Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Ja Prvni 123
Komentáře jsou od začátku veskrze subjektivní... a když to shrnu, tak já to vidím z toho záznamu tak, že tím, že se Vám špatně jezdí s dvouspojkou... a Yaris Vám byl sympatičtější a tak jsme s ním jel trochu rychleji.
:-)
Dvě vteřiny jste ztratil jen tím špatným řazením do zatáčky, co je vidět na tom závěru... pokud jste podobně špatně řadil i v těch ostatních 20 zatáčkách, tak jste na rovinkách zase musel dost najet!
:-)
Jediný + toho Japonce je ten samosvor, to je jasný... ale za ten rozdíl ceny a každodenní použitelnosti to asi nestojí.
:-)
Dvě vteřiny jste ztratil jen tím špatným řazením do zatáčky, co je vidět na tom závěru... pokud jste podobně špatně řadil i v těch ostatních 20 zatáčkách, tak jste na rovinkách zase musel dost najet!
:-)
Jediný + toho Japonce je ten samosvor, to je jasný... ale za ten rozdíl ceny a každodenní použitelnosti to asi nestojí.
GRMN je v pohodě, já tím každý den vozím děti ze školy ;-) Je to tvrdé, ale až na nutnost více zpomalit na retardérech je to v klidu...
Pindy sú Tvoje reči. Prepáč, ale človek, ktorý sa tu vytešuje nad starým Puntom ako nad posledným mechanickým čistým autom predsa nemôže zároveň kritizovať Yaris, inak si totálne šliape po jazyku. Predsa niet oldschoolovejšieho, poctivejšieho malého hotheču ako Yaris s veľkoobjemovým motorom, kompresorom (kto to ešte dnes má?), manuálnou prevodovkou a klasickým samosvorom Torsen, veď to je mechanická stará škola ako vyšitá! Takže Tvoj postoj sa javí, sorry, ale ako kyslé hrozná. ;-)
Proč by nemohl?
Nechápu... to jako že vlastnictví Punta mě neopravňuje k tomu, vyjadřovat se k něčemu tak dokonalému, jako je Toyota?
A nepomůže mi ani, že mám ty Punta dvě? To už by mohlo dát skoro jako jedna Fábie, ne?
;-)
A moje řeči směřují primárně k tomu testu...
Nechápu... to jako že vlastnictví Punta mě neopravňuje k tomu, vyjadřovat se k něčemu tak dokonalému, jako je Toyota?
A nepomůže mi ani, že mám ty Punta dvě? To už by mohlo dát skoro jako jedna Fábie, ne?
;-)
A moje řeči směřují primárně k tomu testu...
Mino 1
Ked povedal Yaris GöRöMöNö, tak som uz len cakal kedy z neho vypadne Teleke z Tölökö >:D
Nicméně ten název (GRMN), to je opravdu něco. Nad tím musely desítky lidí dumat roky.
webpaja
...v tom se tu někteří tak rádi vyžívají. Za vším se hledá nějaká spiklenecká teorie. Clio R.S. degraduje převodovka, není o čem diskutovat. Ta jediná mě zhatila zážitek z prázdného dlouhého kopce plného zatáček. Ale jestli mám mít auto pro radost, kde právě ta dostává na frak něčím tak důležitým jako je řazení.
Yaris jsem nejel, nemám však důvod podle všech testů pochybovat nad jeho zábavností, dá se o tom dlouze a zbytečně pindat, ale to je asi tak všechno.
Btw: Tak hloupý název jako GRMN se nedá pořádně vyslovit jinak, Mino by si měl stoupnout před zrcadlo a několikrát tu příšernost vyslovit. A pak už se jen omluvit ;-)
Yaris jsem nejel, nemám však důvod podle všech testů pochybovat nad jeho zábavností, dá se o tom dlouze a zbytečně pindat, ale to je asi tak všechno.
Btw: Tak hloupý název jako GRMN se nedá pořádně vyslovit jinak, Mino by si měl stoupnout před zrcadlo a několikrát tu příšernost vyslovit. A pak už se jen omluvit ;-)
Presne. Všetky testy sa unisono zhodnú v tom, že prístup Toyoty, ktorá postavila klasický hotheč proti všetkým súčasným trendom, bol z hľadiska jazdy a zábavnosti správny a je to rozhodne najzábavnejší malý hotheč. Síce sa ten prístup bez kompromisov prejavil na úplne nezmyselnej cenovke, ale keď nehodnotíme autá z hľadiska value for money, ale auto samotné, tak to zrejme bude špička.
Mimochodom neviem či si tam ešte bol, keď mi Ondra Ch. hovoril, že medzi autami, ktoré ho najviac v poslednej dobe oslovili, bol práve Yaris GReMliN, za volantom ktorého sa vraj úžasne bavil.
