Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda sází na upsizing. V CX-3 nahradí patnáctistovku novým 1.8 Skyactiv-D

Letošní modernizace Mazdy CX-3 neznamená jen lehkou evoluci vzhledu, ale především nový motor pod kapotou.
Zpět na článek
24. 5. 2018 06:04
Re: vysoký točivý moment i ve vyšších otáčkách
Niečo sa ti na tom nepozdáva?
24. 5. 2018 06:01
Re: Upsizing & Diesel, bravo Mazda !!!
jhamil, ten dvojliter u CX-3 je celkom dobrá stratégia. Chlapík kúpi babe pekné auto a keď sa chce vyblázniť, tak si ho od nej požičia a užije si to. ;-)
24. 5. 2018 05:56
Re: Upsizing & Diesel, bravo Mazda !!!
Aký pán, taký krám. Pardon,aká pani, taký krám. Zamilovať sa do Fabie, je naozaj povážlivý stav! :'-(
Avatar - Lackey
18. 5. 2018 11:05
Re: Upsizing & Diesel, bravo Mazda !!!
...prečo je taká drahá ?

Lebo pracovitý ľud, kvôli zamestnaniu nemá čas uvažovať a je ochotný zaplatiť viac peňazí za vozidlo, ktoré má namontované plasty na blatníkoch .....
18. 5. 2018 08:46
Že diesel?
Koho to trápi? 1% potencionálnych majiteľov? Žiaľ keď to odjazdia tak to k nám z Nemecka dovezú a bude tu samí diesel napriek tomu, že ako nové sa u nás skoro žiadny diesel nepredá ...
Avatar - KANKUNEN
18. 5. 2018 08:21
Re: chcelo by to hybrid
Tak Topper nabyl rozumu hodně. Jen si nevšiml, že Mazda dělá auta tak, aby fungovala v reále a bylo s ní radost jezdit. Viz jejich prohlášení, skyactive x je ekologičtější než hybrid
Avatar - palix
18. 5. 2018 07:50
Re: Upsizing & Diesel, bravo Mazda !!!
U CX3 sa pýtam presne tú istú otázku. Prečo z nej robia tak výkonné auto, keď je to malé auto? A prečo je taká drahá?
Diesel do Mazdy nepatrí!. Ak má novodobá Skyactive Mazda s niečim problém, tak sú to práve diesle. Môžu byť neviem aké super, ale stúpa im hladina oleja a majú problémy. možno kto jazdí dlhé trasy, tak u toho je to OK, ale pre iného radšej benzínovú Mazdu. Navyše Mazďácke diesle sú vraj menej úsporné ako u konkurencie. Prečo? Žeby nižší kompresný pomer? Benzíny majú vyšší ako konkurencia a sú skvelé. Ale diesle nie sú zlé, ale ako som písal. Kto chce spoľahlivé a výborné auto, kúpi si Mazdu s benzínom. Kto chce problémovú Mazdu, kúpi si ju s dieslom. Netvrdím, že problém bude mať každý. Sám mám banzínovú Mazdu 3 (2017) a som spokojný.
V dnešnej dobe sú benzínové motory také dobré, že bežný človek nemá dôvod kupovať si diesel, pokiaľ ho naozaj nepotrebuje.
18. 5. 2018 07:46
Re: chcelo by to hybrid
Predpovidat veci jako ze po noci prijde den a pak se za to jeste pochvalit, jakyze to byl tip...cely topper
17. 5. 2018 23:02
Re: Upsizing & Diesel, bravo Mazda !!!
Hammunasakra, a čo takto dotovanie výkonných a ťažkých PHM-žrútov z VW cez dychavičné trojvalce a ich papierové nízke emisie?!
Bolo by zaujímavé, aké by od roku 2019 boli ceny, keby každé auto malo povinne v cene tento poplatok: (nadmerné emisie × 95 EUR/g CO2/km) × počet nových osobných automobilov. ;-)
[odkaz]
17. 5. 2018 21:48
vysoký točivý moment i ve vyšších otáčkách
>:-[]
Avatar - KANKUNEN
17. 5. 2018 20:59
Asi s močovinou, že
Cekem důležitá informace
Avatar - _Karel_
17. 5. 2018 19:43
Re: Upsizing & Diesel, bravo Mazda !!!
Není zač, nijak jsem ti nepomohl, ale kolegyni držím palce.
Avatar - removed
17. 5. 2018 19:24
Re: Upsizing & Diesel, bravo Mazda !!!
ok, díky. Kolegyně se zamilovala do fabie scoutline a chtěla ji koupit a přihlásit u nás...(i přesto, že jsem ji říkal, že by ji Mazda šla mnohem lépe k pleti). Každopádně dík.
