Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Pre porovnanie
Mino 1
| 2. 5. 2018 19:22
Golf GTI Clubsport sa urval v 77 km/h a Civic Type R v 80 km/h. Zaujimave pritom je ze este v 78 km/h to Honda dala s prehladom. A iba 2 km/h navyse a uz isla von.
Avatar - twistedTSD
Pre porovnanie
twistedTSD
| 2. 5. 2018 19:59
Zajímavé taky je, že Type R dopadl hůř než 1.0 T. :-) A mimochodem, další FWD BMW (X2) se zařadilo do podprůměru, jednoduše putovalo po tečně ven.
Pre porovnanie
Šimpanz
| 2. 5. 2018 20:26
No a pak přijedou velké, vysoké krabice a rozdávají si to v rychlostech nad 80 km/h. Už ty ostré HB nejsou co bývaly.
:-)
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - _Karel_
Pre porovnanie
_Karel_
| 2. 5. 2018 21:05
Ono by to chtělo i uvádět, jak je stabilizace zpomalila. To, co asi nikomu nevadí u rodinného SUV by u hh vadit mohlo. :-)
Pre porovnanie
Šimpanz
| 2. 5. 2018 21:26
No ten CTR v 80 zastavil do nuly a zůstal v levém pruhu, tady si to SUV dává v 82km/h a dál mastí docela vysokou rychlostí.
[odkaz]
Myslím, že Q5 i GTI jsou auta především do běžného provozu a je poněkud hloupé, že řidič GTI nebo CTR zůstane při vyhýbacím manévru v levém pruhu (a tam ho případně semele kamion), kdežto řidič vysoké krabice se ve větší rychlosti stačí uklidit do svého pruhu a pokračovat "jako­byse­nechu­meli­lo".
Avatar - _Karel_
Pre porovnanie
_Karel_
| 2. 5. 2018 21:46
Jestli CTR úplně zastavila stabilizace a ne řidič, tak to opravdu v pořádku není.
Pre porovnanie
kyklop
| 2. 5. 2018 21:51
Brzdi, o chvíľu tu máme dve esá a tie ti vysvetlia, že tie SUV vlastne leteli cez búdu, len to autori videa vystrihli aby nás tým nedesili :-! >:-[] . A mimochodom, pridaním pár kg bateriek, zníži sa ťažisko a vyberie ľavá pravá ľavá to bez spomalenia >:D
Avatar - _Karel_
Pre porovnanie
_Karel_
| 2. 5. 2018 21:53
>:-[] a kdo je to druhé eso? To první si dává (díky bohu) dost dlouhý oddech.
Pre porovnanie
kyklop
| 2. 5. 2018 21:59
To první, alebo tá první ? >:D Jj ten kľud je k nezaplateniu, už som na týmto webom skoro zlomil palicu
Avatar - _Karel_
Pre porovnanie
_Karel_
| 2. 5. 2018 22:04
No, mě to tu přijde čím dál horší i bez těch dvou ;-\
Pre porovnanie
kyklop
| 2. 5. 2018 22:14
Asi áno, na strane druhej všetkého veľa škodí, chcelo by to nejakých podkurovačov na rozpútanie diskusie. Väčšina je tu už ako vyprchaná sóda :-)
Avatar - woody-alien
Pre porovnanie
woody-alien
| 2. 5. 2018 23:01
Dávej pozor na svá přání, mohla by se ti vyplnit. >:-[] ;-)
Pre porovnanie
Šimpanz
| 2. 5. 2018 22:43
Jo, jak dáš pár kilo baterek a snížíš těžiště, tak začne mazec.
[odkaz]
Avatar - Magister
Pre porovnanie
Magister
| 3. 5. 2018 13:09
Tohle je docela šílené, fakt nebezpečné auto.
Pre porovnanie
Brin
| 2. 5. 2018 22:06
Celkem by mě zajímal výsledek Jaguaru E-pace, to by mohlo být velice zajímavé.
Pre porovnanie
Šimpanz
| 2. 5. 2018 22:34
Mají tam jenom F-pace
[odkaz]
Avatar - Emel
Pre porovnanie
Emel
| 3. 5. 2018 08:50
Slušné výsledky má i CX-5 (77) nebo Karoq (80).
Avatar - Beefcake
Pre porovnanie
Beefcake
| 3. 5. 2018 09:22
Nezartuj, ved Karoq tam takmer zastavil. To sa fakt neda porovnavat.
Porovnaj si tychto 80km [odkaz] a takychto 80km [odkaz] .
Dufam, ze sa nedopracujeme k tomu, ze sa auta budu ladit a hodnotit podla tohoto.
Avatar - Emel
Pre porovnanie
Emel
| 3. 5. 2018 09:36
Hlavně je to otázka úhlu pohledu. Losí test je bezpečnostní disciplína s jediným cílem netrefit losa a vrátit se bezpečně do svého pruhu. Jestli je menší výjezdová rychlost plus nebo mínus je otázka, z toho bezpečnostního hlediska to klidně může být i plus.