Mimochodom neviem či si tam ešte bol, keď mi Ondra Ch. hovoril, že medzi autami, ktoré ho najviac v poslednej dobe oslovili, bol práve Yaris GReMliN, za volantom ktorého sa vraj úžasne bavil.
Navíc s tímhle přístupem ke konstrukci se GRMN stane sběratelskou raritou, která minimáoně neztratí na hodnotě i přes svou ošklivost. ;-)
Či na hodnote nestratí, to neviem, ale určite bude veľkou exotikou a o pár rokov budú všetci padať na zadok, ak sa niekde na zraze objaví. I také Polo R WRC: [odkaz] bude vedľa GRMN masovkou.
>:D
>:D
no ja tak nejak pochybuju ze soucasny auta se stanou natolik legendarnima, aby to salo za rec, ta doba legendarnich aut se tak nejak zasekla, a v dobe kdy by dnesni auta mohli bejt legendama, jiz drtiva vetsina lidi kteri v nich legendu uvidej bude pokde tak rikajic "pod drnem" :-!
staci se podivat na beznejsi HH legendy stare 30 let (ne na specialy jako treba R5 Turbo II v limitce), prvni Golf GTI, Clio Williams, a dalsi, vsechno auta ktery dnes poridis za relativne smesnej peniz i v super stavu, ocekavat ze za 30 let bude mit GRMN nejam vyraznou cenu je dle me utopie, v te dobe bude davno zapomenut a tech par vraku co zbudou bude hodnotnych zberatelsky jen pro par duchodcu co nad tim ted slintaj v diskuzich :-!
staci se podivat na beznejsi HH legendy stare 30 let (ne na specialy jako treba R5 Turbo II v limitce), prvni Golf GTI, Clio Williams, a dalsi, vsechno auta ktery dnes poridis za relativne smesnej peniz i v super stavu, ocekavat ze za 30 let bude mit GRMN nejam vyraznou cenu je dle me utopie, v te dobe bude davno zapomenut a tech par vraku co zbudou bude hodnotnych zberatelsky jen pro par duchodcu co nad tim ted slintaj v diskuzich :-!
Golf I GTI v super stavu za relativně směšnej peníz? Definuj "směšnej peníz".
Navíc GRMN je limitka, takže tady by se hodilo spíš srovnání třeba s Golfem II Limited a ten dnes stojí (v perfektním stavu) docela balík.
Navíc GRMN je limitka, takže tady by se hodilo spíš srovnání třeba s Golfem II Limited a ten dnes stojí (v perfektním stavu) docela balík.
smesny penize je, ze to auto stoji min nez stavalo, pro kazdeho je smesny peniz jina suma, pro nekoho stovka, pro nekoho tisicovka a pro jineho miliarda :yes:
Mas, ale vo svojej uvahe fakticku chybu. Povazujes Yarisa za bezne auto.
Je vsak vinomcne, lebo ich vzniklo len 400+200 kusov (takeho LFA je 500 kusov!) a je postavene podla receptu, ktory v tejto triede nikto 10+ rokov. V podstate posledne podobne auto co ma napada boli JPN verzie Civicu TypeR s atmo 2litrom a samosvorom a aj to je o triedu vacsie a tazsie auto.
Motor z Lotusu je vynimocny charakterom a spolu s naladenim robia auto unikatnym. Ak pridas obmedzenu ponuku, ktora sa aj napriek cene vypredala myslim za 2 dni, tak je zjavne, ze o auto bude zaujem aj nadalej a cena nema dovod vyrazne klesat.
Ekvivalent by bolo Polo G40 resp. Golf G60 a podobne fajnovosti a tie su v adekvatnom stave vsetko len nie lacne ;-)
Take Clio V6 Phase2 stoji viac ako nova Alpina ak sa obcas zjavi na predaj. :-)
Je vsak vinomcne, lebo ich vzniklo len 400+200 kusov (takeho LFA je 500 kusov!) a je postavene podla receptu, ktory v tejto triede nikto 10+ rokov. V podstate posledne podobne auto co ma napada boli JPN verzie Civicu TypeR s atmo 2litrom a samosvorom a aj to je o triedu vacsie a tazsie auto.
Motor z Lotusu je vynimocny charakterom a spolu s naladenim robia auto unikatnym. Ak pridas obmedzenu ponuku, ktora sa aj napriek cene vypredala myslim za 2 dni, tak je zjavne, ze o auto bude zaujem aj nadalej a cena nema dovod vyrazne klesat.
Ekvivalent by bolo Polo G40 resp. Golf G60 a podobne fajnovosti a tie su v adekvatnom stave vsetko len nie lacne ;-)
Take Clio V6 Phase2 stoji viac ako nova Alpina ak sa obcas zjavi na predaj. :-)
takovejch limitek ktere lidi zapomeli a dnes nemaj zadnou vetsi hodnotu je spoutsta, jako myslet si ze tohle se povede u Yarise chces hodne kuraze
a to s tim motorem z Lotusu je uzasna vychytavka, asi stejna jako kdys se do Lotusu davali motory od Toyoty? a ve finale je to tak ze motor je od Toyoty a jen stejny typ dodavaj pro Lotus ktery je dava do Elisu
doba se zmenila, precti si poradne co pisu, dnes nestaci udelat limitku aby z toho casem bylo neco jo vyhledavaneho a ceneneho ;-)
Clii V6 2 je na prodej docela dost, a ty predrazeny tam lezej v nabidkach roky ;-) to auto ma u tu vyhodu ze to neni prestavba Renaultu, ale oproti porizovaci cene noveho je dnes porad levnejsi, jinak zvlast ceneny kousek ktery se na investici nevyplati, nasazis do nej vic nez za kolik prodas :yes:
a to s tim motorem z Lotusu je uzasna vychytavka, asi stejna jako kdys se do Lotusu davali motory od Toyoty? a ve finale je to tak ze motor je od Toyoty a jen stejny typ dodavaj pro Lotus ktery je dava do Elisu
doba se zmenila, precti si poradne co pisu, dnes nestaci udelat limitku aby z toho casem bylo neco jo vyhledavaneho a ceneneho ;-)
Clii V6 2 je na prodej docela dost, a ty predrazeny tam lezej v nabidkach roky ;-) to auto ma u tu vyhodu ze to neni prestavba Renaultu, ale oproti porizovaci cene noveho je dnes porad levnejsi, jinak zvlast ceneny kousek ktery se na investici nevyplati, nasazis do nej vic nez za kolik prodas :yes:
Netusim co bude a nemam problem uznat, ze po Yarise nakoniec nestekne ani pes. Len predsa nema to image supersportu ani legendy ako BMW M3 CLS. Pravdu ukaze len cas.
Myslim si vsak, ze mu vyrazne pomoze mala seria a fakt, ze je tak velmi odlisne od ostatnych...
Ad motor z Lotusu - mas to zle. Toyota dodava blok a par dalsich komponentov, ich motory boli len tie atmosfericke a aj tie mali upravy. Tato kompresorova verzia je stavba Lotusu. Skus ukazat auto co ju pouziva ;-)
S Cliom tiez nesuhlasim, ale rad jedno kupim. Podmienka je Phase 2 (teda 250 konovy motor) a excelentny stav. 60k za neho nedam, ale realne som nevidel ani za 40k co cca stalo nove a taku cenu by som zvazoval. Ale samozrejme rad si pozriem odporucania, mozno neviem hladat. :-)
Myslim si vsak, ze mu vyrazne pomoze mala seria a fakt, ze je tak velmi odlisne od ostatnych...
Ad motor z Lotusu - mas to zle. Toyota dodava blok a par dalsich komponentov, ich motory boli len tie atmosfericke a aj tie mali upravy. Tato kompresorova verzia je stavba Lotusu. Skus ukazat auto co ju pouziva ;-)
S Cliom tiez nesuhlasim, ale rad jedno kupim. Podmienka je Phase 2 (teda 250 konovy motor) a excelentny stav. 60k za neho nedam, ale realne som nevidel ani za 40k co cca stalo nove a taku cenu by som zvazoval. Ale samozrejme rad si pozriem odporucania, mozno neviem hladat. :-)
pokud chces neco jako auto/veterana kupovat na ukladani financu, tak musis pocitat i s inflaci, jinak je to jak jsem psal jen kasicka na to jak utratit penize a nejen nic nevydelat, ale jeste trosku prodelat tim ze do toho penize sipes
ja jiz zkusil 2 veterany a na obou vydelal, u tretiho jsem se nakonec nerozhoupal a prohloupi, na nem jsem mohl asi trhnout nejvic :'-(
ja jiz zkusil 2 veterany a na obou vydelal, u tretiho jsem se nakonec nerozhoupal a prohloupi, na nem jsem mohl asi trhnout nejvic :'-(
No - takhle nějak to mělo být napsaný... a byl by klid.
Proč teda pokus o srovnávací test... a pracná a nepřesvědčivé argumentace?
Proč teda pokus o srovnávací test... a pracná a nepřesvědčivé argumentace?
Jo, je to možný, že ta převodovka je tak špatná, že se s ní líp řadit nedá... to by pak byl průšvih.