Avatar - _Karel_
17. 5. 2018 19:21
Re: Upsizing & Diesel, bravo Mazda !!!
Sice mi lichotíš, ale neprávem ;-)
Nejde konfigurovat ani oktávka RS, u Fabie píší, že nejde až do náběhu modernizované verze (fl?), myslel bych, že kvůli motorům, ale Rapid se stejnými motory jde.... Fakt netuším. Určitě to bude vědět Dixík. :-)
Avatar - removed
17. 5. 2018 19:15
Re: Upsizing & Diesel, bravo Mazda !!!
Nafta do Mazdy nepatří... OT mimochodem, Karle, ty máš takovej docela přehled, co se zrovna děje v autosvětě... chtěl jsem konfigurovat Fabii (pro kolegyňku v NL) na stránkách Škody a ono to není možné... víš?
Avatar - 3_diamanty
17. 5. 2018 16:08
chcelo by to hybrid
ako konkurenta povedzme pre C-HR ... mazdu mam rad ale vidim tu uz priestor aj na nejake tie nove veci uz .... a ze prichadza do aut konecne uz upsizing to hadam ani neprekvapi.. uz som to spominal ze ten je uz za dverami ;-) a v poslednej dobe mam celkom obstojne tipy :*) ;-)
17. 5. 2018 15:53
Re: Upsizing & Diesel, bravo Mazda !!!
Já třeba nechápu, proč do CX-3 nedávají 1,5 benzín, který je dostupný i ve větší Mazdě3. Je to malé auto, které vychází z Mazdy 2, kde je 1,5 benzín v několika výkonových variantách. Jinak prodeje CX-3 (1-4/18 v CZ) 349:3 ve prospěch benzínu.
Avatar - _Karel_
17. 5. 2018 15:52
Re: Upsizing & Diesel, bravo Mazda !!!
U tohoto mi přijde nafta vedle 2,0i spíš zbytečná.
Avatar - WinDiesel
17. 5. 2018 15:43
Re: Upsizing & Diesel, bravo Mazda !!!
Mám dotaz, tady vojín Kotas - jsi dotovaný? >:-[]
Avatar - WinDiesel
17. 5. 2018 15:42
Re: ???
A new 1.8-liter SKYACTIV-D diesel engine replaces the previous 1.5-liter diesel and improves efficiency and emissions performance in common driving situations. With ultra-high-response multi-hole injectors and a variable-geometry turbocharger, it produces strong torque at higher rpms for smooth and powerful acceleration.
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2018 15:40
Re: Upsizing & Diesel, bravo Mazda !!!
Jak snadný se zamilovat = do dotovanýho čehokoli :-)
Avatar - WinDiesel
17. 5. 2018 15:40
Re: ???
No 1,8 bude mít 2500 bar maximálního vstřikovacího tlaku, tak to je to účinné vstřikování. Mazda má také jednu specialitu - otvory trysek vstřikovačů jsou zahloubené a tak se nafta nerozprašuje až z vnějšku otvorů trysek ale o cca pár milimetrů dříve.
Což znamená že nafta se rozpráší ještě dříve než dopadne na stěny válce, což je sice u dieselů normální ale nepříliš žádoucí stav. Opět to znamená účinné vstřikování :-)
Avatar - WinDiesel
17. 5. 2018 15:36
Upsizing & Diesel, bravo Mazda !!!
Jo Mazda ta umí trvat na svém, že diesely jsou dobré a mají budoucnost. V Japonsku se do dieselových Mazd zamilovali. A to tak moc že se zpožďují dodávky do Evropy.
Menší SUV = 1,8, větší SUV = 2,0, tak to má být.
Bravo Mazda !!!
(1,5 diesel byl dobrý ale opravdu přece jen moc malý... s 1,8 to bude tak akorát)
17. 5. 2018 15:36
???
Minimálně dva pojmy z textu by si zasloužily podrobnější popis nebo vysvětlení. Napsat že "je vybaven účinným vstřikováním" a "hlavami se seříznutými okraji" nikomu nic neřekne a pokud tato informace není vysvětlena podrobněji, je to jen zbytečná vata.

Nikdo snad nepředpokládá, že nový model bude vybaven neúčinným vstřikováním. >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku