Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Dixik2
Ona by pro Alfu byla lepší Giulia SW než kupé.O combi se taky mluvilo a je po něm ticho.
mne pride ze ani predaje samotneho sedanu giulie uz nie su moc zavidenia hodne a tak fak by clovek cakal ze pride aj nejaky kombik pripadne aj zvyseny kombik v 4x4 ... evidentne tam ziju vo vlasnom svete ... najhorsie na tom vsak je ze na toto odtrhnutie sa od reality doplacaju skutocni milovnici a majitelia alfy. ... je skoda ze alfa si svojim neodhatnutim potrieb sucasneho automobiloveho trhu sama takto hadze polena pod nohy lebo dnes mohla superit kludne aj s D3 ( na zaciatku tohto milenia mala fajn vozy a mala ich aj viac v ponuke a mali uspechy ) ale s sucasnymi 4 modelmi z toho s 2 veteranmi v ponuke to dnes asi nepojde .. rovnako im chybaju dalsie karosarske verzie niektrych modelov... MiTo malo mat uz v dobe vzniku rozhodne aj ako 5dverak ... giulia mala mat urcite kombik a okrem neho este aj "terennejsi" crosswagon... a aj giulietta mohla mat tiez nejky sportovy kombik nieco na styl V40 alebo A3 sportback ..
praděda7
pokud bude nějaká podladěná, tak bych možná i Yarise z garáže vyhodil........ >😁
Nechci provokovat, ale Yarise bych z garáže vyhodil v každém případě! >😒]
Jsem silně nostalgicky s Yarisem spojen. Jezdím s různými Ech👋Yaris již 18 let a nedám na něj dopustit. I moje soudružka manželka Yarise miluje. Někdy si myslím, že víc než mě.... >😁
O dovod navyse zbavit sa nebezpecneho soka >😁
obecne zeny yarisy mozu.. vidim to denne ... lebo ja v yarisoch vidim fakt len same zeny .... ale cim to je ze len prave yarisy im tak imponuju neviem .. lebo ja som sa pri posadeni do sucasneho yarisu citil kusok nesvoj a proste mi nesadol ani pocitovo ani dizajnovo ani tou aurou ktora z neho salala ... akoby to auto bolo fakt skor pre zeny...
PS: inak este v tom uplne prvom yarise v r 2000 som robil autoskolu takze ja mam yaris zafixovany v gebuli vlastne ako prve auto s ktorym som uz realne jazdil ... vtedy tam malo nejaky este len litrovy motor s 50kw tusim tak nejak ... auto to ale bolo podstatne mensie ako ten novy yaris aj ked dopredu sa tam uz vtedy v poho zmestil aj 2m dlhan ... bola to taka priestorovo zazracna gulicka aj ked za mna teda kabinou nic moc este vtedy ( kedze ja auto bez budikov nemusim )
PS: inak este v tom uplne prvom yarise v r 2000 som robil autoskolu takze ja mam yaris zafixovany v gebuli vlastne ako prve auto s ktorym som uz realne jazdil ... vtedy tam malo nejaky este len litrovy motor s 50kw tusim tak nejak ... auto to ale bolo podstatne mensie ako ten novy yaris aj ked dopredu sa tam uz vtedy v poho zmestil aj 2m dlhan ... bola to taka priestorovo zazracna gulicka aj ked za mna teda kabinou nic moc este vtedy ( kedze ja auto bez budikov nemusim )
[odkaz]
Tož my momentálně máme přesně takového 1.33l s CVT již 6 let a auto nemá chybu. Jako druhé auto do rodiny vřele doporučuju. Ale poslouží i na delší cesty.
Tož my momentálně máme přesně takového 1.33l s CVT již 6 let a auto nemá chybu. Jako druhé auto do rodiny vřele doporučuju. Ale poslouží i na delší cesty.
tak samozrejme ze taketo auto je dnes uz v poho aj na dlhsie cesty... uz prva fabia bola v poho pouzitelna aj daleko daleko mimo mesto akurat ten prvy yaris v tom case prvej fabie bol ozaj este takym skor mestskym autom..,.
u nas je to v poslednej dobe samy yaris... aj tie dvojfarebne ( zlto cierne.... bordovo cierne a pod ) ... ako auto je to urcite super... len ako vravim... moja salka kavy to dnes uz asi nie je ... ale inak priznavam ze spomedzi tych kdejakych novych malych aut sa mi skoro ziadne uz nepaci.. ani nove polo ani fiesta a aj predosly swift s microu sa mi pacili viac ako ich dnesni nastupcovia ... ako fakt neviem cim to je... asi sa mi nepaci ked je male auto uz akesi vajcoidne a rozplacnute alebo neviem ... ale akosi sa obecne straca caro tych malych aut dnes uz... aspon mne sa pacia cim dalej tym menej ach jo ;-\ .....
