Novinky
Nebudu řešit téma cen, za které se u nás staví státní zakázky, je to zbytečné a tisíckrát vyčerpané téma. Ťokovi tak hlavně zazlívám to, že nebyl schopne vnést důraz na koordinační koncepci prací na páteřních tazích v ČR. Prostě nemáte téměř žádnou volbu, kvůli souběžně probíhajícím pracem na jednotlivých tazích.
Chybí mi striktní vymezení a omezení pro těžkou nákladní dopravu, neschopnost zajistit průjezdnost OA, neřku-li rychlých zásahových složek, parkování kamionů přímo na dálnicích...
Další důležitou věcí je legislativa umožňující obstrukční akce různých zájmových skupin, prakticky bez vyjímky zabalených v jednotlivých eko sdruženích. Je to ákeřný faul na obyvatele ČR a plátce daní i poplatků. Taktéž projektová příprava není na úrovni, aby omezila možný vliv podobných skupin na rozumné lhůty povolovacích procesů.
Na druhou stranu mám obavu, že nový člověk se bude dlouhé měsíce seznamovat s problematikou, snahou měnit stávající systém a personifikovat si jednotlivé segmenty řízení. I kdyby byl ve finále v něčem lepší, změna může naopak způsobit ještě větší průtahy a nekoncepčnosti.
Chybí mi striktní vymezení a omezení pro těžkou nákladní dopravu, neschopnost zajistit průjezdnost OA, neřku-li rychlých zásahových složek, parkování kamionů přímo na dálnicích...
Další důležitou věcí je legislativa umožňující obstrukční akce různých zájmových skupin, prakticky bez vyjímky zabalených v jednotlivých eko sdruženích. Je to ákeřný faul na obyvatele ČR a plátce daní i poplatků. Taktéž projektová příprava není na úrovni, aby omezila možný vliv podobných skupin na rozumné lhůty povolovacích procesů.
Na druhou stranu mám obavu, že nový člověk se bude dlouhé měsíce seznamovat s problematikou, snahou měnit stávající systém a personifikovat si jednotlivé segmenty řízení. I kdyby byl ve finále v něčem lepší, změna může naopak způsobit ještě větší průtahy a nekoncepčnosti.
Pokaždé, když čtu o průtazích kolem podobných staveb, říkám si: "Kdo z toho má prospěch?" Určitě to ti protestující nedělají jen tak, zdarma, z dobrého pocitu. Jistě, pár fanatiků se v zájmových sdruženích najde, ale ti málokdy mají sílu něco podobného táhnout kupředu. Tak mě jen napadá, jestli tohle není tah, jak zase přesměrovat penězovody do příslušných kapes na straně těch protestujících.
Nejhorší na všem je, že legislativa k omezení vlivu protestů na stavby není příliš v rukou ministerstva dopravy.
Nejhorší na všem je, že legislativa k omezení vlivu protestů na stavby není příliš v rukou ministerstva dopravy.
Ale legislativa a její úprava je věcí vlády. Tady se jedná o důležitou strategii.
O obstrukčních spolcích si myslím i po vlastních zkušenostech své.
O obstrukčních spolcích si myslím i po vlastních zkušenostech své.
A už 5tym rokem je vicepremiér a premiér a ministerstvo financí a ministerstvo dopravy a většina ve Sněmovně = ANO
Asi nějak nemakaj 😄
Asi nějak nemakaj 😄
Vím o jednom období, kdy to mohlo být lepší, ale lobbistická mašinerie to utnula tak rychle, jak se jen dalo.
Vzhledem k tomu že za ty roky byl důvod xykrát popsanej v různejch automagazínech a samozřejmě i ekonomickejch médiích = bys to už konečně moh chytit = dyť si o tolik bystřejší než já = jak furt píšeš 😄
Důvod píšu i v týhle diskuzi = ví se to už druhý desetiletí 😉
Důvod píšu i v týhle diskuzi = ví se to už druhý desetiletí 😉
Viz já 10:23 = to neni neschopnost ale úmysl. Je to zástupce monopolní party držící místní výstavbu už 2 desetiletí. Nemaj zájem o 2x nebo 4x vyšší tempo = chtěl držet monopol
Jestli za Ťoka pošlou jen jinýho svýho člověka = je naprosto fuk
Je potřeba se vrátit někam na konec 90. let [odkaz] a pokračovat načatym tempem a směrem. Tam sme blbě odbočili = v tomhle případě do monopolu party která má dneska svýho zástupce dokonce ministrem dopravy ;-\
Jestli za Ťoka pošlou jen jinýho svýho člověka = je naprosto fuk
Je potřeba se vrátit někam na konec 90. let [odkaz] a pokračovat načatym tempem a směrem. Tam sme blbě odbočili = v tomhle případě do monopolu party která má dneska svýho zástupce dokonce ministrem dopravy ;-\
Tohle je obecný problém. Zájem zdravotnictví je taky léčit a ne vyléčit. Naprosto stejný přístup je tady.
To máš pravdu = tak to holt chce změnu. Politik co je součástí toho byznysu co má kontrolovat = je holt problém
Proto je a bude rakouská část [odkaz] dřív a o pár let dřív má bejt i polská část [odkaz]
Začal bych základem = Ťoka a jeho partu nemůže kontrolovat Ťok nebo někdo z tý party = to je jako když firma co staví dům nabídne že bude dělat i stavební dohled >😒]
Proto je a bude rakouská část [odkaz] dřív a o pár let dřív má bejt i polská část [odkaz]
Začal bych základem = Ťoka a jeho partu nemůže kontrolovat Ťok nebo někdo z tý party = to je jako když firma co staví dům nabídne že bude dělat i stavební dohled >😒]
Na druhou stranu, chce to schopného managera a odborníka, stejně sáhneš do soukromého sektoru, protože vybírat někoho ze stávajících oragnizací ŘSD nebo MD bude ještě ošidnější.
Zrušit ten monopol to neni práce pro ministra = to musí chtít celá vláda
Stavět alespoň 2x rychlejš neni problém = mít hotovo o polovinu dřív [odkaz] by vůbec nevadilo. A šlo by to i eště rychlejš
Smutný jak sme prohospodařili období kdy je EU ochotná platit 80% ceny těch dálnic = ale my se nedali a nestavíme a nestavíme >😁
Proč ty prachy dávat do dálnic = když můžou jít do našich soukromejch projektů. Blbej volič to stejně nepozná 😄
Stavět alespoň 2x rychlejš neni problém = mít hotovo o polovinu dřív [odkaz] by vůbec nevadilo. A šlo by to i eště rychlejš
Smutný jak sme prohospodařili období kdy je EU ochotná platit 80% ceny těch dálnic = ale my se nedali a nestavíme a nestavíme >😁
Proč ty prachy dávat do dálnic = když můžou jít do našich soukromejch projektů. Blbej volič to stejně nepozná 😄
Klidně ti toku ponesu věci a budu otevírat dveře, hlavně už vypadni. Zničil jsi na co jsi sáhl. Zničil jsi kus republiky.
..., už včera bylo pozdě.
kde se D.T po odchodu s vlády uprdolí...........jestli to bude Skanska, tak se žádné překvápko konat nebude..... :-!
Pilný na zaklekávačky neměl žaludek. Stropa se zdejchnul dělat velvyslance. Pelikán chce zpátky učit. Ťokot couvá. Už zbývá jen transexuál Karel a odporná zaklekávačka Alena.
Se zorientováním nového nemějte starosti. Lepší ať se zaučuje hned, než aby čekal x let a stejně se tomu nevyhnul. Noo joo, ono ovládat Gips a sosat informace o konkurenci přes EET teda není žádné makať. O střetu zájmu snad všeho čeho jde ani nemluvím.
Se zorientováním nového nemějte starosti. Lepší ať se zaučuje hned, než aby čekal x let a stejně se tomu nevyhnul. Noo joo, ono ovládat Gips a sosat informace o konkurenci přes EET teda není žádné makať. O střetu zájmu snad všeho čeho jde ani nemluvím.
Ale chce. Věrných, všeho schopných neschopných, je mezi Baburešovými anonisty Čapího hnízda, stále dostatek, např. ona nová avizovaná ministrině (ne)spravedlonosti. A kdyby přece jen náhodou nebyli, tož zajisté bude vládní team doplněn nějakým tím "nestranickým odborníkem nezávislým". Souvis musí být zajištěn 😉
2. perspektiva z pohledu řidiče - hurá! Páč tolik přešlapů a prodlužování rekonstrukcí, odsunutých staveb a nových maskovaných buzerkár, to tu ještě nebylo. Btw. když nastupoval, D1 měla být 2018 hotová. Teď už mluví o roce 2022.
To mi připomnělo = kdo si eště netipnul [odkaz] 😄
2. Ťok to umí docela dobře okecávat = sou lidi co to neberou podle toho že letos měla bejt D1 nebo podle reálně postavenejch kilometrů = ale podle sebeprezentace. A ta mu de 😉
Problém neni sám Ťok ale mafie která tu drží monopol = on je jen její představitel
Ad D1 = velká chyba je že se jako dálnice mezi Norimberkem a Frankfurtem nerozšiřuje na 3 pruhy ale je to jen oprava totálně zanedbaný dálnice. Ve stavu v jakym bude až ta oprava jednou skončí = měla bejt před 20ti lety. Problém je že až to skončí = začnou plánovat že ty 3 pruhy = aspoň někde = udělaj >😁
Proč to dělat najednou a levnějš = když to de pomalejš ale zato dráž >😒]
Takže repeat = Proč to dělat najednou a levnějš = jako v tom Německu, když to de pomalejš ale zato dráž = jako v Česku >😁
Ty seš volič ANO? Teda ne že bych u tebe čekal rozum, to nehrozí 😉
No, nepochopil jsi, na co narážím, takže opět, zkus legislativu. Vím, ve škole tě o ničem podobném neinformovali a tvé oblíbené vědecké kapacity se tím taky nezabývají, leč přesto...
Legislativa? To je to co poslanci senátoři zvládli změnit za 1 den když si potřebovali dát prachy? A večer to podepsal prezident? Tohle myslíš?
Hele jak ty víš o čem mě ve škole neinformovali? Tys do nějaký chodil? 😄
"Na této zemi je fajn, že funguje i s vládou bez důvěry a s prezidentem po smrti."
>😁 >😁 8-s