmph je lepsi nez tvuj oblibenec, ktery zvladl jen smesnych 77kmph", to je detinske, ale zameril se na ty 1) co to skoro otoci na boudu anebo 2) si minimalne hezky zaskacou (viz par linku nahore), pripadne 3) na ty co maj hodnotu vazne vyrazne horsi, az se chce rict rozdilem tridy, treba 70kmph vs. 80kmph. Tam bych zpozornel.
Ako som tiez pisal vyssie, je to specificky test. A nie meradlo kvality podvozku, ako sa to casto prezentuje. Na to je tam prilis vela faktorov.
Preto som tam aj uviedol ako priklad Porsche (ktore som si pamatal ako vzorne prevedenie) , ze je tam uplne rovnake cislo, je len bonus a o to viac ukazuje na nezmyselnost vyvodzovania zaverov z jedneho cisla :-) Plus samozrejme P ma handikap v sirke auta.
Tazko sa to zrovnava (ale X2 fail bol), lebo uz len tazky dizel motor vpredu pri dvoch rovnakych autach spravi rozdiel.
Preto som tam aj uviedol ako priklad Porsche (ktore som si pamatal ako vzorne prevedenie) , ze je tam uplne rovnake cislo, je len bonus a o to viac ukazuje na nezmyselnost vyvodzovania zaverov z jedneho cisla :-) Plus samozrejme P ma handikap v sirke auta.
Tazko sa to zrovnava (ale X2 fail bol), lebo uz len tazky dizel motor vpredu pri dvoch rovnakych autach spravi rozdiel.
Zpomalení v losím testu naopak JE na škodu. Uvědom si, že to je situace, kdy se vyhýbáš překážce ve svém pruhu a vzápětí protijedoucímu vozidlu. Pokud tě necitlivý zásah stabilizace příliš zpomalí, už se vyhnout nestihneš...
webpaja
...všichni tu volají po zábavě za volantem a GTI ji umí dát i těm, co nechtějí zadokolku.
Jestli je něco zábava, tak ovládat auto už od rozumných rychlostí a poprat se trochu s limitem. Nechápu ty nářky. ;-)
Jestli je něco zábava, tak ovládat auto už od rozumných rychlostí a poprat se trochu s limitem. Nechápu ty nářky. ;-)
info@competizione.cz
"Jinak stabilní a naprosto hodný automobil, který řidiči odpustí mnohé chyby"
No, stačí se svézt, aby člověk pochopil, že uvedené konstatování je naprostý nesmysl.
Když někdo udělá vodicí rameno z ocelového plechu (= pružné) a vymezovací z hliníkové slitiny (= tuhé), tak se pak nemůže divit, že vlastnosti takové nápravy jsou strašné.
Škoda jen, že to neví nikdo z pisálků... tedy krom pár Španělů...
No, stačí se svézt, aby člověk pochopil, že uvedené konstatování je naprostý nesmysl.
Když někdo udělá vodicí rameno z ocelového plechu (= pružné) a vymezovací z hliníkové slitiny (= tuhé), tak se pak nemůže divit, že vlastnosti takové nápravy jsou strašné.
Škoda jen, že to neví nikdo z pisálků... tedy krom pár Španělů...
:-)
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Myslím, že Q5 i GTI jsou auta především do běžného provozu a je poněkud hloupé, že řidič GTI nebo CTR zůstane při vyhýbacím manévru v levém pruhu (a tam ho případně semele kamion), kdežto řidič vysoké krabice se ve větší rychlosti stačí uklidit do svého pruhu a pokračovat "jakobysenechumelilo".
[odkaz]
[odkaz]
Porovnaj si tychto 80km [odkaz] a takychto 80km [odkaz] .
Dufam, ze sa nedopracujeme k tomu, ze sa auta budu ladit a hodnotit podla tohoto.
Jistě to není test zaměřený na sportovní kvality auta, pro Porsche není klíčový... naopak u SUV je tohle priorita. I tak si ale nemůžu odpustit myšlenku, že by to ve správném světě to placaté Porsche s válcema místo kol mělo té krabičce nandat i tady.
PS: taky mi nepřijde (třeba při tom pohledu zepředu), že by to to Porsche nějak proletělo.
Ze tam rozdiel je v rychlosti v tej zaverecnej casti, je vidno celkom zretelne , si to pozri vedla seba. Ale hlavne pri pohladu zozadu, tam je najlepsie vidno zmena rychlosti.
Pointa je, ze aj ked su cisla rovnake, je tam radikalny rozdiel v tom prevedeni a stabilite auta. A asi kazdy ma jasno, vo com by radsej sedel :-)
Jsou i auta, která ten manévr sice v dané rychlosti dají, ale na první pohled je to dost adrenalin. Tady to ale tak není... Karoq je učebnicový příklad ladění na jistotu, 911 si při návratu lehce pohodí zadkem (a je tam vidět rychlé kontra řidiče), ale taky to není nic dramatického a nejspíš by to auto ustálo i bez toho.
Za mě tohle není už relevantní, že se to řidič po skácení kuželky rozhodl nehrotit a zastavil v protisměru je fuk, výsledek je tak jako tak "80km/h - neuspěl"... ty kuželky v tom tvém reálném provozu představují třeba strom u silnice.
Zajímavé spíš je... jestli jsem to z té španělštiny dobře pochopil, tak ve sportovním a R režimu byly výsledky horší, což nakonec odpovídá i tomu, co je tu obecně naznačeno... tj. že sportovní ladění je z hlediska bezpečnosti horší.
[odkaz]
Ale jako doplňková informace proč ne, asi to dost řekne o naladění stabilizace a tak... občas na to mrknu... třeba to Sandero je fakt docela o ústa asi :-)