u nas je to v poslednej dobe samy yaris... aj tie dvojfarebne ( zlto cierne.... bordovo cierne a pod ) ... ako auto je to urcite super... len ako vravim... moja salka kavy to dnes uz asi nie je ... ale inak priznavam ze spomedzi tych kdejakych novych malych aut sa mi skoro ziadne uz nepaci.. ani nove polo ani fiesta a aj predosly swift s microu sa mi pacili viac ako ich dnesni nastupcovia ... ako fakt neviem cim to je... asi sa mi nepaci ked je male auto uz akesi vajcoidne a rozplacnute alebo neviem ... ale akosi sa obecne straca caro tych malych aut dnes uz... aspon mne sa pacia cim dalej tym menej ach jo ;-\ .....
Nové červené Polo máme už nějakou dobu v ulici a je pořád hezké.....i ta paní co ho řídí není zrovna matka strašidel....... 😉
Dcera strašidel? 😄
Ale víš co, nové Polo, to už je prostě moc velké a tak, člověk by radši koupil něco s poctivou atmosférou, nebo nějakého japonce nebo korejce...
Ale víš co, nové Polo, to už je prostě moc velké a tak, člověk by radši koupil něco s poctivou atmosférou, nebo nějakého japonce nebo korejce...
Pravda. Polo porostlo, ale pořád je to malé auto. Poctivých malých atmosfér je naštěstí ještě několik na výběr............
male na papieri.. v reale obluda rovnako ako nova radoby malicka C3 alebo micra 😉 .. to su proste neskutocne vajcia ktore ozaj s malym autom ako takym normalnym ( mimo papier.. ktory znesie vsetko ) toho spolocneho uz moc nemaju .. ale casom male auta asi aj tak vymiznu... a budu uz len nejake velke ( papierovo nadalej male samozrejme >😁 ) vajicka 😉
akurat novy swift pochopil ze male auto ma ostat malym a az vtedy sa stane top malym autom ... a nie vtedy ked bude co najvacsie... ale u noveho swiftu mi zase pride ze predchodca bol zase krajsi a celkovo na pohlad akoby dospelejsi dotiahnutejsi hoc bol rozmerovo defakto zhodny
akurat novy swift pochopil ze male auto ma ostat malym a az vtedy sa stane top malym autom ... a nie vtedy ked bude co najvacsie... ale u noveho swiftu mi zase pride ze predchodca bol zase krajsi a celkovo na pohlad akoby dospelejsi dotiahnutejsi hoc bol rozmerovo defakto zhodny
Když je řeč o Polu, musím říct, že jsem z něj byl při statickém seznámení docela unešený. Nová palubka a umístění infotainmentu je bomba, vnitřní rozměry tak akorát, design naživo funguje, jen na materiálech a zpracování se začalo šetřit. Šetření se ovšem neprojevilo na ceníku a na cenách příplatků, které odpovídají spíše prémii.
Takže jako jo, konkurenční čtyřválcové atmosféry s cenou pomalu o 100 k méně mají něco do sebe. 😄
Takže jako jo, konkurenční čtyřválcové atmosféry s cenou pomalu o 100 k méně mají něco do sebe. 😄
tie male zadne svetla noveho pola a naopak velke predne v kontexte s tou rozplacnutou kasnou mi nejako neladia do oka .. asi to chce peknu farbu ale jedno sive nove polo co u nas vidim posobi doslova ako nejakay vizualny lowend... teda kusok tak neotesane no... chapem.. chce to peknu farbu velke kola ale celkovo proporcie noveho pola su za mna nie uplne najstastnejsie.... aj ked ukol znel jasne... dobehnut golfa za kazdu cenu a to aj kasnou nech to stoji co to stoji 😄 ... ladnost proporcii a vyvazenost tvarov tu uz proste nebola prvorada ... je vidiet ze nove polo malo ine priority ... ono celkovo male auta uz to maju nahnute... casom z nich vyrastu crossove obludy a ani si nevsimneme a klasicke skutocne male auta budu po sedanoch a MPV dalsi vymierajuci druh....
Děkuji za doporučení, ale dávám přednost Puntu Evo 1.4. Taky mohu vřele doporučit a taky kupodivu slušně poslouži i na delší cesty. A taky je to atmosférický čtyřválec a po designové stránce toto Giugiarovo dílo v B segmentu dosud nebylo překonáno! 😄
Tak to jóo, jako babovské auto je asi dobrý. Já to jen prostě musel řict, protože si opravdu nedovedu představit, že bych si koupil asijskou značku a navíc zde komentujeme článek o AR... 😉
S kupéčkom by asi nemali vysoké predaje,ale mohla by byť vyššia marža.