IPace
uzasne moznosti nachazi Martin Machala a redakce auto.cz jak co nejsnaze pohanit aspon trosku znacku co nam nevoni >:D proste a jednoduse proti nedostupnemu HH za 850k postavime uplnej zaklad Clia RS za 590 tisic >:D
"mohli jsem sice otestovat proti GRMN Clio RS Trophy nebo Clio RS 18, ....ale ne, my si rekli ne, kdys test, tak uplne o nicem a tak, aby proste Rencek nemel sanci" tohle v tom testu a u tohohle videa proste schazi :-!
jinak video, to je kapitola samo pro sebe, prehledneme strih ktery je jak z rukou studenta nulteho rocniku filmove skoly co se na ni dostal jen protekci, ale ten zvuk, no to je lahoda, hudba krici ze neni sliset slova ani motoru, takze ohulime volume aby jsem vubec ty zvasty sliseli, a nakonci videa hudbu jeste zesilime, aby sousedi vedeli ze sledujeme neco kde hraje muzika, bravo bravo :yes:
"mohli jsem sice otestovat proti GRMN Clio RS Trophy nebo Clio RS 18, ....ale ne, my si rekli ne, kdys test, tak uplne o nicem a tak, aby proste Rencek nemel sanci" tohle v tom testu a u tohohle videa proste schazi :-!
jinak video, to je kapitola samo pro sebe, prehledneme strih ktery je jak z rukou studenta nulteho rocniku filmove skoly co se na ni dostal jen protekci, ale ten zvuk, no to je lahoda, hudba krici ze neni sliset slova ani motoru, takze ohulime volume aby jsem vubec ty zvasty sliseli, a nakonci videa hudbu jeste zesilime, aby sousedi vedeli ze sledujeme neco kde hraje muzika, bravo bravo :yes:
Redaktor v diskusii písal, že si pýtali verziu Trophy, ale táto nebola k dispozícii, tak zobrali štandardné RS. To ostatne nie je nič nové, predajca/importér nemá k dispozícii predvádzačky presne v takej verzii, ako sa to hodí nejakej redakcii, rieši sa to tu pri každom porovnávacom teste.
jak jsem psal v diskuzi pod testem netestem, proste jsou liny zavolat do Nemec a pujcit si tam
ale jako chapu, tento web je jiz vesmes bulvar, tam us autonovinarina spise spada do kolonky "projed se tim natoc video na okruhu a pak neco sepis na par vet at mame prokliky" >:D
ale jako chapu, tento web je jiz vesmes bulvar, tam us autonovinarina spise spada do kolonky "projed se tim natoc video na okruhu a pak neco sepis na par vet at mame prokliky" >:D
×
Sdílení komentáře
×
A stejně to nechápu. Když se testují HH, a je tam Golf GTI, tak zvítězí, protože není tak tvrdej a je univerzální. Ale když tam není, najednou je z přednosti vlastně velký mínus...
Jsou to ale paradoxy, že?
No, asi tak...
A já nemám dvouspojkové převodovky rád a netajím se tím... ale jestli někde dávají smysl, tak je to právě auto s výkonným motorem.
V rodinném kombíku, nejlépe s diesel fakt rychlost přeřazení neřeším! Tam čekám plynulost řazení a možnost pohodlného parkování = popojíždění v omezeném prostoru.
Melo tam byt samozrejme na porovnani R.S. Trophy, protoze to ma presne svor vpredu, +20 koni, vyrazne se zapracovalo na EDC (ackoliv to se mohlo dostat uz i do normalnich RS tohoto modeloveho roku, nevim).
Verim, ze ten jareš bude zabavnejsi, ale R.S. Trophy by ho na okruhu dalo.
Jo a abych nezapomnel, auto za 580 (Clio Trophy by bylo STALE vyrazne levnejsi) vs limitka za 850. Ale chapu, s necim to porovnat museli....
Tím ale nerozporuju, že ten Yaris byl v testu zábavnější.Jenže za těch 850 + - bude už skoro Megane RS. ;-)
Jsem ale obecne zastancem toho, ze nes srovnat dve auta, ktera proti sobe nestoji, tak radeji nesrovnavat vubec. Tady to jeste "jaks takz" slo. Ale jak uz jsem psal, melo tam byt Clio Trophy.
Zrovna z môjho pohľadu je to presne naopak, pri aute pre zábavu má ten manuál stále miesto, v rodinnom kombíku nech sa o radenie stará automat.
Btw. malý hotheč nemusí byť až tretím autom, najčastejšie býva tým druhým, popri povedzme väčšom kombi či SUV, viď moje.auto.cz a x príkladov. Tretie auto si v našich podmienkach skutočne kupuje málokto.