Testy
Presne ako som uvádzal pod článkom o cenách: MRS nevyhnutne pýta výraznú farbu, jeden z promo lakov Sirius alebo Tonic. V ostatných sa trochu kúzlo RS stráca, resp. je to prekvapivo nenápadné. Kto najbližšie bude kritizovať GTI za nenápadnosť a nedostatok e😜resvnosti, nech si pozrie MRS v šedej: [odkaz] či bielej: [odkaz]
P.S. Mne je tento decentnejší prístup sympatickejší a i preto sa mi MRS páči. Kto oceňuje nenápadnosť, nech si zvolí 50 odtieňov šedej, kto chce byť vidieť, nech berie žltú či oranžovú. Taký CtR vyzerá ako boy-racer aj v šedej a naopak Golf GTI nemá jedinú výraznejšiu farbu.
P.S. Mne je tento decentnejší prístup sympatickejší a i preto sa mi MRS páči. Kto oceňuje nenápadnosť, nech si zvolí 50 odtieňov šedej, kto chce byť vidieť, nech berie žltú či oranžovú. Taký CtR vyzerá ako boy-racer aj v šedej a naopak Golf GTI nemá jedinú výraznejšiu farbu.
Přesně jak říkáš GTI, MRS a CTR si našly mezi HH svoji cestu, plivat na GTI pro nenápadnost (zvláště s přihlédnutím na jeho historii) značí být autoduševním chudákem a to samé platí pro CTR. i30 postavilo svůj základní kámen a můj tip je příprava přechodu k 4x4.
Až som veľmi zvedavý koľko sa ich predá v tých tzv. nijakých farbách. Jednoznačný súhlas, že na R.S. sa nejaká výrazná farba vyslovene pýta.
To určitě, jen mi přijde příplatek 40 tis. za barvu v této kategorii trochu moc.
Souhlasim. Navic, Megane na RS koncit nebude, jeste tu je prostor na ruzne CUP a ja nevim jake verze, kde se u Renaultu muzou trosku vic odvazat. RS tak klidne muze zustat v decentni barve decentni. :yes:
A za cenovou politiku :yes: :yes:
A za cenovou politiku :yes: :yes:
Ja bych si určitě počkal na žive setkani před takovym prohlašenim. Možna maš pravdu, ale stači realna rozdilnost mezi běžnym golfem a meganem a to megan neni zdaleka takovy odvaz jako třeba ten civic.
a snad aj konzervativnejsi a elegantnejsi ako v predoslej generacii... ta cervena mi tu nahodou aj pasuje hoc "klasicka" zlta je zlta ... a prave v tomto pripade mi tu ta akasi striedmost farby aj tvarov voci predchodcovi doslova imopnuje.... urcite je to elegantnejsi kusok ako ten novy civic alebo za mna vizualne neopracovana az neotesana a nudna i30N ktora viyera ako nejaky automobilovy unisex ale elegancia a vlastne caro ( predchodca i30 ho mal ) tam teda moc uz nie je :yes:
za mňa je i30N veľmi pekné auto.
v triede HH ma ale s€re že už takmer nie sú 3dv.
v triede HH ma ale s€re že už takmer nie sú 3dv.
celkovo sa mi zda nova i30 nudnejsia ako predchodca... v reale je akasi az sterilna... a to aj v kombiku .. normalne hadam aj taka octavia kombi mi uz imponuje viac pritom som octavky ako take nikdy nemusel ;-\ ... novej i30 chyba akasi vlastna elegancia ... ta predna maska je akasi tiez plocha a cely predok je v reale akysi divny .. neladia mi k tomu ani tie predne svetla... ako je to fajn... jasne super auto... ale krasavec to uz nie je .. som zvedavy na noveho ceeda... ale obavam sa ze tam to uz tiez pojde dolu vodou
Ano, k 3DR MRS z roku 2012 nemůže ani čuchnout...... [odkaz]
Mně se zrovna tohle trojdvířko moc nelíbilo, ten zadek byl hodně "tlustej".
To už spíš [odkaz]
To už spíš [odkaz]
To nemyslíš vážně? 😐
Jako i Meg II se mi líbí víc jako 5d, to je fakt.
Tož jako sd byl ještě stravitelný.....[odkaz]
...ale H/B? Ten zadek vypadá na nějakou vtipnou sázku mezi stylisty, kam až se dá se špatným vkusem zajít a dát to "starýmu" podepsat....... 😉 Chtěli si asi potvrdit, že se "starý" na to co podepisuje ani nedívá a nebo že je slepý.... 😄 [odkaz]
...ale H/B? Ten zadek vypadá na nějakou vtipnou sázku mezi stylisty, kam až se dá se špatným vkusem zajít a dát to "starýmu" podepsat....... 😉 Chtěli si asi potvrdit, že se "starý" na to co podepisuje ani nedívá a nebo že je slepý.... 😄 [odkaz]
Naprostý souhlas, však se také v této generace ten hatchback prodával velmi špatně, prodeje zachraňoval skoro jen kombík a sedan... 😲 Ten hatchback byl poslední hřebík do rakve šéfdesignéra LeClémenta, neúspěch Avantimu a Vel Satisu mu ještě vedení tolerovalo, toto už ale ne. Na to byla řada Mégane příliš prodejně důležitá... 8-s
Presne tak. To kolmé a do strán zatočené zadné okno bola typická francúzska maniera byť iný za každú cenu, čo zákazníci pochopiteľne neprijali, rovnako nevkusný bol ten trčiaci zadok, plus ten konflikt rovnej strechy s prudko sa zvažujúcou líniou okien snažiacou sa vytvoriť dynamický profil, čo pochopiteľne nešlo, len to vytvorilo zbytočný a škaredý kus prázdneho plechu hore (a z praktického hľadiska klaustrofobický pocit na zadných sedadlách). Skrátka celé zle. Oproti tomu sedan a kombi boli vcelku vydarené a aj rozšírené.
Že prý ten jediný manuál během jízd někdo odrovnal a musel být vyřazen, tak můžete/můžeme být rádi, že jste se svezli. 😄 Pokud ho tedy nemáte na svědomí. >😒]
navíc ošklivý a nespolehlivý... :no:
Nebol by som si taky isty kto bude po jazde RS Trophy na Nurbe kralom predokoliek 😉
Nechame sa prekvapit.
Stale verim,ze oddelenie Renault Sport dokaze lepsie odladit podvozkovo auto ako Hondaci.
A to,ze si ten znak uz davno vie cele ACZ z tvojich "inteligentnych" prispevkov dcerenka svojich rodicov 😉
Nízký těžiště = je fakt králem = vždycky 😉
Králem HH je dneska Civic Type R :yes😒br />
A přesto že N.W.A. je věřící [odkaz] tak to tak asi eště nějakou dobu zůstane 😄
A to s tou křižovatkou = je taky furt stejně = šílený že ani tohle nevíš >😁 >😒]
Otvirak je pripraven.