Srovnatelná 330i 😁rive AT a 430i 😁rive AT je ale 4er furt o 89t dražší... má navíc dvouzónovou klimu, tempomat s brzdnou funkcí...
P.S. Giulia jako 4dv. kupé je vzhledem k tomu, jak nízký a sportovně tvarovaný je už základní sedan naprostá blbost. Leda že by tato verze byla 5dv. sportovní fastback....
P.S. Hlavně by mě zajímalo, co AR chystá v nižší střední třídě. Že MiTo už nedostane nástupce, to je celkem logické, ale Giulietta by si ho určitě zasloužila, konec konců je AR v tomto segmentu přítomna už od dob Alfasudu, tedy od r. 1971! :-!
Že chci manuál, to není jen o tom, že mi k Alfě sedí víc... ale i o tom, že by díky tomu mohlo být to auto 60t levnější.
Pokud o ně nestojí, tak si je vezme někdo jiný... a s radostí.
Nakoniec sice z nej zislo, skrz zmenu kriterii na vyber auta (povedzme ze velkost kufra zacal hrat vyznamnejsiu rolu >😒] ), ale byt kombi s manualom (mozno aj iba kombi), tak si ju pred sebou obhajim 😄
Ja som postavil manželku pred hotovú vec a začal som že aká je tá farba parádna,však drahá???? >😁 >😁
Tou chybou som myslel auto ako celok.
Po prepnuti DNA do Dynamic su jeho reakcie slusne ostre a povedal by som, ze aj vcelku graduje resp. asi vzhladom k vykonu som citil potrebu ho tocit 😄 V D uz mu aj tych 200 koni verim, v N mi prislo pruzne zrychlenie vlazne, ale vo vstahu k hmotnosti je to neprekvapive.
Kazdopadne motor isiel lepsie ako XE so 180 dieslom az sa prepol do D, takze sa neda stazovat.
Nejazdil som Veloce, ale to ma kratsie prevody, takze musi ist vyrazne vyssie ako naznacuje rozdiel vo vykone. Na druhej strane vraj je / bol ten motor uplne rovnaky a lisil sa len softwarovo, takze by malo ist zaklad slusne cipnut >😒]
Aj tak pre mna bol zazitok podvozok, v porovnani s dieslovym Stingerom (iny nebol), bol neskutocne agilny, pohodlny a krasne drzal, bez naznakov nedotacavosti. Spolu so super strmym riadenim to bola super zabava na okreskach. V konecnom dosledku som si minule dal rovnaku trasu s i30N a bol som v zakrutach pomalsi, lebo uz bolo na uzku okresku prisilne, musel som si zvykat. Zase u neho to bol iny druh zabavy.
Predpokladam, ze to ale bola otazka na Freda 😄
nemám pocit že by bola Giulia ťažká, v rámci triedy určite nie. Pôjdem niekedy na váhu a dám vedieť.
Tazka nemyslim vramci triedy, to bude asi klasika, ale vramci aut vseobecne.
[odkaz]
Ma 1 650 kilo, to je o dobrych 200 kilo viac ako bezny C-kovy hatchback s 200 konmi, tak je asi neprekvapive, ze zatah je mensi ako v nich. Tak som to myslel.
Gulietta je pořád krásná. Menší F/L by stačil. :-!
[odkaz]
Nejsou tam digitální budíky ani HUD, ten displej je trošku oldschool, to beru.. ale jinak bych s tím zásadní problém neměl. Tlačítka na základní věci neberu jako problém.
Asi najviac mi vadi volant, otrasne obezny, ale celkovo posobi na mna palubka liniami a rozlozenim ako z pred 10 rokov. Je hrozne mohutna a obezna. A to musim povedat, ze na tvojom obrazku to nie je az tak zle, ale je to nejaka top vybava.
Bezne vybavena bude skor takato - [odkaz] Vybral som nahodnu dobru fotku z inzeratu.
Na porovnanie priemerna vybavena Gulia - [odkaz] V zasade podobne linie, ale posobi to na mna vyrazne lepsie. Vlastne sa mi dost paci 😄
PS. O display-e mi vobec neide. Tlacitka v spravnom mnozstve su ideal.
Giulietta ji má naopak prostorově velmi šikovně řešenou! 😄
Ale detaily jsou na úrovni, ovládání ventilace je dle nejlepších zvyklostí, líbí se mi materiály i ten lakovaný kus palubky, hlavice manuálu, sedačky... já bych s tím ani dneska problém neměl.
Moc se mi líbí! :yes:
500 poníkov s manuálom tiež nie je žiadna sranda
Ty sis určitě stihl koupit ne? 😉