Jistě to není test zaměřený na sportovní kvality auta, pro Porsche není klíčový... naopak u SUV je tohle priorita. I tak si ale nemůžu odpustit myšlenku, že by to ve správném světě to placaté Porsche s válcema místo kol mělo té krabičce nandat i tady.

PS: taky mi nepřijde (třeba při tom pohledu zepředu), že by to to Porsche nějak proletělo.
Avatar - Beefcake
Pre porovnanie
Beefcake
| 3. 5. 2018 11:32
Jasne, je to specificky test (a km77 to aj priznava, ze dava doraz na najazdovu rychlost), len sa vsetci potom ohanaju nejakym jednym cislom a to sa mi nepaci. A hadzu vsetko na jednu hromadu, sportiaky, krabice, GTIcka atd.
Ze tam rozdiel je v rychlosti v tej zaverecnej casti, je vidno celkom zretelne , si to pozri vedla seba. Ale hlavne pri pohladu zozadu, tam je najlepsie vidno zmena rychlosti.
Pointa je, ze aj ked su cisla rovnake, je tam radikalny rozdiel v tom prevedeni a stabilite auta. A asi kazdy ma jasno, vo com by radsej sedel :-)
Avatar - Emel
Pre porovnanie
Emel
| 3. 5. 2018 11:57
Že bych radši seděl v 911 nemá ale nic společného s losím testem. Kdyby mi do cesty vběhl los, tak bych radši seděl v Hummeru :-)

Jsou i auta, která ten manévr sice v dané rychlosti dají, ale na první pohled je to dost adrenalin. Tady to ale tak není... Karoq je učebnicový příklad ladění na jistotu, 911 si při návratu lehce pohodí zadkem (a je tam vidět rychlé kontra řidiče), ale taky to není nic dramatického a nejspíš by to auto ustálo i bez toho.
Pre porovnanie
fOE
| 3. 5. 2018 09:20
Tomu ze type R zastavila na nulu stabilizace (a "stala na brzdach" dalsich X vterin i po zastaveni) neveris ani ty sam. Vic nez zjevne ze to ridic vzdal a zastavil on sam.
Pre porovnanie
Šimpanz
| 3. 5. 2018 12:28
Z hlediska bezpečnosti v reálném provozu bude řidiči jedno kdo nebo co zastavilo jeho auto v levém pruhu, kamion v protisměru mu dá "zapomenout". Tohle je test bezpečnosti a v něm prostě některá SUV jsou lepší než hot hatche.
Avatar - Emel
Pre porovnanie
Emel
| 3. 5. 2018 12:52
Kdybys chtěl řešit protijedoucí kamion, tak pak bys mohl dávat i body za to, jak rychle se dostaneš zpátky... a třebas je ten Civic zpátky ve svém pruhu při 78km/h dřív, než ta SUV při 80km/h.

Za mě tohle není už relevantní, že se to řidič po skácení kuželky rozhodl nehrotit a zastavil v protisměru je fuk, výsledek je tak jako tak "80km/h - neuspěl"... ty kuželky v tom tvém reálném provozu představují třeba strom u silnice.

Zajímavé spíš je... jestli jsem to z té španělštiny dobře pochopil, tak ve sportovním a R režimu byly výsledky horší, což nakonec odpovídá i tomu, co je tu obecně naznačeno... tj. že sportovní ladění je z hlediska bezpečnosti horší.
Pre porovnanie
fOE
| 3. 5. 2018 09:20
:yes:
Avatar - J@...
Pre porovnanie
J@...
| 2. 5. 2018 20:22
Já říkám furt, že to co produkuje koncern VW, tak je až na výjimky na řízení nezáživné a toporné.
Avatar - Emel
Pre porovnanie
Emel
| 3. 5. 2018 08:52
Tady máš soupeře pro TypeR, pokud teda chceš podpořit své tvrzení zrovna tímhle:
[odkaz]
Avatar - woody-alien
Pre porovnanie
woody-alien
| 3. 5. 2018 09:02
Osobně neberu ani ten losí test příliš vážně. Na to je tam příliš rozporů mezi zveřejněnými výsledky a mými zkušenostmi s danými auty.
Avatar - Emel
Pre porovnanie
Emel
| 3. 5. 2018 09:20
Spíš... je důležitější to, jak se to auto chová čitelně, než to, jestli se urve o dva kilometry dřív nebo pozděj... určitě je tam velký vliv povrchu, pneumatik, stavu tlumičů, zatížení apod. Nedělám si iluze, že bych to zvládl zajet tak, jako ti testeři.

Ale jako doplňková informace proč ne, asi to dost řekne o naladění stabilizace a tak... občas na to mrknu... třeba to Sandero je fakt docela o ústa asi :-)
Avatar - woody-alien
Interpretace, to je oč tu běží
woody-alien
| 2. 5. 2018 20:03
...a tak to já znám ještě hravější, které nechá vyniknout řidiče ještě o řád více. >:D
[odkaz]
Avatar - Dzakobo
Interpretace, to je oč tu běží
Dzakobo
| 2. 5. 2018 20:22
Jsem čekal že uvidím Relianta Robin nebo něco podobného >:D
Interpretace, to je oč tu běží
Šimpanz
| 2. 5. 2018 20:29
Tohle asi ještě větší adrenalin.
[odkaz]
Avatar - Floyd
Interpretace, to je oč tu běží
Floyd
| 2. 5. 2018 22:33
A co teprve toto:
[odkaz]
Interpretace, to je oč tu běží
Šimpanz
| 2. 5. 2018 22:40
Jo ten hází zadkem líp než Poršáci. >:-[]
No, a když jsem tady popisoval podobnej problém s Passatem..
Ja Prvni 123
| 2. 5. 2018 20:42
tak mě tady místní fans málem ukřižovali, že jsem válečnej štváč a chci ubližovat etalonu dokonalosti...
:-(
No, a když jsem tady popisoval podobnej problém s Passatem..
stealth01
| 3. 5. 2018 12:04
Pokud bys Passatu nechtěl ublížit, tak nic nepopisujes. Znám ty frustrace a potřeby to všem říct.
Avatar - Emel
No, a když jsem tady popisoval podobnej problém s Passatem..
Emel
| 3. 5. 2018 12:56
Jakej problém konkrétně?

