Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Tohle je Ford C-Max Sport: Švihácké MPV, co umí jet na dva válce

6 komentářů

ambospetr
Na to že C-MAX nepatřil k těm nejhezčím MPV . V tomhle sportovním packetu mu to náramně sluší.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ale jo, sluší... ale k čemu je "rodinné" auto, s litrovým tříválcem, navíc odpojujícím jeden z nich, s filtrem pevných částic... a na 18" kolech?!

😒

Asi fakt stárnu...
comper
Niekomu to proste staci. Su ludia co jazdia pomaly a pre takych v pohode. Svizne to pojde len velmi tazko, ale sto koni nebude mat problem to auto robehnut.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ne, nemám strach o výkon.
První tři roky a tak cca 120 tis km to pojede slušně. Teda kromě těch servisních nákladů. Pak se přidají náklady na opravy, které to celé pošlu do šrotu.
Možná OK pro firmy... ale auto typu C_Max bylo původně myšlený pro rodiny. Děti, dovolená, a tak.

A na 18" kolech se pěkně vytřesou... a cena za sadu pneumatik? Asi tak dvojnásobná, než by byla na 16"... o tom, že někde škrtneš o obrubník raději ani nepřemýšlím.
Nicco
Zase kecas jak tele. Disely maji milionkrat vetsi servisni narocnost a furt se najdou zeme, kde je 80% dieselu. Vsechny moderni trivalce jsou prikladne spolehlive. Zadny nema chronickou nemoc. A pokud myslis DPF, tak 150euro za mini fltrik pro benzinu nikoho v ojetine nezruinuje - pokud chces, tak je to cena repase jednoho vstrikovace, ktery usetris proti 4hrnku u dieselu. A navic ten filtr se tam bude jenom poflakovat, beznin nekouri jak diesel, ktery ucpe obrovsky hrnec klidne za 300km a nevratne ho zaplni za 100-250tisickm.
h.onzyk
To je pravda, dost nesmyslná kombinace, na druhou stranu ta 1.5 turbobenzín 110 kW za půl mega mi přijde jako fér nabídka.