Když si k tomu načteme nějakej kontext, tak výsledek je, že Golf GTI zvládá vyhýbací manévr hůř, než Golf 1.0TSI, který dává 76km/h. To je možná trošku nečekané, ale zřejmě holt v téhle disciplíně ani profíci za volantem nejsou schopní překonat pečlivý dohled elektronických systémů, které jsou u GTI laděné méně restriktivně a tedy méně efektivně.
Avatar - woody-alien
No, a když jsem tady popisoval podobnej problém s Passatem..
woody-alien
| 3. 5. 2018 13:12
Brát to naprosto do důsledků, tak můžem rovnou strhávat modly z podstavců. Nejen, že HH převálcuje lecjaká bouda na kolech, ale třeba auto s torzkou dopadne klidně lépe než jeho bratříček s multilinkem. Prostě losí test je hodně úzce zaměřená disciplína. A já si z toho nedělám ani pr.del (třeba to Sandero vážně nevypadá dobře), ani těžkou hlavu.
Keci keci kecicky
Gabo77
| 2. 5. 2018 21:28
vacsina soferov nie ze by nezvladla losi test pri 72-75-80kmh, ale ani pri 60kmh ;-)
Odpisat GTI len na zaklade tohto videa je blbost. Podobnych testov je na Youtube hafo, a su tam aj vacsie prepadaky ako VW >:D >:D >:D
Keci keci kecicky
mbrzda
| 2. 5. 2018 21:42
Jenže ty propadáky nejsou všude označovány za etalon......
Avatar - 3_diamanty
Keci keci kecicky
3_diamanty
| 2. 5. 2018 23:03
golf bol vzdycky synonymom priemernosti... nebol najrychlejsi ani najpriestrannejsi ani najlacnejsi ale ani najdrahsi ani najkrajsi.... proste taky priemer triedy..... na druhej strane ale byt 10 bojar nemusi byt v dnesnej dobe zle ... niekedy je to lepsie ako excelovat v jednej veci a v dalsich 9-tich byt podpriemer triedy ... popravde sucacny G7 sa mi fakt nepaci dizajnom ani jeho tvar prednych svetiel ani jeho naraznik ani tie jeho proporcie rozcapenej zaby ( takisto kombik a jeho zadok je doslova nepodarok voci takej povedzme octavke kombi ) ... ale urcite na bezne pouzitie v pohode golf ludom a rodinam postaci ... golf je proste golf... to auto sa predava dnes uz samo taku ma moc jeho meno... hoc najkrajsie a najlepsie vo svojej triede teda fakt nie je .... po tom co som pred dvoma tyzdnami v nemecku jazdil v novej ciernej A3 ( so sport paketom ktory tam v nemecku maju nasi rodinni znami z manzelkinej strany ) je mi jasne ze su tu aj lepsie a aj krajsie kusky ... A3 sa mi pacilo moc ... uz len samotne odhlucnenie ... ci povedzme materialy vo dverach aj ta vysuvna prehladna navigacia a aj celkova tuhost a hutnost vozu .... pocitovo citit tu rozdiel voci golfu uznavam... nakoniec na tej premii predsa len nieco bude aj ked rozdiely nie su fakt uz velke ... golf je v kabine aj dizajnom za mna priemerne auto aj ked samozrejme velmi dobre a kvalitne spracovane ako kazdy vw ... no ja som uz zvedavy na G8 nakolko sa priblizi novej A3
Avatar - Beefcake
Keci keci kecicky
Beefcake
| 3. 5. 2018 11:40
"golf bol vzdycky synonymom priemernosti" - niekde to volaju aj etalon triedy :-)
Avatar - Emel
Keci keci kecicky
Emel
| 3. 5. 2018 11:46
Zato Polo, to je štika malých vozů >:D , dynamické a moderní... teda to minulé.
Avatar - woody-alien
Keci keci kecicky
woody-alien
| 3. 5. 2018 13:01
Jj, někdy se to tak stane, že ten génius průměrnosti a utilitárního designu jaksi zvítězí nad svěžestí a dravostí tygřího čumáku. Obzvlášť tedy "za akciovú cenu". ;-)
Keci keci kecicky
fOE
| 3. 5. 2018 13:49
Me by treba vazne zajimalo co, ktera konkurence, do pouhe prumernosti odsunulo prvni generaci golfu GTI(?). Aneb "vzdy" je dost silne slovo, melo by se uzivat "jen na recept" (topper by jej pak nemel pouzivat radeji vubec). :-)
Avatar - Beefcake
Test
Beefcake
| 3. 5. 2018 09:18
"Redaktoři serveru však upozorňují na to, že v normálním módu sepnutá stabilizace při manévru zasáhla jen minimálně, na rozdíl od jiných aut v tomto testu tak Golf GTI nijak zvlášť nezpomalil a pokračoval dál vysokou rychlostí. I to výsledek ovlivnilo, rychlost po projetí tratě se nepočítá, a tak vozy s necitlivě zasahující stabilizací mají v tomto testu výhodu." - no hura, ze to konecne napisali na rovinu, ale mohli by zacat merat aj tu vystupnu rychlost. Stacilo pozriet jednym okom na video a rozdiel je jednoznacne v naladeni ESP. By som povedal, ze to prave zodpoveda ucelu GTI a je to tak spravne.
Tento test je pekna blbost, ked sa berie do uvahy len vstupna rychlost a nie aj vystupna, ci priamo cas prejazdu celeho useku.
Test
fOE
| 3. 5. 2018 09:34
Merit koncovou rychlost neni potreba. Na jednu stranu je losi test testem bezpecnosti a maximalni zpomaleni tady neni na skodu (nejsou to zadne "nefer" plusove body), ale k uzitku. Na stranu druhou je ale potrebne si tez uvedomit co to rika o vysledcich HH, ktere maji stabilizaci naladenou precijen jinak. A podle me to rika pramalo, az nic. Rika to o nich, ze nejsou naladene az tak na bezpecnou notu, ale na notu rychlou v beznych podminkach. Ergo ze to Karoq zvladne s najezdovou rychlosti 80kmph (a vyjezdovou snad 10kmph) neznamena ze je "lepsi hot hatch" nez type R, ktery najede 80kmph a ktery se elektronika snazi omezit pokud mozno minimalne (to same GGTI a dalsi), nebo ze snad Karoq "umi lip zatacet". U Type R je patrne, ze se elektronika spoleha ze to jak rychle proleti auto sikanou zvladne ukocirovat ridic, u Karoqa to do svych rukou bere elektronika pekne z gruntu i za cenu velkeho zpomaleni (ten jen tezko bude prolitavat sikanama na track days). Obe auta za me naladene pro sve pouziti spravne.
Failem tak zustavaji auta podobnych zamereni ale s rozdilnym vysledkem, treba Karoq vs. X2 (pro 100% objektivitu by to chtelo obe auta na stejnem rozmeru kol, stejny pohon).
Avatar - Emel
Test
Emel
| 3. 5. 2018 09:37
Než jsem to dopsal, tak jsi to napsal... kua :-)

Jen tak mimochodem... výsledek Karoqu je docela... hm, řekněme pozoruhodný. Ateca v podobné konfiguraci (nafta 4x4, jen silnější) už při 72 kosí kuželky.
Test
fOE
| 3. 5. 2018 10:16
Tady sehraje svoje male-velke divadlo milion drobnosti, ktere ale daji celek. Treba je karoq zazrak, anebo se mu to jen seslo. Kdyz se divam na nektere ty videa jak se nekterym autum zezvejknou gumy tak jen pokud jde o obuti me napada: spravny tlak (ne spravny v duchu predepsany vyrobcem, ale spravny jako vhodny pro tenhle konkretni manevr), zesilena bocnice, velikost a sire kol (z toho jakou stycnou plochu si to ktere auto dovede udrzet pri te ktere casti manevru), jak si ta ktera guma sedne s tou jejich konkretni drahou atd.. Vsadim se ze jen to u stejneho auta udela +-5kmph jako nic. Proste alchymie.
Takze bych se na ty testy nedival stylem "muj oblibenec co to ma za 79kmph je lepsi nez tvuj oblibenec, ktery zvladl jen smesnych 77kmph", to je detinske, ale zameril se na ty 1) co to skoro otoci na boudu anebo 2) si minimalne hezky zaskacou (viz par linku nahore), pripadne 3) na ty co maj hodnotu vazne vyrazne horsi, az se chce rict rozdilem tridy, treba 70kmph vs. 80kmph. Tam bych zpozornel.
Avatar - woody-alien
Test
woody-alien
| 3. 5. 2018 11:00
Asi tak. :yes:
Avatar - Beefcake
Test
Beefcake
| 3. 5. 2018 11:39
Vyborne zhrnute. A tie 3 body si presne pomenoval a aj zoradil podla dolezitosti :yes:
Avatar - Beefcake
Test
Beefcake
| 3. 5. 2018 11:36
Ako som tiez pisal vyssie, je to specificky test. A nie meradlo kvality podvozku, ako sa to casto prezentuje. Na to je tam prilis vela faktorov.
Preto som tam aj uviedol ako priklad Porsche (ktore som si pamatal ako vzorne prevedenie) , ze je tam uplne rovnake cislo, je len bonus a o to viac ukazuje na nezmyselnost vyvodzovania zaverov z jedneho cisla :-) Plus samozrejme P ma handikap v sirke auta.
Tazko sa to zrovnava (ale X2 fail bol), lebo uz len tazky dizel motor vpredu pri dvoch rovnakych autach spravi rozdiel.
Avatar - Blue Sun
Test
Blue Sun
| 3. 5. 2018 14:13
Zpomalení v losím testu naopak JE na škodu. Uvědom si, že to je situace, kdy se vyhýbáš překážce ve svém pruhu a vzápětí protijedoucímu vozidlu. Pokud tě necitlivý zásah stabilizace příliš zpomalí, už se vyhnout nestihneš...
Zábava v rozumné rychlosti...
webpaja
| 3. 5. 2018 09:41
...všichni tu volají po zábavě za volantem a GTI ji umí dát i těm, co nechtějí zadokolku.

Jestli je něco zábava, tak ovládat auto už od rozumných rychlostí a poprat se trochu s limitem. Nechápu ty nářky. ;-)
GTI
Mlha
| 3. 5. 2018 12:35
Tak právě TOHLE bych od něj čekal a chtěl, když je to GTI...
Avatar -
Není se čemu divit
| 10. 5. 2018 12:16
"Jinak stabilní a naprosto hodný automobil, který řidiči odpustí mnohé chyby"

No, stačí se svézt, aby člověk pochopil, že uvedené konstatování je naprostý nesmysl.
Když někdo udělá vodicí rameno z ocelového plechu (= pružné) a vymezovací z hliníkové slitiny (= tuhé), tak se pak nemůže divit, že vlastnosti takové nápravy jsou strašné.
Škoda jen, že to neví nikdo z pisálků... tedy krom pár Španělů...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku